Hiukset oi hiukset

Re: Hiukset oi hiukset

ViestiKirjoittaja damn » Ke 24 Maalis 2010 13:44

Kävin äsken kampaajalla :tyttö: . Alkoi olla hiukset huonossa kunnossa niin kävin leikkuuttamassa huonot latvat pois. Tuntuu hassun lyhyiltä, vaikka onhan näissä vieläkin pituutta melkein puoleen selkään. Joku päivä olen reipas ja värjään hiukset. Tänään ei jaksa kun on niin paljon muutakin hommaa.

Minulla on siis nykyään pitkät hiukset. Tämä on muutaman vuoden kasvatusprojektin tulos, aikaisemmin oli nimittäin hyvinkin lyhkänen tukka. Hiusten väri minulla on nykyään punertavan ruskea. Värjään aina ruskeella, joka ei mielestäni edes punertava ole, mutta heti kun väri alkaa pikkuisenkin haalistua niin punaselta se näyttää. Ei se kyllä huono asia ole, tykkään tästä tälläisena. Joskus lyhyen tukan aikaan minulla oli musta tukka, mutta se ei käy minulle kauhean hyvin, kun olen sairaalloisen kalpea ja musta vain korostaa sitä. Vaatetuksenikin on aika musta, niin tuntuu liian synkältä.

Olen laiska laittamaan hiuksia. Suurin syy tähän on hiuslaatuni. Piikkisuorempaa ja liukkaampaa hiusta saa etsiä, tässä ei pysy mikään kiharrus, tupeeraus tai puhumattakaan että jonkun pinnin vaikka päähäni laittaisin. Kaikki valuu pois. Se on todella turhauttavaa etenkin silloin jos on jonnekkin juhliin lähdössä ja haluaisi vähän erilailla hiukset laittaa(menemättä kuitenkaan kampaajalle ja maksamatta itsensä kipeäksi jostain kunnon kampauksesta). Ei siitä vain tule mitään. Jos hiukset saa vaikka kihartimella pikkuisen taipumaan, niin ei se siinä enää muutaman tunnin päästä näy mihinkään. Yritän lohduttautua sillä, että pitkät ja hyvä kuntoiset hiukset näyttää ihan hyvältä kun ne ovat vain luonnollisesti auki. Ponnarit ja muutkaan ei käy minulle. Kotona saatan pitää hiuksia kiinni kun ovat tosiaan pitkät ja siksi usein tiellä, mutta ihmisten ilmoille en lähde tosiaankaan hiukset kiinni. Ja kun hiukset tosiaan aina pidän auki ja haluan niiden näyttävän hyvältä, niin pesen ne joka aamu ja kuivaan föönillä. Muuten ne näyttää ihan lässähtäneiltä. Vaikeet hiukset :viha: .

Värjäyksen suoritan aina itse kotona. Kymmenen vuotta olen hiukset itse värjännyt ja kertaakaan ei ole epäonnistunut. Joskus yläasteikäisenä värjäsin monta vuotta hiukseni hennalla, mutta minäkin koin sen jotenkin vaivalloiseksi ja siirryin ihan perus kaupanväreihin. Kai niissä hennoissakin on merkkikohtaista eroa, mutta ainakin ne joita itse käytin, oli hiukan vaikea levittää ja aina pelotti, että onko se nyt tasaisesti levittynyt.
Viimeksi muokannut damn päivämäärä Ke 24 Maalis 2010 19:32, muokattu yhteensä 1 kerran
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 24 Maalis 2010 19:21

Oi hiukset. Pidän hiuksiani yhtenä parhaista puolistani, sillä ne ovat pitkät, paksut ja hyväkuntoiset. Mutta. Laiminlyön ihan liikaa kutrejani. En panosta niihin juurikaan, vaikka tiedän, millainen potentiaali ( :keijo:) niissä olisi. En osaa laittaa tukkaani, enkä oikein jaksaisi opetellakaan. Saati sitten käyttää oppejani arjessa hyväksi. Hyvänäkin päivänä vain suoristan normaalia huolellisemmin tukkani ja suihkautan lakkaa. Töissä joudun päivittäin pitämään tukkaani kiinni, joten ponnari tai jokin epämääräinen sykerö kuuluvat erottamattomasti arkiluukkiini. Lisäksi läksin töihin aina kuuden aikoihin aamulla, joten mieluummin nukun mahdollisimman pitkään itseni ehostamisen sijaan.

Puhutaan kuitenkin niistä hyvistä päivistä. :tyttö:
Suoristusrauta on ystäväni. Hiukseni ovat luonnonkiharat, mutta tässä pituudessa ne eivät jaksa kiertyä korkkiruuveille, vaikka niitä onkin voimakkaasti kevennetty. Paitsi otsatukassa. :epäilevä: Vaikka kiharat tuottavat usein harmaita hiuksia (hehe. :p), ne tuovat sopivaa karheutta, jolloin niitä on helpompi käsitellä. Silloin kun jaksaa käsitellä.

Shampoista hiuksilleni parhaiten tuntuu sopivan ihan markettitavarana tunnettu L'Orèal Elvital color-vive ja hoitoaine samaa sarjaa. Pakkauskoon takia niitä purkkeja ja puteleita saisi olla koko ajan ostamassa lisää, joten nyt päätin kokeilla Frank Provost'n shampoota ja hoitoainetta. Ihan perushyvää ainetta, josta ei ole oikein mitään huonoa sanottavaa. Ei tosin mitään erityisen hyvääkään, paitsi isot pakkauskoot. Taitaa tämä kokeilu jäädä yhteen kertaan ja ostan tulevaisuudessakin Elvitalia.

Olen tainnut kerran värjätä kampaajalla tukkani, mutta en huomannut mitään muuta eroa kotivärjäykseen verrattuna kuin hinnan. Markettien värejä käytän, sillä hennailemaan olen liian laiska. Olen myös melkoisen välinpitämätön markettivärien kemikaaleja kohtaan. :sori:
Värini on musta. Sen sain päähäni vähän vahingossa, kun kotivärjäyksessä - tai pikemminkin värin valinnassa - kävi pikkuinen moka. Onnekas sattuma sinänsä, sillä se sopii minulle vallan mainiosti. Ihoni on vaalea, mutta väri ei tee sitä valjuksi, vaan siitä tulee mukavaa kontrastia, mikä mahdollistaa pukeutumisessa ja meikissä vahvojenkin värien käytön.
Maija

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 28 Maalis 2010 23:23

Mulla on ollut jo pidemmän aikaa pitkät hiukset. Polkkatukka taisi mulla olla viimeksi kymmenen vuotta sitten. Otsatukan kasvatin pois muistaakseni 12 vuotta sitten. Nyt alkaa kuitenkin kyllästyttämään se, että hiukseni ovat aina saman näköiset. Aionkin myöhemmin keväällä leikkauttaa itselleni polkkatukan. :superhymy: Otsatukkaa en ainakaan vielä uskalla kuitenkaan leikkauttaa.

Hiukseni ovat vaaleat ja ensimmäisen kerran värjäsin ne vasta 19-vuotiaana. Blondista tuli vieläkin blondimpi. Vajaa 2 vuotta jaksoin värjätä hiuksiani, kunnes reilu vuosi sitten päätin lopettaa värjäämisen. Oon vain liian laiska. :sori: Ja on oma värinikin ihan nätti. :)

Hiuksia en jaksa juurikaan laittaa, mutta tarvittaessa laitan ponnarin päähän, teen letin tai joskus jopa teen ranskanletin. Yläasteaikoina pidin hiuksiani lähes aina kiinni. Jossain vaiheessa lukiota lopetin niiden kiinnipitämisen ja sillä tiellä olen edelleen. Suoristusrautaa en käytä.

Hiukseni pesen Avon-merkkisellä shampoolla. Äitini tilaa niitä minulle. Olisihan toki helpompi ostaa shampoo kaupasta, mutta kun on kerran löytynyt päänahalleni sopiva shampoo, en sitä kovin helposti vaihda. Päänahan kuivuus oli nimittäin pitkään suuri ongelmani. Kuivuudesta johtuvaa pään kutinaa ja hilseilyä inhosin paljon. Hiusten pesun jälkeen en jaksa juuri koskaan kuivata hiuksiani hiustenkuivaajalla. Kuivaajan käyttö tulee kyseeseen lähinnä silloin, jos olen juhliin lähdössä. Talvella voi ihan hyvin tunkea kosteat hiukset pipon sisään töihin mennessä. :keijo:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 16 Huhti 2010 17:59

Olin ihan varma, että tämän ketjun nimi on "Hiuksista asiaa", mutta eipä näköjään ollutkaan.

Mää ostin ekan shampooni yli kahteen vuoteen. :O:
Hippishampoota kuitenkin sentään. Minä en mitään pantenea tai sunsilkkiä päähäni lotraa. :norsu:

Sitte haaveilen kuiturastoista. Ku kibsin facebook-sivulla oli joku fanilinkki ja linkki ja HALUAN!!! :gaah:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 04 Touko 2010 21:24

Arvatkaa mitä, arvatkaa mitä! :täpinä: :täpinä: Mull'on polkkatukka! :täpinä:

Yli puolet mun hiuksista jäi tänään kampaamoon. :jami:

Olo on muutenkin mukava uusien hiusten kanssa. Täytyy myöntää, että moneen kertaan kuullut kehut Pojan suusta lämmittävät mieltä melkoisesti. :hullu: Tuntuu, että hän pitää uusista hiuksistani melkeinpä enemmän kuin minä. :O:

"Polkkatukka, polkkatukka, polkkatukkaaaa." :kailotus:

:täpinä:

Muoks. korjasin kirotushärön
Viimeksi muokannut marenkienkeli päivämäärä Ti 04 Touko 2010 21:40, muokattu yhteensä 1 kerran
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 04 Touko 2010 21:30

Ostin ekan shampooni tosiaan melkein kahteen vuoteen. En arvosta. Tukka menee ihan liruksi. :norsu:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Nugat » Ti 21 Syys 2010 21:23

Olen näköjään puolisen vuotta hennanut hiuksiani mustaksi. Homma toimii edelleen mukavasti. :tilt: Noin 40g jauhetta riittää omalla lyhyelle pehkolle yhteen värjäyskertaan ja koko hommassa menee noin nelisen tuntia, joudun siis värjäämään kahteen otteeseen, ensin hennalla ja sitten indigolla. Hajuongelman olen ratkaissut etikalla. Sekoitan hennaan etikkaa ja huuhtelen myös laimennetulla etikalla. Haju on paljon miedompi eikä oikeastaan haise kuin muutaman päivän. Ensimmäisinä kokeilukertoina meinasi taju mennä löyhkästä. :keijo: Nyt saatan laittaa hennan sekaan tuoksutippojakin, vaikka tippojen tuoksut meinaavatkin jäädä vahvemman hennan hajun alle.

Väri pysyy hyvänä eikä juurikaan haalistu. Noin kuukauden puolentoista välein olen värjäillyt. Jostain olin lukenut, että hennan pitäisi kulua tasaisesti eikä juurikasvun pitäisi niin loistaa silmään. Ja kaakkelsit. Mulla jää niin selvä raja kuin viivottimella olisi väri vedetty. :virne: Normi hiusväreillä ei juurikasvu ole niin pistänyt silmään, se kuluu näköjään eri tavalla.

Tässä ehdin kasvattaa jo aika pitkälle juurikasvua kun emmin, että pitäisikö sittenkin kasvattaa oma väri takaisin vai mittee. :raps: Tämä välivaihe näyttää vain niin pirun törkeältä ja tässä syksyn mittään on tilaisuuksia jossa pitäisi olla edustavasti, joten värjäsin nyt sitten kuitenkin taas mustaksi. Harmittaa kyllä vähän, kun uuden lookin saamiseksi menee älyttömästi aikaa ja hermoja, että saa oman värin kasvatettua tarpeeksi pitkälle. Toisaalta näytän aina päätyvän takaisin mustaan väriin.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 22 Syys 2010 13:34

Aurora B. kirjoitti:Kivasti herätti edellisen kampaamokerran pehmennys/permanentti/emmämuistamikäkikkara -hiustaipuisuuden henkiin :tilt: Ei siitä paljon ole enää jäljellä, ja pohdinkin, josko ensi kerralla ottaisi uuden. Sellainen kun tuo kivasti kuohkeutta mun muuten kovin ohkaiseen kuontalooni.

[clips]

Pitäisköhän sittenkin nykäistä taas lyhyeksi? :raps:

Hiukset pääsivät kasvamaan ja latistumaan, joten ajattelin, että se emmämuistamikäkikkara olis tosi kiva taas. Miten voi olla, ettei tähän ikään ole vielä oppinut, että kaikki kampaajat eivät ymmärrä edes kuvasta näytettynä, mimmosta päätä ollaan vailla :epäilevä: Tietenkin asiaa olisi voinut helpottaa, jos olisin muistanut mikäliekikkaran nimen, mutta selkeästi artikuloin, ettei ole pehmennys eikä permanentti. Ja loivat laineet vaan, ei kiharaa. Kuvasta näytin, tämmönen. Tuli lanmas :epäilevä: Kiitti *tusti.

Kampaaja kehaisi, että tulipas hienot kiharat. Mä sain kerran sanottua, että en mä näin kiharaa halunnut, ja että sanoin sen kyllä, niin kampaaja tuumas, että "no se laskeutuu kyllä parissa viikossa" :friikki: Ja koska kampaajan tekemiset on suurin piirtein ainut asia, mistä en osaa valittaa suoraan tekijälle, niin annoin olla. Sateenvarjon suojissa jolkottelin kotiin ja föönasin kuontalon liki suoraksi.

No, onneksi sen saa suoraksi, ja mulla ei montaa kuukautta muutenkaan pysyisi kihara, kun tukka on "lasinen", kuten kampaajakin tuumasi. Ottaa kuitenkin päästä maksaa "kiharoista" ja sitten heti kotona vetää ne suoraksi. Pääpointti laineilla olisi ollut helppohoitoisuus, olisi tarvinnut kuin vähän ravistaa enimmät vedet pois ja antaa kuivua. Nyt joutuu föönaamaan joka kerta :epäilevä: Ärrin murrin.

Muutenkin nyppi koko kampaamokäynti. Eikö parturi-kampaajille opeteta mitään kasvojen muodosta ja siitä, mikä mihinkin muotoon sopii? Kampaaja olisi halunnut tupeerata mulle takaraivolle kohouman :friikki: Karseeta. Näki heti, ettei sellainen istuisi mun kasvoihin, eikä varsinkaan siihen kiharapilveen :friikki: Sain sentään kiekastua, että loppuu se.

Ainut hyvä puoli uudessa päässä on, että on taas melko lyhyet hiukset :sydän: Ja lyhyet etuhiuksetkin :D Tai mun mittapuulla lyhyet, suoraksi vedettynä osuu nenänpäähän. Niin ja saa näistä ihan kivat, kun vaan näkee vaivaa. Mä en jaksaisi. Plääh.
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja L-S » Ke 22 Syys 2010 14:45

Aah, lammaspää :epäilevä:
Mäkin voisin haluta kevyet laineet päähäni, mutta juuri lammasvaaran takia en uskaltaisi. En halua näyttää kasarilta. :keijo:

PItäisi käydä kampaajalla noin muuten kuitenkin vähän lyhentämässä ylikasvaneita latvoja. Onneksi olen vihdoin löytänyt mukavan vakikampaajan. Vuosia olin kampaajan suhteen vallan koditon, joka kerta piti mennä eri kampaajalle kun oli aina vähän tyytymätön olo. Mutta tuo kampaaja leikkaa ihan hyvin ja sen kanssa on mukava jutella. :D

Mä olen kyllä hiusteni suhteen melko konservatiivinen, en juuri koskaan uskalla leikkauttaa mitään eri tavalla. Joskus vaihtelu voisi olla kiva, mutta jos lopputulos olisikin karmea...
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 24 Syys 2010 09:11

Olen itse käynyt samalla kampaajalla varmaan yli kymmenen vuotta ja ne muutamat
kerrat mitä ulkomaila asuessani jouduin käymään toisilla kampaajilla olivat ihan hirveitä
pettymyksiä. Omalle kampaajalle ei tarvitse aina edes sanoa, mitä haluaa, vaan hänellä
on omia ideoita, joita toteuttaa päähäni ja ne ovat kuitenkin sen verran konservatiivisia
ja minun päähäni sopivia, ettei yllätyksiä ole tullut. Sitten menee hermot, kun hän jää
eläkkeelle, mutta onneksi siihen on vielä reilusti aikaa. Vaikka muuttaisin paikkakuntaakin,
kävisin varmasti kotipaikkakunnalla omalla kampaajalla jatkossakin. :hullu:

Värjäsin pari viikkoa sitten hiukset tummanruskeiksi. Tykkään oikeasti paljon. :tilt: Ennen
olen melkein aina pistänyt punaisen tai violetin sävyisiksi, mutta tämä tummanruskea (purkin
mukaan keskiruskea, äidin mukaan musta) sopii mielestäni minulle tosi hyvin. :)
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja shaana » Pe 24 Syys 2010 23:39

Kaiffa opiskelee alaa ja kutsuikin nyt sitten saksittavaksi, luonnollisesti opettaja seuraa toimintaa - siksipä suotuin :virne:
En tietä yhtään, mitä tälle reuhkalle tekis, kai siinä penkissä on sitten viimeistään pakko sanoa jotain. Ensi viikolla olen viisaampi. :tilt:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja skray » La 25 Syys 2010 09:45

Ehkä shaana kutsuttiin ihmiskokeeseen. Kaverilla on joku hyvä visio jostain mallista ja sä oot koekaniini. :virne:
Eikä se tietenkään kutsuis sua koekaniiniks, jos se malli ei sopis sulle. Muuten et olis sen kaveri enää koekaniiniuden jälkeen. :juoni:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja seiklus » Ti 21 Joulu 2010 01:28

skray kirjoitti:Ehkä shaana kutsuttiin ihmiskokeeseen. Kaverilla on joku hyvä visio jostain mallista ja sä oot koekaniini. :virne:
Eikä se tietenkään kutsuis sua koekaniiniks, jos se malli ei sopis sulle. Muuten et olis sen kaveri enää koekaniiniuden jälkeen. :juoni:

maki taisis koekaniiniks joutua ja tuloksena rastat paassa viikonlopun jalilta. :O:
sen verran mun toiveitaki kuunneltiin, et potkot on suht ohuet ja ei kamalan tiiviit ni kai
naista voi tykatakki. :)
seiklus

ViestiKirjoittaja Nugat » La 01 Tammi 2011 21:45

Kuluneella viikolla kävin ensimmäistä kertaa keskustan kampaamossa. Yleensä olen naapurin salongissa käynyt, mutta nyt tuli niin pikainen ja suuri tarve saada ylikasvaneet hiukset takaisin ruotuun, joten kaupungissa ollessani kävin kysymässä josko olisi ilman varausta aikoja. Olin onnekas ja pääsin hetken odottelun jälkeen käsittelyyn. Hiukseni ovat niin lyhyet jo muutenkin ja sen verran vain tarvitsi leikata että muoto löytyy, joten heillä oli hyvin aikaa mullekkin, vaikka joka tuolissa oli asiakasta ja lisää tuli koko ajan.

Sain mieskampaajan, joka ei puhunut koko toimenpiteen aikana sanaakaan. :O: Kysyi vain, että mitä saisi olla. Selitykseni jälkeen kampaaja ryhtyi toimeen ja oikein tarkasti ja hyvin tekikin. Puhumattomuus ei haitannut, kun itsekkään en ollut juttutuulella ja nuokuinkin tuolilla ja nautin pään nyppimisestä. Kampaaja oli nopea ja lopuksi laittoi vielä reippaasti jotain puuterimaista muotoiluainetta. Ja nyt mä en saa sitä pois mun päästä. :friikki: Olen harjannut ja pessyt vuoron perään, mutta päässä sitä on edelleen. Hyvä pito siinä ainakin on. :keijo: Mutta nyt hiukset on koko ajan likaisen ja tahmaisen tuntuiset. Lisäksi jauhe teki sähköisistä hiuksistani vieläkin sähköisemmän. En tykkää muutenkaan, jos hiuksissa on hirveästi mömmöjä. Sitten on leikkauksessa vikaa, jos hiuksia ei saa helpolla järjestykseen. Se kampaaja olisi halunnut laittaa vielä lakkaakin, mutta sanoin viisaasti ei. :keijo:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja skray » Su 02 Tammi 2011 00:33

Joululahjarahalla ostin itselleni lainekihartimen. En ole vielä testannut, mutta toivottavasti saan sillä hiukseni pysymään kiharoina enemmän kuin tunnin. :keijo:
Kaverillani on tuollainen ja se toimii kuin kreppirauta konsanaan, eli erittäin helppo ja yksinkertainen vekotin. Valmiiksi ahdistaa vain se, jos en saakaan taakse laitettua kiharoita itse ja hyvin.

Joululahjaksihan sain Provost-hiustuotteita, eli kuumuussuojan, muotovaahdon ja lakan. Nyt pääsen niitäkin sitten käyttämään ja testaamaan. Kivaa!

Pitäis päästä kampaajalle mahdollisimman pian vähän lyhentämään ja tasaamaan. Sitten pitäisi vielä värjätä. Jospa varaisinkin saman tien ajan netissä... :raps:
skray

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 06 Tammi 2011 00:08

Onko tuo dildo? :ahihi:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Shay » To 06 Tammi 2011 15:09

Pascal Lemoix kirjoitti:Onko tuo dildo? :ahihi:

Jos se on monitoimikone. :keijo: Toinen pää tekee laineita ja toinen pää toimii dildona. :keijo:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 06 Tammi 2011 15:16

Mitäpä muuta sitä tyttö tarvii? Monitoimikiharrin kihartaa molemmista päistä! :keijo:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja heartless » To 06 Tammi 2011 16:27

Lyyra kirjoitti:Mitäpä muuta sitä tyttö tarvii? Monitoimikiharrin kihartaa molemmista päistä! :keijo:

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Tipahdin aivan täysin.
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja Pvi » Pe 07 Tammi 2011 14:42

Kiharoita...

Mäkin kävin joulun aikaan kampaajalla hiusten leikkuussa. Nyt on kyllä kiva, kun ei latvat hirveästi takkuunnu, vaikka hiukset on auki, mutta muuten oli vähän turha keikka. Ei meinaan osannut leikata semmosta hiusta joka olis jotenkin muuttanut kasvojen ilmettä.
Toiveena oli pitää hiukset pitkänä ja paksuna, sekä leikata eteen jotain, jonka saisi tarvittaessa kiinni. Sain leukaperien alle leikatut etuhiukset ja siitä pikkuhiljaa pitenevät kutrit. Eivät olleet mitenkään ihmeelliset kun kampaaja laittoi tukan.Oman pesun jälkeen ei muutosta entiseen edes huomaa... paitsi kun laittaa letin, niin sieltä keskeltä sojottaa lyhyemmäksi leikattuja hiuksia.
Turhaa touhua moinen.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja skray » Ti 11 Tammi 2011 13:28

Kävin eilen kampaajalla! :superhymy:
Nyt on taas kevyempi olo ja hiukset paljon sileämmät kuin aiemmin. Kestäispä tää sileys vaan kauemminkin kuin ekaan pesuun..
skray

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 11 Tammi 2011 21:39

skray kirjoitti:Ehkä shaana kutsuttiin ihmiskokeeseen. Kaverilla on joku hyvä visio jostain mallista ja sä oot koekaniini. :virne:

Hoo, hius lyheni tuolloin aikalailla, eli siis musta mulla oli lyhyt hius ja tuntematon olisi edelleen ihastellut pitkää hiusta :keijo:
Hius oli tosi hyvä, olisi pitänyt kuitenkin kunnon suoristusrauta hankkia, jotta olisi kivalta näyttänyt aina, mä kun olen tämmönen pörrö-laineikas hiukseltani.

Nyt tämä samainen kaveri kysyi olisinko kiinnostunut menemään suoristuspermanenttiin :o: Jos aikataulut mätsäävät, lupasin! Saapi nähdä suortuuko tämä kuontalo.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja seiklus » Ke 19 Tammi 2011 17:14

talla on rastat nyt! :D

ihan hassua, koska ennen hiukset oli ihan pyha-asia mulle, enka
raaskinu pituudestakaan (mita oli aika hirveasti) luopua laisinka ja
nyt sitten on pituudesta jalella ehka kolmasosa entisesta ja
takkupotkot vaan roikkuu paassa. mut kivat naa on, ei kaduta yhtaan! :)
seiklus

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 26 Tammi 2011 23:43

:tipahdus:

Kävin sitten Chi silkkisuoristus -käsittelyssä :gay: Mikä tukka! Aivan käsittämättömän sileä, suora ja terve! Leikattiin aika graafinen otsatukkakin :pepsodent:
Lähinnä jännittää, kauanko tämä kestää, nyt ei saa pestä ainakaan vuorokauteen ja saunoa ei sovi myöskään hetkeen.. Täytynee ostaa vihdoin se suoristusrauta, tää on tosi magee. :hymyhali:
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja annastindeli » To 27 Tammi 2011 21:10

Miullakin oon uusi tukka. :gay: Olikin taas vaihteeks päässy venähtämään niin pitkäks että sai pikkiriikkisen
ponnarin takaraivolle. :keijo: Huolestuttavan pitkä siis. Mutta nyt on taas lyhyt.

Kokeilin myös uudenlaista (itselleni siis) shampoota. Semmosta Eliah Sahil-jauhetta. Sain kaverilta vähän
kokeiltavaks, kun ei kuulemma kaikille sovellu, niin ei tarvi koko purkkia ostaa. Ensin kokeilin ennen tukanleikkuuta,
enkä ihan saanut toimimaan, jäi tukka taliseks. Taisin käyttää sitä liian vähän enkä saanu kunnolla levitettuä kaikille.
Paremmin onnistu lyhyellä tukalla, hyvin puhdistu ja tuoksuu ihanasti Intialle. (ei sillä että olisin koskaan käyny, mutta
kuvittelisin Intian tuoksuvan siltä :keijo: ) Vielä on abaut yhteen kertaan jäljellä, sitten pitää miettiä ostanko itelle kanssa.
Siksi lähdin tätä kokeilemaan, kun päänahka on ruvennu kutisemaan kauheasti ja tuntuu ettei normishampoo ainakaan auta siinä.
Kaveri kun lupaili vielä ettei tarviis pestä päivittäin, rasvoittuvaakaan tukkaa. Vielä ei paljon osaa sanoa. Eilisen onnistuneen
pesun jälkeen tänään kehtas mennä julkisille paikoillekin, tosin uudella leikkauksellakin voi olla osuutensa asiaan.
annastindeli

EdellinenSeuraava

Paluu Känpillä