Muoks. Maistuisi siiis

Kibaya kirjoitti:Otin itselleni haasteen tammikuun ensimmäiseksi viikoksi.
Pyrin syömään aamuisin jotain. Minulle tämä on iso juttu, koska mähän en syö aamuisin. En ole pystynyt. Ja nyt koulun aikana on ollut todella tuskaa, kun kymmenen aikaan on jo kiljuva nälkä ja kahdeltatoista on ruokatauko. Ei hyvä, ei ollenkaan. Nälkä ei missään kohtaa lähde ja kotiin päästessä se on taas jo kiljuva.

Lyyra kirjoitti:Nuugsion kaa syötiin tänä aamuna tämmöisiä aamupalaksi.
Vaahterasiirappi olikin mulle ihan uusi juttu ja hyvältä maistui ainakin lettujen kanssa. 

Lettuja ei saa paistaa liian kuumalla, keskilämmöllä riittää. Näihin lettuihin sopii hyvin seuraksi jäätelö ja marjat.

Ja vielä lämpöiset semmoiset, joihin voi sulaa. 

)synttärin kunniaksi tein tänään erikoishyvää ruokaa.
Ateria oli erinomainen.
Tosin huomenna, kun se on lisää jääkaapissa maustunut, se saattaa olla liian valkosipulista makuuni.
Hyviä ovat. Tosin pikkuisen enemmän olisi saanut puurossa olla suolaa. Toisin sanoen: olisin voinut laittaa suolaa ohjeen mukaisen määrän.
Tällä ohjeella tein ne. Tosin lisäsin taikinaan pikkuisen öljyä. Piirakoita tuli 17 kpl.
Tää on niin tätä. Ensimmäistä kertaa teen jotain ja heti oon muokkaamassa ohjetta.

Sippura kirjoitti:Kiban risotto kuulostaa hyvältä!![]()
Oiskos sulla tarkempaa reseptiä tai mistä voi käydä kyyläämässä ohjetta tarkemmin..?
)
Ja sitten vain sipuleihin.
Enkä tykkää siitä!
!

Valion luomu menköön siis nyt.

Nyt on jostain syystä hapanmaitotuotteita tehnyt mieli, vaikka aikoihin en ole niitä muuten syönytkään. Kaupassa alkoi ärysttämään, kun kaikki viilit on jotain kevytjuttuja. Ne on epäilyttäviä.
Naapurikaupasta löysin sitten kunnon punaista viiliä ja nappasin mukaan punaista maitoakin ja pistin viiliä muhimaan.
Pakastealtaasta otin vielä ruusunmarjasosetta, jolla sitten maustan viilin. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa