Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

Re: Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 06 Maalis 2010 14:35

TV-poliittinen välikysymys, jonka johdosta hallitus ei eroa, mutta silti:

Kannattaako TV-sarjoja seurata mahdollisimman lähellä niiden esitysaikaa vai jäädä useita jaksoja jälkeen ja sitten hurauttaa yhdessä satsissa pitkä putki?

Omasta mielestäni on vapauttavaa, kun ei ole paljoakaan ohjelmia "rästissä", vaan voi "puhtaalta pöydältä" katsella. Ei tarvitse varoa spoilereita erityisesti eikä tarvitse laskea monimutkaisesti, montako jaksoa on katsomatta milloin saavutetaan ajantasa.

Broidi edustaa enemmän tätä putkiajattelun periaatetta, että kerätään ohjelmia ja painetaan ne DVD-levylle ja sitten on hauskaa. Mielestäni tämä on vähän stressaavaa, mutta voihan ohjelman kanssa sitten pitää hauskaa, jos muut olosuhteet sallivat. Yleensä muut olosuhteet sallivat äärimmäisen harvoin. Ehkä jouluisin.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja theia » La 06 Maalis 2010 14:44

Pascal Lemoix kirjoitti:TV-poliittinen välikysymys, jonka johdosta hallitus ei eroa, mutta silti:

Kannattaako TV-sarjoja seurata mahdollisimman lähellä niiden esitysaikaa vai jäädä useita jaksoja jälkeen ja sitten hurauttaa yhdessä satsissa pitkä putki?
Mä oon jälkimmäisen ajattelun kannalla - osan sarjoista voi toki seurata sillon kun ne tulee, mutta vähän enempi juonelliset & tykätyt tahdon katsoa putkeen. Lostin oon yleinsä skipannut kokonaan, kattonut sitten boksilta - onneks nyt on kuitenkin tallentava, niin ei välttis tarvii sitä boksiakaan odotella.

True Bloodin kohdalla on nyt vaikeuksia, katsoako samaan aikaan vai rysäyttääkö sitten kaikki kerralla. toisaalta se odottelu saattaa olla ikävää, toisaalta..

---

Noin muuten, oon iloinen että Dollhouse alkaa tulla Subilta tässä lähiaikoina, jeejee.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja skray » La 06 Maalis 2010 16:11

Se riippuu ihan ohjelmasta, että haluanko kattoa monta jaksoa putkeen vai yhden kerrallaan viikoittain. Esimerkiksi tiivistunnelmaisia ohjelmia on kivempi katsoa putkeen, koska sitten se tunnelma säilyy koko ajan, eikä katkea aina viikoksi seuraavaa jaksoa odotellessa. En ole tuota Lostia katsonut, mutta mainosten perusteella voisin sanoa, että se olisi sarja jota mieluummin katsoisi monta jaksoa putkeen.
Jos taas sarja on leppoisampi, esim. Frendit tai Gilmoren tytöt, voi katsella ihan yhden jaksonkin kerrallaan, koska jokainen jakso on oma tarinansa (henkilöitä ja heidän suhteitaan/kehitystään lukuunottamatta). Tosin, esimerkiksi Gilmoren tyttäriä voi katsella vaikka koko kauden putkeen, koska sarja on mielenkiintoinen ja ihana, mutta se nyt ei ole tässä pointtina. :virne:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 06 Maalis 2010 17:00

Frendeissä ongelma oli jaksojen liiallinen lyhyys (silloin kun niitä ihan tosissaan diggaili). Tällöin havaittiin, että kolmen jakson satsi videoilta oli aika sopiva (noin 63 minuuttia ilman mainoksia).

Mainosten pilaavuuskin mielestäni vaihtelee. Esimerkiksi sarjat Mullan alla ja X-Files kärsivät mielestäni erittäin paljon mainoksista. Mainoksellisessa jaksossa ehti ajatus katketa ja alku unohtua, mutta mainoksettomia X-Fileseja saattoi Öissä katsoa useita jaksoja putkeen niin, että fiilis vain nousi.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja damn » Su 07 Maalis 2010 16:38

skray kirjoitti:En ole tuota Lostia katsonut, mutta mainosten perusteella voisin sanoa, että se olisi sarja jota mieluummin katsoisi monta jaksoa putkeen.

Lostia todellakin pitää katsoa monta jaksoa putkeen. Minä olen katsonut kohta viisi kautta dvd:eeltä parin kuukauden sisällä ja sarja toimii todellakin paremmin näin kuin telkkarista jakso kerrallaan katsottuna. Tänäänkin olisi tarkoitus muutama jakso katsoa :täpinä:.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Yabba » Su 14 Maalis 2010 12:35

Ei minulla ole oikeastaan koskaan ollut tarvetta katsoa sarjaa kerralla putkeen, vaan yleensä kattonut tv:n tahtiin, tosin jos sarja löytyy hyllystä dvdnä asia on kokonaan toinen nm. kesä ja syksy 6 kautta 24ää muutamassa viikossa ennen kuin 7 alkoi töllössä. Se mitä minä olen tykästynyt tekemään on se, että viikon sarjat kerralla laatikkoon ja sitten katsella net pois sunnuntaina (tai silloin kun huvittaa). Voisi ne katsoa tokin suoraankin, mutta mainokset ärsyttävät kovasti varsinkin kun vanhan 3 taukoa per tunti sijaan niitä tuntuu olevan välistä viiden minuutin välein.

Asiasta villasukkaan, onko muuten muut huomanneet että tämä Paon vika kausi on ehkä 'hienoisen' surkea verrattuna aiempiin? Siihen on tungettu turhan paljon 'jänniä' käänteitä ja 'arvaamattomia yllätyksiä' lopputulos on kuitenkin yksi valtava aiempaa toistava ja omaan mukanokkeluuteensa kaatuva pyöritys joka jää vajaaksi ja aukkoiseksi, eli kerronta pätkii (vertaa vaikka ensimmäisiin kausiin). Toisaaltaan juoni muutenkin muistuttaa jo enemmän (turhauttavan paljon) Lostia/<<laitaomaehdokkaasitähän>>, kuin sitä pakorainaa mitä ekalla kaudella luvattiin, mikä on sinällään sääli.

Miksei enää uskalleta tehdä perussarjaa, perusaineksista kuten vankilapaosta (selvitymiskertomus autoilla saarella), ilman että siihen tungetaan mukaan 'salaperäinen' Firma (mikä se instituutti olikaan ja ne Toiset tietysti) ja kilotolkulla erilaisia tusinakäänteitä. Mikä sinälläänkin jännää että kaverit jo neljättä kautta juoksevat pakoon ja tuntuvat vain lihovan ja lihovan, mutta pakkohan se on kattoa loppuun asti, vaikka hampaat irvessä, koska ehkä sieltä vielä ilmaantuu se hukassa ollut sytyke, joka palauttaa sarjan ensimmäisten kausien tasolle, mutta epäilen :huoh:
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Yabba

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 14 Maalis 2010 21:23

Yabba kirjoitti:
Asiasta villasukkaan, onko muuten muut huomanneet että tämä Paon vika kausi on ehkä 'hienoisen' surkea verrattuna aiempiin? Siihen on tungettu turhan paljon 'jänniä' käänteitä ja 'arvaamattomia yllätyksiä' lopputulos on kuitenkin yksi valtava aiempaa toistava ja omaan mukanokkeluuteensa kaatuva pyöritys joka jää vajaaksi ja aukkoiseksi, eli kerronta pätkii (vertaa vaikka ensimmäisiin kausiin). Toisaaltaan juoni muutenkin muistuttaa jo enemmän (turhauttavan paljon) Lostia/<<laitaomaehdokkaasitähän>>, kuin sitä pakorainaa mitä ekalla kaudella luvattiin, mikä on sinällään sääli.

Pakoa en ole nähnyt tällä kaudella vissiin kuin 1,5 jaksoa, mutta tunnistin jo siitäkin haettua ilmiötä. Kovasti toisiaan muistuttavat 24/FF/4400/X-Files/Heroes... Aika usein nähdään rakenne, jossa kaikki on juuri selviämässä, kunnes todistaja ammutaan. Sitten taas saadaan kaikki kuntoon, mutta oletettu johtaja olikin vain pieni osa suurta salaliittoa, joka on hoidellut kaikki asiat vuodesta 1924. Kun tämän organisaation johtaja kaivetaan (haudasta) esiin, niin käykin ilmi, että hän olikin hallituksen salajuoni. Sitten käy ilmi, että kaikki ne, jotka olivat aluksi hyviä olivatkin itse asiassa koko ajan pahoja ja tähtäsivät vielä suuremman pahuuden asialla...

Ai miksi sarjoista tulee seitsenkautisia? :p

Ihan extra-syljettäviä tuntuvat sarjoissa olevan yksityistetyt sotajoukot, jotka yleensä ovat hyvin lähellä pahuuden ydintä, (joka siis kuitenkin on vain pienempi osa suurta salaliittoa... :salaliitto: )
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 15 Maalis 2010 13:18

Vastauksena alkuperäiseen kysymykseen: mielelläni katson jaksoja mahd. paljon kerralla, mutta....ensinnäkin nykyteknologia panee hanttiin: jos digiboksille jättää liian paljon tavaraa, koko schysteemi menee sekaisin ja sitten ei joko mitään tallenneta tai ohjelmia ei kyetä näyttämään tai muuta kivaa, joten boksia on pakko tyhjentää säännöllisesti ("digiboksiin mahtuu 300 tuntia ohjelmaa" just joo; 10 tuntia ja alkaa nikottelemaan :friikkipeukku: )

Lisäksi wanha kunnon aikaero mahdollistaa sen, että se mikä meillä on vasta tuloillaan, onkin isossa maailmassa tunnettu juttu ja spoilaantumiselta on aika hitsin vaikea välttyä interverkoissa seikkaillessa (erityiskiitos muuten mille liekään pellemedialle, joka yhteen aikaan spoilasi sarjoja ampparit.com:issa tyyliin "katso kuka tappaa itsensä [sarjan nimi]" :kiro: )

Eli olosuhteiden pakosta katson jaksot yksi kerrallaan.
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 15 Maalis 2010 20:44

Mr. Smith kirjoitti: ("digiboksiin mahtuu 300 tuntia ohjelmaa" just joo; 10 tuntia ja alkaa nikottelemaan :friikkipeukku: )

Musta tuntuu, että sun dikidikissä on jotain vikaa.. :O:
Itellä boksilla 45 elokuvaa ja puolet 24:n menneestä kaudesta odottaa katsomistaan eikä mitään ongelmaa.

Mä katson ihan tyytyväisenä sitä mukaan, kun jaksot tulee tv:stä. Sitten jos jaksoja alkaa kerääntyä, se yleensä
tarkoittaa, ettei kiinnosta tarpeeksi katsoakseni. Varmaan käy tuolle kaksnelosellekin niin, että poistan jaksot boksilta
katsomatta ollenkaan.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Galileo » Ma 15 Maalis 2010 20:58

Mr. Smith kirjoitti:jos digiboksille jättää liian paljon tavaraa, koko schysteemi menee sekaisin ja sitten ei joko mitään tallenneta tai ohjelmia ei kyetä näyttämään tai muuta kivaa, joten boksia on pakko tyhjentää säännöllisesti ("digiboksiin mahtuu 300 tuntia ohjelmaa" just joo; 10 tuntia ja alkaa nikottelemaan :friikkipeukku: )

Ootko kokeillut alustaa kovalevyn uudelleen? Paljon kun tallentaa ohjelmia ja poistelee, tulee helposti huonoja sektoreita ja tiesmitä.

Ohjelmapoliittisesti näin yhden hyvän ja yhden huonon uuden sarjan: Teräspallit subilta oli jonkinlaista gonzoa piilokameraa. Ihan hirveää kuraa. Sen sijaan Kakkosen Jim Salabim oli kovin viehättävää lama-ajan viihdettä.
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 15 Maalis 2010 22:46

Galileo kirjoitti:
Mr. Smith kirjoitti:jos digiboksille jättää liian paljon tavaraa, koko schysteemi menee sekaisin ja sitten ei joko mitään tallenneta tai ohjelmia ei kyetä näyttämään tai muuta kivaa, joten boksia on pakko tyhjentää säännöllisesti ("digiboksiin mahtuu 300 tuntia ohjelmaa" just joo; 10 tuntia ja alkaa nikottelemaan :friikkipeukku: )

Ootko kokeillut alustaa kovalevyn uudelleen? Paljon kun tallentaa ohjelmia ja poistelee, tulee helposti huonoja sektoreita ja tiesmitä.

Mitä järkeä on tallentavalla digipoksilla, jos sinne ei pysty tallentaan asioita? :töktök:
Ei välttämättä haluaisi tuhota sinne tallennettuja ikisuosikkeja ja klassikkoja.
Kaikki pitäisi muka ostaa kalliina DVDinä. :p
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Galileo » Ti 16 Maalis 2010 09:35

Shay kirjoitti:Ei välttämättä haluaisi tuhota sinne tallennettuja ikisuosikkeja ja klassikkoja.
Kaikki pitäisi muka ostaa kalliina DVDinä. :p

Siirtää ne ikisuosikit ja klassikot boksilta tietokoneelle ja sitten vaikka polttaa, jos ei halua ostaa mutta pitää säilyttää. Digidigi on arkistointivälineenä kovin kehno.
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ti 16 Maalis 2010 13:01

Olen Sashaa (okei, nimesin digiboksini :pahis:) aina tyhjennellyt ja alustanut, mutta ei auta. Ilmeisesti kiintolevy käy liian kuumana (olosuhteiden pakosta tv-kaapissa) tai sitten se vain ei kestä jatkuvaa käyttöä (onhan kiintolevyilläkin eroja ymmärtääkseni siinä, paljonko ne kestävät).

Nooooh, kunhan rahaa joskus on, ostan haaveilemani Dreamboxin ja tuunaan sitä :keijo:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ti 16 Maalis 2010 17:45

Pascal Lemoix kirjoitti:Kannattaako TV-sarjoja seurata mahdollisimman lähellä niiden esitysaikaa vai jäädä useita jaksoja jälkeen ja sitten hurauttaa yhdessä satsissa pitkä putki?

Mä totuin ja tykästyin televisiottomaan aikaan siihen, että tuli katsottua sarjojen jaksoja putkeen niin monta kuin sielu sieti, ja vielä ilman mainostaukoja :sydän: Kesän pidemmällä saikulla varsinkin, kun ei jaksanut sängystä nousta, läppäri ja läjä sarjojen kausia diiviidiillä oli ihan must.

Nyt ei meinaa ollenkaan sietää mainoksia. Ja ne penteleet ovat menneet vielä lisäämään mainostaukoja :epäilevä: Toisaalta telkusta ei tule tällä hetkellä mitään sarjaa, mitä kiinnostaisi sen kummemmin seurata tai tallentaa, joten problem solved :p Itsas juuri tuumailin, että voisi taas luopua koko roskasta... Olihan se kivaa ensimmäisen kuukauden verran, istua sohvalle kanavasurffailemaan aivot narikassa. Eipä sieltä mitään katsomisen arvoista ole kuitenkaan juurikaan tullut.

Ennen televisiottomuutta tykkäsin kyllä siitä malttamattomasta jännityksestä, kun jonkun sarjan jakso päättyi ja joutui kokonaisen viikon odottamaan seuraavaa jaksoa. Aika harva sarja tällaista kyllä aiheutti... Itse asiassa näin äkkiseltään en muista yhtäkään :pepsodent: Muistan vaan sen tunteen, kun jakso loppui jännästi ja oli ihan hirveä hinku nähdä seuraava jakso, mutta kun sitä piti odottaa viikko. Mitähän mä niin malttamattomana mahdoin odottaa? :raps: Ei voi muistaa.

Tätä pohtiessa tajusin, että mulla on ollut viimeksi mahdollisuus tallentaan televisio-ohjelmia joskus... 7-8 vuotta sitten :o: Silloin hajosi VHS, eikä sitä tullut korvattua millään. Nykyisen ratkaisun (jota ei aivan HTPC:ksi tohdi tituleerata, mutta on jotain sinne päin) tallennusmahdollisuuksia en ole jaksanut edes selvittää, kun ei ole tullut mitään tallentamisen arvoista töllöstä :o:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Purple » Pe 19 Maalis 2010 12:42

Galactica jatkuu! :D Nelosella tänään klo 23.05, ohjelmatietojen mukaan kolmannen tuotantokauden avausjakso. Onkohan nämä nyt aiemmin esittämättömiä jaksoja? En yhtään muista montako kautta sitä on näytetty, tuliko enemmän kuin kaksi?

Sarjojen katsomisesta putkeen: katson yleensä jakson viikossa sitä mukaa kuin telkkarista tulee. Joskus jaksoja kerääntyy boksiin, muutama jakso on kiva katsoa kerralla pois, mutta jos niitä alkaa olla kymmenkunta, niin yhtä hyvin voi poistaa ne, yleensä se on merkki siitä ettei jaksa enää kiinnostaa. Näin loppui mm. Lostin ja Aliaksen seuraaminen.

Dvd:llä en ole ostanut kuin muutaman sarjan, netistä olen seurannut vain yhtä. True Bloodin ensimmäinen jakso kiehtoi sen verran, että piti katsoa koko ensimmäinen kausi muutamassa päivässä. Toista kautta säästelen nyt ettei lopu hyvä kesken. :virnu:
Purple

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 19 Maalis 2010 14:37

Ilmeisesti jatketaan kolmannen kauden ennen esittämättömillä jaksoilla, mutta toistan mitä sanoin aiemmin toisaalla: too little, too late.
3-kauden dvd-boksi on ollut halvennuksessa jo kauan, ja 4-kausikin on jo aika halpa :ei:
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja skray » La 20 Maalis 2010 00:46

Kylmäverisesti sinun 24.3. Nelosella klo 22. :täpinä:

Tämä oli ehkä paras sarja ikinä silloin kun mä olin jotain 12-13-vuotias. Äiti ei vaan koskaan antanu mun kattoo tätä, oli kuulemma liian kamala ja pelottava lapselle. Tosin katoin aina niin kauan, että se huomas mun kattovan sitä. Ja joskus vielä sen jälkeenkin taistelin asetettuja vaatimuksia vastaan. :virne:

Onkohan tää vieläkin niin hyvä kuin muistan. :raps:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Jorssi » La 20 Maalis 2010 13:38

skray kirjoitti:Kylmäverisesti sinun 24.3. Nelosella klo 22. :täpinä:

Tuskin se on. Jotenkin noista "entisaikojen" hyvistä sarjoista on kadonnut jonnekin se paras terä, kun niitä alkaa uudestaan katsoa. Varsinkin suomalaisten sarjojen kohdalla olen tämän huomannut. (Metsolat, Tähtilampun alla, Ruusun aika ym.) Aikoinaan tuli kyllä Kylmäverisesti sinun katsottua ihan kokonaan ja hyvä sarjahan se oli. En taida edes ottaa sitä riskiä, että se ei enää olisikaan hyvä.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Yabba » La 20 Maalis 2010 14:21

Jorssi kirjoitti:
skray kirjoitti:Kylmäverisesti sinun 24.3. Nelosella klo 22. :täpinä:

Tuskin se on. Jotenkin noista "entisaikojen" hyvistä sarjoista on kadonnut jonnekin se paras terä, kun niitä alkaa uudestaan katsoa. Varsinkin suomalaisten sarjojen kohdalla olen tämän huomannut. (Metsolat, Tähtilampun alla, Ruusun aika ym.) Aikoinaan tuli kyllä Kylmäverisesti sinun katsottua ihan kokonaan ja hyvä sarjahan se oli. En taida edes ottaa sitä riskiä, että se ei enää olisikaan hyvä.
No, onneksi silloin kun tuo viimeksi tuli töllöttimestä, ei meikäläisellä ollut mitään mahiksia kattoa sitä (kuten niin monen muunkin nelosen vanhan hittisarjan kanssa mm. Kylmä rinki) joten voisipa melkein vilkaistakkin, onko se minun näköistä menoa. Tosin omalla kohdalla vika ei ollut siinä että kiellettiin, vaan siitä että Ivalossa nelkku alkoi näkyä (ilman lautasta ja canalin korttia) vasta digidigin myötä ja siinä vaiheessa olinkin jo ihan muualla :virne:
Yabba

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Su 21 Maalis 2010 04:11

Pitkään haittasi Housen alkurunnari.
Niin tutulta tnutui, mutta olihan se Massive Attackin - Teardrop.
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
@gen.fi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 21 Maalis 2010 14:57

Ei se kyllä itsas ole Teardrop, mutta niin lähellä Teardropia, että vois melkein oikeusjutun nostaa.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Jorssi » Su 21 Maalis 2010 15:41

Lyyra kirjoitti:Ei se kyllä itsas ole Teardrop, mutta niin lähellä Teardropia, että vois melkein oikeusjutun nostaa.
Kyllä se itsas on. Tosin mä yleensä kelailen sen alun ohi, että en mene varmaks sanomaan onko se Suomen telkkarissa Teardrop, mutta Jenkeissä on ainakin.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 21 Maalis 2010 21:21

No ei se itsas ainakaan telkkarissa ole.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Yabba » Su 21 Maalis 2010 22:54

Laitetaan väittely poikki ja faktat peliin:
IMDB kirjoitti:"Teardrop"
(Theme)
by Massive Attack

"House"
(Theme for other countries (like Australia and Singapore))
Composed by Scott Donaldson and Richard Nolan

Eli teemoja on kaksi, toinen on tuo väittelyn aihe, toinen (ilmeisesti ainakin joitakin) muita maita varten sävelletty versio. Tämä luultavasti on kuitenkin hyvin lähellä virallista (jenkkilän) teemaa ja mitä tulee plagiointiin, se on mitä luultavimmin tarkoituksellista (oli käytössä kumpi versio vaan) ja rojaltit varmastikkin hoidettu kuntoon ilman oikeuskäsittelyitä jo alusta asti (koska kuitenkin jenkkilästä kyse).

(Itsehän en kyseistä sarjaa seuraa kuin satunnaisesti ja MA:ia kuuntelen vielä vähemmän joten en sen tarkemmin mene mitään sanomaan, mutta on tuo IMDB vain jännä juttu.)
Yabba

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Ma 22 Maalis 2010 23:04

Nuinhan se onkin kuten Yabba sen asian esitti.
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
@gen.fi

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv