-Camus: Sivullinen
Aloin lukea teosta juuri sitaatin tilanteessa. Syvällistä
--
Hämmennystä tuo tähän päivään se, ettei ole oikein mitään suunnitelmia. Ensi viikolla on hermostuttavia asioita, mutta niitä ei voi ratkaista tänään.
. Lisäksi pitäisi vaihtaa lakanat, mutta ilmeisesti en saa tuulettaa vuodevaatteita, koska taloyhtiön tuuletusparvekkeella vuodevaatteiden tuuletus on sallittua vain tiistaisin ja torstaisin alkuillasta. En oikeastaan ymmärrä näitä säännöksiä. Ei mulla ole tiistaisin ja torstaisin aikaa miettiä lakanoiden vaihtoa, hyvä jos olen edes kotona siihen aikaan.
Ääneen sai nauraa.
Yleensä on tullut nukuttua viikonloppuisin puoleenpäivään. Ehkä koulurytmi on vihdoin alkanut kääntää sitä luontaistakin unirytmiä vähän järkevämpään suuntaan.
Illalla tiedossa mukavat illanistujaiset, näkee pitkästä aikaa kivoja tyyppejä. Lauantait. 

Tänään joutunee lähtemään kuitenkin ulos, ehkä vähän kiiltonahkaa jalkaa ja väriä naamaan ja joraamaan (kirjoitin ensin jormaamaan
) hyvän ystävän kanssa. Huomiselle ei vielä lukkoon lyötyä ohjelmaa, ihanaa.

Mun alalla on joka tapauksessa jotain yhteistä maatalousyrittäjien kanssa, joten uravalinta on hyvinkin sopiva. 
L-S kirjoitti:Onneksi päätin eilen Ilmarissa, että musta tulee isona leivinuunilla varustetun viinitilan omistavan maajussin tutkiva morsian.Mun alalla on joka tapauksessa jotain yhteistä maatalousyrittäjien kanssa, joten uravalinta on hyvinkin sopiva.
Eilen odottelinkin jo töllön ääressä Maajussille morsian-sarjaa alkavaksi, mutta pöh, niitä vanhoja esittelyjä vain.

Ehkä tästä tulee vielä kiva päivä, vaikka aamu onkin ollut hankala päivän aloitus. Kuitenkin mukavaa, kun tuolla toisella on vapaa viikonloppu ja päästään kulkemaan yhdessä. 

Facebook oli onneksi muuttunut yön aikana, eikä tarvi enää
. Tai no, lähinnä ajattelin kotona tehdä ruokaa, siivoilla yms, mutta se on aivan luksusta siihen nähden, etten ole sellaista rentoa kotonahengailua kerennyt harrastaa minään viikonloppuna tämän vuoden puolella.
Hyvää ystävänpäivää muuten!

Pascal Lemoix kirjoitti:Sunnuntaihin heräsin jostakin tuntemattomasta syystä vähän äkeänä. Odotin kakkoselta urheilua, mutta siellä pyörikin ohjelmanmuutoksen vuoksi elokuva, jossa oli John Cleese. Aluksi tuntui, että äreys jatkuu ja en millään jaksa käydä edes kaupassa, mutta sitten kun sitä leffaa katsoi, niin sehän oli mielettömän hauskaÄäneen sai nauraa.
Se oli siis tämmöinen, jossa John Cleese kiirehtii rehtorien kokoukseen Norvichiin pitämään puhetta, mutta matka on yhtä tuskaa. Pääongelma on vasemman ja oikean ero:
-Left?
-Right.
-Right?
-No, no, left, LEFT!![]()

), juotiin kahvit ja polteltiin pari tupakkaa. Sit pojan piti lähteä duuniin niin mie tulin kotiin pesemään pyykkiä ja tarkoituksena olis varmaan vähän siivoustakin yrittää (joo-o, jopa).

no, onneks ei oo huono olo. Kaipa se tosta pitäis vähän viedä vaatteita pyykkikoriin ja laittaa puhtaat vaatteet kauppaan. Ja niin, käydä hakemassa se keissi kun tosta edellisestä ei oo enää mitään jäljellä 

Ei tunnu saavan mitään aikaseksi. Aamulla ei meinannu

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa