Lyyra kirjoitti:En ollu vuosi sitten kyllä täällä, niin en oo ihan perillä asioista.

marenkienkeli kirjoitti:Lyyra kirjoitti:En ollu vuosi sitten kyllä täällä, niin en oo ihan perillä asioista.
Unohdin.

Lyyra kirjoitti:En ollu vuosi sitten kyllä täällä, niin en oo ihan perillä asioista.

Lyyra kirjoitti:Ihanaa, kun näitä minttujätskejä on tullut nyt yhtäkkiä paljon lisää.

Sippura kirjoitti:Minttu-puffet on aivan paras
Laastarijätski ei parane mintullakaan.
Todella hyvää jäätelöä. Hinta on kuitenkin jäätelön kokoon nähden niin suuri, että eipä noita kovinkaan usein raaski ostaa. 

marenkienkeli kirjoitti:Mulla on reilu pakastimessa laktoositonta vaniljajäätelöä ja jotain se kaipaa kaverikseen.
skray kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:Mulla on reilu pakastimessa laktoositonta vaniljajäätelöä ja jotain se kaipaa kaverikseen.
Marjoja pakkasessa? Tai tuoreena puskissa?
Valitettavasti mun Helsingissä sijaitsevan kerrostaloasunnon yhteydessä ei ole marjapuskia enkä ole tuonut tänne marjoja. Matkaa kun kertyy noin 5 tuntia kotikodin ovelta oman kodin ovelle. 
) talteen ja tehdä hilloa sekä osan jättää kokonaisiksi. Myös mustaherukkahyytelöä ajattelin tehdä. 

@gen.fi kirjoitti:Piti pakottaa itseni laittamaan se pakastimeen kun oli mennyt yli puolet astiasta.

Pehmeät raa-an oloiset keksit, suklaahippusia ja vaniljajäätelöä.. ai ai. Olen joutunut tarkistamaan ihan muutamaan otteeseen diagnoosini ja kyllä tämä mulle kovasti maistuu. 
Lyyra kirjoitti:Kai huomasit, että ne eivät ole suklaata, vaan jotain suklaantapaista ihmetystä.
Ainakin ainesosalistassa löytyy suklaan ainesosia. Mitä tarkoitat?
Ainesosalistassa löytyy kuitenkin kaakaovoita ja -jauhetta, joten luulisin silti palasten olevan ihan aitoa kamaa. 
Eli ei saa sanoa suklaaksi, jos ei ole oikeat prosentit. Varmaan useimmissa puikkojätskeissähän lukee "suklaanmakuinen kuorrute".Kumkvatti kirjoitti:Tää on muistaakseni näitä lakikoukerojuttuja, joissa on taustalla jotain tämmöistä.Eli ei saa sanoa suklaaksi, jos ei ole oikeat prosentit. Varmaan useimmissa puikkojätskeissähän lukee "suklaanmakuinen kuorrute".
Pikaisella silmäyksellä ainakin pykälä 5 urputtaa kaakaovoin ja muiden lisättyjen kasvisrasvojen sallitusta määrästä. Wish sisältääkin suurelta osin kookosöljyä. Muihin pykäliin en jaksanut perehtyä, mutta selvää on, että eihän tämä suklaata ole vaan suklaanmakuista. 
Pitää olla tarkempi mittojen kanssa. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa