Crux kirjoitti:Olen monta kertaa sanonut, että pitäisikö ostaa jotain kattikarkotetta mutta miekkonen pitää niitä humpuukina. Ja onhan se purnukka aika kalliskin (8) jos ei sitten toimikaan.
Meillä on ainakin tyhjänpanttina yksi purkki. Vanhempaan kissaan toimi, mutta kun ostettiin se tota pienempää varten, se ei ollut asiasta moksiskaan. Tosin tuo vanhempi kun haistaa jonkun sitrushedelmän, menee salamana toiseen huoneeseen. Ei tuo pienikään niistä tietenkään tykkää, mutta silti vähän kiinnostais että mikä toi on
Musta tuntuu, että voi olla, ettei se karkoite toimi, ainakaan kovin hyvin. En muista kellään kaverillakaan olleen mitään positiivista sanottavaa.
Ja meidän pienikään ei oo ollut mikään sylikissa, ei oo saanut silittää tai mitään. Ja sitten yht äkkiä siitä tuli mun vauva, sille sais olla koko ajan seurana, joko silittää tai leikkiä sen kanssa ja nukkuukin meidän kanssa. Miehelle se ei ihan niin kaveria oo, mutta on nykyään kuitenkin jonkin verran onneks.
Mä en vaan enää tiedä, mitä mun pitäis tehdä, kun pikkuinen pelkää kaikkia vieraita niin paljon. On aina suurimman osan aikaa sohvan takana, parin tunnin jälkeen saattaa näyttäytyä, mutta ei kukaan siihen saa ainakaan koskea. Ja sitten se saattaa kostopissata, varsinkin jos on ollut paljon tai kovaäänistä porukkaa.

Tai Sulo ottaa, Toivo on kuin nukkuneen rukous oli keli minkälainen tai kel-
.
),
Alan jo pikkuhiljaa toipumaan. 
Toivottavasti tulehdus jää kuitenkin tähän yhteen kertaan, varmasti tosi