Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 24 Loka 2009 12:45

"Aamiaisen jälkeen aikani kävi vähän pitkäksi, ja harhailin huoneistossa."
-Camus: Sivullinen

Aloin lukea teosta juuri sitaatin tilanteessa. Syvällistä :hämillään:

--

Hämmennystä tuo tähän päivään se, ettei ole oikein mitään suunnitelmia. Ensi viikolla on hermostuttavia asioita, mutta niitä ei voi ratkaista tänään.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja L-S » La 24 Loka 2009 14:12

"Harhailin huoneistossa". Ihana. (Luonnollisesti aivan eri asia kuin jos olisi vaikka käyskennellyt ympäri kämppää, tai jotain niinkin tylsää kuin kuljeskellut kotonansa edestakaisin.)

Olo on vieläkin hieman puolikuollut varsinkin jalkojen osalta, kun tuli eilen käveltyä tai seistyä lähes koko päivä kirjallisuuden merkeissä. Tänään pitäisi tehdä töitä kun eilen vain seisoskelin tumput suorina. :keijo:

Haluaisin myös siivota kylppärin, johon en ole vieläkään onnistunut löytämään mieleistäni mattoa, vaikka olen etsinyt sellaista ahkerasti :friikki:. Lisäksi pitäisi vaihtaa lakanat, mutta ilmeisesti en saa tuulettaa vuodevaatteita, koska taloyhtiön tuuletusparvekkeella vuodevaatteiden tuuletus on sallittua vain tiistaisin ja torstaisin alkuillasta. En oikeastaan ymmärrä näitä säännöksiä. Ei mulla ole tiistaisin ja torstaisin aikaa miettiä lakanoiden vaihtoa, hyvä jos olen edes kotona siihen aikaan.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 13 Joulu 2009 16:30

Sunnuntaihin heräsin jostakin tuntemattomasta syystä vähän äkeänä. Odotin kakkoselta urheilua, mutta siellä pyörikin ohjelmanmuutoksen vuoksi elokuva, jossa oli John Cleese. Aluksi tuntui, että äreys jatkuu ja en millään jaksa käydä edes kaupassa, mutta sitten kun sitä leffaa katsoi, niin sehän oli mielettömän hauska :D Ääneen sai nauraa.

Se oli siis tämmöinen, jossa John Cleese kiirehtii rehtorien kokoukseen Norvichiin pitämään puhetta, mutta matka on yhtä tuskaa. Pääongelma on vasemman ja oikean ero:

-Left?
-Right.
-Right?
-No, no, left, LEFT!

:virne:

Sen jälkeen on ollut hyvä sunnuntaifiilis.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja friikkis » La 23 Tammi 2010 12:35

Heräsin jo kymmeneltä. :kauhistunut: Yleensä on tullut nukuttua viikonloppuisin puoleenpäivään. Ehkä koulurytmi on vihdoin alkanut kääntää sitä luontaistakin unirytmiä vähän järkevämpään suuntaan.

Mukava fiilis. PJ Harvey kuulokkeissa, mustaa kahvia kupissa, ja ainut tehtävä tälle päivälle on käydä Alkossa. :virne: Illalla tiedossa mukavat illanistujaiset, näkee pitkästä aikaa kivoja tyyppejä. Lauantait. :sydän:
friikkis

ViestiKirjoittaja shaana » La 30 Tammi 2010 09:58

Jeeeeeeee, viikonloppu! :D

Eilisten ilmarikeskustelujen hupaisuudenkin varjolla mietin tulevaisuuttani varmasti tänäänkin. :lanppu:

Olen noussut kahdeksan jälkeen, syön tässä kohtalaisen kevyttä aamiaista ja suuntaankin kohta salille jokuseksi tunniksi. Siellä voisi ehkä ottaa rauhoittavan päiväsaunan reenin päälle, ja suunnatta sitten kauppaan, muutama siideri ja nams kotimaisia vihanneksia pitää ainakin ostaa. Kisut tykkää kun en nykyisin enää haahuile kaikkia viikonloppuja jossain, kotiin haluan lähes poikkeuksetta viimeistään yöksi, musta on tullut huono jatkoilija. :D Tänään joutunee lähtemään kuitenkin ulos, ehkä vähän kiiltonahkaa jalkaa ja väriä naamaan ja joraamaan (kirjoitin ensin jormaamaan :pahasetä: ) hyvän ystävän kanssa. Huomiselle ei vielä lukkoon lyötyä ohjelmaa, ihanaa.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 30 Tammi 2010 12:43

Ihanan hiljainen aamu. Juon kahvit, tiskaan, lähden töihin, ja touhuilen illan. Toivottavasti.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja L-S » La 30 Tammi 2010 13:25

Heräsin kiitettävän aikaisin lauantaiksi, vaikka meninkin nukkumaan kohtuullisen myöhään. Näpräsin viimeiseksi ennen nukkumaanmenoa vielä työtekstin kanssa. Alkuviikosta iskenyt flunssa vaivaa vielä vähän, joten ylimääräistä energiaa ei kauheasti ole. Siivosin kuitenkin keittiön ja päätin, etten leivo tänään mitään, vaikka tekisi mieli. Eilen tein suolaisia muffinsseja mustajuurikeiton kanssa syötäviksi. Hyvää. :D

MIetin nukkumaan mennessä eilen, että onko tammikuussa 30 vai 31 päivää ja ilokseni aamulla totesin, että huomennakin on vielä tammikuu. Tämä päivä pitäisi siis omistaa sille, että saan yhden työjutun tehtyä ennen kuun loppua. :epäilevä:

Onneksi päätin eilen Ilmarissa, että musta tulee isona leivinuunilla varustetun viinitilan omistavan maajussin tutkiva morsian. :virne: Mun alalla on joka tapauksessa jotain yhteistä maatalousyrittäjien kanssa, joten uravalinta on hyvinkin sopiva. :juoni:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja elegia » La 30 Tammi 2010 13:50

L-S kirjoitti:Onneksi päätin eilen Ilmarissa, että musta tulee isona leivinuunilla varustetun viinitilan omistavan maajussin tutkiva morsian. :virne: Mun alalla on joka tapauksessa jotain yhteistä maatalousyrittäjien kanssa, joten uravalinta on hyvinkin sopiva. :juoni:

Hyvä suunnitelma! :peukku:
Kelpaisi mullekin. :D Eilen odottelinkin jo töllön ääressä Maajussille morsian-sarjaa alkavaksi, mutta pöh, niitä vanhoja esittelyjä vain.

Ei ole näemmä kuumetta enää minulla ja pitäisikin illaksi suunnata kaverin syntymäpäiväjuhlille. Eikai sitä silti paljoa uskalla juhlajuomaa ottaa. Ei ehkä muutenkaan oikein baareilu huvita, mutta sieltähän sitä kuitenkin vielä löytää itsensä. Vaikka pakkanen onkin nyt vähän lauhtunut, niin näillä keleillä ei oikein huvita baarin päätteeksi kävellä yli kolmea kilometria kotiin. Ehkä olen myös hieman laiska siihen aikaan...Täällä on vaan bussihommat hieman pielessä, kun viimeiseen bussiin pitäisi ehtiä jo 02.40.

Mulla on suunnattomia nukahtamisvaikeuksia nykyään. Vaikka mä menenkin ihan kohtuu ajoissa nukkumaan, niin pyörin sängyssä levottomana, kun gradu piinaa minua. Päivisin se ei niin paljoa vaivaa, mutta sanomattakin on selvää, että nyt pitäisi saada jotain aikaan ja vähän äkkiä. Miten yksi gradu voi ahdistaa niin hemmetisti! Toisaalta olen ensimmäistä kertaa elämässäni myös sellaisessa tilanteessa, että en yhtään tiedä mitä elämälleni tapahtuu sen jälkeen. En ole sidottu mihinkään, eikä ole mitään tulevaisuuden suunnitelmia. Se on aika hiton pelottavaa. :kauhistunut:

Että tämmöistä jaarittelua minun viikonloppuaamussa...:D
elegia

ViestiKirjoittaja Emilia » La 06 Helmi 2010 11:32

Oi ihanaa. Kerrankin sai nukkua omaan tahtiin niin pitkään kuin tahtoo. :)
Heräsin noin puoli tuntia sitten, keitin kahvia, nyt aamupala ja hesari.
Illalla varmaan jotain treffintynkää, ellei kuume nouse. Tuntuu vähän hassulle
päässä ja lihaksissa. :/

Silti, lauantai :sydän:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja skray » La 06 Helmi 2010 11:35

Lunta tulee vaakatasossa ja yliopistolle pitäisi tenttiin lähteä (kävellen!) kirjoittamaan yksi sana. Luovun.
Ehkä jätän menemättä ja tunnelmoin uusien levyjen tahtiin kotona. Menen ehkä keskustaan kaivelemaan levyalehyllyjä vielä lisää ja ostan herkkuja illaksi.

Lauantai. :sydän:

Huvittaisi ehkä lähteä bilettämään illalla, mutta en tiedä kenen kanssa menisin, kun kaikki ovat jossakin ja yksin on vähän turha lähteä. :huoh:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Yeanna » La 06 Helmi 2010 12:00

Unet jäi kesken. Kohta syöty ja pitäisi lähteä ajelemaan kohti Tamperetta. :huoh: Ehkä tästä tulee vielä kiva päivä, vaikka aamu onkin ollut hankala päivän aloitus. Kuitenkin mukavaa, kun tuolla toisella on vapaa viikonloppu ja päästään kulkemaan yhdessä. :sydän:
Yeanna

ViestiKirjoittaja heartless » La 06 Helmi 2010 12:06

Ryystän tässä Beroccaa ja valmistaudun henkisesti töihin lähtöä varten. Olo on aika kamala edelleen, mutta saikun hakeminen olis näin viikonloppuna niin hankalaa niin meen mielummin kokeilemaan töitä. Jos en pysty olemaan niin pitää sitten vinkua pomolle et pakko lähtee pois, ei pysty elämään.

No, mielummin mä sairastan tänä viikonloppuna kuin ens viikkiksenä kun silloin meen katsomaan Apassionataa. :sydän:
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja Shay » La 06 Helmi 2010 12:54

Lunta tuli koko yön ja tulee edelleen. Ehkä pitäisi mennä kolaamaan hieman, mutta väsyttää, vaikka nukuin
koko yön melko hyvin. Siivotakkin pitäisi... :p Facebook oli onneksi muuttunut yön aikana, eikä tarvi enää
katsoa erikseen uutisia, syötettä ja tilapäivityksiä. En ikinä tajunnut niiden eroa...

Televisiosta tuskin tänäänkään tulee mitään, joten videovuokraamoon, mars. Tosin ei sielä enää ole
edes videoita. :töktök:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja damn » La 06 Helmi 2010 13:36

Ihanaa kun kerrankin sai nukkua pitkään ja nyt ilman mitään kiireitä ja häiriötekijöitä nautin aamukahvistani.
Eilen oli vähän kehno baari-ilta, fiilis on huono ja nukkumaan mennessä olin vihainen ja harmissani. Tänä aamuna herätessä oli kumminkin sellainen "Tänään on hyvä päivä"-fiilis. Yritän siis kaikkeni, että tästä tulee paras päivä pitkään aikaan :superhymy:. Tai no, lähinnä ajattelin kotona tehdä ruokaa, siivoilla yms, mutta se on aivan luksusta siihen nähden, etten ole sellaista rentoa kotonahengailua kerennyt harrastaa minään viikonloppuna tämän vuoden puolella.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 14 Helmi 2010 10:45

Eilen illalla oli hyvä fiilis, kun menin nukkumaan, mutten saanut kuitenkaan nukuttua. Olin vielä kahden ja kolmen välillä hereillä, ja järjestelin sitten yöllä DVD:ni. Olisin nukkunut pitempään, mutta kun alle tunnin päästä pitäisi olla jo suunnittelemassa polttareita.
Sunnuntaiaamupäivän rutiininikin menee tänään ihan sekaisin. Nyt olen tottunut siihen, että laitan Radio Suomen päälle heti kun herään, kuuntelen Iskelmäradion, jos olen hereillä, sitten Hectorin ja Jake Nymanin ohjelmat. Seuraavaksi telkkarista tulisikin Jeeves. Nyt en kuule edes Hectoria. :p

Tänään saa kuitenkin blinejä. :kuola: Hyvää ystävänpäivää muuten!
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Maija » La 27 Helmi 2010 11:56

Huomenta! :D

Saavuin eilen illalla kotikotiin, jossa oli täysi rähinä päällä kissan ja koiran juostessa ympäri taloa. :virne:

Ystäväni poikkesi kaffella ja pitkä juttutuokio teki hyvää. Tänään olisi sitten tiedossa mummulavierailua sekä maanantaisten synttärieni juhlintaa. :tilt:

Mitäs teille muille?
Maija

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 27 Helmi 2010 19:45

Pascal Lemoix kirjoitti:Sunnuntaihin heräsin jostakin tuntemattomasta syystä vähän äkeänä. Odotin kakkoselta urheilua, mutta siellä pyörikin ohjelmanmuutoksen vuoksi elokuva, jossa oli John Cleese. Aluksi tuntui, että äreys jatkuu ja en millään jaksa käydä edes kaupassa, mutta sitten kun sitä leffaa katsoi, niin sehän oli mielettömän hauska :D Ääneen sai nauraa.

Se oli siis tämmöinen, jossa John Cleese kiirehtii rehtorien kokoukseen Norvichiin pitämään puhetta, mutta matka on yhtä tuskaa. Pääongelma on vasemman ja oikean ero:

-Left?
-Right.
-Right?
-No, no, left, LEFT!

:virne:

Tuo tuli joskus viime keväänäkin. Se oli mainio. Katsoin itekin sen vähän yllätyksenä silloin. :virne:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja theia » La 06 Maalis 2010 14:36

Onpa outoa olla darrattomana lauantaiaamu :o:

Heräsin aamulla poijjaan luota, siinä aamu hengailtiin järjettömyyksiä jutellen (mm. äärettömän suloista vaahtousta pandoista ja niiden tyhmyydestä :virne: ), juotiin kahvit ja polteltiin pari tupakkaa. Sit pojan piti lähteä duuniin niin mie tulin kotiin pesemään pyykkiä ja tarkoituksena olis varmaan vähän siivoustakin yrittää (joo-o, jopa).

Voikin olla hjuva fiiwis :sydän:

Illalla sitten varmaan vähän bissehommia.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 06 Maalis 2010 14:41

Täälläkin darraton lauantaiaamu(iltapäivä) menossa ja bissehommat illalla. Väliosaan eri. :virne:

Ei tässä oikein ole mitään tekemistä suorastaan. Moneenkin hommaan voisi tietysti periaatteessa ryhtyä, mutta suurta inspiraatiota ei ole juuri mihinkään suuntaan.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja elegia » Su 07 Maalis 2010 14:45

Rento ja mukava viikonloppu ollut. Ja ilman krapulointia. :D

Perjantaina meni kaverin luona Turussa. Tulihan tuota Onnelassa pyörähdettyä. Huh huh, oli meinaan meikäläisen ensimmäinen kerta kyseisessä puljussa ja varmaan viimeinenkin. Paikka oli ihan tupaten täynnä, tanssilattialla pervot liimaantui persiiseen kiinni eikä ne seinillä pyörivät alastonvarjoleiditkään oikein napannu. Plaah! Onneksi omassa kaupungissani ei edes koko Onnelaa ole. :D

Eilen mielenkiintoinen kotimatka VR:n kyydissä. Turusta Tampereelle vaunun lämpötila oli 37 astetta, eipä palellut. Tampereen vaihtoyhteys oli puoli tuntia myöhässä. Jouduin istumaan ravintolavaunussa, mikä oli täynnä varsin mielenkiintoisia humalaisia ihmisiä. :virne:

Suunnittelen tässä, josko vielä uskaltaisi tuonne jäälle luistelemaan. Kai se nyt vielä kestää! :D
elegia

ViestiKirjoittaja Pvi » Su 21 Maalis 2010 10:45

Muistuttelin itselleni, että nyt on sunnuntaiaamu, syömällä eilen illalla
leivottua vadelmakakkua aamupalaksi. Herkuttelua sängyssä... ja
seurana tietokone.
Onko ihmisillä vielä tapana juhlistaa sunnuntaita syömällä juhlavammin
kuin arkena? Minä tiedän vain yhden perheen, joka sunnuntaisin kerääntyy
aina isoäidin keittiöön päivälliselle. Saattaisi olla ihan mukaavaa olla joku
ruokaperinne.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja skray » Su 21 Maalis 2010 12:08

Hyvää sunnuntaihuomenta keijokaiset! :superhymy:

Meillä ei ole mitään ruokaperinteitä, ainakaan vielä. Ehkä sitten joskus, kun elää jotakin perhe-elämää ja muodostuu oikeita perinteitä. Muistan toki, että meillä oli aina jotaki vähä ekstraa tai jotain erikoisempaa ruokaa sunnuntaisin, kun olin pieni. Esimerkiksi iskä saattoi kokkailla ja tehdä muusia ja lihapullia, mitä ei sitten arkena oikeestaan koskaan ollut. Kyllä, muusi ja lihapullat ovat mun lemppareita! :superhymy:

Jenni Vartiainen oli ihana eilen, siitä lisää keikkaröpöttimessä. :tilt:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja theia » Su 21 Maalis 2010 14:23

Joo, meillä oli vielä kun asuin kotikotona, ja äippäkin vielä seurusteli, sunnuntailounaita, jolloin oltiin saman pöydän ääressä ja yleensä syötiin jotain "parempaa".

Semisti ei millään jaksais liikkua tai tehdä mitään just nyt, mut on pakko. Tänään on bileet meillä, ja siivousta pitäis varmaan harrastaa... Eilen piti ottaa muutama kun pelailtiin Wiitä, mut dokaamisekshan se sit loppujen lopuks meni :friikki: no, onneks ei oo huono olo. Kaipa se tosta pitäis vähän viedä vaatteita pyykkikoriin ja laittaa puhtaat vaatteet kauppaan. Ja niin, käydä hakemassa se keissi kun tosta edellisestä ei oo enää mitään jäljellä :friikki:

Ei olis kyl nyt yhtään bileolo. No, onneks beibe tulee kans niin voi turvautua siihen jos alkaa ahdistaa.

Sunnuntai. :huoh:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Shay » Su 21 Maalis 2010 16:15

Meillä kotona on tapana sunnuntaisin laittaa jotain vähän parempaa sapuskaa. Ennen, ku asuttiin
kotona siskon kanssa nii oli aina jotain jälkiruokaakin, mutta nykyään ei äiti vihti tehä jälkkäriä tai
hirviän hienoa ruokaakaan, kun ovat kahestaan.

Mulla on tyypillinen viikonloppuvelttous. :p Ei tunnu saavan mitään aikaseksi. Aamulla ei meinannu
päästä sängystä ylös ja nyt ei meinaa päästä ovesta ulos. Ei vaan innosta yhtään mikään. :huoh:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Su 21 Maalis 2010 17:53

Joo, en minäkään ole saanut mitään aikaiseksi. Heräsin puolen päivän aikaan ja sen jälkeen meni muutama tunti paikallaan jumittamiseen, kunnes sentään viitsin lähteä kauppaan ja laittaa ruokaa. Nyt olen katsonut kolmoselta puolitylsää perheleffaa ja odottanut, josko tietokoneen vieressä oleva paperipinkka tekisi itse itselleen jotain.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa