Big Brother 2009

Re: Big Brother 2009

ViestiKirjoittaja Santalaceae » Ma 23 Marras 2009 22:33

Tämän viikon häätö meni paremmin kuin osasin toivoakaan! Sydän syrjällä pelkäsin, että Tonia ei saada vieläkään ulos talosta, mutta onneksi pelko paljastui aiheettomaksi!

Vaikka tiedostan Sampon hyvät puolet, olo keveni, kun hän lähti talosta Antin sijasta. Sampon mukavuuden salaisuus paljastui männäviikolla: hän ei huomaa, mitä hänen ympärillään tapahtuu. Tämä ainakin sen perusteella, ettei huomannut Danan ja Jellun paskanjauhantakerhoa kauden alussa. Muutenkin Sampo on kaveerannut nuivien tyyppien kanssa koko kauden ajan, mikä on laskenut pisteitä huomattavasti. Olisin silti suonut Sampollekin paremman poistumishaastattelun.

Ason reaktio häätöihin oli parhautta, jota toivottavasti näytetään lisää illan koosteessa. Ilmeisesti taloon jäi ainakin kaksi ihmistä, jotka Ason laskujen mukaan olisi pitänyt häätää.

Rohkeasti ennustan nyt, että Esa A voittaa. Eilisen tasatilanne Käpän kanssa oli siitä hyvä viite, varsinkin kun huomioidaan, että Esa A:n kannattajat todennäköisesti osaavat laskelmoida, milloin kannattaa tuhlata euroja äänestämiseen ja milloin ei. Kommunikaattori- ja 3G-kansalla varmasti myös liikenee rahaa äänestämiseen, jos katsovat sen aiheelliseksi. Ja miksi eivät katsoisi, sillä tässä on oiva tilanne lähettää viesti tuulitunneleille ja muulle maailmalle.
Santalaceae

ViestiKirjoittaja Laaksonen » Ti 24 Marras 2009 10:38

Santalaceae kirjoitti:Kommunikaattori- ja 3G-kansalla...

:virne:

Ei mulla muuta...
"On toiveita täysiä valmis hän, hän uhkui voimia elämän!"
Laaksonen

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ke 25 Marras 2009 14:22

Laaksonen kirjoitti:
Santalaceae kirjoitti:Kommunikaattori- ja 3G-kansalla...

:virne:

Ei mulla muuta...
No nythän finaalissa tää jako menee varmaan näin:

Pinkkikännykät: Kätlin
Kommunikaattori- ja 3G-kansa: Esa
Mummoluurit: Antti
Äijäpuhelimet: Aso

:virne: :tilt:

Koska finaalissa on sekä plus- että miinusäänet käytössä, siinä on periaatteessa mahdollisuudet minkälaiseen lopputulokseen hyvänsä, mutta todennäköisesti äänestys menee kahden kaupaksi niin kuin viime vuonnakin, ainakin jos näytetään väliaikatietoja (ja 100-varmasti näytetään :epäilevä: ).

Antaisin finalisteille seuraavat prosentuaaliset mahdollisuudet voittoon (Sampon puuttuminen finaalista nostaa Käpän prosenttia):
Esa 53,9% (+9,84%)
Kätlin 38,5% (+9,78%)
Aso 7,5% (+2,22%)
Antti 0,1% (+0,66%)

Suluissa ennustukseni lopullisista äänestysprosenteista. Saattavat olla pahastikin alakanttiin, jos miinuksia ei juurikaan lähetellä. Finaalin jälkeen sitten katsotaan kuinka perseelleen nämä taas menivät.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 25 Marras 2009 16:16

Ootteko huomanneet subin mainokset finaalista?
On muuten iso ero Vapun ja edeltäjänsä Kakon tavoissa ilmoittaa voittaja. Edellinen kiljuu kakofoonina sitä nimeä esim. "Saaaariiiiiiiiii", kun Vappu vain tyylikkäästi ja selkästi ilmoittaa "Sauli". Ärsyttää aina se alku :virne:.

Mä en tiedä kuka voittaa. Antti ei voita - sen tiedän. Mun mielestä Asolla, Kätsyllä ja Esalla on aika tasassa kannatus, sillä kaikkia kannattavat niin erilaiset ryhmittymät.

Ason puolustukseksi voin sanoa sen tietynlaisen kasvun talossa. Kun miettii mistä lähdettiin liikkeelle ja mitä se jätkä päästelee suustaan nyt, niin ero on huomattava. Toivottavasti kaikki se ei karise Ason palatessa ulkomaailmaan. Ja toivottavasti Aso käy kunnon keskustelut psykien kanssa ennen palaamistaan ihmisten keskelle. Olisi sääli Ason itsensä kannalta palautua siihen entiseen mistä hän on tuolla kertonut.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja skray » Ke 25 Marras 2009 18:21

En katsonut bb-häitä, mutta pienen pätkän näin koosteessa. Voi jessus. :ei:
Sampo ja tytöt taisivat olla ainoat, joilla oli vähän siistimmät vaatteet päällä, Asolla oli shortsit ja t-paita. :friikki: Muiden pukeutumista en kerennyt näkemään.

Finaaliin pääsivät juuri ne ihmiset, joiden toivoinkin sinne pääsevän. Kukaan kavereistani ei oikein uskonut siihen, että Antti voisi yllättää ja päästä finaaliin, mutta niinpä kävi. Onneksi. Luultavasti Antti kuitenkin ensimmäisenä jäljellä olevista tulee ulos talosta ja sitten on Ason vuoro. Siitä voittaako Esa vai Kätlin, en osaa sanoa mitään, eikä mulle ole väliäkään kumpi voittaa, kummatkin ovat kivoja.

Sitten kun Antti ja Aso on häädetty, siirtyvät heidän äänestäjänsä luultavasti niin, että Antin tukijat menevät todennäköisemmin Esan leiriin ja Ason äänestäjät kääntyvät ennemmin Kätlinin puoleen, tai niin ainakin kuvittelisin ihmistyypin perusteella. Saas nähdä missä leirissä puhelinlangat laulaa enemmän. Itse en aio äänestää ketään vaan mielenkiinnolla vain seuraan muiden äänestämisiä.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 25 Marras 2009 18:40

"Mä luulin, et oon iha kuspää ja mulku, mut en mä taidaka olla"
Aso on herttainen. Pystyn hyvin ymmärtämään, miksi se on vielä mukana. Tuskin voittaa, mutta ainakin mun mielestä hän on ihan ansaitusti finaalissa. Asolla oli siistit vaatteet nobodyjen häissä, vaihtoi sortseihin heti niiden kemujen jälkeen, kun ei osannut odottaa että joku tyrkkyilisi itsensä vielä taloon.

Tää kausi on ollut tylsin ikinä.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja skray » Ke 25 Marras 2009 19:06

Emilia kirjoitti: Asolla oli siistit vaatteet nobodyjen häissä, vaihtoi sortseihin heti niiden kemujen jälkeen, kun ei osannut odottaa että joku tyrkkyilisi itsensä vielä taloon.

Aijaa. :tilt: Hyvä että oli siellä häissä siisti, näistä toisista ei sitten olekaan niin väliä, kun muutenkin tulevat eroamaan seuraavan parin vuoden sisällä, jos ei jo ennen joulua. Mitenköhän mä en oikein usko tähän tyrkkysuhteeseen. :virne:
skray

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 25 Marras 2009 19:09

skray kirjoitti:
Emilia kirjoitti: Asolla oli siistit vaatteet nobodyjen häissä, vaihtoi sortseihin heti niiden kemujen jälkeen, kun ei osannut odottaa että joku tyrkkyilisi itsensä vielä taloon.

Aijaa. :tilt: Hyvä että oli siellä häissä siisti, näistä toisista ei sitten olekaan niin väliä, kun muutenkin tulevat eroamaan seuraavan parin vuoden sisällä, jos ei jo ennen joulua. Mitenköhän mä en oikein usko tähän tyrkkysuhteeseen. :virne:

:virne: No en usko minäkään ja haluaisin kyllä tavata sen, joka uskoo.

Viime talkkarissa ei ollut Anttia ja Hennaa eturivissä. Odottelen, josko huomisessa Seiskassa olisi jo juttua lehden kustantamasta häämatkasta. :friikkipomppu:
Emilia

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 25 Marras 2009 21:34

Ne oli tänään ekstrassa :friikkipeukku:
Voi kiesus! Toivola ei uskaltanut esitellä heitä pariskunta Kurhiseksi, vaan toivotti tervetulleiksi etunimillä :virne:.
Se Henna on älyttömän ärsyttävä sössö. Mua niin ärsyttää semmonen pusuhuuli-tyyli mikä hällä on puheessaan. Televisiossa se vielä korostuu. Ehkä livenä sen puhe ei ärsyttäisi yhtä paljon, paha sanoa. Äääh! Ärsy!

Tyrkkypariskunta aikoo pistää pystyyn ennennäkemättömän PR-firman, mistä eivät nyt kuitenkaan vielä paljasta sen enempää. Joo, nyök, nyök, mmhm, mmhm. :ei: Ja siis heidän julkisuutensahan ei ole turhaa, koska siitä syntyy tuollainen yritys, joka sitten palvelee suurempaa hyvää :friikkipeukku:. Vähän oli taas niin yli hilseiden menevää "salaisuus"-juttua kokoajan kehissä. Mistään ei voinut kertoa enempää ja sitten piti nyökätä sille toiselle osapuolelle että "älä nyt säkään kerro, näin sovittiin".

Illan koostetta odotellessa... :haukotus:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Kaarina » Ke 25 Marras 2009 21:50

skray kirjoitti:Sitten kun Antti ja Aso on häädetty, siirtyvät heidän äänestäjänsä luultavasti niin, että Antin tukijat menevät todennäköisemmin Esan leiriin ja Ason äänestäjät kääntyvät ennemmin Kätlinin puoleen, tai niin ainakin kuvittelisin ihmistyypin perusteella.

Mutta eikös äänestys pääty yhtä aikaa kaikkien äänestettävien kesken, siis koko äänestys loppuu ennen ekaa pudotusta? Vai ymmärsinkö väärin, mitä tarkoitit? :nolo:
Kaikki on hetken tässä.
Kaarina

ViestiKirjoittaja Galileo » To 26 Marras 2009 10:10

Sen sijaan, että yritätte arvailla miten "Suomen kansa" meinaa äänestää, niin voisitte kertoa, aikooko joku teistä äänestää? Ja ketä? Te olette Suomen kansa.

Mä en näe järkeä maksaa tekstiviestiä siitä, että joku tyyppi voisi saada paljon rahaa. Mutta jos äänestäisin, äänestäisin Esaa. Tyyppi rikkoo mukavasti sitä kaavaa, jota ohjelmassa on siirrytty toteuttamaan; haetaan ryhmä ihmisiä Onnelan jonosta ja annetaan niille siideriä ja katsotaan kun ne panee.
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja heartless » To 26 Marras 2009 12:19

Minä ainakin aion äänestää, Esalle on lähdössä finaalilähetyksen aikana yksi ääni. Esa on ollut hyvä tyyppi koko kauden ajan ja mielelläni soisin hänelle voiton. Lisäksi olisi ihan hyvä näpäytys tuotannolle, ehkä nekin heräisivät seuraavana vuonna ottamaan taloon enemmän muitakin tyyppejä kuin pelkästään Onnela-pissiksiä.
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » To 26 Marras 2009 14:36

Kibaya kirjoitti:Se Henna on älyttömän ärsyttävä sössö. Mua niin ärsyttää semmonen pusuhuuli-tyyli mikä hällä on puheessaan. Televisiossa se vielä korostuu. Ehkä livenä sen puhe ei ärsyttäisi yhtä paljon, paha sanoa. Äääh! Ärsy!

Se on luultavasti ihan tarkoituksella opeteltu tyyli, onhan koko Hennan tapa olla niin opetellun oloinen.

Minä olin jo viime vuonna ensimmäisen kerran tämän Hennan nähdessäni sitä mieltä, että tuo ihminen tarvitsisi vakavasti mielenterveyspalveluja. Hänellä nimittäin ei vaikuttanut olevan omaa persoonallisuutta ollenkaan, pelkästään tyhjä, kauneuskirurgialla ja julkisuutta herättävillä fraaseilla päällystetty kuori. Hennan tarinalla voi olla vain surullinen loppu. Sääliksi käy lapsiparkaa.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja Jorssi » To 26 Marras 2009 18:10

skray kirjoitti:En katsonut bb-häitä, mutta pienen pätkän näin koosteessa. Voi jessus. :ei:
Sampo ja tytöt taisivat olla ainoat, joilla oli vähän siistimmät vaatteet päällä, Asolla oli shortsit ja t-paita. :friikki: Muiden pukeutumista en kerennyt näkemään.
Niinkuin Emilia jo kerkesikin sanomaan, olivat Aso ja Toni jo kerenneet ekojen häiden jälkeen vaihtamaan normaalit vaatteet päälleen, koska asukkailla ei ollut tietoa siitä, että tämä toinenkin julkisuushuorapariskunta (vitsi, vitsi, Antti, älä haasta oikeuteen) tulee taloon häitään viettämään. Ihan oikein niille, että olivat sortseissa ja t-paidassa.

Sitten kun Antti ja Aso on häädetty, siirtyvät heidän äänestäjänsä luultavasti niin, että Antin tukijat menevät todennäköisemmin Esan leiriin ja Ason äänestäjät kääntyvät ennemmin Kätlinin puoleen, tai niin ainakin kuvittelisin ihmistyypin perusteella. Saas nähdä missä leirissä puhelinlangat laulaa enemmän. Itse en aio äänestää ketään vaan mielenkiinnolla vain seuraan muiden äänestämisiä.
Itse en kyllä mitenkään usko, että äänestys menee noin, vaikka se hyvä systeemi olisikin. Eiköhän ne linjat ole taas johonkin 22:15 asti auki kaikkien asukkaiden vielä ollessa talossa. Sitten ilmoitetaan kolmas ja neljäs ja haastatellaan n. yhden kysymyksen verran ja ilmoitetaan sitten voittaja, jolle lykätään pahvishekki käteen ja pudotetaan paperisilppua niskaan ja kysytään ehkä, että "Miltäs nyt tuntuu?". Sitten heippa ja lopputekstit.

Kuten huomaatte, uskoni tämän kauden tuotannon tasoon on täysin pohjamudissa, mutta tuollaista juosten kustua paskaahan nuo Talkkarit on olleet läpi kauden. Miksi se finaalissakaan muuttuisi?

Galileo kirjoitti:Sen sijaan, että yritätte arvailla miten "Suomen kansa" meinaa äänestää, niin voisitte kertoa, aikooko joku teistä äänestää? Ja ketä?
En aio äänestää. En ole koskaan äänestänyt, vaikka kaikki kaudet olen seurannutkin. Esan toivon voittavan, mutta mulle on kyllä loppujen lopuksi ihan sama, kuka noista voittaa. Paras finaalinelikko ohjelman historiassa.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Emilia » To 26 Marras 2009 18:56

Galileo kirjoitti:Sen sijaan, että yritätte arvailla miten "Suomen kansa" meinaa äänestää, niin voisitte kertoa, aikooko joku teistä äänestää? Ja ketä? Te olette Suomen kansa.
En aio. Olen tällä kaudella äänestänyt neljä kertaa (vahingossa, piti äänestää vain kerran esa j:tä, mutta lähtikin kahteen kertaan se viesti..), jokaisesta viestistä tuli viikon jälkeen välitystieto "ei toimitettu". Yhtä tyhjän kanssa äänestää siis. Ei pitäisi olla mitään estojakaan liittymässä, ainakaan mun tietääkseni. (en tosin ole kovin tarkkaan katsonut puhleinlaskujakaan, onko veloitettu noita viestejä, oletan että on..)

Ei enää rahaa Metronomelle vai mikä tuotantoyhtiö noilla onkaan takana.. Muutenkin niin paska kausi ollut, et ihan yllättynyt olen, että noinkin monesti olen sunnuntaisin luuriin tarttunut.

Jos äänestäisin, äänestäisin Asoa. Se osaisi ottaa ehkä eniten iloa irti bb-julkisuudestaan ja kissanristijäisissä pyörimisestä. Ihan sama, kuka voiton vie. Jorssin mielestä paras nelikko, musta yhdentekevin.

(lisäsin 2 viim. virkettä)
Emilia

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Pe 27 Marras 2009 15:35

Kuinka monasti ne voittajat ovat ottaneet ilon irti bb-julkisuudesta?
Eikös ne ole yleensä jotain muita hahmoja siitä ohjelmasta?
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
@gen.fi

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 27 Marras 2009 16:18

Esim. tämä vastavihitty pari taisi olla yhteensä talossa n. 24 päivää. :virne:

Tämä viikko ei ole ollut niin tylsä kuin odotin. Antti on mielestäni leppoisuudellaan nousussa ja Esa A. piikikkäine kommentteineen jopa laskussa.

Kovin huonosti tässä ei mun mielestä käy enää mitenkään, mutta Ason voittoa toivon vähiten. En aio äänestää finaalissa.

Melko ihmeelliset kuvat on mielestäni laitettu finaalirullaan. Esim. Antin rintsikkakokeilut olivat siellä aikoja sitten ja ne voisi jo kuopata. Myös Ason pelästyminen, kun jää kiinni äidin meikeillä leikkimisestä on melko epäedullinen.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja SimonTemple » Pe 27 Marras 2009 17:41

Emilian kanssa samaa mieltä, tylsin kausi 4ever. Mutta katsojia riittää.

Esan kommentit Käpästä sai monet foorumit liekkeihin ja verenhimo on suunnaton, Antti taisi osua oikeaan kun sanoi Esalle että rehellinen suoruus oli pahasta ja pudottaa Esan suosiota. Esa itse ei kiistänyt tätä. Tiesi varmasti että herättää antipatiaa Kätlin-uskovaisissa ja vähän muissakin. Itse arvostan suoruutta ja rehellisyyttä, sitä Esassa on, harvinaista nykyaikana.

Maikkarin viihdeuutisten gallup vahvistaa minun jo aikasemmin kertomaani että Käpä vie tämän vuoden, tosin kuten sanottu Käpä on liian perus-BB jotta jotenkin toisi uusia tuulia voittajagalleriaan. Toisaalta en edes halua että siihen tulisi jotain josta tuotanto voisi repiä jotain ihme extrahypeä.

BB-Plazan äänestys-gallup vahvistaa myös minun olevan oikeilla jäljillä kun olen kirjottanut etteivät Esan kannattajat ole mitään himoäänestäjiä.

Lähde: BB-Plaza

"Äänestätkö finaalissa, ja kenen haluat voittavan?
Kyllä äänestän, haluan Esan voittavan
26%
En äänestä, haluan Esan voittavan
24%
"

Hyvä että loppuu, en aio äänestää! Suomen kansa ratkaisee nämä vaalit, ehkä maanantaina tuun tänne kuittamaan oikeassa olemiseni :D
SimonTemple
Kansan ääni

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 27 Marras 2009 18:24

@gen.fi kirjoitti:Kuinka monasti ne voittajat ovat ottaneet ilon irti bb-julkisuudesta?
Eikös ne ole yleensä jotain muita hahmoja siitä ohjelmasta?

Perttu on ainakin jossain baareissa pyörinyt "juontohommissa" ja Sauli sai jonkun Corveten käyttöönsä. Olen ymmärtänyt,
että BB on heille tuonut ihan kivasti tekemistä. En näe Esaa, Anttia tai oikein Kätliniäkään tuollaisissa. Kai sillä voittajalla
jotain velvollisuuksia on kuitenkin.. En tiiä.

Tältä kaudelta tuskin saadaan isompia julkisuustyrkkyjä, Tuijako se sanoi hakiessaan haluavansa julkkikseksi, mutta
ei ole ottanut tilaisuudesta mitään irti. En ainakaan ole nähnyt häntä missään mediassa.

Kalinainenhan oli jo kiksauttanut Forssellia ennen taloon menoaan, joten hänen taloon tulo oli vain halpa kopio edellisvuoden
Martina Aitotatska -tempauksesta. Hyvä tietty sille, jos tykkää olla valokeilassa, tuohan on mitä parhain paikka
tuoda itseään lisää tykö.
Emilia

ViestiKirjoittaja Jorssi » Pe 27 Marras 2009 23:02

SimonTemple kirjoitti:Maikkarin viihdeuutisten gallup vahvistaa minun jo aikasemmin kertomaani että Käpä vie tämän vuoden, tosin kuten sanottu Käpä on liian perus-BB jotta jotenkin toisi uusia tuulia voittajagalleriaan.
Niin se onkin vissiin ainoa gallup, jossa Kätlin johtaa ja siinäkin huikealla 0,6 prosenttiyksikön erolla.

BB-Plazan äänestys-gallup vahvistaa myös minun olevan oikeilla jäljillä kun olen kirjottanut etteivät Esan kannattajat ole mitään himoäänestäjiä.

Kyllä äänestän, haluan Esan voittavan
26%
En äänestä, haluan Esan voittavan
24%
"
Se vahvistaa myös erään toisen seikan.

Kyllä äänestän, haluan Kätlinin voittavan
17%

En äänestä, haluan Kätlinin voittavan
10%"

Eli jos viittaat johonkin gallupiin, niin kannattaisikohan katsella niitä muitakin vaihtoehtoja.

Suomen kansa ratkaisee nämä vaalit, ehkä maanantaina tuun tänne kuittamaan oikeassa olemiseni :D
Suomen kansa ei ratkaise mitään, vaan se erittäin pieni osa BB katsojia, jotka oikeasti äänestävätkin. Ehkä maanantaina tulet tänne kuittaamaan väärässä olemisesi. ;) Tai sitten minä. Eihän sitä koskaan tiedä.

Emilia kirjoitti:Tältä kaudelta tuskin saadaan isompia julkisuustyrkkyjä, Tuijako se sanoi hakiessaan haluavansa julkkikseksi, mutta
ei ole ottanut tilaisuudesta mitään irti. En ainakaan ole nähnyt häntä missään mediassa.
Tuija sanoi joo, mutta on muistaakseni sen jälkeen sanonut, ettei sittenkään halua julkisuuteen.
Jorssi

ViestiKirjoittaja Sade » Pe 27 Marras 2009 23:39

Olen edelleen sitä mieltä, että tämä kausi on noin sata kertaa mielenkiintoisempi kuin viimevuotinen. Se jos mikä oli pelkkää Onnelan jonoa - tänä vuonna on sentään ollut jotain yritystä ja riskiä kilpailijavalinnoissa. Tuija, Marko, Esa A: hyviä ja ristiriitaisia persoonia, jotka ovat aluksi vaikuttaneet enemmän tai vähemmän epäonnistuneilta valinnoilta taloon, mutta ovat ajan kanssa osoittautuneet viihdyttäviksi tyypeiksi. Myös inhokeissa on ollut sellaisia joita on ollut ihan hauska inhota, eikä vain sellaisia joiden seuraaminen saa toivomaan television lakkauttamista.

Asukasvalintoja lukuunottamatta en kyllä voi kauheasti Tuotantoa kiitellä. Ensimmäisellä kausilla sähläyksen ja noloudet saattoi antaa anteeksi, mutta nyt tehdään jo viidettä BB:tä, eikä ilmaisesti mitään ole opittu. Luulisi, että tässä vaiheessa osattaisiin hoitaa esimerkiksi sunnuntain suorat lähetykset vähän tyylikkäämmin. Olen oikeasti iloinen siitä, että kausi loppuu eikä tarvitse enää katsella Vappua sunnuntaisin. Ainahan nämä Suomi-BB:n pudotushaastattelut ovat aiheuttaneet myötähäpeää, mutta tänä vuonna valittu linja on ihan käsittämätön: tekijöiden mielestä haastattelujen tarkoitus ilmeisesti on osoittaa kilpailijoille kuinka huonoja ja moraalittomia ja noin muutenkin halveksittavia ihmisiä he ovat, ja jos kilpailija ei heti myönnä syytöksiä oikeiksi, häntä saa pilkata, ivata ja syyttää valehtelijaksi. Tosi viihdyttävää katseltavaa.

:kiro:

En aio äänestää - toivon Esan voittavan. Kukaan finalisteista ei ärsytä suunnattomasti. Kätlinistä en niin perusta, mutta on hänelläkin ollut talossa hetkensä, eikä Kätlinin voitto minua mitenkään hirveästi jäisi harmittamaan. Antti on ollut ihan hauska nyt kun ei enää yritä olla hauska. Ja Aso on jotenkin niin oleellinen osa tätä kautta, että olisi melkein vaikea kuvitalla finaalia ilman häntä.

Täytyy tunnustaa, että minua hiukan harmitti, kun Sampo ei päässyt finaaliin. Mutta toisaalta se Sampon syöksy Vapun ohi saattoi kyllä korvata finaalipaikan menetyksen.
Sade

ViestiKirjoittaja Laaksonen » La 28 Marras 2009 15:12

SimonTemple kirjoitti:Ehkä maanantaina tuun tänne kuittamaan oikeassa olemiseni :D

Ai niinku viime vuonna? :piru:
"On toiveita täysiä valmis hän, hän uhkui voimia elämän!"
Laaksonen

ViestiKirjoittaja skray » La 28 Marras 2009 19:46

Ai hitto, mä jo kerkesin unohtaa, että se äänestys aina loppuu kerralla. :läps:

Huomenna se sitte on, finaali. Jee. :epäilevä:
Eipä paljon tylsempää fiinaliviikkoa olisi voinut keksiä.
skray

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 29 Marras 2009 02:39

Antin "syväluotaukset" oli aika syvältä. Kyseli/höpisi ihan pokkana ihan omituisia. On niillä kyllä puheenaiheet vähissä, jos tuollaisista aiheista pitää yrittää juttua väkisellä repiä.

En aio luultavasti äänestää. Antti ei kuitenkaan voita (eikä kyllä tarviikkaan voittaa). Aso on osannut välillä olla täysi idioottikin, mutta on skarpannut kovasti. Ehkä Esalle soisin voiton edelleen.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 29 Marras 2009 14:15

Mielestäni finaaliviikko on kuitenkin osoittanut sen, että vastoin yleistä uskomusta BB:ssä voi päästä pitkälle muitakin, kun "Niko, nyt on mun vuoro oksentaa" -tyyppejä (Tämä ei tarkoita yksinomaan Saulia). Antin ja Esan vuoropuhelu on huvittanut ainakin minua, on aiheet sitten järkeviä tai ei. :virne:

Se suuntaus kyllä näyttäisi jatkuvan, että kisassa pärjäävät ne, joiden "syntilista" ei kasva kovin pitkäksi. Seksihän on perisynti ja sitä talossa harrastavat naiset tippuvat nopeasti pois, miehet sitten vähän hitaammin. Tästä voisi vetää tietysti aika suuriakin johtopäätöksiä, mutta ehkä ne olisivat vähän huteralla pohjalla. Viina on toinen synti. Jonkin verran sitä saa lutrata, mutta ei ihan Danan malliin. Riitely on toki kanssa erittäin merkittävä synti, mutta Aso on silti luovinut finaaliin. Katumuksen suuruus on antanut hänelle anteeksi tämän synnin.

Viides kausi on mielestäni silti tuonut uusia vivahteita sarjaan. Kolmas kausi oli iso hitti ja neljännestä haluttiin samanlainen, mutta överimpi, mutta siitä tuli kaikkein kamalin kausi. Taloon ei oikeastaan missään vaiheessa muodostunut hyvää kemiaa ja julkkistyrkkyjen määrä oli uskomaton. Nyt henkilövalinnoissa on käytetty hieman laajempaa skaalaa ja saatu mielestäni ihan onnistunut kausi, jossa on ollut jotakin ideaakin eikä pelkkiä tekohengitystemppuja. Eivät käyneet Duudsonit naulaamassa ketään sairaalaan tällä kertaa... :hämillään:

Paratiisi/slummi -jaon lasken kauden onnistumisiin. Alussa oli hauska seurata Ninoa ja Lottaa, keskivaiheilla oli kiva inhota Samia ja lopussa oli mukava seurata älyköiden nousua. Monenlaista ja hyvin tässä on aika vierähtänyt. Huomenna tätä ei enää olekaan :itku: Mikä tyhjyys. Ensi vuonna sitten taas?
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv