Edelleenkin olen kovin ihastunut tähän ohjelmaan, näkisipä tämäntasoista tanssia telkkarissa enemmänkin. On niin jännää kun on tehty kunnon koreografiat ja stoorit ja sitten kaksi ihmistä antaa kaikkensa (tai ainakin melkein).

Tekisi mieli itsekin tanssia, harmi etten osaa mitään.
Mä olen osin samaa ja osin eri mieltä teidän kaikkien edellä kirjoittaneiden kanssa.

Minttu ja Pasi on edelleen mun suosikkeja. Tämänpäiväinen show oli luullakseni ihan taidokas, mutta sillehän ei mitään voi, että paso doblesta ei varmastikaan helposti saa yhtä näyttävää show'ta kuin broadwaysta. Sen sijaan viime viikon disco oli mainio. Hirveän taitavia tekemään ja pysyivät upeasti toistensa tahdissa. Toki siinä etua varmasti oli, että molemmilla on kai jotain telinevoimistelutaustaa, joten urheilu sujuu. Vaikka tuontyyppinen disco onkin helposti vähän voimistelua, ei koreografia tehnyt sitä yhtä ilmeiseksi kuin taannoinen Henrin ja Jennin kuntosalijumppa.
Sirjasta ja Imasta tykkäsin kyllä myös. Sirja näyttikin olevan tänään Vilkkumaan ja Irinan taustatanssijana.

Kivaa, vaikka itse biisi oli ärsyttävä. Pauliina olisi mun puolesta voinut lähteä viime viikolla jo, joten ihan ok että tänään. Hyvä tanssijahan Pauliinakin on, mutta ei muhun ole kuitenkaan tehnyt heittäytymisellään ihan yhtä suurta vaikutusta kuin monet muut. Tosin tämänpäiväinen esitys oli kyllä vakuuttavin Pauliinan tähänastisista, älyttömän kaunis koreografia. Henristä tavallaan tykkäsin, mutta Sebastian tosiaan antoi taas kaikkensa siinä "tanssi henkesi edestä" -jutussa, joten mikäs siinä.
Markku ja Ida on järjestään mahtavia näemmä ja Katri ja Samkin ovat hauska pari yhdessä, osuvia tanssityylejäkin heillä toki. Laura ja Jere eivät ensimmäisen liven jälkeen ole tehneet kovin suurta vaikutusta, joten heidät varmaan olisin toivonut näkeväni jo edes tanssi henkesi edestä -osiossa. Ihan söpöä, mutta ehkä nuoruus näkyy, ei ole samanlaista varmuutta kuin vaikka Markulla, joka tuntuisi olevan esiintyjänä kokenein.