Mä oon jälkimmäisen ajattelun kannalla - osan sarjoista voi toki seurata sillon kun ne tulee, mutta vähän enempi juonelliset & tykätyt tahdon katsoa putkeen. Lostin oon yleinsä skipannut kokonaan, kattonut sitten boksilta - onneks nyt on kuitenkin tallentava, niin ei välttis tarvii sitä boksiakaan odotella.Pascal Lemoix kirjoitti:TV-poliittinen välikysymys, jonka johdosta hallitus ei eroa, mutta silti:
Kannattaako TV-sarjoja seurata mahdollisimman lähellä niiden esitysaikaa vai jäädä useita jaksoja jälkeen ja sitten hurauttaa yhdessä satsissa pitkä putki?

skray kirjoitti:En ole tuota Lostia katsonut, mutta mainosten perusteella voisin sanoa, että se olisi sarja jota mieluummin katsoisi monta jaksoa putkeen.
.
Yabba kirjoitti:
Asiasta villasukkaan, onko muuten muut huomanneet että tämä Paon vika kausi on ehkä 'hienoisen' surkea verrattuna aiempiin? Siihen on tungettu turhan paljon 'jänniä' käänteitä ja 'arvaamattomia yllätyksiä' lopputulos on kuitenkin yksi valtava aiempaa toistava ja omaan mukanokkeluuteensa kaatuva pyöritys joka jää vajaaksi ja aukkoiseksi, eli kerronta pätkii (vertaa vaikka ensimmäisiin kausiin). Toisaaltaan juoni muutenkin muistuttaa jo enemmän (turhauttavan paljon) Lostia/<<laitaomaehdokkaasitähän>>, kuin sitä pakorainaa mitä ekalla kaudella luvattiin, mikä on sinällään sääli.

)
)
)Mr. Smith kirjoitti: ("digiboksiin mahtuu 300 tuntia ohjelmaa" just joo; 10 tuntia ja alkaa nikottelemaan)

Mr. Smith kirjoitti:jos digiboksille jättää liian paljon tavaraa, koko schysteemi menee sekaisin ja sitten ei joko mitään tallenneta tai ohjelmia ei kyetä näyttämään tai muuta kivaa, joten boksia on pakko tyhjentää säännöllisesti ("digiboksiin mahtuu 300 tuntia ohjelmaa" just joo; 10 tuntia ja alkaa nikottelemaan)

Galileo kirjoitti:Mr. Smith kirjoitti:jos digiboksille jättää liian paljon tavaraa, koko schysteemi menee sekaisin ja sitten ei joko mitään tallenneta tai ohjelmia ei kyetä näyttämään tai muuta kivaa, joten boksia on pakko tyhjentää säännöllisesti ("digiboksiin mahtuu 300 tuntia ohjelmaa" just joo; 10 tuntia ja alkaa nikottelemaan)
Ootko kokeillut alustaa kovalevyn uudelleen? Paljon kun tallentaa ohjelmia ja poistelee, tulee helposti huonoja sektoreita ja tiesmitä.

Shay kirjoitti:Ei välttämättä haluaisi tuhota sinne tallennettuja ikisuosikkeja ja klassikkoja.
Kaikki pitäisi muka ostaa kalliina DVDinä.

) aina tyhjennellyt ja alustanut, mutta ei auta. Ilmeisesti kiintolevy käy liian kuumana (olosuhteiden pakosta tv-kaapissa) tai sitten se vain ei kestä jatkuvaa käyttöä (onhan kiintolevyilläkin eroja ymmärtääkseni siinä, paljonko ne kestävät).
Pascal Lemoix kirjoitti:Kannattaako TV-sarjoja seurata mahdollisimman lähellä niiden esitysaikaa vai jäädä useita jaksoja jälkeen ja sitten hurauttaa yhdessä satsissa pitkä putki?
Kesän pidemmällä saikulla varsinkin, kun ei jaksanut sängystä nousta, läppäri ja läjä sarjojen kausia diiviidiillä oli ihan must.
Toisaalta telkusta ei tule tällä hetkellä mitään sarjaa, mitä kiinnostaisi sen kummemmin seurata tai tallentaa, joten problem solved
Itsas juuri tuumailin, että voisi taas luopua koko roskasta... Olihan se kivaa ensimmäisen kuukauden verran, istua sohvalle kanavasurffailemaan aivot narikassa. Eipä sieltä mitään katsomisen arvoista ole kuitenkaan juurikaan tullut.
Muistan vaan sen tunteen, kun jakso loppui jännästi ja oli ihan hirveä hinku nähdä seuraava jakso, mutta kun sitä piti odottaa viikko. Mitähän mä niin malttamattomana mahdoin odottaa?
Ei voi muistaa.
Silloin hajosi VHS, eikä sitä tullut korvattua millään. Nykyisen ratkaisun (jota ei aivan HTPC:ksi tohdi tituleerata, mutta on jotain sinne päin) tallennusmahdollisuuksia en ole jaksanut edes selvittää, kun ei ole tullut mitään tallentamisen arvoista töllöstä 
Nelosella tänään klo 23.05, ohjelmatietojen mukaan kolmannen tuotantokauden avausjakso. Onkohan nämä nyt aiemmin esittämättömiä jaksoja? En yhtään muista montako kautta sitä on näytetty, tuliko enemmän kuin kaksi?

Tuskin se on. Jotenkin noista "entisaikojen" hyvistä sarjoista on kadonnut jonnekin se paras terä, kun niitä alkaa uudestaan katsoa. Varsinkin suomalaisten sarjojen kohdalla olen tämän huomannut. (Metsolat, Tähtilampun alla, Ruusun aika ym.) Aikoinaan tuli kyllä Kylmäverisesti sinun katsottua ihan kokonaan ja hyvä sarjahan se oli. En taida edes ottaa sitä riskiä, että se ei enää olisikaan hyvä.skray kirjoitti:Kylmäverisesti sinun 24.3. Nelosella klo 22.
Onkohan tää vieläkin niin hyvä kuin muistan.
No, onneksi silloin kun tuo viimeksi tuli töllöttimestä, ei meikäläisellä ollut mitään mahiksia kattoa sitä (kuten niin monen muunkin nelosen vanhan hittisarjan kanssa mm. Kylmä rinki) joten voisipa melkein vilkaistakkin, onko se minun näköistä menoa. Tosin omalla kohdalla vika ei ollut siinä että kiellettiin, vaan siitä että Ivalossa nelkku alkoi näkyä (ilman lautasta ja canalin korttia) vasta digidigin myötä ja siinä vaiheessa olinkin jo ihan muuallaJorssi kirjoitti:Tuskin se on. Jotenkin noista "entisaikojen" hyvistä sarjoista on kadonnut jonnekin se paras terä, kun niitä alkaa uudestaan katsoa. Varsinkin suomalaisten sarjojen kohdalla olen tämän huomannut. (Metsolat, Tähtilampun alla, Ruusun aika ym.) Aikoinaan tuli kyllä Kylmäverisesti sinun katsottua ihan kokonaan ja hyvä sarjahan se oli. En taida edes ottaa sitä riskiä, että se ei enää olisikaan hyvä.skray kirjoitti:Kylmäverisesti sinun 24.3. Nelosella klo 22.
Onkohan tää vieläkin niin hyvä kuin muistan.

Kyllä se itsas on. Tosin mä yleensä kelailen sen alun ohi, että en mene varmaks sanomaan onko se Suomen telkkarissa Teardrop, mutta Jenkeissä on ainakin.Lyyra kirjoitti:Ei se kyllä itsas ole Teardrop, mutta niin lähellä Teardropia, että vois melkein oikeusjutun nostaa.
IMDB kirjoitti:"Teardrop"
(Theme)
by Massive Attack
"House"
(Theme for other countries (like Australia and Singapore))
Composed by Scott Donaldson and Richard Nolan
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa