Santalaceae kirjoitti:Kommunikaattori- ja 3G-kansalla...

No nythän finaalissa tää jako menee varmaan näin:Laaksonen kirjoitti:Santalaceae kirjoitti:Kommunikaattori- ja 3G-kansalla...
Ei mulla muuta...
).
. 
Muiden pukeutumista en kerennyt näkemään.Emilia kirjoitti: Asolla oli siistit vaatteet nobodyjen häissä, vaihtoi sortseihin heti niiden kemujen jälkeen, kun ei osannut odottaa että joku tyrkkyilisi itsensä vielä taloon.
Hyvä että oli siellä häissä siisti, näistä toisista ei sitten olekaan niin väliä, kun muutenkin tulevat eroamaan seuraavan parin vuoden sisällä, jos ei jo ennen joulua. Mitenköhän mä en oikein usko tähän tyrkkysuhteeseen. 
skray kirjoitti:Emilia kirjoitti: Asolla oli siistit vaatteet nobodyjen häissä, vaihtoi sortseihin heti niiden kemujen jälkeen, kun ei osannut odottaa että joku tyrkkyilisi itsensä vielä taloon.
Aijaa.Hyvä että oli siellä häissä siisti, näistä toisista ei sitten olekaan niin väliä, kun muutenkin tulevat eroamaan seuraavan parin vuoden sisällä, jos ei jo ennen joulua. Mitenköhän mä en oikein usko tähän tyrkkysuhteeseen.
No en usko minäkään ja haluaisin kyllä tavata sen, joka uskoo. 

.
Ja siis heidän julkisuutensahan ei ole turhaa, koska siitä syntyy tuollainen yritys, joka sitten palvelee suurempaa hyvää
. Vähän oli taas niin yli hilseiden menevää "salaisuus"-juttua kokoajan kehissä. Mistään ei voinut kertoa enempää ja sitten piti nyökätä sille toiselle osapuolelle että "älä nyt säkään kerro, näin sovittiin". 
skray kirjoitti:Sitten kun Antti ja Aso on häädetty, siirtyvät heidän äänestäjänsä luultavasti niin, että Antin tukijat menevät todennäköisemmin Esan leiriin ja Ason äänestäjät kääntyvät ennemmin Kätlinin puoleen, tai niin ainakin kuvittelisin ihmistyypin perusteella.

Kibaya kirjoitti:Se Henna on älyttömän ärsyttävä sössö. Mua niin ärsyttää semmonen pusuhuuli-tyyli mikä hällä on puheessaan. Televisiossa se vielä korostuu. Ehkä livenä sen puhe ei ärsyttäisi yhtä paljon, paha sanoa. Äääh! Ärsy!

Niinkuin Emilia jo kerkesikin sanomaan, olivat Aso ja Toni jo kerenneet ekojen häiden jälkeen vaihtamaan normaalit vaatteet päälleen, koska asukkailla ei ollut tietoa siitä, että tämä toinenkin julkisuushuorapariskunta (vitsi, vitsi, Antti, älä haasta oikeuteen) tulee taloon häitään viettämään. Ihan oikein niille, että olivat sortseissa ja t-paidassa.skray kirjoitti:En katsonut bb-häitä, mutta pienen pätkän näin koosteessa. Voi jessus.
Sampo ja tytöt taisivat olla ainoat, joilla oli vähän siistimmät vaatteet päällä, Asolla oli shortsit ja t-paita.Muiden pukeutumista en kerennyt näkemään.
Itse en kyllä mitenkään usko, että äänestys menee noin, vaikka se hyvä systeemi olisikin. Eiköhän ne linjat ole taas johonkin 22:15 asti auki kaikkien asukkaiden vielä ollessa talossa. Sitten ilmoitetaan kolmas ja neljäs ja haastatellaan n. yhden kysymyksen verran ja ilmoitetaan sitten voittaja, jolle lykätään pahvishekki käteen ja pudotetaan paperisilppua niskaan ja kysytään ehkä, että "Miltäs nyt tuntuu?". Sitten heippa ja lopputekstit.Sitten kun Antti ja Aso on häädetty, siirtyvät heidän äänestäjänsä luultavasti niin, että Antin tukijat menevät todennäköisemmin Esan leiriin ja Ason äänestäjät kääntyvät ennemmin Kätlinin puoleen, tai niin ainakin kuvittelisin ihmistyypin perusteella. Saas nähdä missä leirissä puhelinlangat laulaa enemmän. Itse en aio äänestää ketään vaan mielenkiinnolla vain seuraan muiden äänestämisiä.
En aio äänestää. En ole koskaan äänestänyt, vaikka kaikki kaudet olen seurannutkin. Esan toivon voittavan, mutta mulle on kyllä loppujen lopuksi ihan sama, kuka noista voittaa. Paras finaalinelikko ohjelman historiassa.Galileo kirjoitti:Sen sijaan, että yritätte arvailla miten "Suomen kansa" meinaa äänestää, niin voisitte kertoa, aikooko joku teistä äänestää? Ja ketä?
En aio. Olen tällä kaudella äänestänyt neljä kertaa (vahingossa, piti äänestää vain kerran esa j:tä, mutta lähtikin kahteen kertaan se viesti..), jokaisesta viestistä tuli viikon jälkeen välitystieto "ei toimitettu". Yhtä tyhjän kanssa äänestää siis. Ei pitäisi olla mitään estojakaan liittymässä, ainakaan mun tietääkseni. (en tosin ole kovin tarkkaan katsonut puhleinlaskujakaan, onko veloitettu noita viestejä, oletan että on..)Galileo kirjoitti:Sen sijaan, että yritätte arvailla miten "Suomen kansa" meinaa äänestää, niin voisitte kertoa, aikooko joku teistä äänestää? Ja ketä? Te olette Suomen kansa.

@gen.fi kirjoitti:Kuinka monasti ne voittajat ovat ottaneet ilon irti bb-julkisuudesta?
Eikös ne ole yleensä jotain muita hahmoja siitä ohjelmasta?
Niin se onkin vissiin ainoa gallup, jossa Kätlin johtaa ja siinäkin huikealla 0,6 prosenttiyksikön erolla.SimonTemple kirjoitti:Maikkarin viihdeuutisten gallup vahvistaa minun jo aikasemmin kertomaani että Käpä vie tämän vuoden, tosin kuten sanottu Käpä on liian perus-BB jotta jotenkin toisi uusia tuulia voittajagalleriaan.
Se vahvistaa myös erään toisen seikan.BB-Plazan äänestys-gallup vahvistaa myös minun olevan oikeilla jäljillä kun olen kirjottanut etteivät Esan kannattajat ole mitään himoäänestäjiä.
Lähde: BB-Plaza
"Äänestätkö finaalissa, ja kenen haluat voittavan?
Kyllä äänestän, haluan Esan voittavan
26%
En äänestä, haluan Esan voittavan
24% "
Suomen kansa ei ratkaise mitään, vaan se erittäin pieni osa BB katsojia, jotka oikeasti äänestävätkin. Ehkä maanantaina tulet tänne kuittaamaan väärässä olemisesi.Suomen kansa ratkaisee nämä vaalit, ehkä maanantaina tuun tänne kuittamaan oikeassa olemiseni
Tai sitten minä. Eihän sitä koskaan tiedä.Tuija sanoi joo, mutta on muistaakseni sen jälkeen sanonut, ettei sittenkään halua julkisuuteen.Emilia kirjoitti:Tältä kaudelta tuskin saadaan isompia julkisuustyrkkyjä, Tuijako se sanoi hakiessaan haluavansa julkkikseksi, mutta
ei ole ottanut tilaisuudesta mitään irti. En ainakaan ole nähnyt häntä missään mediassa.
SimonTemple kirjoitti:Ehkä maanantaina tuun tänne kuittamaan oikeassa olemiseni

Mikä tyhjyys. Ensi vuonna sitten taas?Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa