Big Brother 2009

Re: Big Brother 2009

ViestiKirjoittaja Galileo » Ma 14 Syys 2009 12:42

Jossain luki, että mustelmat on tulleet jostain nipistysleikistä.
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja SimonTemple » Ma 14 Syys 2009 17:53

Mielenkiintoista on seurata jatkossa että onko aina kolme nimettynä, nyt jos olis ollut vaan kaksi niin Jellu ei olisi ollut tossa nimettynä. Kätlin ja Tuija olisivat olleet kaksistaan. Pelasiko tuotanto tahallaan ulos Jellun? Toki ei mikään menetys, mutta toivottavasti samalla kaavalla mennään.
SimonTemple
Kansan ääni

ViestiKirjoittaja Kati » Ma 14 Syys 2009 23:17

Vappu-kana oli hauska! Hassu ääni ja ihan hyvät jutut.
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Kati

ViestiKirjoittaja SimonTemple » Ti 15 Syys 2009 00:25

Kana oli paree kun alkupeäräinen, illan jaksossa ei edes Ninon penishuolet jaksanut naurattaa, nyt tuotannon pitää potkasta noi rymät sekaisin, mm. parit eri puolille.
SimonTemple
Kansan ääni

ViestiKirjoittaja SimonTemple » Ke 16 Syys 2009 09:13

Nyt kun tää "uutinen" on n. vrk vanha voidaan se kaiketi kertoa täälläkin, eli vkl on tulossa uusia asukkaita (huomaa monikko) :kauhistunut:

BTW Ohjelman katsojaluvut ovat laskeneet, alun riemuviikosta.
SimonTemple
Kansan ääni

ViestiKirjoittaja Laaksonen » Ke 16 Syys 2009 13:55

SimonTemple kirjoitti:Nyt kun tää "uutinen" on n. vrk vanha voidaan se kaiketi kertoa täälläkin, eli vkl on tulossa uusia asukkaita (huomaa monikko) :kauhistunut:

No periaatteessa ei voisi kertoa. Koska tämä ketju etenee illan lähetyksen mukaan. Eli pitäisi ajatella, että tätä ketjua seuraavat kulkevat laput silmillä ja kuulosuojaimet päässä koko päivän ja he jännittävat sitten illan päälähetyksen mukana talon elämää.

Käytännössähän se on ihan mahdotonta, joten mulle on oikeasti ihan sama, vaikka täällä kertoilisi extran asioita. Ehkä pitäisi hieman muuttaa tämän ketjun "sääntöjä"? Vai mitä olette mieltä?

Ja mitä tulee tuohon uutiseen, niin antaa tulla vaan. Ehkä kuitenkin parempi, että ne uudet tulevat mahdollisimman aikaisin, jotta ehtivät viettää aikaa siellä talossa pidempään. Tosin, jos edellisvuosien meno jatkuu myös tällä kaudella, niin sinne taloon raahataan vielä useaan kertaan ihmisiä. "Mullllistava, kaikkien aikojen BB-yllätys tulossa ensi sunnuntaina..." :haukotus:
"On toiveita täysiä valmis hän, hän uhkui voimia elämän!"
Laaksonen

ViestiKirjoittaja skray » Ke 16 Syys 2009 15:21

Mua ärsyttää se, että tänä vuonna kerrotaan niin paljon etukäteen asioita. Maanantaina jo paljastetaan mitä torstaina tai perjantaina tapahtuu. Tietääpä sitten mitä jaksoja kannattaa katsoa ja mitä voi jättää väliin. Esim. slummiin ja paratiisiin jaosta kerrottiin jo maanantaina, vaikka se tapahtui vasta loppuviikosta. Ärsyttävää asioiden kertominen on siksi, että yllättävyys on kadonnut. Jotenkin se yllättävyys oli hauskaa esim. viime vuonna. En tiedä onko juttuja kerrottu jo edellisinäkin vuosina etukäteen, ehkä en oo vaan huomannut sitä.

Muuten niin todellakin samaa mieltä kuin Lumikki, se Jelenan lähtöhaastattelu siinä sunnuntain lähetyskessä. :friikki:
Nainen puhu ittensä kyllä niin pussiin monta kertaa, eikä vaan voinut olla kiroilematta niin paljon. Pisti oikeen ärsyttämään se, kun kirosanoja täyty viljellä joka välissä. :kalkkis:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja SimonTemple » Ke 16 Syys 2009 17:33

Joo kyllä vähän mietin tätä laittoa, mut kun oli netissä ja tuolla about vrk ja eikä tämä oikeesti ole mikään radikaalijuttu. Mut vedetään nyt tota tiukkaa linjaa. Tulossa on myös toinenkin paukku, mut se on tossa 24/7 ketjussa ja varmaan selvinnee tämän illan aikana.

Nyt on ollut kyllä aika boree, en tiiä, kävi niin kuin oletin että itse olen nyt tämän tehtävän nähnyt. Toki Samin porukan kestävyys ja asenne on ollut upeaa, ei väninää, ei itkupotkuraivareita jne....Jellun lähtö tosiaan oli kuin taivaan lahja Samin poppoolle.
SimonTemple
Kansan ääni

ViestiKirjoittaja tahris » Ke 16 Syys 2009 21:56

Katsoin eka kerran BB-talkkarin ja ihmettelin, että mistä ihmeen Vappu-kanasta Vappu puhui, kun en ollut nähnyt/kuullut mitään siitä. Sitten selitys tulikin extrassa tai myöhemässä koosteessa. Hämäävää. Mulla tahtoo mennä noi extrat ja koosteet sekaisin, eli vaikea kommentoida niitä mitenkään tuoreeltaan, kun katon ne miten sattuu.
Jelenan lähtö oli toisaalta mun mielestä sääli, koska olisin halunnut nähdä, miten se selviää slummissa. Plussaahan sille tippui lopussa, eli ehkä ihmisetkin ajatteli samoin, mutta ei sitten kuitenkaan plussat riittäneet. Mutta ehkä Jelena oli oikea lähtemään.
Toisaalta Jelenan haastattelu kyllä osoitti, että joko sitä jännitti kamalasti tai sillä ei ole kaikki kotona. "Enhän mä itkeny kuin kerran". Ihan niin. :hullu:
Joskus voin mennä vuorille vain katsomaan
alhaalla illoin hehkuvaa
maisemaa
- PMMP: San Francisco
tahris

ViestiKirjoittaja Jorssi » To 17 Syys 2009 03:02

SimonTemple kirjoitti:Nyt kun tää "uutinen" on n. vrk vanha voidaan se kaiketi kertoa täälläkin, eli vkl on tulossa uusia asukkaita (huomaa monikko) :kauhistunut:
Vaikka itseäni nyt ei juuri "spoilaantumiset" tämän ohjelman yhteydessä haittaa, olisi silti varmaan järkevämpää jättää tuollaiset ilmoittelut tuonne 24/7-ketjun puolelle. Varsinkaan kun ei tuo tullut ilmi edes minkään keskustelun yhteydessä, vaan Simonin piti tulla se varta vasten ilmoittamaan tähän ketjuun. En ymmärrä.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Purple » To 17 Syys 2009 10:07

Eilen kävi monta kertaa mielessä, että mitenköhän toinen jengi selviytyisi tästä tehtävästä. Varmahko vastaus on että paljon huonommin. Vaikka slummilaiset olivat varmasti väsyneitä ja kipeitä kovista treeneistä, ei paljon rutinaa kuulunut. EsaJ:stä näki ja kuuli että huonot unet ja syömättömyys ottavat hermoille, silti palaute muille oli asiasta eikä yleistä itkua tilanteen kurjuudesta. Minna, joka on tähän asti antanut itsestään laiskottelevan kuvan, suoritti nikottelematta, samoin muut tytöt. Aso teki kipeillä jaloillakin, vaikka olisi saanut jäädä sivuun. Samin kommentit pk-huoneessa nostivat viime aikoina vähän vaisuna olleen miehen pisteitä: tuntuu hyvältä kun tehtiin jotain. Mitähän Nino olisi sanonut samassa tilanteessa? Ikinä ei ole ollut näin kurjaa ja miten te voitte rääkätä meitä näin?

Nino ja tupakka ei ole ihan niin rasittava yhdistelmä kuin Jelena ja tupakka, mutta kovasti se yrittää. Käsittämätöntä kuittailua Lotalle jatkuvasti ja tupakan nappaaminen Justiinan käsistä, vaikka jämät oli menossa Lotalle. Nino haluaa tupakkaa ja Ninon on saatava tupakkaa ja jos joku ei halua antaa omistaan niin se on vittumainen ja tahallaan ilkeä, toisin kuin Nino itse, joka vaan sanoo suoraan mitä ajattelee.
Purple

ViestiKirjoittaja SimonTemple » To 17 Syys 2009 12:24

Tämän vuoden juttu on se, että noista "uusista" asioista ilmoitetaan pääasiassa vain netissä ja ne näytetäänkin netissä suorana, eikä edes Extrassa tai koosteissa puhuta mitään tai näytetä mitään. Tämä toinenkin "uutinen" on jo ollut nyt yli vuorokauden netissä ja mm. Subin Bb-keskusteluissa, mut ei siitä sitten enempään.

Eilinen kooste oli aika tylsä, tosin EsaJ:n kiukuttelut olivat kivaa katsottavaa, kaverin suosiokin lähti nousuun heti, ei oo enään inhokkilistojen kärjessä. Tänä vuonna huutajat ja kiukuttelijat ovat kova sana, esim. Tuija ja Nino ovat kovin suosittuja.

Viikon laskija on kyllä Esa A jolle paratiisi on ollut täyttä myrkkyä ja voi olla että ovi aukee su tälle tyypille.

Samin tiimin yhtenäisyys on kyllä loistavaa, hyvin tsempattu ja varsinkin Minna on ollut loistava, parempi kuin jätkät! Paratiisin kiukuttelijat ja muut kermaperseet Esa A:ta lukuunottamatta olisivat hajonneet täysillä ja se itku olisi ollut valtavaa. Jotenkin yhä enemmän alkaa tuntua, että Samin porukasta se voittaja löytyy, vaikka porukka pikkuisen hajoaisikin. Mutta veikkaan, että jos porukasta Esa J, Sami, Kätlin tai Aso tulee jatkossa päälliköitä niin toi perusrunko pitää, tosin tuotanto voi puuttua asiaan.

Itse jakotehtävä tässä muodossa on nyt kyllä nähty, ja se kaipaa päivitystä.
SimonTemple
Kansan ääni

ViestiKirjoittaja Tr*ina » To 17 Syys 2009 14:03

Purple kirjoitti: Samin kommentit pk-huoneessa nostivat viime aikoina vähän vaisuna olleen miehen pisteitä: tuntuu hyvältä kun tehtiin jotain. Mitähän Nino olisi sanonut samassa tilanteessa? Ikinä ei ole ollut näin kurjaa ja miten te voitte rääkätä meitä näin?

Mun silmissä Samin pisteet laski jo siinä vaiheessa, kun tämä uhosi, ettei aio valittaa mistään ja antaa toisille sitä iloa, että näkisivät miehen heikkouden. Siis mitä iloa? Mua ainakin on ärsyttänyt se pinnistelty ja väkinäinen postiviisuus, mikä Slummista on loistanut osien vaihduttua. Teeskentelyä. Mieluummin katselen aitoja luhistumisia kuin hyvää tuulta hammas irvessä. Sami alkoikin jo vähän kuumottaa, kun haastoi Ninoa katseiden taisteluihin.

Osa on tosin suhtautunut aidon hyväksyvästi tilanteseen. Minnan osakkeet ovat nousseet roimasti Slummissa. Nyt on niiden vuoro nauttia, sanoi Minna, jolta on nähty spontaaneja paratiisilaisten puolesta iloitsemista. Kätlinin positiivisuutta ei myöskään mikään ole horjuttanut.

Brädpitti sen sijaan on hajoamaisillaan. Takaumana tulee mieleen Nino ilkkumassa Slummista Paratiisin tuolissa löhöävälle Esalle "Siellä se brädpitti laittaa shipsii suuhun." Kyllä mua ilostuttaa nämä soturimiehet (Sami ja Esa), jotka eivät koskaan taivu.

Miksi Nino näyttää olevan juuri se, johon Slummi purkaa angistinsa?

Nino ja tupakka ei ole ihan niin rasittava yhdistelmä kuin Jelena ja tupakka, mutta kovasti se yrittää. Käsittämätöntä kuittailua Lotalle jatkuvasti ja tupakan nappaaminen Justiinan käsistä, vaikka jämät oli menossa Lotalle. Nino haluaa tupakkaa ja Ninon on saatava tupakkaa ja jos joku ei halua antaa omistaan niin se on vittumainen ja tahallaan ilkeä, toisin kuin Nino itse, joka vaan sanoo suoraan mitä ajattelee.

Juuri kun Nino oli kirinyt takaisin suosikikseni alkoi tupakkashow - taas. Kaikista ikävintä talossa olisi, jos Ninon ja Lotan välit menisivät poikki. Mä hajoasin siihen!

Olen muuten melko varma, että Nino on pudotuksessa tällä viikolla.

BB Talk Showsta pitää sanoa pari sanaa. Näin nimittäin BB-historian noloimman hetken viime sunnuntaina. Vappu -jestamedeeraa - meni nolaamaan itsensä täysin Jelenan haastattelussa. Miksi ihmisille ei anneta mahdollisuus poistua talosta arvokkaasti, vaikka olisi kuinka mokaillut? Vapun tylytys oli niin noloa katseltavaa. Onko se aina ollut tuollainen?

Jani Toivola on ihanan raikas, energinen ja positiivinen Vappuun verrattuna.

Kauhein tyylimoka tosin on Janin nyörinarut vyönä. (Samin mustat kynnentyngät tulee kakkosena ja kolmosena Sampon "yhtä valkea kuin hampaani" pehmohattu.) Tyyliasiasta ja Justiinasta pitää sanoa sellainen seikka, että olipa sillä(kin) kovin asennevammaa Kätliniä kohtaan. Vaikea on asennoitua ihmiseen, joka on heti aamusta kiirehtii peilin ääreen. Eipä Justiina itse ole yhtään tyylitietoinen! Tuskin ne tatuoinnit ja hiusvärit on ihan itsestään ja harkitsematta tulleet. Minun silmissäni Justiina on yhtä tyylitarkka kuin Kätlinkin, Kätlin vaan on kauniimpi. Ja siinä se ongelma.

Lisäyksenä BB-toive. Haluaisin, että leirit yhdistettäisiin ensi viikolla. Olisi kiva nähdä, pysyykö jako ennallaan. Harmi vaan, että taloon tuodaan juuri sunnuntaina lisää uusia asiakkaita, kun jo valmiiksi talossa olevien kesken olisi vihdoinkin syntymässä jotain.
Juha Mieto: "Onnellisuus syntyy vuodenaikojen tarkkailusta."
Tr*ina

ViestiKirjoittaja Tr*ina » To 17 Syys 2009 14:16

päivänpolttaja kirjoitti:
Dana on menettänyt silmissäni suosikkiaseman ihan kokonaan. Esa A:n nimeämisen yhteydessä sanoma kommentti Danasta pinnallisena ja välinpitämättömänä avasi silmäni hänen suhteensa. Oikeastaan minulla ei tällä hetkellä ole muita suosikkeja kuin Esa A.

Dana onttous tuli myös esille Jelenan lähdettyä. Onko sulla ikävä Jellua? Ei ole. Kovin kepeästi "suuri" ystävyystarina katkesi.

Esa A on parhaimmillaan päiväkirjahuoneessa, mutta muiden joukossa se ei ole kummoinen. Se ei osallistu. Jotkut väittävät Esan heittelevän piikkejä toisille. Onko tämä totta?

Esa avasi minun silmät Ragnarin suhteen. Siinä vasta ällö tyyppi. Itsekäs ja ahne taktikko. Vei Tertun patjankin.
Tr*ina

ViestiKirjoittaja Tr*ina » To 17 Syys 2009 20:00

Kauhistuttava häätöäänestystulos! Ekana putoava on selviö, mutta kuka tahansa onkaan se toinen, se tulee muutamaan talon dynamiikkaa. Käsittämätöntä, että kolme keskushenkilöä on äänestyksessä!

Extrassa terapeuttiwhatever selvensi hyvin Slummin tilaa. Käynnissä on ryhmäpaineen alainen kilvoittelu siitä, kuka valittaa vähiten.
Tr*ina

ViestiKirjoittaja Sade » To 17 Syys 2009 21:15

Tr*ina kirjoitti:
Purple kirjoitti: Samin kommentit pk-huoneessa nostivat viime aikoina vähän vaisuna olleen miehen pisteitä: tuntuu hyvältä kun tehtiin jotain. Mitähän Nino olisi sanonut samassa tilanteessa? Ikinä ei ole ollut näin kurjaa ja miten te voitte rääkätä meitä näin?

Mun silmissä Samin pisteet laski jo siinä vaiheessa, kun tämä uhosi, ettei aio valittaa mistään ja antaa toisille sitä iloa, että näkisivät miehen heikkouden. Siis mitä iloa? Mua ainakin on ärsyttänyt se pinnistelty ja väkinäinen postiviisuus, mikä Slummista on loistanut osien vaihduttua.

Minuakin ärsyttää tuo uusien slummilaisten asenne. Ei vaikuta aidolta se hyvä henki. Ilmeisesti heillä on ihan hirveä tarve todistaa toiselle puolelle, että hehän pärjäävät, ja heillä on hauskaa ja he eivät valita. Sami varsinkin on koko ajan selittämässä, kuinka hyvin täällä slummissa nukkuukin, kun on raitista ilmaa ja on selvin päin, ja ai että kuinka onkin tervehenkistä eräelämää. Toooodella rasittavaa.

En väitä ymmärtäneeni sitä viime viikkoisen slummin maailmanlopun meininkiäkään, mutta siinä ei sentään ollut tuollaista omahyväistä ylemmyyttä perusvireenä.

Olen Trans*inan kanssa samaa mieltä myös sunnuntain talk showsta. Vaikka Jelena oli ihan kauhea haastattelussa, ei Vappu ollut yhtään sen parempi. Ei kai haastattelijan tehtävä ole pilkata ja apinoida haastateltavaa? Kyllä nuo asukkaat nolaavat itseäänohjelmassa ihan tarpeeksi omin voimin: ei Vapun tarvitse sitä tehdä. Muutenkin Vapun hosuminen ja huutaminen alkaa ylittää sietokyvyn rajat.

Aika tylsää on kyllä ollut nyt viime päivinä. Treenataan nimeämistehtävää varten ja...eipä sitten juuri muuta.
Sade

ViestiKirjoittaja SimonTemple » To 17 Syys 2009 23:45

Joo talo hiljenee ainakin osin kun toi äänestys on ohi! Kaksi "värikästä" tippuu veikkaan, että Tuija ja Lotta, jostain kumman syystä tuo Kätlin on suosittu vaikka on aika harmaa. Ninokin on kyllä hieman rajoilla. Aina tää sama kaava vuodesta toiseen, värikkäät, ja usein naiset ekana ulos talosta. Tosin pidän Tuijaa kyllä riskinä, koska hänen kestokykynsä on nolla. Lotalla on kyllä veikeet ilmeet, mutta koska on junnu saa fuduu.

Tossa Extrassa oli hyvä juttu kun se expertti vertais Dana, Minna ja Kätliniä. Minna ja Dana olivat oikeasti iloisia, mutta Kät teeskenteli hymynsä, se näkyi siitä kun silmät eivät olleet "naurussa".

Kyllä nyt pitäs vaihtaa joo kaavaa, tää viikko on ollut tylsin ja ei ihme että katsojaluvut ovat laskussa. Tätä tehtävää vielä yli 2kk:ta?
SimonTemple
Kansan ääni

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 18 Syys 2009 00:31

No niin, neljä päivää jäi itsellä välistä, joten nyt etäisyyttä saaneena voi sitten huudella kaikenlaista... :p

Mun mielestä Aso on piristynyt ja saanut paremman aseman talossa. Hänen puolellaan on ihmisiä ja hänen kantoihinsa ollaan taipuvaisempia kallistumaan. Tuija taas on "pienentynyt". Hänen valituksillaan ei ole paratiisista samaa kaikupohjaa kuin slummista. Se jää irralliseksi kitinäksi.

Esa J. on myös auennut enemmän. Ihailee ilmeisesti toista Esaa eikä haluaisi millään hävitä kenellekään. Kilpailuvietti kova. Tarkka säännöistä ja ankara tuomitsija. Tuntee kuitenkin rajallisuutensa ja pinnansa kireyden verrattuna juuri Esa A:han, joka ei mistään hätkähdä.

Edelleen on mielestäni huono, että kaksi lähtee ja uusia lappaa sisään. Mielestäni yhteisö on mielenkiintoinen ja olisi sääli menettää melkeinpä ketään äänestyksessä olijoista. Saati sitten kahta.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja tahris » Pe 18 Syys 2009 00:36

Vähän on tylsää. Tosin mulla ei ole vertailukohtaa samoin kuin muilla aiempia kausia seuranneilla, koska tämä on ensimmäinen kerta, kun seuraan koko ohjelmaa.
Jos noin vähän tapahtuu, niin ei ihme, että katsojaluvut tippuu. Mulla on riittänyt vielä toistaiseksi mielenkiintoa seurata.
Ninon purkaus pk-huoneessa ja esim. Sampolle Lotasta oli kyllä jotain kuin murrosikäisen tai pahaisen kakaran kiukuttelua.
Kun Nino on tupakkansa polttanut, niin on kiusaamista, kun Lotta menee tupakalle Justiinan kanssa, eikä automaattisesti jaa myös Ninolle tupakoitaan.
Nino on liikaa mulle-heti-kaikki -tyyppi, en voi enää sietää sellaista. Voi olla viihdyttävä, mutta toivon, että tippuisi. Kolmikymppinen mies ja käyttäytyy kuin pilalle hemmoiteltu pentu.
Slummin asukkaat ei oikeastaan ärsytä mua. Ne ei ole hirveästi valittaneet, pk-huoneessa on jokunen sanonut, että voisihan ne treenit nyt jättää väliin, mutta
kuitenkin tehneet kaiken ihan ilman suurempia valituksia. Esa J. tuntui aika tylyltä, mutta jos miehellä on unenpuute, ruoanpuute ja migreeni, niin en ihmettele olotilaa.
Vähemmästäkin ärsyyntyisi. Uskoisin, että nykyiset paratiisin asukkaat eivät olisi selvinneet tämän viikon nimeämistehtävästä yhtä hyvin nykyiset slummin asukkaat.
Onneksi talossa ei ole nyt viljelty liiemmin alkoholia, parempi näin kuin ne kännisekoilut. Ehkä niitäkin ehditään nähdä vielä.
Samoin seksisekoilut on jääneet, toivottavasti joksikin aikaa nekin. Voihan niiden puute olla osa ohjelman tylsyyttä, mutta mä henk.koht. ainakaan en kumpiakaan kaipaa yhtään.
Ragnar on jäänyt taustalle, Esa A. ei paljoa osallistu tai ilmaise tunteita, mutta luultavasti se on hänelle ominaista. Piikkejä heittelee niin, ettei toinen heti/ollenkaan tajua, että se on piikki.
Tekiköhän se sen tammipelinkin sillä taktiikalla, että slummilaiset saa siitä rangaistuksen, kun tammipeli oli paratiisin puolella ja slummilaiset näytti siirtoja käsi paratiisin puolella ja
sitten ne kirjaimet ja numerot samalla periaatteella? Kierä mies.
Uusien asukkaiden tulo sekoittaa taas pakkaa ja muuttaa tunnelmaa. Samoin uuden päällikön mahdolliset päätökset, ketkä on slummissa ja ketkä paratiisissa.
Jotenkin toivoisin, että tuo jako jo loppuisi edes joksikin aikaa ja porukka olisi yhdessä paikassa ja tehtäviä olisi kaikille.
Joskus voin mennä vuorille vain katsomaan
alhaalla illoin hehkuvaa
maisemaa
- PMMP: San Francisco
tahris

ViestiKirjoittaja Jorssi » Pe 18 Syys 2009 02:23

SimonTemple kirjoitti:Tossa Extrassa oli hyvä juttu kun se expertti vertais Dana, Minna ja Kätliniä. Minna ja Dana olivat oikeasti iloisia, mutta Kät teeskenteli hymynsä, se näkyi siitä kun silmät eivät olleet "naurussa".
Niin no tuossakin taidettiin verrata kolmen asukkaan reaktiota johonkin tiettyyn asiaan. Ei kai nyt kaikkien tarvi siihen samalla tavalla reagoida. Kätlinin silmätkin hymyilee silloin kun Kätlin hymyilee. Extrassa näytetyssä kuvassa kätlin ei mielestäni hymyillyt.

Tämä nykyinen systeemi, että nimetyt paljastetaan yli vuorokautta ennen kuin päälähetyksessä näytetään nimeämiset on suorastaan perseestä. Tässäkään kohtaa ei saisi sanoa nimeämisistä mitään, paitsi että sillä ei ole mitään väliä, kun ne mainokset pyörii joka halvatun mainoskatkolla.

Toivon että sunnuntaina talosta poistuu Nino ja Tuija, mutta pahoin pelkään, että Lotta ainakin lähtee ja voi olla että Tuija jää.

Käsittämätöntä on myös se, että paratiisin asukkaille ei keksitä mitään tekemistä. Mikä ihmeen paratiisi se sellainen on, missä vaan tylsistytään kuoliaaksi. Enkä tällä nyt tarkoita, että sinne pitäisi mietoja alkoholijuomia työntää joka päivä vaan keksis esim. jotain pelejä niille tai näyttäis leffoja. Ei voi Aaltonen ja mikälie Räisänen se nyt on olla noin mielikuvituksettomia ihmisiä. Muutenkin tuntuu siltä, että kun nykyiset slummilaiset olivat paratiisin puolella, siellä oli jonkunlaiset bileet joka ilta ja tarjolla oli mietoja alkoholijuomia ym. mutta nyt siellä ei oikein tapahdu mitään.

Justiina on osoittautunut vähän kummalliseksi tyypiksi. Se on varmaan ennen taloon tulemistaan jo päättänyt keistä ei pidä ja mikään mitä talossa tapahtuu ei saa häntä muuttamaan mieltään. Lisäksi tapahtuu talossa mitä vaan tai sanoo kuka mitä hyvänsä, hänen vastauksensa yleensä on pelkkä virne tai naurahdus tai sitten hän sivuuttaa koko jutun. Saisi kyllä lähteä saman tien pois samaa reittiä kuin tulikin.

Tällä hetkellä mun lista asukkaista "parhaimmuusjärjestyksessä" näyttää tältä:

1. Kätlin (Positiivinen ilopilleri, jota mielestäni sorsitaan turhaan ulkomuotonsa takia. Vaikuttaa myös fiksulta. Tsempannut hyvin slummissa.)
- Esa A (Fiksu kaveri, joka selviytyy tilanteesta kuin tilanteesta, eikä todellakaan vähästä hätkähdä. Hyviä onelinereita tulee välillä, harmi vaan, että suurin osa talossa olijoista harvoin tajuaa niitä.)
3. Lotta (Vaikkakin välillä ärsyttävä, on usein viihdyttävä ja iloinen pikkulikka, joka ei aina ole ihan läsnä tilanteissa.)
4. Dana (Paljon mukavampi ollut Jelenan lähdön jälkeen.)
5. Tuija (Ainaisesta valittamisestaan huolimatta yksi viihdyttävimpiä hahmoja talossa.)
- Sampo (Viime aikoina ollut täysin pimennossa, mutta slummiajan keskustelut Lotan kanssa pitävät vielä näinkin korkealla.)
7. Sami (Rupeaa pikkuhiljaa ärsyttämään tuo mahtaileva "v*ttu minähän en valita mistään"-asenne, vaikka välillä huomaa että v*tuttaa niin vietävästi. Yleisesti kuitenkin vielä ihan symppis kaveri.)
8. Aso (Nostanut asetelmiaan alun tosimies-huuteluiden jälkeen. Suosikkia ei Asosta kuitenkaan saa tekemälläkään.)
9. Minna (Hieman herännyt eloon jouduttuaan slummiin, mutta aika näkymätön asukas kyllä. Tuntuu iloitsevan aidosti, kun paratiisilaiset saavat jotain kivaa.)
10. Nino (Menee ärsyttävyydessään jo viihdyttävyyden ohi. Käsittämätön 30-vuotias kakara.)
11. Justiina (Täydellinen tapetti, josta ei saa mitään järkevää irti.)
12. Ragnar (Itsekäs omaan napaan tuijottaja, jota ei viime aikoina ole talossa edes huomannut.)
13. Esa J (Itserakas kaveri, joka kilahtaa aivan kohta, jos ei pääse slummista pois. Ei mitään annettavaa taloon Minnan bylsimisen lisäksi.)
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Kati » Pe 18 Syys 2009 15:59

Jorssi kirjoitti:Justiina on osoittautunut vähän kummalliseksi tyypiksi. Se on varmaan ennen taloon tulemistaan jo päättänyt keistä ei pidä ja mikään mitä talossa tapahtuu ei saa häntä muuttamaan mieltään.

Justiinahan listasi inhokkinsa ennen taloon astumistaan. Lista oli pitkä. Danasta muistaakseni piti, Lotan sanoi olevan tyhmän symppis.

Justiina muistuttaa jotain tyyppiä, en vaan saa kiinni ketä. Häiritsevää.

Mikä ihmeen paratiisi se sellainen on, missä vaan tylsistytään kuoliaaksi.

Se on BB:n paratiisi.
Itseäni ihmetyttää paratiisi, jossa on kaikkea muuta, paitsi tupakkaa. Kun ei muulla konflikteja saada luotua, tehdään se nikotiinintuskalla.
Toinen ihme on tupakoinnin lopettanut Nino, joka ei vaan saa tarpeekseen röökiä.

Tr*ina kirjoitti:Extrassa terapeuttiwhatever selvensi hyvin Slummin tilaa. Käynnissä on ryhmäpaineen alainen kilvoittelu siitä, kuka valittaa vähiten.

Kyllä. Oli harvoja kiinnostavia analysointeja, joihinkin silmiin lukemisiin naurun aitoudesta en usko.
Esa J:llä on nähdäkseni tehnyt tiukkaa olla valittamatta. Ei saa nukuttua ja äänet ja yöllä kulkeminen häiritsee ja jokavuotinen perinteinen "olen tottunut syömään paljon, en pärjää jos en saa paljon ruokaa".
Kati

ViestiKirjoittaja SimonTemple » Pe 18 Syys 2009 20:13

Nyt olisi hyvä paikka ja ehkä ainoa paikka taktikoida Kätlin ulos, varsinki muiden finalistiehdokkaiden(Sami, EsaJ, Sampo) fanien kandeis nyt miinustaa Kätliniä, en usko että pelisilmä riittää! Lotta ja Tuija saa kenkää. Mielenkiintoista että taas kerran äänekkäimmät lentävät ekana ja naiset!!!! Ja se vanha Suomen BB-kirous, että tapetit jyrää, toimii taas :(

Toi silmäjuttu kyllä oli paljastava, vanha juttu, millä on ennekin arvoitu feikkejä ja aitoja iloja, oikeammin silmäkulmien olotila on kyseessä.

Sunnuntaina sitten tulee muutakin "jännää", josta on nyt jauhettu pari vrk!
SimonTemple
Kansan ääni

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 18 Syys 2009 21:47

Mä en jotenkin pysty vieläkään päättämään, seuraisko tätä vai ei. Oon melkein joka ilta koosteen kattonut, mut ei mua sen enempää kiinnosta ja koosteetkin on menneet vähän toisella silmällä seuratessa. Ei ne tyypit vaan ole mielenkiintoisia! Ei tarpeeksi ärsyttäviä, eivätkä varsinkaan ihastuttvia. Jos musta olisi kiinni, niin Nino lentäis tuolta pihalle sunnuntaina mutta en todellakaan aio laittaa pennosiani äänestämiseen. Samapa tuo sinänsä.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Kati » Pe 18 Syys 2009 23:27

Konsulttiapua sinne tuotantoon.
Nimeämis- ja erityisesti päällikkökäytäntö on aivan hanurista. Ensinnäkin, asukkaat ovat kautta aikain pitäneet toistensa nimeämistä inhottavana. Onko nimeämiskisojen voittaminen siis ollenkaan voittamista? Asukkaat eivät juuri ole riemusta revenneet.

Ja vielä suurempi moka, päällikkökisa. Kuka haluaa voittaa päällikön tittelin itselleen, jos ja kun ainoa etuus on slummi/paratiisi uusjako? Ehkä ensi kerralla muutkin kuin Esa A epäonnistuvat tahallaan päällikkötehtävässä, eihän tuohon koiranhommaan kannata pyrkiä. Muina vuosina ihan perusviikollakin on jaettu suurempia etuuksia kuin nyt päällikölle. Jotain skarppausta.

Kätlin on nousemassa omassa rankingissa. Ehkä joku oikeasti on koko ajan noin peruspositiivinen. En ma tieta, se sanoo mukavasti.
Kati

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 19 Syys 2009 00:08

Kati vei sanat suustani koskien päällikkökisaa ja Esa A:n "epäonnistumista" siinä. Kisan palkintohan on tällä hetkellä oikeastaan negatiivinen. Varmaan viimeistään Sampon reaktioista enemmistö viimeistään tajusi, että päällikkyys on haitarista.

Häätöäänestyksessä on tosiaan sellaisia, joiden en haluaisi vielä lähtevän. Jos yksi lähtisi, niin toivoisin Tuijan poistuvan. Muut kolme haluaisinkin pitää. Kätlinistä tykkään ja Lotta ja Nino ovat ärsyttävistä piirteistään huolimatta kivoja seurattavia. Tosin ilmeisesti olen missannut heiltä jonkun herkullisen riidan.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv