Tanssi, jos osaat!

Re: Tanssi, jos osaat!

ViestiKirjoittaja Tr*ina » Ma 20 Syys 2010 21:36

Katsoin netistä Dancen viimeisimmän jakson. Kovin oli pitkä jakso, alussa oli iskeä puutumus. Nopeiden ryhmäväläyksien perusteella maallikon on hyvin vaikea erottaa helmet hyvien joukosta. Vasta kun tanssijoiden omat koreografia-numerot alkoivat, ohjelmassa alkoi olla jujua - tekemisen makua. Ja aina vaan jännemmäksi kävi. Katsoin Helon kolme kertaa peräkkäin. :nolo: Voi kun sitä olisi ollut ihana tanssia!

Marco Bjurström nousi aivan uudella tasolle ohjelmassa. Ihana eläytyvä, mukana elävä. Kun pettyy rakkaudessa, se on maailman suurin pettymys. Mitäköhän kaikkea niihin sanoihin sisältyi?

Dancessa nähtiin myös kaikkien aikojen reality-itkut, kun Tanja Huotari tiputettiin - epäoikeudenmukaisesti tietenkin.

Poikien sarjassa suosikkini jäi viimeisenä ulos. Se jonka käskettiin treenata kaulan ja hartoiden seutua, saada kasvoihin ilmettä. Sehän tanssi Helon aivan mielettömällä palolla ja upean liikkuvasti! Amen (vai mikä sen afrikkalaisen kundin nimi olikaan?) hapuiluja en olisi palkinnut finaalipaikalla.

Tyttöjen sarjaa oli vähän vaikeamman hahmottaa, kun 90% kaikista näytti toistensa kopiolta. Sen "takarivin tytön" taidot olin huomaavinani.

Täytyypä katsoa, onko netissä vielä pudotusleirivideoita. Olisi kiva katsella tanssijoiden tarinoitakin.

Ja olisi ihana tanssia. :hullu:
Juha Mieto: "Onnellisuus syntyy vuodenaikojen tarkkailusta."
Tr*ina

ViestiKirjoittaja Tr*ina » Ma 20 Syys 2010 23:08

Nyt olen katsonut karsintatanssit. Koska en ole asiantuntija arvostelen lähinnä koreografian persoonallisuutta, dynaamista otetta ja eläytymistä.

Kaksi tanssijaa nousee ylitse muiden: Mia-Mari ja Ida.

Vahva ryhmä on myös: Henry, Joonas ja Markku.

Keskitasoisten ryhmä: Sam, Laura, Katri, Sirja ja Seba.

Ja ne, jotka saavat pistää ihan parastaan: Pasi, Taru, Ima, Pauliina, Jenni ja Jere.

Sori, mutta minusta Jere oli vaatimattomin persoonalliselta otteeltaan ja taidoiltaan. Kuitenkin nettitv kysyi: Onko tässä Suomen Billy Eliott? :kauhistunut:

Katsojien suosikit ovat:
1. Markku 800+ ääntä
2. Mia-Mari 800-
3. Ida 600-
4. Joonas 400-
5. Laura 300+
Tr*ina

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 26 Syys 2010 19:42

Jere ja Laura :tipahdus: :sydän:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja L-S » Su 26 Syys 2010 22:07

Mainio ohjelma kyllä tämä. :D

En ole seurannut Ameriikan dance-show'ta, joten tää on mulle uutta. Paitsi että alussa tuntui, että formaatti on ihan liian samanlainen kuin Idolsissa, ei meinaisi jaksaa enää sellaista. Mutta nyt ohjelman edistyessä on paljon kiinnostavampaa, kun päästään näkemään kokonaisia tansseja ja huolella tehtyjä koreografioita. Viime kerralla jo ne ryhmän yhdessä tekemät koreografiat olivat kerrassaan mainioita (erityisesti Fintelligens- ja Lauri Tähkä -show't, vaikka molemmat kappaleet ovatkin ärsyttäviä). Ja nyt sitten! Oi :sydän:

Mulla on turhan monta suosikkiakin jo, mutta Mia-Mari on ylitse muiden, kun se alkukarsintojen pätkä oli jo niin hurmaava. Ja tämänkertainenkin esitys toimi, Pasi nousi hyvin esiin myös vaikka aiemmista jaksoista en muista koko tyyppiä. Lisäksi tykkään melkein kaikista pojista, suurin osa persoonallisia ja vahvoja esiintyjiä. :tilt: Tässä kyllä näkyi sekin, että tanssityylillä on varmasti vaikutusta katsojienkin näkemyksiin, tuntui että esimerkiksi valssista ei kovin helposti saa niin kiinnostavaa show'ta ja näyttävää koreografiaa kuin jostain urban jazzista, joten en ollut yllättynyt, että kansa äänesti Joonasta ja Tarua vähemmän kuin muita. Ja viimeisen esityksen koreografia oli myös omasta mielestäni vähän turhankin work out -henkinen, joten en yllättynyt että tuomaristokaan ei pitänyt. En mä mä sillä tavoin tanssista mitään ymmärrä, että osaisin tekniikkaa ja muuta arvioida. Mutta kiva tätä on katsella, hirmu piristävää. :D
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja skray » Ma 27 Syys 2010 18:38

L-S kirjoitti:Tässä kyllä näkyi sekin, että tanssityylillä on varmasti vaikutusta katsojienkin näkemyksiin, tuntui että esimerkiksi valssista ei kovin helposti saa niin kiinnostavaa show'ta ja näyttävää koreografiaa kuin jostain urban jazzista, joten en ollut yllättynyt, että kansa äänesti Joonasta ja Tarua vähemmän kuin muita.

Olen ollut huomaavinani samaa eilisen äänestyksen tuloksissa, sekä jo aiemmin jenkkiversioissa. (Tosin siellä ovat tanssit muutenkin jotenkin vain paljon näyttävämpiä ja hienompia, mutta se onkin jenkkiversio.) Yleensä parhaiten menestyvät ne, jotka sattuvat tanssimaan jotain hiphop-painotteista, rokkia tai popahtavaa, myös rytmikkäät tanssit ovat aina katsojien mieleen, kuten salsat yms. latinalaiset tanssit, jotka muutenkin tempaavat mukaansa rytmin puolesta... Onhan toki sellaisiakin tyyppejä, jotka ovat hyviä kaikissa lajeissa ja silloin mikä tahansa tanssityyli voi hurmata katsojan. Vaikeampaahan se tosin on hurmata äänestävä nuoriso valssin voimalla kuin radioissakin soivan hittimusiikin tahtiin tanssimalla samalla tavalla coolisti kuin kaiken maailman musiikkivideoissa jne.
Yllättävää kyllä, eilisessä finaalissa taisi olla viimeisenä pari, joka tanssi jotain hipparihoppari-juttua, eikä se vedonnut yleisöön. Kumma. Olen samoilla linjoilla tässä: liian treenimäistä. Ja muutenkin näytti siltä, kuin esittäjät olisivat vain suorittaneet suorittamisen vuoksi, eivätkä tanssineet ja eläytyneet kunnolla.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 27 Syys 2010 21:08

Minkä takia Nelonen halusi laittaa mainoskatkon siihen väliin, kun ohjelma-ajasta oli 96 % mennyt? Kiitos sen kuusiminuuttisen, menetin kokonaan tiputuksen aiheuttaman jännityksen. No sainpa kokea muunlaista tunnetta eli vitutusta. Ens kerralla muistaakin sitten lisätä sitä tallennusaikaa loppuun.

* *

Joonas ei ollut kovin karismaattinen, joten ihan ok että tippui. Tosin olisi Joonas mun mielestä ollut parempi kuin se blondi poika. Oikea mimmi ainakin lähti. En tiedä, oliko sillä tarkotuksella tanssiessa sellanen feikkihymy koko ajan päällä, mut aika hirveeltä näytti. Eikä muutenkaan se aerobikesitys ollut oikein mistään kotoisin.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja skray » Ma 27 Syys 2010 22:07

Emilia kirjoitti:Minkä takia Nelonen halusi laittaa mainoskatkon siihen väliin, kun ohjelma-ajasta oli 96 % mennyt? Kiitos sen kuusiminuuttisen, menetin kokonaan tiputuksen aiheuttaman jännityksen. No sainpa kokea muunlaista tunnetta eli vitutusta.

Itsekin mietin sitä eilen ja päädyin siihen, että niiden pitää saada aikaa laskea äänet ja valmistella loppujuttuja, tuomarien pitää päättää tippuja tms.

Turhalta se tosin tuntui, kun tosiaan vaan näytettiin enää se tiputus ja siinä se sit olikin. Jonkun muun ratkasun tohon vois keksiä.. esim. vielä yks tanssi koko jengiltä tai jotain.
skray

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 27 Syys 2010 23:19

Jenkkiversiossahan on mun mielestä ollu aina semmonen "vielä kerran" -tanssi, jossa tippuneet pääsee tanssaamaan vielä vähän tippumisen jälkeen. En tiiä miks nyt ei ollu. Ja musta on aina vähän omituista, että äänestyslinjat on auki ohjelman alusta asti. Mun järjellä ekana esiintyjillä ois semmosessa etulyöntiasema. Eikse ois tasa-arvosempaa, jos ois vaan siinä lopussa aikaa, ja ilmotettas tulokset vaikka sitten iltauutisten jälkeen tai jotain?
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Tr*ina » Ma 27 Syys 2010 23:58

Katselin jakson nettitv:stä. En tiedä, johtuiko tallenteen ongelmista vai mistä, mutta en päässyt mukaan tunnelmaan. Mitä tässä oikein äänestetään ja arvioidaan? Tanssilajia, koreografiaa vai tanssijaako?

En kauheasti innostunut esityksistäkään. Ensimmäinen tanssi näytti juoksemiselta ja hyppimiseltä - ja niin oli ne muutkin, vakkareita ja sänkyhommia lukuunottamatta. Tai no, kyllä sängyssäkin nosteltiin ihan tarpeeksi.

Vasta kun päästiin soolotansseihin, innostuin. Se hopparityttö oli loistava, Taruko se oli. Saisi voittaa koko kisan.

Pikkasen ärsytti myös se ääliöyleisö, jonka piti koko ajan kyylätä kameraa ja nostella käsiä. Olen myös kyllästynyt siihen naistuomariin, vaikka onkin niin pirtsakka. Nähty mikä nähty.

Olihan se kiva lopussa jännittää kilpailijoiden kanssa, pikkasen. Karsimissysteemi on hyvä, saadaan muodostettua uusia parejakin.

Kattoo ny jaksaako seurata.
Tr*ina

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 08 Loka 2010 22:40

Kerkesin vasta nyt katsoa viime sunnuntain jakson ja lopputulos oli järkytys. Olisin todellakin
säästänyt sekä Iman että Sirjan ja pistäny Seban ja Pauliinan kotiin. Olen tyrmistynyt.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Jorssi » Pe 08 Loka 2010 22:52

Höh, olen samaa mieltä. Olisin halunnut vääntää tässäkin ketjussa. :tilt:

Noin yleisesti, olen todella yllättynyt hyvästä tasosta tässä ohjelmassa sekä tanssijoiden että koreografien osalta. Ainoa miinus on Marso, mutta alan tottumaan jo häneenkin.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 09 Loka 2010 08:25

Yllätyin itekin Sirjan ja Iman tippumisesta, mutta olin myös samaa mieltä tuomariston kanssa: Seba "tanssi henkensä edestä" paremmin. Imaa olisin halunnut nähdä vastaisuudessa enemmänkin. Tuntui todella olevan tosissaan kisassa ja tekevän parhaansa, oli laji mikä tahansa. Kaiken kaikkiaan en olisi halunnut pudottaa noista neljästä ketään. En tajua esimerkiksi, että miksi Mia-Mari ja parinsa eivät jääneet tiputusuhan alle sillä kilpa-aerobicillään. :ei:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Shay » La 09 Loka 2010 11:54

Lyyra kirjoitti:En tajua esimerkiksi, että miksi Mia-Mari ja parinsa eivät jääneet tiputusuhan alle sillä kilpa-aerobicillään. :ei:

Musta se 'aerobic' oli käsittämättömän hieno. :superhymy: Oli uskomatonta, miten hyvin Pasi ja Minttu pysyivät synkassa
koko ajan. Nousivat tuolla tanssilla mun lemppareiksi! Todella hieno esitys!

Alussa oli Samin ja Katrin puolella, mutta he eivät vain ole vakuuttaneet yhtään tansseissaan. En oikein innostunut
Lindy Hopistakaan, kun tuntui, että siitä vain puuttui sitä jotain. Sam on edelleen hyvä tanssija, mutta Katri tuntuu
vähän yhteen lajiin jumittuneelta.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 10 Loka 2010 20:18

Tyhmät äänestäjät. Ihan väärät joutui tanssimaan henkensä edestä. :epäilevä:
Teinipari ja MinttuPasi oli mun mielestä tyhmimmät, mutta jatkoon menivät. :epäilevä:
Katri ja Sam ois saaneet lähteä jo paljon aiemmin, mutta niillä on ollu tuuria tanssilajeissa. :epäilevä:
Tää menee ihan tymästi. :norsu:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 10 Loka 2010 21:10

Täydellisen samaa mieltä Lyyran kanssa! Väärin äänestetty Suomen kansa! :kaulin:
En pysty käsittämään, mitä siinä Jeressä ja Laurassa on niin suloista. Pennut on
ihan hukassa koko ajan. :hämillään: Pasi nyt on muuten vaan karmee ja tänään
selvisi sekin mikä siinä mua niin isosti häiritsi, voimistelijuus. Se paistaa jotenkin
liikaa läpi, vaikka pitäisi olla tanssija. Pois vaan.

Henkassakaan en nähnyt oikein mitään, joten ei sillein harmita, että tipahti, mutta
Pauliinan ei olisi todellakaan pitänyt joutua tanssimaan henkensä edestä. Onneksi
edes Sebastian sai vielä jäädä. :sydän:

Kisassa olevat tanssilajit on muuten ihan älyttömiä. Viime viikkoinen 90's disco
ja tänään dancehall eivät vaan jotenkin sovi. No, kiva tietty, että tulee uusia
lajeja tunnetuksi isommallekin yleisölle, mut eihän se disco nyt ollut edes tanssia
ja dancehallia näkee yökerhoissakin. Ei ne vaan ole olleet kovin kiinnostavia.
Emilia

ViestiKirjoittaja L-S » Su 10 Loka 2010 21:42

Edelleenkin olen kovin ihastunut tähän ohjelmaan, näkisipä tämäntasoista tanssia telkkarissa enemmänkin. On niin jännää kun on tehty kunnon koreografiat ja stoorit ja sitten kaksi ihmistä antaa kaikkensa (tai ainakin melkein). :tilt: Tekisi mieli itsekin tanssia, harmi etten osaa mitään. :keijo:

Mä olen osin samaa ja osin eri mieltä teidän kaikkien edellä kirjoittaneiden kanssa. :keijo: Minttu ja Pasi on edelleen mun suosikkeja. Tämänpäiväinen show oli luullakseni ihan taidokas, mutta sillehän ei mitään voi, että paso doblesta ei varmastikaan helposti saa yhtä näyttävää show'ta kuin broadwaysta. Sen sijaan viime viikon disco oli mainio. Hirveän taitavia tekemään ja pysyivät upeasti toistensa tahdissa. Toki siinä etua varmasti oli, että molemmilla on kai jotain telinevoimistelutaustaa, joten urheilu sujuu. Vaikka tuontyyppinen disco onkin helposti vähän voimistelua, ei koreografia tehnyt sitä yhtä ilmeiseksi kuin taannoinen Henrin ja Jennin kuntosalijumppa.

Sirjasta ja Imasta tykkäsin kyllä myös. Sirja näyttikin olevan tänään Vilkkumaan ja Irinan taustatanssijana. :D Kivaa, vaikka itse biisi oli ärsyttävä. Pauliina olisi mun puolesta voinut lähteä viime viikolla jo, joten ihan ok että tänään. Hyvä tanssijahan Pauliinakin on, mutta ei muhun ole kuitenkaan tehnyt heittäytymisellään ihan yhtä suurta vaikutusta kuin monet muut. Tosin tämänpäiväinen esitys oli kyllä vakuuttavin Pauliinan tähänastisista, älyttömän kaunis koreografia. Henristä tavallaan tykkäsin, mutta Sebastian tosiaan antoi taas kaikkensa siinä "tanssi henkesi edestä" -jutussa, joten mikäs siinä.

Markku ja Ida on järjestään mahtavia näemmä ja Katri ja Samkin ovat hauska pari yhdessä, osuvia tanssityylejäkin heillä toki. Laura ja Jere eivät ensimmäisen liven jälkeen ole tehneet kovin suurta vaikutusta, joten heidät varmaan olisin toivonut näkeväni jo edes tanssi henkesi edestä -osiossa. Ihan söpöä, mutta ehkä nuoruus näkyy, ei ole samanlaista varmuutta kuin vaikka Markulla, joka tuntuisi olevan esiintyjänä kokenein.
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 13 Loka 2010 17:30

Ihan hämärää tämä Suomen kansan äänestyskäytäntö... :ei: Ja saan valittaa, vaikka
en ite äänestäny. :keijo: Jere ja Laura on vetäny hyvin tähän asti, mutta nyt ei
rahkeet riittäneet ja kotiin lähtö ois ollu oikeutettua... Seban ja Pauliinan esitys oli
musta todella hieno eikä pari millään lailla olisi kuulunut pudotusuhan alle.

Maijan ja Irinan vaatteet oli kyllä aivan järkyt. Kai Irina on sentään raskaana, kun
tollaisen säkin on vetäny päälle? :friikki: Molemmat oli tynnyritantan näköisiä...
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 13 Loka 2010 18:32

Juu, paksuna on. Mutta ei se mekko kyllä sopinut sille millään lailla, olisi näyttänyt läskiltä ilman mahaakin. Jalatkin näyttivät lyhyiltä, kun oli niin oudon mittanen mekko ja kummalliset kuviosukkikset. Enkä ihan ymmärrä, miksi sitä mahaa pitäisi piilotellakaan, kun Irina on jo syyskuussa kotisivuillaan tunnustanut odottavansa.
Emilia

ViestiKirjoittaja heartless » Pe 15 Loka 2010 13:43

Shay kirjoitti: Molemmat oli tynnyritantan näköisiä...

Eikös ne molemmat oo raskaana? :)
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 15 Loka 2010 19:13

heartless kirjoitti:
Shay kirjoitti: Molemmat oli tynnyritantan näköisiä...

Eikös ne molemmat oo raskaana? :)

Voihan se Maijakin olla, mutta voi sitä silti pukeutua kauniisti. :tyttö:
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Pvi » La 23 Loka 2010 02:30

Katselin tanssia vähän kuntosalin telkkarista. Helpotti, kun ei tarvinnut kuunnella puheita tai edes musiikkia, vaan sai vaan katsoa liikettä. Taitavia kavereita kyllä. Yksikseen tai unisonona tanssiessa ovat parhaimmillaan. Suurin osa paritempuista on kyllä hienoja, mutta vähän vaikuttaa sovittelulta ja kireältä nuo duetto-osuudet. Todennäköisesti kyse on harjoitteluajan vähyydestä ja varmaan myös tyyliseikoista. Kova kiire näissä tansseissa näyttää läjä temppuja, niin aikaa ei jää todelliselle kohtaamiselle tanssiparin välillä.
Ehkä voin katsoa toistamiseen jos vaan äänet on edelleen pois päältä. En jaksa kuulla tuomareiden kommentteja ja liike tulee paremmin esiin kun musiikki on karsittu pois.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 25 Loka 2010 17:12

Meinaako Pvi, että oikeasti tanssia osaavalle tätä on jotenkin vaikea katsoa, vai kuinka?

Mä tykkään edelleen. Eilinen jakso varsinkin oli mahtava :superhymy:

Minttu ja Markku ovat aika selkeästi menossa finaaliin. Eilinen lyrical jazz oli kamalan kevyen näköinen, siksikin oli jotenkin hieno tunnelma. Toivoisin melkeinpä Mintulle voittoa, nuori tanssija varmasti hyötyisi kovasti jenkkiopiskeluvuodesta.

Taru ja Sam pärjäsivät hienosti kyllä myös eilen, Bollywood oli huippuhauska varsinkin.
Ida ja Pasi sen sijaan eivät vakuuttaneet yhtä hyvin nyt kuin aiemmin, tuntui että molemmat toimivat paremmin Markun ja Mintun kanssa kuin nyt keskenään parina. Tosin kyllä mä siitä tangosta pidin, en olisi niin paljon haukkunut kuin tuomarit, mutta mähän en ymmärräkään mitään tanssin tekniikasta.

Laura ja Sebastian olivat kuitenkin mun mielestä oikea valinta putoajiksi tällä kertaa, ei "koskettanut" ( :keijo: ) yhtä hyvin kuin muut. Sebastian on kyllä monesti esiintynyt taitavasti, mutta kuitenkin mieluummin näin kuin että Sam olisi joutunut lähtemään.
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja skray » Ma 25 Loka 2010 21:38

L-S kirjoitti:Ida ja Pasi sen sijaan eivät vakuuttaneet yhtä hyvin nyt kuin aiemmin, tuntui että molemmat toimivat paremmin Markun ja Mintun kanssa kuin nyt keskenään parina. Tosin kyllä mä siitä tangosta pidin, en olisi niin paljon haukkunut kuin tuomarit, mutta mähän en ymmärräkään mitään tanssin tekniikasta.

Mäkin tykkäsin siitä tangosta, mutta en mäkään ymmärrä mitään mistään tekniikoista. Enkä usko, että suurin osa muistakaan katsojista ja äänestäjistä ymmärtää, joten show'lla taitaa olla enemmän merkitystä kuin taidoilla joissakin kohdin.
Tosin, kyllähän hyvän ja huonon tangon maallikkokin luultavasti erottaa, jos kumpaakin näkis peräkkäin. Niinku missä tahansa muussakin lajissa. :virne:
skray

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 25 Loka 2010 21:56

En mäkään tangosta paljoa tiedä, mutta sen tiedän, et Pasi ja Ida oli tangossa ihan kaameita. Ja se toinen hyppelyjuttukin oli aivan kummallinen. En vaan ymmärrä, kuka niitä muka äänesti. Idan ja Pasin olisi ehdottomasti pitänyt tippua molempien. Ajat sitten jo ainakin Pasin.

Harmitti kovasti Lauran puolesta, koska hän on aivan ihanan valoisa ja kaunis ja suunnilleen kaikkea, mitä itse naisena tahtoisin olla. Puhumattakaan tanssitaidosta. Harmitti, että Lauran vastus oli Taru, koska Taru se vasta onkin ihana eikä hänen nyt ainakaan missään nimessä olisi pitänyt olla tanssimassa henkensä edestä. Pojista kyllä toivoin, että Seba saisi edelleen jäädä. En ymmärrä, millä meriitillä joku Pasi on muka parempi tanssija kuin esim Sebastian. En vain näe Pasin hyvyyttä, mutta Sebassa oli sitä jotakin. Niin valloittava. Sämpyläkin on paljon parempi kuin Pasi, harmitti todellakin, etteivät suomalaiset tajunneet taaskaan mistään mitään ja tuomarit joutuivat valitsemaan kahdesta illan parhaasta parista putoajat. :(

No, ei kai ole oikeutta valittaa, jos ei itse äänestä. Valitan silti. :piru:

Jäljellä olevista ei ole vaikea valita suosikkia. Taru. :sydän:
Emilia

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ti 26 Loka 2010 01:37

Emilia kirjoitti:En mäkään tangosta paljoa tiedä, mutta sen tiedän, et Pasi ja Ida oli tangossa ihan kaameita. Ja se toinen hyppelyjuttukin oli aivan kummallinen. En vaan ymmärrä, kuka niitä muka äänesti. Idan ja Pasin olisi ehdottomasti pitänyt tippua molempien. Ajat sitten jo ainakin Pasin.
Täysin samaa mieltä. Pasi on päässyt näin pitkälle mielestäni Mintun ansiosta.

Kuinkahan pitkälle nuo tuomarit oikein tiputtelevat noita tanssijoita? Jenkeissähän valta siirtyi kokonaan katsojille jo silloin, kun kymmenen oli jäljellä.

Minttu on ihan ehdoton suosikki. Toisena Taru. Markku on myös hyvä, mutta loput eivät herätä juurikaan tunteita suuntaan tahi toiseen.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv