Kibaya kirjoitti:
Mittaajan mukaan mulla on tämän hetken muotisuosituksia vastustava elimistö. Aspartaami, E621, margariinit ja vehnä todennäköisesti aiheuttavat mulle tulehdustilan elimistöön. Ja tällä hetkellähän rasvattomuus, makeutusaineet ja muut luonnottomat aineet ovat kovassa huudossa. Näitä pitäisi nyt vältellä.
Noita nyt ei pitäisi kenenkään järkevän ihmisen syödä.

No ne nyt on in.
Kroppa tietää kyllä aikas hyvin mikä ruoka sopii ja ei. Pitäis vaa vähä niinku osaa kuunnella. Hyvä esimerkki sulla, jos banaani on yök niin sitten se on kerta kaikkiaan nou nou, eikä varmasti turhaan. Toiselle ihmiselle taas banaani voi olla todella hyvä juttu. Me ollaan kaikki niiiiiiin erillaisia!
Mäki haluan tietää lisää moisesta mittauksesta! Missä noita voi tehdä?

------
Ruokajutuista. Vihersmoothieta olen kitannut tässä jonkun kuukauden litran aamusin ja ehkä toisen illallakin jos on tehnyt mieli, ja 5 kiloa on tippunut.

Muuten syön etupäässä kasvisruokaa (rasvaista ja tirisevää toisinaan

) ja älyttömästi suklaata.

Nyt huomaan olevani herkempi huomaamaan mitä kroppa vaatii. Mitä tekee mieli sitä pitää syödä!

Huomaan jo maistavani lisä-aineet, jos niitä jossain ruuassa on. Tai jos en maista tulee sellainen outo olo, jolloin ruuan jauhaaminen pysähtyy ja jää ihmettelemään, että mikä tökkii.
Ruokavalion muutos on tapahtunut pikku pikku hiljaa. Homma tosiaan toimii parhaiten niin, että lisää ruoka-aineita eikä poista mitään. Sitä lopulta syö vaan niitä hyviä juttuja, kun niistä vaan tulee niin hyvä olo.

Eikä se haittaa jos syö jotain "kakkaa", siinä voi sitten kuulostella että miltä tuntuu. Jos tuntuu huonolta niin se huono ruoka-aine vaan jää pikku hiljaa pois lähes huomaamatta.
Mun syöminen on vielä kaukana täydellisestä, mutta kyllä se ajan kanssa sitten.

Pelkästään tuo aamusmoothie pisti tämän kaiken vyöryn liikkeelle. Se on niin simppeli asia, että tuntuu uskomattomalta todeta kuinka tehokas sörssö se onkaan. Ei edes tarvitse muuttaa muuta syömistä. Suosittelen ehdottomasti kaikille!

Se on ihan sika hyvää, voi laittaa sekaan mitä tykkää ja vähän salakavalasti viskata jotain vihreää sekaan. Sitä vihreää ei edes tarvitse olla paljoa, muutama salaatinlehti aluksi riittää hyvin. Muutama hedelmä ja lemppari marjoja pari desiä ja vähän vettä sekaan niin nams nams.

Ja jos tuhdimpaa haluaa niin kaurahiutaleita reipas kourallinen ja kookosöljyä.

Nyt on niin paljon pirteämpi olo kuin aikaisemmin ja koko ajan tulee huomaamatta puuhasteltua kaikenlaista. Eikä edes rasitu.

Niin kuin ennen.
Jos mä näin olisin syönyt silloin uupumuksen aikoihin niin en olisi mitään pillereitä tarvinnut.
Lisäys: tärkein hyöty unohtu. Perseessä ei ole enää näkyvää selluliittia, vaikka läskiä onkin.