SimonTemple kirjoitti:Nyt kun tää "uutinen" on n. vrk vanha voidaan se kaiketi kertoa täälläkin, eli vkl on tulossa uusia asukkaita (huomaa monikko)

Vaikka itseäni nyt ei juuri "spoilaantumiset" tämän ohjelman yhteydessä haittaa, olisi silti varmaan järkevämpää jättää tuollaiset ilmoittelut tuonne 24/7-ketjun puolelle. Varsinkaan kun ei tuo tullut ilmi edes minkään keskustelun yhteydessä, vaan Simonin piti tulla se varta vasten ilmoittamaan tähän ketjuun. En ymmärrä.SimonTemple kirjoitti:Nyt kun tää "uutinen" on n. vrk vanha voidaan se kaiketi kertoa täälläkin, eli vkl on tulossa uusia asukkaita (huomaa monikko)
Purple kirjoitti: Samin kommentit pk-huoneessa nostivat viime aikoina vähän vaisuna olleen miehen pisteitä: tuntuu hyvältä kun tehtiin jotain. Mitähän Nino olisi sanonut samassa tilanteessa? Ikinä ei ole ollut näin kurjaa ja miten te voitte rääkätä meitä näin?
Nino ja tupakka ei ole ihan niin rasittava yhdistelmä kuin Jelena ja tupakka, mutta kovasti se yrittää. Käsittämätöntä kuittailua Lotalle jatkuvasti ja tupakan nappaaminen Justiinan käsistä, vaikka jämät oli menossa Lotalle. Nino haluaa tupakkaa ja Ninon on saatava tupakkaa ja jos joku ei halua antaa omistaan niin se on vittumainen ja tahallaan ilkeä, toisin kuin Nino itse, joka vaan sanoo suoraan mitä ajattelee.
päivänpolttaja kirjoitti:
Dana on menettänyt silmissäni suosikkiaseman ihan kokonaan. Esa A:n nimeämisen yhteydessä sanoma kommentti Danasta pinnallisena ja välinpitämättömänä avasi silmäni hänen suhteensa. Oikeastaan minulla ei tällä hetkellä ole muita suosikkeja kuin Esa A.
Tr*ina kirjoitti:Purple kirjoitti: Samin kommentit pk-huoneessa nostivat viime aikoina vähän vaisuna olleen miehen pisteitä: tuntuu hyvältä kun tehtiin jotain. Mitähän Nino olisi sanonut samassa tilanteessa? Ikinä ei ole ollut näin kurjaa ja miten te voitte rääkätä meitä näin?
Mun silmissä Samin pisteet laski jo siinä vaiheessa, kun tämä uhosi, ettei aio valittaa mistään ja antaa toisille sitä iloa, että näkisivät miehen heikkouden. Siis mitä iloa? Mua ainakin on ärsyttänyt se pinnistelty ja väkinäinen postiviisuus, mikä Slummista on loistanut osien vaihduttua.
Niin no tuossakin taidettiin verrata kolmen asukkaan reaktiota johonkin tiettyyn asiaan. Ei kai nyt kaikkien tarvi siihen samalla tavalla reagoida. Kätlinin silmätkin hymyilee silloin kun Kätlin hymyilee. Extrassa näytetyssä kuvassa kätlin ei mielestäni hymyillyt.SimonTemple kirjoitti:Tossa Extrassa oli hyvä juttu kun se expertti vertais Dana, Minna ja Kätliniä. Minna ja Dana olivat oikeasti iloisia, mutta Kät teeskenteli hymynsä, se näkyi siitä kun silmät eivät olleet "naurussa".
Jorssi kirjoitti:Justiina on osoittautunut vähän kummalliseksi tyypiksi. Se on varmaan ennen taloon tulemistaan jo päättänyt keistä ei pidä ja mikään mitä talossa tapahtuu ei saa häntä muuttamaan mieltään.
Mikä ihmeen paratiisi se sellainen on, missä vaan tylsistytään kuoliaaksi.
Tr*ina kirjoitti:Extrassa terapeuttiwhatever selvensi hyvin Slummin tilaa. Käynnissä on ryhmäpaineen alainen kilvoittelu siitä, kuka valittaa vähiten.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa