Dnd kirjoitti:Tai sitten se ukko sanoo sulle kuten mullekin: "Ei yskän takia sairaslomaa saa" ja jouduin pitämään "ommaa lommaa"
Janet kirjoitti:Nyt alkaa olla saikun hakeminen aika lähellä. Korva pamahti ihan täysin lukkoon ja nyt siihen alkaa sattumaan ihan mukavasti. Ikinä ei ole ollut korvatulehdusta, joten en osaa sanoa, onko tämä nyt sitä.

Migreeni kirjoitti:Näin sanoi minulle hieroja/jäsenkorjaaja... (en tiedä tarkkaa ammattinimikettä, mutta mun selän se naksautti jotenkin kuntoon kerran)

Galileo kirjoitti:Migreeni kirjoitti:Näin sanoi minulle hieroja/jäsenkorjaaja... (en tiedä tarkkaa ammattinimikettä, mutta mun selän se naksautti jotenkin kuntoon kerran)
Villi veikkaus: kiropraktikko

Siis semmoseen ylitsepääsemättömään olemassaolemisen tuskaan. Tämä on kai ihan normaalia ja kestää pari viikkoa lääkkeen käytön aloittamisesta. Huh. Jäi tämän päivän tentti väliin, kun en vaan pystyny ahdistukselta lähtemään kouluun. Ja sitten ajoittain oksettaa ja koskee päähän. Mutta ajoittain on ihan hyvä olo, ja tuntuu että kun tämä tästä tasoittuu, on olo entistä parempi. Toivottavasti!
) vittuuntuneena hain kaupasta tänään
Oon saanut auringon pistoksen viimeksi joskus ala-asteella.
Stressistähän tämä johtuu, mutta kun tämä stressikään ei ole mihinkään katoamassa vähään aikaan. Kummastuttaa vain tuo ihottuma, kun en ole ikinä aiemmin suuremmista ihovaivoista kärsinyt, eikä mulla nyt pitäisi allergioitakaan olla.
Pari päivää töissä ja kroppa kapinoi uusia työasentoja vastaan. Hartiat ja selkä jokseenkin jumissa. Hierominen helpottaisi, mutta kun se on kamalaa.
Saan hysteerisen kutiamiskohtauksen. Siis vaikkei se kutita, se tuntuu inhottavalta. Mutta se auttaa. Tai auttaisi.
*vetää henkeä ja valmistautuu uuteen käsittelyyn*
Ja jos joku kehtaakin hiipiä hiljaa selkäni taakse ja hipastakkin hartioita, se lentää kaaressa jorpakkoon. Ainoa kerta kun olen ihmistä lyönnyt, sattui tämmöisen tilanteen aiheuttaman refleksin omaisen reaktion johdosta.
Onneksi ei osunnut täysin maaliin. 

Koivet on vähän puuduksissa edelleen, tuli riuhdottua. Valitus kuitenkin johtuu siitä, että toisen sauvan käteen laitettava remmi on hiertänyt mojovan vesikellon kämmeneen. Kivat. Pitäskö repiä auki, hmm.shaana kirjoitti:Jälleen omasta itsestä johtuvaa särkyä, eli tämä menee semivalittamiseksi.
Vaihdoin rullistelun eilen sauvakävelyyn, ja kävelin semmosen kolmisen tuntiaKoivet on vähän puuduksissa edelleen, tuli riuhdottua. Valitus kuitenkin johtuu siitä, että toisen sauvan käteen laitettava remmi on hiertänyt mojovan vesikellon kämmeneen. Kivat. Pitäskö repiä auki, hmm.
. Kyllä se tuosta, kun ei kerran ole edes kovin kipeä tai häiritsevä.
Jalkapohjia siivottiin ja paketoitiin tietysti monta kertaa vielä viikonlopun aikana, mutta festari oli ns. pelastettu.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa