Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju!

ViestiKirjoittaja Fairy » Ke 19 Elo 2009 17:27

Käytössä on ollut nykyään vain kulta- ja hopeakoruja, kaikenlaiset rihkamat saivat korvanlehdet kutiamaan ja punoittamaan hyvinkin nopeasti silloin 10-15 vuotta sitten, kun niitä uskalsin kokeilla. Nyt uudessa kokeilussanikin oli kultakorut, tällä hetkellä olen taas koruttomana, jos vaikka tuuletus tekisi hyvää.
Fairy

ViestiKirjoittaja Sade » Ke 19 Elo 2009 21:41

Minulla loppui korvakorujen käyttö aikoinaan juurikin tuollaisen tulehduskierteen takia. Korvat olivat jatkuvasti kipeät ja märkivät, siitä huolimatta että käytin vain kirurgin teräksestä tai kullasta tehtyjä koruja. Ei auttanut desinfiointi, ei korvien tuulettaminen. Mitään vinkkejä minulla ei siis ole antaa, vaikka ongelma onkin tuttu.

Parilla kaverillani on myös ollut samanlaisia kokemuksia, samoin isälläni. (Kyllä, isäni oli 80-luvulla hip ja cool ja rei'itti toisen korvansa.) Joidenkin korvat eivät ehkä vain ole luotuja korujen käyttöön.
Sade

ViestiKirjoittaja Annis » To 20 Elo 2009 13:03

Ja voihan se olla, että ne nyt ärtyivät, koska niissä ei ole pitkään aikaan käytetty. Ja korvia enemmänkin venyttäneenä se aiheuttaa just tuollaista. Tulehtuneesta reiästähän ei kai saisi ottaa korua pois, eli suosittelen laittamaan siihen jonkun tavallisen ja laadukkaan korun ja olla hirveesti hipelöimättä sitä paitsi puhdistaa ja oottaa vähän aikaa.

Mäkin haluaisin korvikset takaisin, nykyään ei ole kuin yksi venytys, kun kaikki muut korut ovat vain tippuneet. Toisessa korvassa on joku 12 vanhaa reikää, mutta eivätpä taida mennä enää läpi. Voisi joku päivä tehdä yhden uuden. Tosin kun toisessa korvassa oleva venytys välillä ärsyttää, kun ei voi käyttää parillisia korviksia enkä jaksa venyttää tuota toista kun se on niin raskas projekti.
Annis

ViestiKirjoittaja L-S » La 22 Elo 2009 19:50

Mulla ei ole korvakoruasiaan neuvoja antaa, mutta omastakin puolestani toivotan Fairyn tervetulleeksi foorumille.

Olen käynyt huikeasti tyttöshoppailemassa viime aikoina. Juhlamekolle nimittäin tulee käyttöä. Tällainen tarttui sitten pitkällisten etukäteisharkintojen ja tämän päivän intensiivishoppailun jälkeen mukaan. PIti ostaa vähän halvempi, mutta tämä oli kovasti laadukkaamman näköinen ja istuu hienosti toisin kuin moni muu kokeilemani. En ole tainnut omistaa näin hienoa mekkoa aiemmin, joku vanhojentanssimekkonikin oli tähän verrattuna tylsä (ainakin sen malli oli vähän tätimäinen). :tipahdus:

AInoa ongelma on, että ehdin jo aiemmin ostaa valkoiset olkaimettomat rintaliivit. Mekossa on kuitenkin takana sellainen nyörityskohta, josta näkyy sitten liivitkin läpi. (Ei, ei oo kuvei :keijo:). Mietittäväksi jää, pitäisikö hommata jotkut mustat liivit vai näyttäisivätkö nekin hölmöiltä, vai kävisivätkö valkoiset kaikesta huolimatta. Ruskeita olkaimettomia liivejä en taida löytää mistään, ainakaan jos en halua maksaa liiveistä 50 euroa (kyllä pitää alle 20 eurolla saada, varsinkin kun ostin jo yhdet, joita en muuten olisi välttämättä tarvinnut, onneksi maksoivat vain 15 euroa). Ylipäänsä on melko huonosti saatavilla sellaisia liivejä, joista saisi halutessaan olkaimet kokonaan pois ja joissa olisi sellainen malli, että ei näy tuollaisen syväänuurretun mekon alta. Miksiköhän? Ja mitä tässä pitäisi tehdä? :isosilmä:

Lisäksi pitäisi vielä ennen juhlia käydä kampaajalla leikkauksessa ja värjätä vähän hiuskia kotosalla ja ties mitä. :tyttö:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Kuolo » Su 23 Elo 2009 12:12

Äkkiähän sie askartelet ruskeesta kankaasta semmosen sukan liivin selkämyksen päälle :gay:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 23 Elo 2009 13:26

Tervetuloa Fairylle myös mun puolesta. :kättely:
-----------

Puolen toista viikon päästä mulla on lääkäriaika. Niska-hartiaseudun ongelmien lisäksi olisi tarkoitus puhua e-pillereiden hankkimisesta. Pikkuisen kyllä jänskättää, kun mulla ei ole ikinä ollut edes mitään pitkäaikaista lääkitystä saati sitten e-pillereitä. :hullu: Jo pelkästään epäsäännöllisten kuukautisten takia ne kuulostaisivat hyvältä ratkaisulta. Plussana olisi vielä tuo ehkäisyn hoituminen.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja annastindeli » Su 23 Elo 2009 15:04

L-S:lle semmonen ehdotus että osta semmoset ns. "kanafileet", eli semmoset silikoniset läpyskät.
Seppälässä makso vissiin kakskymppiä. Tosin jos on kovin isot tissit niin ei ehkä toimi, C oli vissiin
isoin koko, mut eihän sen ole tarvis koko rintaa peittää.
Miä hankin semmoset joku aika sitten ja on ihan näppärät olkaimettoman topin kanssa. Tosin kangaspintaiset
olis voinu olla paremmat kun valahtaa vaate turhan helposti siltä sileältä pinnalta.
annastindeli

ViestiKirjoittaja L-S » Su 23 Elo 2009 21:58

Muuten hyvä idea, mutta kanafileiden näkeminen jo kaupassakin saa mut kokemaan jonkinasteista vastenmielisyyttä. :p En usko, että uskaltaisin pitää sellaisia.
Vaikka voisivathan ne olla kätevät. Pitää harkita.

Enkä mä ole kauhean hyvä askartelemaankaan, joten sekin idea täytynee hylätä. :keijo:

Mutta ehkä pärjään joillain mustilla liiveillä.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Nugat » Ma 24 Elo 2009 10:39

Itse voin suositella kanafileitä! :D Hankin fileet päättäjäisiini ja sen jälkeen niitä on tullut käytettyä aina kun tarve vaatii. Sitä on jopa uskaltanut ostaa mekkoja jotka ovat selästä avoimempia kuin normaalisti. Vilkkuvat rintsikat ovat tyylittömyyden huippu. :nirppa: Ne on helppo kiinnittää ja käyttää, mutta itseäni häiritsee myös liukas pinta. Siinä voi tosiaan vaate valahtaa. :nolo:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 31 Elo 2009 20:06

Kanafileitä - tuli nälkä.

Musta on tullut vähän tarkempi kulmakarvojeni suhteen. :tilt: Muutama hajaantunut lyhkäinen karva on karmeata nähtävää, niinpä viime viikolla etsin hädissäni hyviä normipinsettejäni, joita en kuitenkaan mukamas mistään löytänyt. Ostin jokin aika sitten tommosen ihme halpissetin, jossa on kynsisakset, -viila ja -leikkurit, ja "pinsetit". Mitähän ihmettä noilla pinseteillä on tarkoitus tehdä? Yritin nyrhiä kulmiani niillä, tulokseksi aikaansain melkein mustan silmän. :virne: Karvat eivät lähteneet, mutta jokunen verisuoni vissiin sitten vaurioitui poistoyrityksen aikana. Onneksi oikeat pinsetit löytyivät (tietenkin ihan omalta paikaltaan) ja karvat ovat nyt poissa.

Noin muuten on tullut shoppailtua tyttövaatteita enemmän kuin aikoihin - mulla taitaa olla kaks tyyliä, urheilullinen tai sitten megaladymäinen. :o: Ostin pari takkiakin, nahkaisen ja keinonahkaisen, khuuul. Kenkiä on tullut monta paria lisää, leggins-pitkä paita -yhdistelmän hienouden, mukavuuden ja siisteyden olen minäkin huomannut. Olen myös ilostuttanut itseäni menemällä ihan vaan kokeilemaan vaatteita, kun kerran niihin saattaa jopa mahtua. Joitakin rannekorujakin olen ostanut ja käyttänyt, tulee niin megalomaanisen naisellinen olo kun ranteessa kilisee läjä renkaita. :hymyhali:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 31 Elo 2009 22:12

Minä ostin pitkän mustan nahkahameen. :täpinä:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja damn » Ma 31 Elo 2009 22:22

Ostin kirpparilta nätin paidan. Harmi vaan, että edellinen omistaja oli ilmeisesti kaatanut sen päälle pullollisen hajuvettä, kun se löyhkä ei lähtenyt pesussakaan mihinkään. En tykkää yhtään :norsu: .
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 31 Elo 2009 22:32

damn kirjoitti:Ostin kirpparilta nätin paidan. Harmi vaan, että edellinen omistaja oli ilmeisesti kaatanut sen päälle pullollisen hajuvettä, kun se löyhkä ei lähtenyt pesussakaan mihinkään. En tykkää yhtään :norsu: .

Kokeile ruokasoodaa. :martta:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja damn » Ma 31 Elo 2009 22:41

Kiitos vinkistä Lyyra, täytyykin kokeilla.
Saa kyllä nähdä opinko käyttämään tuota paitaa. Se on aika eri tyylinen kuin useimmat vaatteeni ja väriltään valkoinen :kauhistunut: . En uskalla pitää valkoisia vaatteita kun olen mestari kaatamaan kaikki ruuat ja juomat päälleni. Tarvitsisin myös ruokalapun :virne: .
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 01 Syys 2009 11:08

Sain vihdoin varattua ajan terkkarille, että saan jotain selvyyttä tohon tissiongelmaan (josta taisin ohimennen mainita sivulauseessa jo 2-3 sivua sitten, edit: toukokuussa :friikki: ). On meinaan vasen rinta kipuillut siihen malliin viime aikoina, että heräsin vihdoin varaamaan sitä aikaa. Saa nähdä miten käy. En kyllä osaa pelätä mitään vakavampaa kun ei ole sitä ikääkään vielä kertynyt niin paljoa..
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja annastindeli » Ti 01 Syys 2009 17:18

Kannattaa silti varmistaa, vaikka olisi kuinka nuori. Yhdellä kaverilla, reilu parikymppinen sekin,
on ollut jo useita patteja jotka on sitten leikattu poiskin. Hyvänlaatuisia ovat kuulemma
olleet mutta ei kait siitä haittaakaan liene jos tarkistuttaa asian.
annastindeli

ViestiKirjoittaja Nugat » Ti 01 Syys 2009 17:46

Mutta eihän syöpäkasvainten pitäisi periaatteessa kipuilla. :riips: Ainakin näin minulla väitti terkkari, jolle menin itku kurkussa näyttämään kipeää pattia kainalonseudulla. Patti osoittautui rasitusvammaksi. :keijo: Ja voi luoja kuinka olin saanut itselleni kauhun aikaan ja olin varma että kuolen muutaman päivän sisällä. :friikki: Ilmeisesti siksi patit jäävät helposti huomaamatta, joten muistakaa tutkia rintanne tytöt! :tilt:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ti 01 Syys 2009 18:36

Semmoinen käsitys mullakin on, että syöpäkasvaimet eivät (ainakaan rinnoissa) ole kipeitä.
Mutta toki kaikenlainen varsinkin pidempään jatkunut kipuilu kannattaa tarkistuttaa.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 01 Syys 2009 22:06

Mulla on nyt pilleriresepti. :O: Saa nähdä, millainen mielialojen aallokko noiden syönnistä seuraa. :pahis: (No, toivottavasti nuo ovat mulle sopivia. :) )

Mä oon lopettanut meikkaamisen lähes kokonaan. Ei vaan jaksa kiinnostaa. :sori: Toki juhliin tulee meikattua, mutta muuten olen lähes aina meikittä. Tällä hetkellä vaan tunnen olevani ihan tarpeeksi nätti ilman meikkiäkin. :gay: Tai sitten tää on vain laiskuutta. :virne:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Kaari » Ke 02 Syys 2009 09:10

marenkienkeli kirjoitti:
Mä oon lopettanut meikkaamisen lähes kokonaan. Ei vaan jaksa kiinnostaa. :sori: Toki juhliin tulee meikattua, mutta muuten olen lähes aina meikittä. Tällä hetkellä vaan tunnen olevani ihan tarpeeksi nätti ilman meikkiäkin. :gay: Tai sitten tää on vain laiskuutta. :virne:

Mulla taas on aivan päinvastainen tilanne. Ennen en ole juurikaan arkisin jaksanut meikkiä laitella naamalle. Nyt taas on tullut sellainen kausi, että ei oikein osaa aamulla lähteä, ellei pikkaisen "kaunista" itseään ensin. Ehkäpä alkaa ikä tehdä tepposiaan ja naama näyttää siltä, että ei kehtaa ihmisten ilmoille lähteä ilman meikkiä :virne:

Katsotaan nyt miten kauan tätä kautta oikeasti jatkuu...
Kaari

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 02 Syys 2009 10:57

Kävin terkkarilla, joka ohjasi lääkärille. Vieläpä tutulle ja kivalle lääkärille, joka on ollut mukana näissä mielialajutuissakin. :hymyhali:

Ei löytynyt mitään, mistä pitäisi huolestua. :tilt:

On kuulemma vaan rosoiset tissit muuten vaan. :tissit:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Deni » To 03 Syys 2009 16:29

Ostin elämäni ekat urheilurintsikat. :o

Oli pakko saada jotain mukavampaa kotikäyttöön, ilman kaaritukia jotka kalvaa niin pirusti jos sattuu nukahtamaan sohvalle. Ihan ilmankaan kun ei ole hirveän mukavaa olla, eikä se näytä yhtään hyvältä. Yllätyin, kun Triumphin triactionit mahtui päälle, vaikka kuppikoko oli useamman koon pienempi kuin se mitä mä normaalisti käytän... pientä asettelua ja säätämistä ja totuttelua vaati kyllä, mutta ihan hyvältä nää tuntuu. Ei paina mistään eikä tursua mistään. Näyttää kyllä vähän hassulta, kun tissit on puolet pienemmän näköiset kuin normaalisti. Mut nää tuntuu jo sellaisilta mitä vois käyttää yölläkin. En mä ehkä ihmisten ilmoille lähtis näin, töihin tai kauppaan tai muualle... tai no, mä olen niin pirun mukavuudenhaluinen kyllä että mistä sen tietää, kunhan tarpeeksi totun. :virne:

Olisin hakenut tänään uuden pillerireseptin kun mulla on ihan pari nappia jäljellä, mutta yths oli päättänyt olla tänään kiinni. Shaatana. Joudun siis ramppaamaan sinne huomenna ennen töitä. Kaikki hyvät suunnitelmat...
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » To 03 Syys 2009 23:11

Deni kirjoitti:Mut nää tuntuu jo sellaisilta mitä vois käyttää yölläkin.

Yöllä? Karmea ajatus yrittää nukkua yöunia rintsikat päällä - vaikka olisivat kuinka mukavat rintsikat.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Sippura » Pe 04 Syys 2009 09:01

Täällä puhutaan tisseistä ja rintsikoista :tilt: Ajankohtaista, nimittäin mun pitäis lähteä imetysliiviostoksille
tässä lähiaikoina. Sisko onneksi osasi 4 viikon imetyskokemuksellaan suositella erästä liivikauppaa (Change)
joten sinne käypi tieni. Ei innosta ajatus siitä, että ostaisin muutamasta eri paikasta kokeilumielessä muuta-
mat liivit á 50 euroa ja testaisin mitkä on sopivat/sopivimmat. Changen liivit on aikaisemminkin sopineet
päälle, niin sieltä on hyvä aloittaa hyvinistuvien ja kaikinpuolin sopivien maitobaaritukimien etsintä.

Sen vaan vielä kun joku kertoisi, että paljonko nämä meijerit tästä (vielä!) kasvavat ennenkuin imetys alkaa
olla ajankohtaista :isosilmä:

Niin, ja älyttömän hyvä juttu että Lyyra selvisi säikähdyksellä rintapelosta :hymyhali:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja friikkis » Pe 04 Syys 2009 11:17

Hieno homma, Lyyra, kun ei löytynyt mitään! :)

Ajattelin mennä napsauttamaan tän oman fibroadenooman pois tissistä. Lääkäri tosin sanoi, ettei minuna sitä poistattaisi, mutta itselläni on se periaate että turhat patit helvettiin minun kropasta.

Rintamaliivejä pitäisi käydä ostelemassa lisää, kun nyt parin viikon sisällä kolmista pompsahtanut kaarituet pois. :epäilevä: Joko nuo liivit rispaantuu tismalleen samaan tahtiin, tai sitten joku tekee mulle ilkeitä jekkuja. :epäilevä:
friikkis

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa