Liikunta-innostus vaihtelee, kyllä se sieltä joskus takaisin tulee jos se muuten on ollut kivaa.

Nyt kun ruokavaliota olen muuttanut on tullut pakonomainen tarve liikkua. Halu! Zumbat kun loppuivat niin aivan ahdistuin, kun täällä päin ei ollut mitään jumppaa tarjolla, mutta onneksi nyt on nurmikkojumppa kolme kertaa viikossa.

Kahdesti riittää itselleni, paitsi tällä viikolla onkin paljon ohjelmaa. Eilen olin normijumpassa, huomenna kaksi tuntia zumbaa ja torstaina taas yksi.

Kiva katsoa kuinka kroppa kestää, liikunnallinen en ole koskaan missään nimessä ollut. En edes käy noissa jumpissa laihtumisen ja liikkumisen vuoksi, vaan koska se on kivaa. Mikä on kivaa.

Mä kyrsiinnyn heti jos on Pakko tehdä jotain, mutta omasta halusta tekee vaikka mitä.

Normijumppa on kyllä aika tylsää toistamista ja toistamista. Se vähän nyppii. Onneksi nyt on kuitenkin ollut todella innostava ohjaaja, jonka tahdissa jaksaa jopa punnertaa... Inhoan punnertamista. Se on ollut aina aivan kamala liike. Tuntuu ettei ranteet kestä ja helpottaakin, jos pidän kädet nyrkissä ranteet suorina, mutta on se silti inha liike. Paskat käsivarret?
Mikäs on muuten teidän inhokki jumppaliike?