Ajetaan. Klo 20 paikallista aikaa eli onko se nyt sitten 15 meidän aikaa.Emilia kirjoitti:Ajetaanko mutten tänäkin vuonna Singapore iltakisana? Oli niin hieno viime vuonna

Uskomaton oli kyllä Hamiltoninkin ajo, kun jostain suunnillee tokavikalta paikalta kolmanneksi. Huh, aika kone koko jätkä, pakko arvostaa.
jätkä kävi aika kuumana koko kisan ajan, ainakin mitä tiimiradiosta pystyi kuulemaan, ymmärrettävää sinänsä. Olen hyvilläni Jensonin puolesta, hän on kuulunut suosikkeihini siitä asti, kun aloitti formuloissa.
Felipe on aina suloinen.

Emilia kirjoitti:Onko joku huomannut alkuhehkutuksen jälkeen, että Michael Schumacherkin on takaisin? Niimpä... Olisi kannattanut jäädä kotiin. Toisaalta samapa tuo, kun teki se jätkä mitä vaan, aina hänet muistetaan kuitenkin 7-kertaisena maailmanmestarina.
. Paha kyllä McLaren ja Ferrari näyttävät saavan Red Bullia kiinni.
Vähän sama kuin ikinä ei idoliaan pidä tavata ihmisenä, niin tuntuisivat fiksummilta kuskit, jos radioliikenne olisi salaisempaa.

Mieluusti olisin Kubicankin nähnyt ratissa mutta nyt kävi noin. Pikaista paranemista hänelle.
)
Jorssi kirjoitti:Kuten mun aiemmista viesteistänikin on varmaan käynyt ilmi, niin formulat ei nykyään enää juurikaan nappaa.
Ketä se mun yksinpuhelu sitten kiinnostaa tai ei, jokainen voi onneksi itse valita mitä lukee.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa