Niin kuin jo omassa tekstissäsi lainaamasta pätkästä huomaat, Esa esitti vain oman mielipiteensä, ei mitään keittiöpsykologista ehdotonta totuutta. Sen olisi varmaan voinut muotoilla hieman pehmeämmin ja sen Esa itsekin myönsi. Esa oli kuitenkin ainoa, joka edes yritti senkin tehtävän suorittaa kunnolla ja ohjeiden mukaan. Muut suolsivat vaan jotain höpöhöpöpaskaa, jolla nyt ainakaan ei missään nimessä ketään voi loukata. Toisin sanoen tuskin mitään omia mielipiteitään. Varoivat vaan loukkaamasta toisiaan.Purple kirjoitti:Viimeinen tippa oli Esan suorat puheet Kätlinistä. Oon tykännyt Esasta, arvostan suoruutta, mutta en voi sietää kotipsykologeja, jotka katsoo asiakseen ja oikeudekseen ilmoittaa toiselle, että jos et muuta itseäsi niin elämästäsi tulee kurjaa. "Sä olet sanonut haluavasi perheen ja lapsia mutta jos sä jatkat tuolla tavalla puhumattomutta niin mä en usko että sä saat niitä" tai jotain vastaavaa. Lievästi ylimielistä?
Siis, ou mai Gaat!
Antti pääsi Vappuunsa käsiksi ja Esa A. pääsi tutkimusretkeltään kotisatamaan.

. Mikähän se hyväntekeväisyys on? Joku äijäporukan saunailta?

Kibaya kirjoitti:Jotenkin mä kaipaisin aina näihin loppuihin jonkinlaista valmistelua noille tyypeille. Ehkä eri asia häätöäänestykset on jollain tapaa eri asia, kuin finaali. Finaalissa se loppuu kokonaan ja 97 päivää on pitkä aika. Varsinkin, jos nuokin raahataan tuosta suoraan sinne Amarilloon. Hei, niinkö miksi?? Viihteen takia? Ihan riittävästi psyykkistä haastetta tuossa itse lopussa. En tosin tiedä, että onko se jokin pikkuinen piipahdus siellä ja sitten hotellille, vaiko mitähä. Onko joku ollut katsomassa?
Kibaya kirjoitti:Aso oli liikkis tullessaan ulos. Rahat menee "johonkin hyväntekeväisyyteen" ja äidin velat maksetaan pois. Herkkää. Mikähän se hyväntekeväisyys on? Joku äijäporukan saunailta?
![]()

SimonTemple kirjoitti:
Seuraavista asukasvalinnoista tulee haasteelliset, nyt on nähty mamu-voittaja, gayt, viisaat, bi:t, misterit, jne...En jaksa usko että seuraavalla kaudella enää tämän kauden kloonit pärjäävät, varsinkin maahanmuuttajataustaisilla tulee olemaan vaikeata Ason voiton kannalta, Esa ja Antti vievät viisaiden osalta mattoa alta, ja noi homot on jo niin nähty, samoin Onnelan kantikset.
Kyllä sillä jo alkuun pääsisi. Myöskin julkkis-BB on varmaan vakavasti harkinnassa.
Tämä ainakin Räi$käleen (Mikko Raisänen) mukaan ei ole yksi mahdollisuus. Sitä jossain häneltä kysyttiin ja aika suoraan asian tyrmäsi. Mutta onhan sanomisia pyörretty ennenkin jälkeenpäin.päivänpolttaja kirjoitti:Yksi mahdollisuus on, että ensi kaudella on Suomessakin kaksi erillistä taloan Filippiinien tapaan.

Hauskin hetki oli, kun Kätlin ja Aso lähtivät MTV:n aamuohjelmasta ja ovella tapasivat Matti Vanhasen, joka huikkasi onnittelut 

Muuten en tunne Susanna Laineen valmiuksia juurikaan, joten en tiedä, miten tulee pärjäämään. Vapun poistuminen hyvä asia.Pascal Lemoix kirjoitti:Olitko eka?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa