Mietin vain, saako Riina suun ja leuan "häivytettä" eli rentoutettua, kun sille leikataan lyhyet hiukset. Siinä riittää haastetta,
mutta voipi tyttö onnistuakin. Tähän mennessä en ole hänestä kovinkaan innostunut. Mutta jännittää hänen puolestaan.
Nanna on mun suosikki. Janina menetti pisteitä lapsellisella halullaan ärsyttää muita. "Kun se vain on niin kivaa". Just!
Saahan sitä ruotsia puhua, mutta onko niin hirveän vaikeaa ottaa muita huomioon? Että on niin mukava ärsyttää toisia? Täh?
Kai Janina on sitten niin nuori ja kehittymätön, että tuollaisellakin asialla kehtaa tv:ssä kehuskella. Ehkäpä se muutaman
vuoden päästä jo hävettääkin, kun ymmärrys ja järki kasvaa.
Ja tää-tää (sori, unohdin nimen), joka puhuu epäselvästi; mallit tekee paljon juontokeikkojakin, joten miksi tähän selkeään
puhevikaan ei haeta apua, että tää-jonka-nimeä-en-muista, pärjäisi mahdollisesti tulevaisuudessa ammatissaan?
Ja Janice... En yhtään usko (eikä kai kukaan muukaan koko maailmassa), että tämä oli nyt ensimmäinen kerta, kun arvon
"maailman ensimmäinen huippumalli" sekoittti c-vitamiinipillerin ja unilääkkeen? Nehän on tunnetusti samanlaisessa
purkissa ja samalla nimellä...
(toisaalta taas amer. sarjoissa ja elokuvissa kaikki pillerit on oranssissa purkissa,liekö se standardi siellä, joten ehkä ne on sitten tosiaankin hirveän helppo sekoittaa toisistaan - tai toisiinsa
)
. Toisen iltapäivä"lehden" sivuilla oli suoraan paljastettu se voittajan aiemmassa jaksossa otettu kuva (josta sen voittajan kyllä tunnisti heti) ja itse uutisessa sama kuva vielä isompana. Toisessa lehdessä oli kuva poseeraavista tytöistä etusivulla, teksti "omalla vastuulla" ja itse uutisessa kauempaa otettu kuva bussipysäkistä ja kuva on siinä pienempi ja suttuisempikin. Kummassakin lehdessä kuitenkin luki sitten tämän voittajan nimi.
. 

ja tällä 

Se sen kuvakin oli ihmeellinen kyyristys. Ihan kuin ois ollu kyykkykakalla. 

)

(Itse olen nuori ja raikas ja viaton.
)
)

Tytöt on kuitenkin jotenkin mitäänsanomattomia. 

Mä oon missannut jotain!