Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju!

ViestiKirjoittaja skray » Ma 26 Heinä 2010 21:12

Suvi kirjoitti:En muista, onko tästä aiheesta ollut aikaisemmin puhetta, mutta olen ihastunut kynsikynään. :tyttö:

Mikä pointti tolla öljyllä sitten on?
Olen hieman käsi kaikkien kynsijuttujen kanssa, koska ainut tapani hoitaa kynsiä on purra niitä. :keijo:
Olen yrittänyt päästä tavasta eroon, mutten ole vielä keksinyt mitään tarpeeksi tehokasta tapaa, seuraavaksi kokeilen varmaan shokkihoitoa.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 26 Heinä 2010 23:12

En ole aiemmin törmännyt kynsikynään, mutta varmaan sillä hoidetaan kynsiä ja kynsinauhoja jotenkin, ettei liuskoitu tms.?

Mä sorruin vähän aikaa sitten ostamaan sellaisen kynsienhoitopakkauksen, jossa on kynsinauhaöljyä ja käsivoidetta ja sellainen kolmivaiheinen viila, jolla kiillotetaan kynnen pinta. Se on kyllä aika kiva. :tyttö: Mulla on kynsinauhat helposti huonossa kunnossa eikä kynnetkään välttämättä näytä hääveiltä ilman lakkaa, joten tuollaisilla saa kivaa jälkeä aikaan. Joskin nämä ovat sellaista mitä lie Kuolleen meren kosmetiikkaa, mitä myydään ostoskeskuksissa lähes väkipakolla ihmisille, itsekin ostin tuon vasta demonstraation ja pitkän myyntipuheen jälkeen. :keijo: Periaatteesta yleensä vastustan sellaista tyrkytysmyyntiä, mutta kynsijutut ovat mun heikko kohta. Sormiansa kun sentään yleensä katseleekin koko päivän, niin ne on kiva olla hyvässä kunnossa. Naamaa ei sentään näe, jollei erikseen katso peiliin. :keijo: Näin kesällä on kiva pitää kirkkaita värejä.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Nugat » Ti 27 Heinä 2010 11:28

L-S kirjoitti:Mä sorruin vähän aikaa sitten ostamaan sellaisen kynsienhoitopakkauksen, jossa on kynsinauhaöljyä ja käsivoidetta ja sellainen kolmivaiheinen viila, jolla kiillotetaan kynnen pinta. Se on kyllä aika kiva. :tyttö: Mulla on kynsinauhat helposti huonossa kunnossa eikä kynnetkään välttämättä näytä hääveiltä ilman lakkaa, joten tuollaisilla saa kivaa jälkeä aikaan. Joskin nämä ovat sellaista mitä lie Kuolleen meren kosmetiikkaa, mitä myydään ostoskeskuksissa lähes väkipakolla ihmisille, itsekin ostin tuon vasta demonstraation ja pitkän myyntipuheen jälkeen. :keijo: Periaatteesta yleensä vastustan sellaista tyrkytysmyyntiä, mutta kynsijutut ovat mun heikko kohta. Sormiansa kun sentään yleensä katseleekin koko päivän, niin ne on kiva olla hyvässä kunnossa. Naamaa ei sentään näe, jollei erikseen katso peiliin. :keijo: Näin kesällä on kiva pitää kirkkaita värejä.

Olen myös pitkän myyntipuheen uhri. :hullu: Mutta tämä tapahtui ennen kuin opin syöksymään vihaisesti kaikkien myyntikojujen ohi. Mutta se viila on oikeastaan aika kätevä ja tulee nättiä jälkeä. :tilt: Töissä kun ei kynsilakat pysy niin tällä saa ainakin nätin kiillon. Tuskin kuitenkaan ostan toista kun tuo aikanaan on käyttökelvoton.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja seiklus » To 29 Heinä 2010 18:47

mäkin joskus pari vuotta sitten käytin aika ahkeraanki tuota kynsienkiillootusviilaa, kun en
pahemmin kynsilakoista perusta. nyt suomessa lomaillessa entinen kämppis lainas kultasta
kynslakkaasa ja siitä asti on jatkuvasti jotain lakkaa kynsissä ollu!
jostain lehdestä luin eilen kynsien "marmoroinnista" kahdella eri lakalla ja aika hauskaa jälkeä
tulikin, kun turkoosia ja punaista lakkaa kynsiin reilusti laitoin, vähän tikulla sekottelin ja
päälilakkaa pinnalle vielä laitoin.
onko kellään kokemusta kynsiin laitettavista pienistä timanteista? pysyvätkö miten pitkään paikallaan?
seiklus

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 20 Elo 2010 09:39

Yök. Piti soittaa aika gynelle - tosin gynelle ei pääse, mutta aikoivat arpoa mulle jonkun hoitajan
tai lääkärin tai perhesuunnittelijan, jonka luona voisin joskus käydä pillerikontrollissa. Lähettävät
mulle ajan sitten joskus. :friikkipeukku: Mun tuurilla se on just menkkojen aikaan tai jotain ja joudun
soittaan sinne uudestaan. :epäilevä: Että mää vihaan lääkäreitä... Tärisyttää ajatuskin sinne menosta
ja varmasti unohdan sielä kaiken, mitä piti sanoa ja kysyä. :epäilevä:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja damn » La 28 Elo 2010 09:31

Tällä hetkellä on kamalaa olla nainen, niin armottomat menkkakivut ettei mitään rajaa. Olen ollut hereillä seitsemästä asti kun pyörin vaan tuskissani enkä kestä olla aloillaan :bubbles: .

Tänään lähden shoppailemaan. Tarkoituksena olisi löytää takki ja mahdollisesti joku kiva paita. Parempi olisi löytyä se takki, kun ulkona on niin hemmetin kylmä, eikä minulla ole mitään tähän keliin soveltuvaa takkia.
Uudet kengätkin olis jees, jos vaikka löytyisi muut kun tennarit, niitä on eteisessä siisti rivi. En minä muuten muita kenkiä haluiskaan, mutta ostamani tennarit on melkein kaikki ollut jottain halppiksia, jotka ei kyllä kestä yhtään käyttöä. Kävelen tosi paljon niin noissa on heti pohjat melkein puhki :( .
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Emilia » La 28 Elo 2010 17:31

Damn. :paijaus: Pystyn vain kuvittelemaan, miten kamalaa sulla on. :( Omat kivut on lähes olemattomia onneksi.

Ostin nilkkurit. :D Oon ettinyt jo kauan (jo viime syksynä) hyviä, sopivia ja nättejä nilkkureita ja nyt löytyi Andiamosta. Ihan perussetti kylläkin, mustaa nahkaa ja korko 7 cm. Sovittaessa ainakin istuivat kuin sukka ja kävelykin tuntui helpolta eikä yhtään vaappuvalta, vaikken olekaan mikään hirmuinen korkoihminen. :sydän:

Kävin myös Ruohonjuuressa hakemassa meikinpoistoainetta. Päädyin sitten Laveran basis sensitive 2 in1 puhdistusemulsioon. Samalla ostin Santen puuterin ja gojimarjoja. Ja koska sattui karkkihammasta kolottaman, mukaan tarttui myös tyttömäisesti suklaata. (Oikein tummaa ja Reilua)

Hyvä päivä sittenkin. (olin töissäkin.. :epäilevä: )
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja damn » Ma 30 Elo 2010 11:11

Shoppailupäivitystä: löysin takin. Mutta voi kamala miten vaikeaa sen etsiminen oli. Ensimmäisessä kaupassa jossa kävin niin ensimmäinen sovittamani takki oli ihana, mutta kokoa liian pieni. Koska kyseessä oli ensimmäinen kauppa jossa sinä päivänä kävin ja ensimmäinen sovittamani takki, niin ajattelin, että kyllä niissä muissa jäljellä olevissa kaupoissa joku kiva takki on. Kiersin sitten kaikki muut kaupat ja lopputulos oli se, että se ainoa sovittamani takki oli myöskin ainut jonka ostamista edes pystyin harkitsemaan. Valikoima oli todella suppea ja 99% takeista oli ihan kamalia. Materiaaleiltaan ja malleiltaan käsittämättömiä... Menin sitten takaisin sinne ensimmäiseen kauppaan ja onneksi niillä oli varastossa jäljellä oikeaa kokoa.

Toivottavasti ei tarvitse mennä pitkään aikaan vaatekaupoille, jotenkin niin ahdistavaa jos on pakko yrittää väkisin löytää jotain. Esimerkiksi yhtään kivaa paitaa en löytänyt tällä reissulla. Ehkä minä vaan olen niin nirso :sori:.
damn

ViestiKirjoittaja skray » Ma 30 Elo 2010 21:42

Takkien ostaminen on yhtä helvettiä. Nyt pitäis ostaa syystakki, mutta sen lisäksi, että kaikki kauppojen takit on rumia ja typeriä, niin on vaikea löytää takkia, joka ei olisi liian paksu. Haluaisin vuorettoman syystakin, koska vuorellista syystakkia mä käytän talvitakkina jos ei ole enempää kuin -10 astetta. Vuoreton on mielestäni sellainen, jossa ei ole edes kangasvuorta. Olen hieman kuumaverinen. Lisäksi tää etumus ei oo mikään maailman lattein, niin ongelma onkin seuraava: rintamuksesta sopiva takki on yleensä liian iso hartioista, vyötäröltä ja hihat liian pitkät, kun taas muuten sopiva takki ei välttämättä mene kiinni näyttämättä siltä, että se on kahta kokoa liian pieni. :friikki:
skray

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ti 31 Elo 2010 13:02

skray kirjoitti:Lisäksi tää etumus ei oo mikään maailman lattein, niin ongelma onkin seuraava: rintamuksesta sopiva takki on yleensä liian iso hartioista, vyötäröltä ja hihat liian pitkät, kun taas muuten sopiva takki ei välttämättä mene kiinni näyttämättä siltä, että se on kahta kokoa liian pieni. :friikki:

Tuttu homma, vaikka en edes ole mikään kovin laiha. Onko takkien tekijöiden niin vaikeaa ymmärtää, että naisilla on rinnat, joillakin aika isotkin?
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 31 Elo 2010 16:18

Itsellä on puseroiden kanssa samaa ongelmaa. S-koossa, joskus XS-koossakin, on sopivat hihat
ja helman pituus, mutta rinnan kohdalta kirraa inhottavasti. M-koko on hartioista liika leveä
ja hiat liian pitkät. :kieli: Vaikka olen pieni, niin on mullakin muotoja! Nähtävästi ns. petite
kokoiset ihmiset pitäisi olla 40 kiloisia AA-kupin omaavia keijukaisia. :jaaha:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja skray » Ke 01 Syys 2010 18:07

Lumikki75 kirjoitti:
skray kirjoitti:Lisäksi tää etumus ei oo mikään maailman lattein, niin ongelma onkin seuraava: rintamuksesta sopiva takki on yleensä liian iso hartioista, vyötäröltä ja hihat liian pitkät, kun taas muuten sopiva takki ei välttämättä mene kiinni näyttämättä siltä, että se on kahta kokoa liian pieni. :friikki:

Tuttu homma, vaikka en edes ole mikään kovin laiha. Onko takkien tekijöiden niin vaikeaa ymmärtää, että naisilla on rinnat, joillakin aika isotkin?

En mäkään ole laiha, paremminkin pyöreähkö.

Mutta nyt on takki. :jami: Kävin uudelleen sovittamassa yhtä takkia, jonka löysin jo kesällä, mutta sillon ei ollu varaa ostaa sitä. Nyt kävin vilkaisemassa, josko kokoja vielä olisi ja olihan se siellä ja oikean värinenkin ja kokeilin uudestaan hieman paksummalla vaatetuksella tänään. Kesällä oli +30 ja ohut toppi kokeillessa, joten ei tullu kunnon käsitystä siitä, mahtuuko takin alle kunnolla vaatetta tarvittaessa.
Mutta takki makso 55e. :friikki: En yleensä suostuisi maksamaan noin paljon tuollaisesta takista, mutta nyt olin niin ilonen takin löytymisestä ja etsimisen loppumisesta, joten sinne meni.
skray

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 01 Syys 2010 19:57

skray kirjoitti:Mutta takki makso 55e. :friikki: En yleensä suostuisi maksamaan noin paljon tuollaisesta takista, mutta nyt olin niin ilonen takin löytymisestä ja etsimisen loppumisesta, joten sinne meni.

No, jos se takki on mistään kotoisin, niin ei ole kovin kallis. :)
Viimeksi kun mä löysin hyvän talvitakin, sain pulittaa siitä noin kolminkertaisen hinnan... :hullu:

Mun ongelma on paidoissa ja takeissa yleensä se, että oon ilmeisesti normaalia lyhytselkäisempi.
Etenkin kauluspaidat ja lyhyet takit tuottavat istuvuusongelmia.
Emilia

ViestiKirjoittaja skray » Ke 01 Syys 2010 20:30

Emilia kirjoitti:
skray kirjoitti:Mutta takki makso 55e. :friikki: En yleensä suostuisi maksamaan noin paljon tuollaisesta takista, mutta nyt olin niin ilonen takin löytymisestä ja etsimisen loppumisesta, joten sinne meni.

Viimeksi kun mä löysin hyvän talvitakin, sain pulittaa siitä noin kolminkertaisen hinnan... :hullu:

Hullu! :D Mä olisin oottanu alennuksia ja sitten ehkä ostanut takin, jos se olis ollu vähintään 50% alessa. Niin ne vaan on erilaiset ne maailmat. :virne: Toivottavasti toi takki kestää enemmän ku pari kevättä/syksyä.

Ensi keskiviikkona kampaajalle. :jami:
Ja meinaan Lontoosta löytää sitten kengät itselleni. Se on päätetty. Tulis sitte ees jotain järkevää shoppailtua. :raps:
skray

ViestiKirjoittaja annastindeli » Ke 01 Syys 2010 21:18

Voi kun Lontoossa lähtee kenkäostoksille niin järki jää nurkkaan :gay:

Miäkin tyttöilin tänään, kävin kampaajalla. Letti oli päässy hurjan pitkäks, olis saanu jo pikkusen ponnarinkin. Maanantaina olin laittanu ite värin (tai no mieheke autto juurien kanssa) niin ei tarvinnu ku leikkuun. On muuten hyvä kampaaja, makso 16 euroa ja olen lopputulokseen todella tyytyväinen. Itekseni tyttöilin vielä äsken ja laitoin kynnet ja nupin kulmat. Tein ranskalaisen manikyyrin, mutta kun valmiista setistä on ne tarrat kadonneet niin laitoin maalarinteipillä :virne: Ja hyvin onnistu, paremminkin ku niitten varsinaisten tarrojen kanssa kun ne ei koskaan kestä kunnolla paikallaan. Mietin että josko menisin huomenna meikattavaks, tuttava kun tarvii vapaaehtoisia meikkipäitä harjoittellakseen. Niin sitten vois lähteä illalla kaupungille laitettuna. :tyttö:
annastindeli

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 01 Syys 2010 21:43

skray kirjoitti:
Emilia kirjoitti:

Hullu! :D Mä olisin oottanu alennuksia ja sitten ehkä ostanut takin, jos se olis ollu vähintään 50% alessa. Niin ne vaan on erilaiset ne maailmat. :virne: Toivottavasti toi takki kestää enemmän ku pari kevättä/syksyä.

Ensi keskiviikkona kampaajalle. :jami:
Ja meinaan Lontoosta löytää sitten kengät itselleni. Se on päätetty. Tulis sitte ees jotain järkevää shoppailtua. :raps:

En mä uskaltanut odottaa aleja, kun mun koot on aina loppu siihen mennessä. :p Mut luulisin et samalla takilla menee vähintään sen 4-5 vuotta. :)
Mäkin tahdon Lontooseen kenkäshoppailee. :hullu:
Meiän töistä toinen osasto pääsee johonkin "seminaariin" Lontooseen. Epistä. :huoh:
Emilia

ViestiKirjoittaja skray » Ke 08 Syys 2010 21:45

Olen käynyt kampaajalla! :jami:
Nyt on lyhyemmät ja keveämmät hiukset kuin aikoihin, ja edestä niin lyhyet, ettei ne riitä ponnarille. Ja takanakin entiseen verrattuna vain pikkuinen töpö. :ahihi:
Tosin tajusin vasta kotiin tultuani, etten saa enää hiuksiani sellaiselle kivalle pallonutturalle, niin kuin yleensä hiuksiani pidän. Kauhistuin. Mutta onneksi hiukseni ovat nopeasti kasvavaa laatua.
skray

ViestiKirjoittaja skray » Ti 14 Syys 2010 13:13

Nyt on hiukset värjättykin. :jami:

Ostin eilen vahingossa housut. :keijo:
Oli niin hyvät ja täydelliset, että oli pakko. Vaikka lupasin itselleni, etten osta mitään ennen reissua, että voin sitten siellä shoppailla rauhassa. Toki eihän tämä eilinen ostokseni estä minua shoppailemasta. :keijo:
Housutilanne on yleensä vähän samanlainen kuin takkitilanteeni. Jos löytyy hyvät, niin on melkein pakko ostaa, koska voi taas mennä vuosikin, etten löydä mitään hyviä uusia housuja, vaikka tarvetta olisikin. Typerät vaatteet ja muodot.
skray

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ti 14 Syys 2010 13:21

skray kirjoitti:Ostin eilen vahingossa housut. :keijo:
Miten voi ostaa vahingossa housut?

Kävelee rahapussia kaivellen housukaupan ohi ja ajatuksissaan kompastuu omiin jalkoihinsa. Horjahtaa kauppaan sisälle, jolloin käsikynkkään tarttuu pari housuja ja rahat lentävät samassa hässäkässä avoimesta rahapussista kassatädin nenän eteen tiskille. No hupsista, nyt kävi näin. :tilt:
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja skray » Ti 14 Syys 2010 21:33

Jorssi kirjoitti:
skray kirjoitti:Ostin eilen vahingossa housut. :keijo:
Miten voi ostaa vahingossa housut?

Kävelee rahapussia kaivellen housukaupan ohi ja ajatuksissaan kompastuu omiin jalkoihinsa. Horjahtaa kauppaan sisälle, jolloin käsikynkkään tarttuu pari housuja ja rahat lentävät samassa hässäkässä avoimesta rahapussista kassatädin nenän eteen tiskille. No hupsista, nyt kävi näin. :tilt:

No toi kuvaa tilannetta aika hyvin kyllä. :virne:
Tosiasiassa kävi näin:
Palautin erään ostokseni, koska se ei ollutkaan sopiva. Katselin ympärilleni ja näin kivan näköiset housut. Kappas, ne maksaisivat saman kuin palautukseni, joten saisin ne omasta mielestäni ilmaiseksi. Eikö? :tilt: Eikun sovituskopin kautta kassalle kiitos.
skray

ViestiKirjoittaja skray » Pe 15 Loka 2010 16:02

Paksujalkaisen kenkäostokset ovat hankalia. :huoh:
Nilkat on paksut, pohkeet on paksut. Joten suurin osa saappaista on liian kapeita niin nilkasta kuin (varsinkin) pohkeestakin. Saappaita en siis saanut ostettua tänään.

Mutta sain ostettua talveksi kengät! :superhymy:
Ne on ihanat ja ruskeat ja varsi on sellaista joustoneuletta, että ne venyy jalan mukaan ja sopii siis paksujalallekin! Lisäksi se neuleosuus on niin pitkä, että ne on silleen taitettu normisti, mutta ajattelin, että kylmillä keleillä voi sitten lahheiden alle laittaa ne niin kuin säärystimiksi tms, jotta olis lämmin. Jee! Nahkaiset kengät toivottavasti kestää enemmän kuin yhden talven mun käytössä ja olen ainakin tällä hetkellä vielä tyytyväinen ostokseeni. Katsotaan uudelleen ensimmäisten liukkaiden ja loskaisten kelien jälkeen. :raps:

Kengät! :superhymy:

Vielä olisi saapikkaiden etsiminen edessä, toivottavasti löytäsin jotku, jotka kelpaa hameenkin kanssa ja jotka menee farkkujen päälle ja joissa ei ole korkoa ja ne on mustat. Ja jos mahdollista, niin vielä terävämpikärkisetkin. Pyöreäpäiset saapikkaat ei oo mua varten.
skray

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 15 Loka 2010 19:02

Pieni jalka, lyhyet sääret ja paksut pohkeet on kanssa kiva yhdistelmä talvisaappaita etsiessä. Pitäisi olla
myös kenkiä, joihin lihaksikkaat pohkeet sopivat. Lihastahan se vain on! :nirppa:

---
Kävin gynellä, mikä on aina yhtä iloista. :umpfh: Vihaan lääkäreitä. Tämä oli kuitenkin melko mukava nais-
lääkäri, mutta puhuin varmaan hermostuneena pikavauhtia ja sekavasti, että hän ei täysin ymmärtänyt kaikkea,
mutta loppujen lopuksi sain uusinnat tri-Femodeneihini ja uuden reseptin Diane Novaan, jota pitänee kokeilla,
kun entiset Femot loppuu... Vähän jännittää paraneeko vai huononeeko kuukautisongelmat niillä, mutta
kivempi olisi syödä muita kuin kolmivaiheisia, että voisi ottaa pari laattaa putkeen. Lääkärikin oikeastaan
suositteli sitä. Jänskättää...
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja damn » Ke 20 Loka 2010 12:20

Yritin piristää alakuloista mieltäni käymällä kampaajalla. Hiuksista lähti monia senttejä pois huonojen latvojen takia, mutta muuten nämä ovat aikalailla samanlaiset kuin ennenkin. Pitäisi jaksaa panostaa ja ostaa joku superhyvä hoitoaine kun aina kuulee kampaajalla kuinka minun hiukset on kuivat ja karheat. Mutta kun ei ole varaa ostaa kauhean kalliita tuotteita, poikkeuksena minulla on joku 20 maksanut shamppoo, mutta jos ostan vielä saman hintasen hoitoaineen niin olen ihan vararikossa :( .

Vaatekaupoissakin kävin, mutta se on aina yhtä tyhjän kanssa, kun ei sieltä mitään löydy. Oisin halunnut ostaa jotain räväkkää ja ehkä jopa muuta kuin sitä iänikuista mustaa, sillä vaatekaappini sisältö on niin tylsä. Tarvitsisin varmaan jonkun henkilökohtaisen vaateneuvojan tai kaupassa pitäs pyytää myyjää valitsemaan minulle vaatteet ja ostaa ne ilman ennakkoluuloja vaikkeivat ihan olisikaan oman tyyppisiä. Haluun vaihtelua, mutta en osaa itse löytää mitään erilaista, joka sopisi minulle.

:huoh:
damn

ViestiKirjoittaja heartless » Pe 22 Loka 2010 10:48

Mä oon tilannut paljon hius- ja kosmetiikkajuttuja netistä, hinnat ovat huomattavasti halvempia kuin kaupasta/kampaamosta ostettuna. Itse tykkään esimerkiks Feeluniquesta ja Beautybaysta. :) Jälkimmäisestä löysin hoitoaineen 7,5 eurolla kun samainen puteli maksoi kampaajalla 27 .

En tiiä, onko tää muille meikkaajille jo vanha juttu, mutta kerronpa silti uudesta suosikkituotteestani. Aiemmin en ole kauheasti innostunut kokeilemaan erilaisia meikkejä, kun tuntuu että teenpä mitä tahansa niin meikit ovat kohta kuitenkin valahtaneet pois. Oon siis pitäytynyt töissä neutraalissa perusmeikissä ja kylille lähtiessäni lisäilen meikkiä illan mittaan ja kyllähän te varmaan tiedätte, miltä se sitten näyttää. Mulle suositeltiin meikin alle primeria, joka tasoittaa ihon epätasaisuuksia ja auttaa meikkiä pysymään paremmin.

Ostin toissaviikolla Seppälästä Mschicin primerin ja olen todella tyytyväinen! Olen nyt testannut sitä parisen viikkoa töissä ja kylillä ja ei ole tarvinnut ihmetellä, mihinköhän meikit ovat kadonneet päivän tai illan mittaan. :D Seppälän Mschicin lisäksi markettimerkeistä muistaakseni Lorealilla tai Maybellinella on kanssa vastaava tuote valikoimissaan.
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 27 Loka 2010 21:55

Viime kuukautiset olivat henkisesti pahimmat aikoihin. Voi sitä itkun ja kiukkuisuuden määrää. Poika osoitti taas olevansa ihanista ihanin poikaystävä ja jaksoi lohdutella mua ja huomioida hyvin. Onneksi on pillerit. Nyt on sellainen olo, että ihan heti en kuukautisia halua, joten syönen (taas) pari levyä putkeen.

Lakkasin pitkästä aikaa kynteni kunnon pinkillä lakalla. Tyttöolo. :tyttö:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa