Suomen huippumalli haussa

Re: Suomen huippumalli haussa

ViestiKirjoittaja tahris » La 30 Touko 2009 00:14

Hyviä kuvia noi Lyyran laittamat kuvat Lindasta. Jospa ne leikkais jotain samantyylistä Riinalle. Voisi sopia.
Mietin vain, saako Riina suun ja leuan "häivytettä" eli rentoutettua, kun sille leikataan lyhyet hiukset. Siinä riittää haastetta,
mutta voipi tyttö onnistuakin. Tähän mennessä en ole hänestä kovinkaan innostunut. Mutta jännittää hänen puolestaan.
Nanna on mun suosikki. Janina menetti pisteitä lapsellisella halullaan ärsyttää muita. "Kun se vain on niin kivaa". Just!
Saahan sitä ruotsia puhua, mutta onko niin hirveän vaikeaa ottaa muita huomioon? Että on niin mukava ärsyttää toisia? Täh?
Kai Janina on sitten niin nuori ja kehittymätön, että tuollaisellakin asialla kehtaa tv:ssä kehuskella. Ehkäpä se muutaman
vuoden päästä jo hävettääkin, kun ymmärrys ja järki kasvaa.
Ja tää-tää (sori, unohdin nimen), joka puhuu epäselvästi; mallit tekee paljon juontokeikkojakin, joten miksi tähän selkeään
puhevikaan ei haeta apua, että tää-jonka-nimeä-en-muista, pärjäisi mahdollisesti tulevaisuudessa ammatissaan?
Ja Janice... En yhtään usko (eikä kai kukaan muukaan koko maailmassa), että tämä oli nyt ensimmäinen kerta, kun arvon
"maailman ensimmäinen huippumalli" sekoittti c-vitamiinipillerin ja unilääkkeen? Nehän on tunnetusti samanlaisessa
purkissa ja samalla nimellä... :virnu: (toisaalta taas amer. sarjoissa ja elokuvissa kaikki pillerit on oranssissa purkissa,
liekö se standardi siellä, joten ehkä ne on sitten tosiaankin hirveän helppo sekoittaa toisistaan - tai toisiinsa :p )
Joskus voin mennä vuorille vain katsomaan
alhaalla illoin hehkuvaa
maisemaa
- PMMP: San Francisco
tahris

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 15 Kesä 2009 12:04

Noniin, tänään se sitten selviää. Luin Hesarista (pelkän otsikon), että voittaja oli vahingossa
lipsahtanut jo johonkin mainokseen. Toivottavasti kukaan ei ole spoilautunut. Itse olen
ainakin onnistunut välttymään, ja taidan pysytellä sisällä ja uutispimennossa koko päivän.
Toivottavasti onnistuu.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ma 15 Kesä 2009 12:49

Ei siinä Hesarin jutussa voittajaa kuitenkaan paljastettu.
Fantsu

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 15 Kesä 2009 12:50

No hyvä niin. Silti toivon ettei kukaan oo nähny mainosta ja spoilaantunu.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 15 Kesä 2009 15:11

Kuuntelin aamulla telkkarista musiikkikanavaa ja siellä puhuivat tästä jutusta myös. Eivät kuitenkaan spoilanneet, vaan spoilaannuin ihan itse. En meinaan ole varma ehdinkö näkemään jaksoa, niin haluan jotain edes tietää :virne:. Toisen iltapäivä"lehden" sivuilla oli suoraan paljastettu se voittajan aiemmassa jaksossa otettu kuva (josta sen voittajan kyllä tunnisti heti) ja itse uutisessa sama kuva vielä isompana. Toisessa lehdessä oli kuva poseeraavista tytöistä etusivulla, teksti "omalla vastuulla" ja itse uutisessa kauempaa otettu kuva bussipysäkistä ja kuva on siinä pienempi ja suttuisempikin. Kummassakin lehdessä kuitenkin luki sitten tämän voittajan nimi.

Millainenkohan kriisipalaveri on ollut Nelosella aamulla :virne:.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Annis » Ti 16 Kesä 2009 13:07

Mä arvasin, et Nanna voittaa.

Mut muuten oli vaan tosi tylsä jakso. Ärsyttävää paskajauhantaa ja hehkutusta ihan turhista asioista. Oisivat nyt laittaneet ees jonkinlaisen lavashown, kun eihän ne oo paljoa mitään joutuneet kävelemään missään välissä :hullu: .
Ja sit Saimi sanoi jonkun kolme sataa kertaa, että pitää miettiä mitä halutaan tämän vuoden voittajalta, näköjään tytön, jolla on ihan samat ongelmat kuin edellisen vuoden voittajalla, josta ei sitten oo kyllä yhtään mitään kuulunutkaan. nanna tosin vaikuttaa paljon innostuneemmalta mallinhommista, että ehkä se alkaa oikeasti panostamaan uraansa. Ainakin toivon niin, kun mahdollisuuksia vois ehkä ollakin.
Ja eihän ne mitään Anna-kaisaa voineet valita, kun se on liian vanha ja mua ainakin ärsytti sen painoon liittyvä viittaus :viha:
Annis

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ti 16 Kesä 2009 16:40

Annis kirjoitti:Oisivat nyt laittaneet ees jonkinlaisen lavashown, kun eihän ne oo paljoa mitään joutuneet kävelemään missään välissä

Eikö noissa huippiksissa ole aina ollut viimeisessä jaksossa muotinäytös, vai muistanko ihan väärin?
Jotenkin tuli sellainen olo, että olivat jo etukäteen päättäneet Nannan voittavan, ja eivät järjestäneet mitään näytöstä, koska Nanna ei edelleenkään osaa kunnolla kävellä korkkareilla. :salaliitto:
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja skray » Ti 16 Kesä 2009 17:30

Lumikki75 kirjoitti:
Annis kirjoitti:Oisivat nyt laittaneet ees jonkinlaisen lavashown, kun eihän ne oo paljoa mitään joutuneet kävelemään missään välissä

Eikö noissa huippiksissa ole aina ollut viimeisessä jaksossa muotinäytös, vai muistanko ihan väärin?
Jotenkin tuli sellainen olo, että olivat jo etukäteen päättäneet Nannan voittavan, ja eivät järjestäneet mitään näytöstä, koska Nanna ei edelleenkään osaa kunnolla kävellä korkkareilla. :salaliitto:

On kai noissa aina ollut muotinäytökset lopussa, ihmettelin mäkin miksi sitä ei ollut.
'Ehkä olet oikeassa Nannan voitosta. :salaliitto:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 19 Syys 2011 21:42

Ai katos, tällehän oli jo ketju. :keijo:
Liitän tähän sen, millä kerkesin jo aloittamaan uuden ketjun. :tilt:

Nelkkukausi pärähti käyntiin viime viikolla. Tällä viikolla oli jo eka oikea haaste ja eka oikea kuvaus. Vierailevana tuomarina nähtiin itse Nigel Barker (jota ei meinannut tunnistaa, kun oli kasvattanut hiukset päähänsä).

Mieleen jäivät Roosa ja Nelli ja Helen ja se punapää. Ihmettelin, kun Roosa meinasi heti tippua. Saas nähdä mitä tästä tulee. Suomen tyttöset on aina jotenkin niin vaivautuneita ja ujoja. Joku sais käydä vähän ravistelemassa niitä hereille, Kibakko vaikka. :keijo:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 19 Syys 2011 21:59

Lyyra kirjoitti: Joku sais käydä vähän ravistelemassa niitä hereille, Kibakko vaikka. :keijo:

Voisin opettaa mikä ero on katseessa tällä :epäilevä: ja tällä :isosilmä:
Muutakin kuin että näkee paremmin eteensä.
:keijo:
En oo kyllä vielä yhtään mitään kattonut. En edes tiennyt, että tämmönen uusi kausi on alkanut.

Hereille ravistaminen :raps:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ti 20 Syys 2011 13:03

Nigel Barker ihan lyhkäsillä hiuksilla on komea, pidemmät hiukset ei toimi yhtään. Tulee mieleen vaan joku lipevä saippuatähti.

Suomen huippis ei oikein kiinnosta, juurikin tuon Lyyran mainitseman asian takia, että ne tytöt on niin hajuttomia ja mauttomia. Ei vaan toimi yhtä hyvin kuin ulkomaiset ohjelmavastineensa, ollaan liian jäyhää porukkaa herkulliseen tv-antiin.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Tr*ina » Su 25 Syys 2011 13:53

puolikarkea kirjoitti:Suomen huippis ei oikein kiinnosta, juurikin tuon Lyyran mainitseman asian takia, että ne tytöt on niin hajuttomia ja mauttomia. Ei vaan toimi yhtä hyvin kuin ulkomaiset ohjelmavastineensa, ollaan liian jäyhää porukkaa herkulliseen tv-antiin.

Tästä väännetään kättä joka vuosi. Minä taas en jaksa katsoa ollenkaan ulkomaalaisia vastineita; ne kun tuntuvat keskittyvät ristiriitojen luomiseen. En ymmärrä että sitä, kun ihmiset ovat toistensa kimpussa kutsutaan viihteeksi.

Mua kiinnostaa näissä ohjelmissa mallimaailma - ja kauneus.

Mutta täytyy kyllä sanoa, että tänä vuonna kátras on harvinaisen heikko, kaikin tavoin. Ei erottuvia persoonia, ei erityisen kauniita tyttöjä.

Mun suosikki on ehkä Minna. Sillä on maantienvärinen roikko tukka ja se on tavallinen, vähän jopa ruma. Mutta silti siinä on jotai lumoavaa kameran edessä. Juuri tällainen kauneus minua koskettaa.

Toinen suosikkini on se ulkkis - oliko hän vironvenäläinen syntyjään? Puhuu tosin hyvin englantia ja on todella flirtti aikuismaisella tapaa. Jännä, todella eri luokkaa kuin kaikki muut.

Kolmanneksi eniten olen tykännyt siitä punapäästä.

Eka pudotus meni mun väärin. Olisin pudottanut Tarja Turusen kaksoisolennon, Veronikan. Se tyttö näyttää oikeasti 35-v. :kauhistunut:

Onko muuten kukaan viime kausien tytöistä päässyt millään tavalla pinnalle? Mun mielestä tänä syksynä on ollut lehdissä joku suuri mainos (The Voicen muotiviikot). Vai oliko tää tyttö siinä Saimin enkeleissä? Tais muuten olla!
Juha Mieto: "Onnellisuus syntyy vuodenaikojen tarkkailusta."
Tr*ina

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 25 Syys 2011 14:06

Tr*ina kirjoitti:Eka pudotus meni mun väärin. Olisin pudottanut Tarja Turusen kaksoisolennon, Veronikan. Se tyttö näyttää oikeasti 35-v. :kauhistunut:

:femmat: Se sen kuvakin oli ihmeellinen kyyristys. Ihan kuin ois ollu kyykkykakalla. :keijo:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Tr*ina » Ma 03 Loka 2011 23:11

Kaksi viimeistä jaksoa ovat olleet hyviä. Eka oli muodonmuutos ja nyt Lovexin videon kuvaus. Huh, kuinka kuuma se Lovexin tumma kikkarapää! :p

Muodonmuutoksessa Nelli ja Veronika puhkesivat kukkaan. Veronikan kaltaiselle isonaamalle ei todellakaan sopinut pitkä roikko, uusi otsatukkakampaus on hieno. Nelli taas voisi olla kuka tahansa rockityttö ihanassa pöyhössään! Muodonmuutoksen epäonnistuja oli Minna. Miksi sillei ollut keksitty mitään uutta?

Onneksi Zahra ja Jenni tippuivat. Zahrasta tuli mieleen ekan kauden Blanche. Samanlainen kopea ja itseään täynnä oleva tyttö (afrikkalaiset tytöt on usein tuollaisia). Jenni oli ehkä jakson ilopilleri, mutta miten ikinä siitä olisi saanut mallin? Ei se osannut poseerata, ei kävellä ja ihokin oli kamalassa kunnossa.

Ensi viikolla Lontooseen, jee!

P.S. Viime kauden Saara oli Sokoksen 3+1 -esitteessä näyttävästi esillä!
Juha Mieto: "Onnellisuus syntyy vuodenaikojen tarkkailusta."
Tr*ina

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 03 Loka 2011 23:31

Mää olisin halunnut vielä pitää Jannin mukana. Just kun kerkesin tykästyä siihen ja sen juttuihin. Siinä oli samaa junttikarismaa kuin jonkun aiemman kauden hämeenkyröläisellä Suvilla. Olisin halunnut pitää myös Roosan mukana, koska hän oli mukava, ja kasvonsa kauniit. Ilmeisesti hän vain taisi olla liian lyhyt, ja kuvatkin jäivät vähän puolitiehen.

Sahra saikin häipyä. Koppava ja itseriittoinen. :nirppa:
Toinen epäsuosikkini on se hevosnaamainen Veronika.

Minna tosiaan jää vähän unholaan, saisi piristää menoaan vähän. Persoonalliset kasvot olisi kyllä. Ja silmät, joita pitäisi opetella käyttämään.
Anna-Sofia on suorastaan kiusallisen oululainen ja ujo. Toivottavasti herää ja piristyy ja uskaltaa avautua. Kamalan kaunis.
Nellin tukka on tosiaan hyvä, ja kauniit kasvonsa nousivat tosissaan esiin. Vaikuttaa myös muita fiksummalta.
Mari tuntuu onnistuvan kuvissa ja muutenkin. Tämän päiväisessä jaksossa jäi vähän varjoon.
Elsin tukka onnistui myös, ja tyttö onkin yksi suosikeistani.
Helenissä on jotain, mikä haraa mulla vastaan. Sekin tuntuu olevan vähän itseään täynnä.
Eevi vetoaa minuun punapäisyydellään, mutta mitään hurmiota hän ei ole vielä sytyttänyt. Bubbling under -osastoa.

:popkorni:

(Edit. MIksi ihmeessä tuo Kilpailijat-kohta on Nelosen sivuilla tyhjää täynnä? :töktök: )
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Emilia » To 06 Loka 2011 19:31

Aika yllättävä tuo tuplapudotus. Odotin, että mitään sanomaton Minna olisi tiputettu tai Sahra.
Janni oli oikeastaan aika hauska vaikka ei osannutkaan kävellä eikä iho olut ihan mallikunnossa,
mutta ainakin persoonaa löytyi. Ehkä tosiaan vuosi tai pari kehittymistä ja teini-iän ylitystä niin
hyvä tulee. :peukku:

Veronikasta en kyllä tykkää. Rokkitukka sopi sille kyllä hyvin, mutta stailauspäivänä sekin
fleda kammattiin jotenkin ihan kummallisen tätimäiseksi. Muutenkin näyttää enemmän Kukkohovin
kuin kilpasiskojensa ikäiseltä.. Ei kovin freesiä.

Anna-Sofiakin on aika turha. Ilme kuin kultakalalla koko ajan, sellainen vähän hölmistynyt. Epäilen,
että ehtisi ohjelman aikana löytämään itsestään sitä itsevarmuutta, jota malli tarvitsee.

Täytyy kyl sanoa, et harva noista mieleen jää. Yllämainitut melkein ainoat, jotka muistan nimeltä.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 10 Loka 2011 22:41

Hevosnaama-Veronica tippui! :woohoo:
Sillä oli yksi ilme: :pepsodent:
Ja muutenkaan en oikein ymmärrä mitä se teki tuolla. Ilmeisesti ammattilaiset näkee siinä jotain, mitä minä vain en pystynyt näkemään. Ihme laatikkonaama, ja lähes Jay Leno -mitoissa oleva leuka. Ja tosiaan vain se yksi ilme. Onneksi tippui. Vanha kurppakin se oli. :norsu: (Itse olen nuori ja raikas ja viaton. :tp: )

Minna ja Elsi ovat nousemassa suosikeikseni. Minnassa on jotain salaperäistä peikkomaisuutta. Toivottavasti tekevät jonkun hurjan editorial-jutun, jossa hän onnistuisi. Elsin kasvot ovat ihanat, ja mielestäni hänen kuvansakin ovat onnistuneita. Editorial-juttu kiinnostaisi hänenkin kohdallaan. Pidän myös edelleen kovasti Eevistä (koska olen heikkona punapäihin, ja koska hän vaikuttaa taitavalta). Helenistä alkaa paljastua melkoisia bitch-piirteitä. Anna-Sofian hölmistynyt oululaisuus tuo sopivaa :keijo: -elementtiä ohjelmaan. Toivottavasti hän vähän uskaltautuu kuorestaan ulos, niin saataisiin vähän parempia esityksiä hänestä irti. Nelli on painumassa taustalle jotenkin mitäänsanomattomana. Mari vaikuttaa jengin järkevimmältä tyypiltä, ja on myös kovin kaunis. Symppaan fiksuuden takia, mutta mallikyvyistään en ole vielä ihan varma.

:popkorni:

(PS. Tää ei oo mitään verrattuna Jenkki-huippiksen ekaan kauteen, jota oon katsellut netistä viime päivinä. Siinä ekassa kaudessa on jotain niin legendaarista. Niin monta upeaa hahmoa ja oikeeta draamaa. Ja Janice Dickinsonin naamakaan ei näytä ihan niin hirvittävältä, kuin nykyään. Mutta ei Nigel Barkeria. :O: )
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 11 Loka 2011 20:48

Joo Minna! :D

Viimeisessä jaksossa nousi aivan eri tavalla esille kuin ennen.
Vaikuttaa tytöltä, josta saattaisi tulla suosikkini, jos muistaisin muuten, kuka se on..

Mari? Onko tuolla joku Mari? :hämillään:

Just tätä tää on. :huoh: Tytöt on kuitenkin jotenkin mitäänsanomattomia.
Ehkäpä voisin itsekin kaivella alkuperäiset huippikset jostain. :raps:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 11 Loka 2011 22:37

Emilia kirjoitti:Ehkäpä voisin itsekin kaivella alkuperäiset huippikset jostain. :raps:

Tästäpä. :muahaha:

Mari on tämännäköinen tyttö. :tilt:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 21 Marras 2011 21:55

Minna tiputettiin finaalista. :huoh:
Typerä, kateellinen Helen pääsi loppuun asti. Nyt pitää vaan toivoa, ettei se voita koko höskää. :norsu:
Tuomarit ei vissiin nähneet sitä Helenin bitch-puolta missään vaiheessa. :sori:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 28 Marras 2011 21:58

:muahaha: Eipähän voittanut typerä Helen kisaa. :muahaha:

Toivottavasti Anna-Sofia pärjää. :tilt:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 07 Tammi 2014 23:50

Huomasiko kukaan, että tänään alkoi neljäs kausi Suomen Huippista?!
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja theia » Ke 08 Tammi 2014 00:02

Eiköhän ne oo uusintoja?
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ke 08 Tammi 2014 00:06

Joo, uusintoja ovat. Tuotahan on tullut jo viisi kautta.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 08 Tammi 2014 00:14

:o: Mä oon missannut jotain!
Kibaya
Hörhökeijotar

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv