Enkä suoralta kädeltä osaisikaan. Toki se lienee ihan helppoa, mutta en vaan ole viitsinyt etsiä, mistä ne saa blokattua.Emilia kirjoitti: Adblock plus käytössä. Siihen en tosin ole sen syvällisemmin perehtynyt, kunhan estelen ärsyttäviä elementtejä sitä mukaan kun kohdalle osuvat.

Veljeni laittoi uutta konettani kuntoon ja kysäisi, ladataanko adblock ja minä totesin, että mikäs siinä.
Ihan kivahan se on. Tosin nyt näkyvään tulevat mainokset ärsyttävät kaksin verroin, kun niitä ei osaa odottaa. 
marenkienkeli kirjoitti:On mainosten suhteen takin kääntäjä.Veljeni laittoi uutta konettani kuntoon ja kysäisi, ladataanko adblock ja minä totesin, että mikäs siinä.
Ihan kivahan se on. Tosin nyt näkyvään tulevat mainokset ärsyttävät kaksin verroin, kun niitä ei osaa odottaa.
Yabba kirjoitti:nykyseltään sitä lähinnä järkyttyy nettisivujen ulkoasusta silloin kun sattuu blokkaajattomalla selaimella selaamaan.

Lyyra kirjoitti:Itellä ei oo tilattuja suotimia muistaakseni kuin korkeintaan yksi. Voisihan niihinkin panostaa. Ei Yabballa olis mitään hyviä vinkkejä? Vaikka selailutottumuksistahan se tietenkin riippuu...
Jorssi kirjoitti:Mulla on EasyList ja Wiltteri. En muista, koska olisin mainoksen nähnyt. Nämä kaksi yhdessä toimivat mulla ainakin mainiosti ja pyörin kyllä välillä mitä ihmeellisimmilläkin sivuilla.
Wiltteri pitäisi ottaa itsellekkin käyttöön (korvaisi varmaan pitkälti tuon nykyisen "oman listan"). Yabba kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:On mainosten suhteen takin kääntäjä.Veljeni laittoi uutta konettani kuntoon ja kysäisi, ladataanko adblock ja minä totesin, että mikäs siinä.
Siinä mainoksen alla/päällä on sellainen "estä" lipare, kun sitä klikkaa ja ponnahtanutta osoitetta muokkaa sitä siten, että sopivaan kohtaan tulee tähti (esim. mainokset.iltasanomat.fi/*) niin pääsee jatkossa ilman niitä mainoksia.

Sama on ilmennyt joillain muillakin sivuilla. Voisi olla hyvä ominaisuus, jos se toimisi kunnolla, mutta eihän tota voi laittaa edes päälle, jos se mahdollisesti sitten estää mua pääsemästä ihan järkeville sivuille. Aina tietysti kiellän laittamasta korjausta päälle, mutta se kysyy samaa joka kerta uudestaan. 
Häiritsevää.Laitoin huvikseen tuon no scriptin koneelle. Alkuun ainakin tuntuu, että on enemmän haittaa kuin hyötyä. Helppo on onneksi customoida, joten eiköhän tää hyväksi muutu parissa päivässä.
Sitä mainostajat eivät onneksi tiedä, että mulla ei ole kissaa. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa