Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 27 Maalis 2010 10:04

Pitää ehtiä tehdä kandia, joten kello oli herättämässä jo klo 8. Siis lauantaiaamuna. :friikki: Ihan hyvässä vauhdissa tuo kandi pikkuhiljaa on. Sehän voi jopa valmistua ajoissa. :p Sivun verran voisin kirjoittaa puhtaaksi nyt ja sitten mennä herättelemään Poikaa. :sydän:

Illalla menen Pojan kanssa yhteisen kaverimme ja tämän tyttöystävän tupareihin. :superhymy: Bileet. :jami:

Saa nähdä, päädynkö taas tänne Pojan luo yöksi. Eihän siitä ole vasta kuin vajaa 2 viikkoa kun viimeksi nukuin kotona (olen tosin viikonloput ollut muualla kuin Pojan luona). Reilu viikko sitten kävin viimeksi kotona. :keijo:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja L-S » La 27 Maalis 2010 14:06

Osaapas olla taas harmaata. Ilmankos en olekaan edes kunnolla hereillä vielä. :p

Pitäisi tänään kai siivota jonkin verran ja laittaa jotain ruokaa. Ongelmana on, etten oikeastaan tiedä mitä haluaisin syödä. Yleensä keksin kyllä aina jotain tai innostun jostain uudesta reseptistä. :o: Nyt on vähän että ihan sama. Ei nyt ihan pakastepizzaakaan viitsisi, kun näin lauantaina sentään olisi kerrankin aikaa laittaa ruokaa. Voisi olla mukava istua keittiössä selailemassa vaikkapa varastoimiani ruokareseptejä, joita on suurin piirtein puolitoista kaapillista, mutta toisaalta keittiökin pitäisi siivota ennen kuin siellä olisi mukava oleskella. Mutta en kuitenkaan viitsisi alkaa siivota ennen kuin olen käynyt kaupassa, ja sitä ennen pitäisi päättää mitä syön. Yritä tässä nyt sitten! :keijo:

Mitä tulee aiempaan kysymykseen sunnuntairuokailuista, mulla on ainakin sellainen perinne, että lauantai-iltana pitäisi olla jotain parempaa ruokaa. Lapsuudenperheessäkin oli yleensä niin. Sunnuntairuokakaan ei ollut huonoa, mutta tunnelma oli helposti arkisempi, kun ruokailukin tapahtui päiväsaikaan.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Pvi » Su 28 Maalis 2010 12:49

Ai oliko tänään sunnuntai?
Mä olen koittanut räkäpäisenä saada tavaroita kasaan, ja oikeita tiedostoja kannettavalle tietokoneelle, ennen kuin rauhallisesti kävelen (eli säntään) junalle. Eka Turkuun ja siitä naapurimaan Tee-kaupunkiin. Päätin teekupposen verran rauhottua Fordelle ja antaa aivojen työstää taustalla, jos niiltä onkin unohtunut pakkaillessa jotain olennaista.

Vähän on toisenlaiset Sunnuntaifiilikset kuin viimeksi, mutta vaihtelu kai tekee elämästä kiinnostavan.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 10 Huhti 2010 13:18

Aamukahvia juodessa rupesi ärsyttämään vanhat puhelinluettelot (2007-2009, kerää koko sarja! :juoni: ), joten sain jopa aikaiseksi siirtää niitä varastoon. Part deux olisi tietysti viedä ne ihan jopa paperinkeräykseen, mutta ei nyt ihan intona ruveta hosumaan. :p

Olen ollut siinä käsityksessä, että puhelinluetteloita EI SAA laittaa normaaliin paperinkeräykseen, mutta olen ollut ilmeisesti väärässä. Ainakin, jos uskomme http://www.paperinkerays.fi -sivua, ja miksi emme uskoisi.

Sitten innostuin siivoamaan vielä opiskeluaikaisia papereita ja vihkoja kirjoituspöydältä niin ikään varastoon.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja L-S » La 10 Huhti 2010 14:13

Mä siivosin... ööh, jokin aika sitten... myös joitakin vanhoja puhelinluetteloita pois. Nyt ne ovat sitten odottaneet tuossa eteisen nurkassa, että muistaisin/viitsisin viedä ne pihalle paperinkeräyslootaan. :keijo: Jos vaikka jo tänään saisi aikaiseksi!

Uusikin puhelinluettelo olisi jaossa, sen saisi käydä hakemassa Siwasta. Mutta tarvitsenko mä oikeasti puhelinluetteloa mihinkään?
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Emilia » La 10 Huhti 2010 14:15

Maailman masentavin lauantaiaamu. Ollut jotenkin alakuloinen fiilis heräämisestä asti.
"Kaikki" on menossa olutfestareille. Mulla tiedossa riemukas päivä tv:n kanssa. :p
Jos vaikka tiskaisi seuraavaksi..
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja skray » La 10 Huhti 2010 14:15

Mun aamu on alkanut jo kauan sitten, mutta aamukahvit on vielä juomati ja aamupala syömäti.
Ootan, että pari kaveria tulee tänne, niin keitän sitten kahvit. Taitavat olla mulle ne aamukahvit ja niille päiväkahvit.
Oon siivonnut. Imuroinut, pyyhkinyt pölyjä ja pessyt vessan. Kivaa kun on vähän siistimpää. :tilt:

Ja vapaa viikonloppu! :superhymy:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja L-S » La 10 Huhti 2010 15:02

Emilia :paijaus:

Puhelinluettelot viety! Ja muutamat muutkin roskat siinä samassa. :superhymy: Eiköhän ne tämän päivän tärkeimmät tehtävät olleetkin sitten siinä. :keijo:
No ei, illalla on sentään tarkoitus nähdä vielä kaveria, mitä ennen en missään tapauksessa ehdi esimerkiksi imuroida tai muutakaan sellaista tarpeellista.
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Emilia » La 10 Huhti 2010 16:59

Kiitos paijauksesta L-S. :)

Sapuska ja syntinen määrä karkkimättöä jeesaa vähän oloa.
Uskomatonta, mutta koti-ikävä iski. Olisi niin kiva päästä omaan sänkyyn nukkumaan, keittää kahvit omalla keittimellä ja peseytyä omassa kylpyhuoneessa. Ja vielä 8 viikkoa evakkoa jäljellä. :hullu:
Emilia

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 11 Huhti 2010 11:27

Ei hitto, että meinaa olla pää tylsä. :friikki: Iltapäiväksi sovittu leffa seuroineen. Jos olisi fiksu, tekisi venäjän läksyt alta pois. Se olisi se jos.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Nugat » Su 11 Huhti 2010 14:25

Aamuni alkoi mango-appelsiini-salaatti-pirtelöllä ( :kuola: ), jonka voimalla säntäsin ulos puuhastelemaan. Auto on nyt sisältä imuroitu ja muutenkin siivottu. :tilt: Tällä hetkellä seuraan alkaako satamaan vai ei, että kannattaako sitä edes aloittaa pesua. Renkaat on nyt myös vaihdettu!

Edelleen mulla on muutama tärkeä paperi hukassa. :p Olen varmasti tallettanut ne "varmaan paikkaan", josta sitten myöhemmin siirrän ne "oikeaan paikkaan". Enhän minä niitä nyt roskikseenkaan ole voinut heittää! Ja yleensä tarkistan kaikki roskikseen menevät paperit tarkkaan, ettei ole mitään tärkeää menossa "väärään paikkaan". Arg. :p
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 12 Huhti 2010 16:10

L-S kirjoitti:
Uusikin puhelinluettelo olisi jaossa, sen saisi käydä hakemassa Siwasta. Mutta tarvitsenko mä oikeasti puhelinluetteloa mihinkään?

Ei ole viikonloppu, eikä aamukaan enää, mutta meillä ne perkeleet tungetaan edelleen postiluukusta sisään.
Halusit tai et. :viha:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja skray » Ma 12 Huhti 2010 21:18

Kibaya kirjoitti:
L-S kirjoitti:

Ei ole viikonloppu, eikä aamukaan enää, mutta meillä ne perkeleet tungetaan edelleen postiluukusta sisään.
Halusit tai et. :viha:

Joo, ei oo viikonloppu ei. Mutta voisipa tässä väsätä postilaatikkoon lapun "ei puhelinluetteloa tai mainoksia kiitos".
skray

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Ma 12 Huhti 2010 22:08

Juu ei ole viikonloppu, kas kun ne puhelinluettelot voidaan jakaa kaikkiin yleistiedotteena, kuten kelan uutiset tai kaupungin lehden.
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
@gen.fi

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 13 Huhti 2010 00:21

Kaiken, minkä voi työntää luukusta sisään, voi työntää myös luukusta ulos. :gali: No, kai siitäkin sanomista tulisi.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja skray » La 24 Huhti 2010 10:33

Aamu menee tässä töihin menoa odotellessa. :huoh:
skray

ViestiKirjoittaja Shay » La 24 Huhti 2010 11:09

Heräsin aamulla. Ei ole krapula. Pääsin ylös sängystäkin alle kahdessa tunnissa ja sain vaatteet päälle. :o:
Nyt ois energiaa tehä jotain, vaikka silmät on vähä turvonneet. En itkeny kyllä ku ehkä yhen kyyneleen
tirautin illalla, mutta meikit silmissä ei ehkä kannattais nukahtaa... :p

Tänään ohjelmassa pihahommia ja siivousta, lenkkeilyä ja säkin hakkaamista, sekä saunomista ja
television katselua. Ja rkele! Tällä kertaa en aio hyytyä ja jättää kaikkea tekemättä! :viha:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Pvi » La 24 Huhti 2010 11:15

Kivan lauantinen ohjelma Shaylla... eritoten kun ensimmäisellä kerralla silmäni taisivat lukea saunan ennen säkin hakkaamista ja mielessäni näinkin halonhakkuun nyrkkeilyn sijaan. Vaan kai kai hakkaaminen ylipäätään istuu ns. perinteiseen suomalaiseen lauantai-iltaan. Noin mielikuvana tarkoitan.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Emilia » La 24 Huhti 2010 11:53

Huh mikä aamu. Heräsin ekan kerran vähän seitsemän jälkeen, mutta päätin sitten kuitenkin jatkaa unia vielä. Aamukahvia juodessa ja samalla tv:tä töllötellessä, kaveri (jonka kämpässä siis bunkkaan) soitti, että vuokraemännän vanhemmat tulee käymään. Panik. :hullu: Pikainen paikkojen siistiminen ja ovikello soi justiin, etten ehtinyt vaihtaa kunnon vaatteitakaan päälle. Toppi ja lökähousut päällä, hiukset unensekaisin vielä, avasin oven noin kuuskymppiselle pariskunnalle, joita en ole koskaan nähnyt. Huh. Kuumottavaa, mutta eipä tuossa mitään, kun ne tiesi jo, että mä oon täällä. Tosin ehkä kaveri hieman kaunisteli ja oli sanonut että oon täällä pari yötä maalausrempan vuoksi. :hullu: Mä oon huono valehtelija, onneksi eivät ottaneet puheeksi aihetta. Pariskunta tarkasti asunnon kunnon ja häipyivät. Huh, oli pakko saada aamu- ja rauhoittumisrööki.

Nyt vielä toinen kuppi aamukahvia. Sitten voikin imuroida ja pyyhkästä pölyt, kun kaikki roju on tungettu jo valmiiksi pois tieltä. :D
Emilia

ViestiKirjoittaja Shay » La 24 Huhti 2010 20:32

Lenkkeily jäi välliin tältä päivältä, mut hei, käveleminen on autottomille. :viileä:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja skray » La 08 Touko 2010 12:18

Kello ei ole edes yhtä, ja jo olen koko päivän elänyt.
Aioin nukkua niin pitkään kuin mahdollista, jotta paranisin tästä flunssasta. Mikään ei auta kuin kunnon yöunet. Menin nukkumaan puoli 1 ja heräsin kuudelta, eikä väsyttäny yhtään enää. Nousin puoli seitsemältä kuin kunnon mummu konsanaan.

Oon jo siivonnut ja pyykännyt, katsonut gilmoreja muutaman jakson, istunut tässä koneella ja pian alan tekemään ruokaakin.

Mitä sitten teen loppupäivän, kun koko päivän tekemiset on jo oikeastaan tehty? :sori:
skray

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 08 Touko 2010 13:55

Aamukahvia sävytti Matti Vanhasen haastattelu. Mulle siis hyvä avaus lauantaille :virnu: Tykkään tuosta Ykkösaamusta, kun siinä ehditään vähän puhuakin eikä vain huutaa kaikki yhtä aikaa, kuten esim. eilisen Pressiklubissa.

Palautin pulloja ja loppupäivä meneekin urheilua ja mahdollisesti lepardeja katsellessa.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Pvi » Su 09 Touko 2010 05:10

Huomenta!

Eiliset päivätorkut valvottivat näköjään koko yön. Arvon, että pitäisikö mennä nukkumaan hetkesi. Vaihtoehtoina on nukahtaa pariksi tunniksi ja olla närkästynyt siitä kun ei saa nukkua tarpeeksi, tai jatkaa samalla valvomisella ja mahdollisesti norsuuntua myöhemmin päivällä kun on väsykiukku.

Uteliaana kyselen että mitäs teidän äitienpäiväperinteisiin kuuluu näin aikusella iällä?
Kannetaanko vieläkin kahveet sänkyyn kakun ja itse askarrellun kortin kanssa säestäen koko komeutta äidin ylistyslaululla?
Mites tuoreiden äitien ja isien kohdalla? Halutaanko tästä perinteestä pitää kiinni?

Meillä kokeillaan tänä vuonna joitan aivan uutta. Äiti halusi varata äitienpäivälounaan koko perheelle johonkin juhlapaikkaan. En ihan ole varma mihin, vaikka kyllä äiskä sen puhelimessa mulle sanoi.... Ja nyt onkin sitten ongelmana, että pitääkö sinne laittaa hienot vaatteet vai voinko olla ihan normisti. Nostin valmiiksi kaksi vaatekertaa (hame ja paita osastoa) ja ajattelin vielä soittaa aamulla äitille ja varmistaa, että kummansorttinen on parempi. Äitin päivä, niin äiskä saa päättää. Eipähän tarvii nolostella epäsovinnaista tyttöään.

Lahjaksi ompelin äidille kassin. Punaisen, jossa on vihreällä ja ruskealla kukkia. Ihan täydellinen siitä ei tullut, mutta onpahan itsetehdyn näköinen. Äitienpäivälahjoista ei sovi valittaa. Ne on tehty sydämellä. Ehkä käyn poimimassa vielä muutaman valkovuokon lisukkeeksi, jos lähimetsässä niitä vielä kasvaa.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Su 09 Touko 2010 20:48

Äiti ja isoäiti ovat sadan kilometrin päässä, joten soitin onnittelusoiton ja lähetin äidille lahjaksi kirjan. Meillä on yleensä vietetty matalan profiilin äitienpäiviä, isoäidin luona on usein käyty pullakahveilla isän siskon perheen kanssa. Nyt kaikki ovat kuitenkin niin ympäri maailmaa, että ei siellä tainnut olla kuin kolme vierasta kahvia juomassa. Yhden kerran äitienpäivä päättyi siellä isoon riitaan ja yhden sukulaisen ulomarssiin kesken kaiken. Ne haavat eivät ole vieläkään ihan umpeutuneet.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja skray » Su 23 Touko 2010 10:22

Tänään voisin sulattaa pakastimen. Oon tyhjentänyt sitä järjestelmällisesti ja nyt olis jäljellä enää parit marjat, joista aion tehdä kiisselin, sekä yksi pussi ranskalaisia, jotka voisi syödä tänään. Joten mikä nottei. Olis sekin sitten tehty.

Lisäksi voisin vaikka imuroida, pestä pyykkiä ja pyyhkiä pölyjä. = välttelen esseen kirjoittamista.
skray

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa