Suvi kirjoitti:En muista, onko tästä aiheesta ollut aikaisemmin puhetta, mutta olen ihastunut kynsikynään.
Mikä pointti tolla öljyllä sitten on?
Olen hieman käsi kaikkien kynsijuttujen kanssa, koska ainut tapani hoitaa kynsiä on purra niitä.

Olen yrittänyt päästä tavasta eroon, mutten ole vielä keksinyt mitään tarpeeksi tehokasta tapaa, seuraavaksi kokeilen varmaan shokkihoitoa.

Mutta tämä tapahtui ennen kuin opin syöksymään vihaisesti kaikkien myyntikojujen ohi. Mutta se viila on oikeastaan aika kätevä ja tulee nättiä jälkeä.
Töissä kun ei kynsilakat pysy niin tällä saa ainakin nätin kiillon. Tuskin kuitenkaan ostan toista kun tuo aikanaan on käyttökelvoton.
Mun tuurilla se on just menkkojen aikaan tai jotain ja joudun
Että mää vihaan lääkäreitä... Tärisyttää ajatuskin sinne menosta
.
.
Pystyn vain kuvittelemaan, miten kamalaa sulla on.
Oon ettinyt jo kauan (jo viime syksynä) hyviä, sopivia ja nättejä nilkkureita ja nyt löytyi Andiamosta. Ihan perussetti kylläkin, mustaa nahkaa ja korko 7 cm. Sovittaessa ainakin istuivat kuin sukka ja kävelykin tuntui helpolta eikä yhtään vaappuvalta, vaikken olekaan mikään hirmuinen korkoihminen. 
.
Vaikka olen pieni, niin on mullakin muotoja! Nähtävästi ns. petite
Kävin uudelleen sovittamassa yhtä takkia, jonka löysin jo kesällä, mutta sillon ei ollu varaa ostaa sitä. Nyt kävin vilkaisemassa, josko kokoja vielä olisi ja olihan se siellä ja oikean värinenkin ja kokeilin uudestaan hieman paksummalla vaatetuksella tänään. Kesällä oli +30 ja ohut toppi kokeillessa, joten ei tullu kunnon käsitystä siitä, mahtuuko takin alle kunnolla vaatetta tarvittaessa. 
Toivottavasti toi takki kestää enemmän ku pari kevättä/syksyä.

Mut luulisin et samalla takilla menee vähintään sen 4-5 vuotta. 

Vihaan lääkäreitä. Tämä oli kuitenkin melko mukava nais-