Lyyra kirjoitti:
Ps. Tissejä kutittaa aivan vietävästi!![]()
Kutittaa? KUTITTAA? Meikällä on kuin kaksi puukkoa olisi isketty rintaan.
Tässä ei kyllä yhtään tissejä heilutella.
Ja olotila muutenkin 
Lyyran kutiamista väheksymättä.

Lyyra kirjoitti:
Ps. Tissejä kutittaa aivan vietävästi!![]()
Tässä ei kyllä yhtään tissejä heilutella.
Ja olotila muutenkin 

puheen ollen on ihan sikaärsyttävää, kun hius menee rintaliivien sisään kutisemaan. Hinkkejään kun ei kehtaa ihan missä vaan hiplailla, että sais ongittua hiuksen pois. Enkä voi erityisemmin sanoa pitäväni pitkistä irtohiuksista myöskään alushousuissa. 

), koska se on yleensä alkusoittoa sille tuskastuttavalle kivulle.
Tosin tällä kierrolla ei näytä tulevan ihan niin kipeiksi kuin parilla edellisellä.

) uusimaan pilsut yms. tässä kohta. Pillerit ovat sopineet mulle hyvin, en ole havainnut normaalia enempää mielialavaihteluita - taitaa olla niin, että

shaana kirjoitti:
että kyllä ne pilsut olivat kivasti rättipäivien tuskia lieventäneet,

)shaana kirjoitti:
Ihmeellisiä juttuja uusi tukka saakin aikaan, laitoin tänään eyelineriä kouluun.

Olisin tosilirissä, jos ne ei alkaisi silleen hissuksiin tiputtelemalla.
Hirveet hinkit (tuttavallisesti HH) oli varmaan koko "projektin" ikävin puoli. En tykännyt yhtään.Aurora B. kirjoitti:Niin ja synnytyksen jälkeisen kuukauden sidepakon jälkeen melkein itken ilosta, kun SAAN laittaa kuukupin. Kuppi![]()
Miksi? Saiko edes kestoilla? 

, koska jossain on pakko olla yksi todellakin kaikkea vastustava 
Lyyra kirjoitti:Pitäis vissiin itelläkin alkaa vauvantekohommiin, jos aion ikinä kuukautiskivuista päästä eroon.

Enkä mä tiedä onko se oikeesti vai mahavaivan sivutuotosta. 
Tuskin sen käyttäminen onnistuisi, vaikkei olisi kipujakaan. Lihakset ei kuitenkaan ole ihan entisellään, niin millä sen kupin pitäisi paikoillaan?
Ja tietenkin se tulehdusriski on korkea. Synnytyksen jälkeenhän siis tulee ns. jälkivuotoa, joka kestää joitakin viikkoja, mulla about 5 viikkoa. Ehdin kyllä kirota siteet moneen otteeseen, varsinkin kun alussa piti käyttää sellaisia megasiteitä
Urgh.

Nyt on söpöt tummanpunaiset kimaltelevat varpaankynnet ja seuraavaksi olisi tarkoitus lakata sormien kynnet.
(Mutta ensin pitää kyllä tiskata.
) Mutta millaiseksi lakkaisin kynteni? Siinä vasta pulma. Ehkäpä innostun taiteilemaan jotain muutakin kuin vain normaaalin lakkauksen. Vaikka jonkinlaisen raidan.
Mistä lie tuokin kynsilakkainnostus tullut.
Oli sitten hengittävää tai ei. Kesto-phs:t oli jo aivan liian paksut.

Suvi kirjoitti:Mä vaan haluaisin pään kuntoon. (= Eroon siitä tunteesta, että olisin valmis vetämään itseni jojoon, ette usko miten karmeita ajatuksia mulle tulee välillä mieleen, varsinkin öisin/iltaisin.)
Ja sen lisäksi löysin työhaastattelua varten vaatteet joissa olen a) siistinnä-
Nugat kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Nugat kirjoitti:Mikähän tämmöinen on?
Terveisin: tuota en olekkaan vielä kokeillut.
Ihan piruuttani pistin itseni testiryhmään, katsotaan jos hyväksyvät. Jos ilmaiseksi saa jotan kokeilla niin...![]()
Magneetit on muuten oikein käyttökelpoisia, mutta epäilyttää kun tuo on niin isolla mainostettu, että mitä kamalaa siihen on keksitty laittaa magneetin lisäksi.Mäkin ilmottauduin testiryhmään.
Kassotaan mitä tästä kehkeytyy.![]()
Ainakin jotkut testaajat sanoivat saaneensa apua. 
Lyyra kirjoitti:Ainakin jotkut testaajat sanoivat saaneensa apua.
Mä ainakin luulen, että tietyt jutut auttaa mulla suurelta osin placebo-vaikutuksen ansiosta. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa