Tai sitten et muuta miettinytkään.Suvi kirjoitti:Ups, joo en taas miettinyt mitä kirjoitin.

Tuntuu kuin se olisi jatkunut jo ikuisuuden. Vois jo pikkuhilijaa loppua!!!! 

shaana viihtyy lumessa ja pakkasessa.
Muttamutta, meillon talvi vielä olemassa edes. 

Anteeksi.
Ainakin kun on autolla liikenteessä, pyörällä sotkiessa palaisi käpy, kun aurauskalusto ei millään voi selvitä kunnialla tuosta lumimäärästä.
Se ei ollut enää kivaa.
Lunta!
Aiemmin kun ei ollut mitenkään mahdollista, että joutuisi kahlaamaan melkein 10cm hangessa, ärsyttää. Syyn tähän kyllä ymmärrän, mutta ei se silti potutusta vähennä, kun on tottunut siihen että piha on aina aurattu, saas nähdä kauanko nuotkin lumet tuola on 
Tosin saa kuitenkin olla tyytyväinen että Kemissä sentään on lumityöt suunniteltu kunnolla ja tiet on aina auki, mutta kuitenkin.
Yabba kirjoitti:Ja toinen, minkä hemmetin takia kaupungin kunnossapito käy keräämässä lumikasat kahdentoista jälkeen yölläTosin saa kuitenkin olla tyytyväinen että Kemissä sentään on lumityöt suunniteltu kunnolla ja tiet on aina auki, mutta kuitenkin.
Yabba kirjoitti:Huomaa että lumenluonti taloyhtiön pihalta on siirtynyt mukavan naapurin päiväpuhteista huoltoyhtiölleAiemmin kun ei ollut mitenkään mahdollista, että joutuisi kahlaamaan melkein 10cm hangessa, ärsyttää.
Emilia kirjoitti:Yabba kirjoitti:Huomaa että lumenluonti taloyhtiön pihalta on siirtynyt mukavan naapurin päiväpuhteista huoltoyhtiölleAiemmin kun ei ollut mitenkään mahdollista, että joutuisi kahlaamaan melkein 10cm hangessa, ärsyttää.
Anteeks mutta, 10 cm.![]()
Koittakaa 68 cm. (LÄHDE: http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?place=Helsinki )
Auraus ei toimi ainakaan mun huudeilla kovin ahkerasti (jalkakäytävillä).
Loppuis jo. Ihan tosi.
Jos Yabba onkin vain puoli metriä pitkä, saa 10 sentissä tosissaan kahlata. Shay kirjoitti:Emilia kirjoitti:Yabba kirjoitti:Huomaa että lumenluonti taloyhtiön pihalta on siirtynyt mukavan naapurin päiväpuhteista huoltoyhtiölleAiemmin kun ei ollut mitenkään mahdollista, että joutuisi kahlaamaan melkein 10cm hangessa, ärsyttää.
Anteeks mutta, 10 cm.![]()
Koittakaa 68 cm. (LÄHDE: http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?place=Helsinki )
Auraus ei toimi ainakaan mun huudeilla kovin ahkerasti (jalkakäytävillä).
Loppuis jo. Ihan tosi.
Ei saa nauraa.Jos Yabba onkin vain puoli metriä pitkä, saa 10 sentissä tosissaan kahlata.
Kiitos, minulla menikin jo hermot näiden taulukkojen koodaamiseen, mutta kunnon naurut auttoivat kummasti
Juu, no onneksi tämä ilmastonmuutos pukkasi meiltä täältä pohjoisesta nuot 1,5-2 metrin hanget sinne etelään ja toi meille arskan ja t-paitakelit... Ei vaineskaan, onhan täälläkin sitä lunta varmaan se joku puolisen metriä (ei jaksa tarkistaa), mutta minulla oli lähinnä se, että kun kävin aamulla hakemassa postin ja huomasin että lumi päätti tunkea kengän sisään, kun ei jaksanut laittaa talvikenkiä jalkaan ja alkoi vi... Yabba kirjoitti:Ei vaineskaan, onhan täälläkin sitä lunta varmaan se joku puolisen metriä (ei jaksa tarkistaa), mutta minulla oli lähinnä se, että kun kävin aamulla hakemassa postin ja huomasin että lumi päätti tunkea kengän sisään, kun ei jaksanut laittaa talvikenkiä jalkaan ja alkoi vi...
Mutta on mielestäni luvallista puhua lumen paljoudesta, kun Helsingissä sitä todellakin on enemmän kuin kertaakaan sitten 1980. Eli esimerkiksi minun elämässäni tämä on runsaslumisin talveni, koska en tuosta 1980 talvesta voi mitään muistaa.
Tosin sitten voisi antaa itsestään virheellisen kuvan kun pääkin on kalju... Ajatusvirtaa

Ihku pihku spooky ääni josta kummasti tykkää, melkein yhtä hyvä nukuttaja kuin sateen ropinakin 

, kyllä hän hereillä oli jo aamuviideltä, mutta kun kalusto vietiin tuon sopimuksen myötä, eikä viitsi lapiollakaan tuota julmettua lääniä tuosta putsata (kun se kerran ei ole enää toimenkuvakaan). Niin sitten rämmitään tuolla auraamattomassa erämaassa. Ihan tosi kiva
Typerät firman päätökset 
Mutta noin muuten, joku pitkähihainen paita + fleece + talvitakki ynnä tietty muutakin kuin pelkät farkut jalassa pitää kyllä pakkasen poissa iholta. Ja pipo! Tai edes huppu päässä. Olo on tietty tyylillä michelin-mies, mutta parempi kai sekin, kuin jäätyä puolikuoliaaksi.
Tokin sen sieltä sais venkkaamalla ulos ja venkkaamalla sisälle, mutta ei vain huvita alkaa värkkäämään, no josko ne tänäiltana sitten hakisi tuon läjän pois 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa