DarkSide kirjoitti:Arvostamani asiantuntijat ja osaajat sen sijaan usein ovat suullisilta taidoltaan kömpelömpiä.
Toivoa siis on...DarkSide kirjoitti:Arvostamani asiantuntijat ja osaajat sen sijaan usein ovat suullisilta taidoltaan kömpelömpiä.
Toivoa siis on...
Onko toinen täysin väärin?

teuwo kirjoitti:Kun, joka päivä tekee pienet harjoitukset, ei pahimmankaan vyyhdin kanssa tule ongelmia.
Vuoden ajat vaihtuvat, mutta hyvät ystävät pysyvät

Maija kirjoitti:Tekstiä, jossa suunnilleen kaikki on pielessä.
Kertokaa ihmeessä, jos häiritsee, että linkitän yksityisen henkilön tekstiin. Poistan kyllä, jos näin on. Samat perustelut minulla kuitenkin kuin Vanillalla tuossa aiemmin: kyseessä on julkiseksi tarkoitettua tekstiä.

Dnd kirjoitti:(Minua häiritsi enemmän kylläkin ne jutut itsessään ja se toistaminen, että joku tulee ja haukkuu. Joku ei nyt välttämättä voi oikein hyvin.)
Maija kirjoitti:Kertokaa ihmeessä, jos häiritsee, että linkitän yksityisen henkilön tekstiin. Poistan kyllä, jos näin on. Samat perustelut minulla kuitenkin kuin Vanillalla tuossa aiemmin: kyseessä on julkiseksi tarkoitettua tekstiä.
Kuolo kirjoitti:Vaikka miun mielestä julkinen teksti on avoinna arvostelulle, näyttää tässä tapauksessa kirjoittajalla olevan ongelmia jo ihan riittävästi. Poistin siis linkit.

Timo T. A. Mikkonen kirjoitti:Timo T.A. Mikkonen on naimisissa kampaajamestari Nina Mikkosen kanssa ja heillä on vuonna 2002 ja 2003 syntyneet pojat, Mikael Tapio Antero (s. 1971) ja Matias Timo Anshelm (s. 1978). Timo T.A.:lla on edellisestä avioliitosta kaksi aikuista lasta, Tero ja Terhi, 24.
Kielikorvani ei enää toimi, kun olen muutaman tunnin korjaillut tekstejä.

Itse en sitä ole ottamassa ja liekö ees saisin.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: L-S ja 0 vierailijaa