Jorssi kirjoitti: IMDb:n uudistuksesta en pitänyt, mutta sen sai helposti torjuttua asetuksista, joten no hätä.
Miten sen saa torjuttua?

Ollaan siskoliskosen kanssa kirottu sitä, mutta en mie ainakaan oo saanut sitä torjutuksi

Jorssi kirjoitti: IMDb:n uudistuksesta en pitänyt, mutta sen sai helposti torjuttua asetuksista, joten no hätä.

Jorssi kirjoitti:En ymmärrä minäkään. Musta tuo on nykyisellään paljon parempi kuin entinen. IMDb:n uudistuksesta en pitänyt, mutta sen sai helposti torjuttua asetuksista, joten no hätä.Yabba kirjoitti:Mä en henk.koht ymmärrä tuota muutosvastarintaa googlen kuvahakua kohtaan (tai muutenkaan uutta googlea kohtaan), tuo uusi on minusta 100 kertaa parempi kuin se vanha, toimii kännykässäkin paremmin kuin ns. mobiiliversio. Naamakirja sen sijaan on se, joka on mennyt käytettävyydessä alaspäin.
theia kirjoitti:Jorssi kirjoitti: IMDb:n uudistuksesta en pitänyt, mutta sen sai helposti torjuttua asetuksista, joten no hätä.
Miten sen saa torjuttua?
Ollaan siskoliskosen kanssa kirottu sitä, mutta en mie ainakaan oo saanut sitä torjutuksi

Jep, juuri noin. Tuon lisäksi laitoin itselleni vielä Title display countryksi "Original", koska alko vituttamaan ne suomennetut leffojen nimet.Emeritus kirjoitti:theia kirjoitti:Jorssi kirjoitti: IMDb:n uudistuksesta en pitänyt, mutta sen sai helposti torjuttua asetuksista, joten no hätä.
Miten sen saa torjuttua?
Ai niin sekö että se näyttää leffojen tietoja eri lailla, eri asettelulla? Itse kauhistelin tuota joku aika sitten kanssa ja sinkosin heti googlettamaan: Oletuksena käyttää tuota uutta systeemiä. Kirjautuneena pääsee halutessaan käyttämään vanhaa. --> account --> site preferences --> valintatäppä kohtaan "Show previous title and name page design". Jo pelittää.
Jorssi kirjoitti: alko vituttamaan ne suomennetut leffojen nimet.

Sulla on varmaan täppä kohdassa "Display full credits (title pages)".Lyyra kirjoitti:Mulla on nyt jotenki omituiset ne mun imdb-asetukset, mutta vois tieten käydä rukkailemassa niitä vähän lisää. Jotenkin sitä leffan nimeä klikkaamalla se menee suoraan johonkin KAIKKI TIEDOT IKINÄ -näkymään, joka ei ollut tarkoitukseni. Pitää käydä tutkailemassa, että miten sen saa korjattua...
Lyyra kirjoitti:Jorssi kirjoitti: alko vituttamaan ne suomennetut leffojen nimet.
Sama!
Jorssi kirjoitti:Sulla on varmaan täppä kohdassa "Display full credits (title pages)".Lyyra kirjoitti:Mulla on nyt jotenki omituiset ne mun imdb-asetukset, mutta vois tieten käydä rukkailemassa niitä vähän lisää. Jotenkin sitä leffan nimeä klikkaamalla se menee suoraan johonkin KAIKKI TIEDOT IKINÄ -näkymään, joka ei ollut tarkoitukseni. Pitää käydä tutkailemassa, että miten sen saa korjattua...
Käytännössä joo. Eihän iTuotteisiin saa itse edes vaihtaa akkua eli avata sitä koteloa itse, tämän jos tekee niin takuu on menny (tämä tulisi aina suorittaa AppleCaressa/Centerissä (ei Suomessa) ja se maksaa palvelu+tuntitaksan). Samoin jos asentaa softia jostain muualta kuin iAppStoresta, takuu on mennyt. Mikäli kiertää operaattorilukon (siis oikeasti, ******** se niitä liikutta jos siinä jonkun toisen operaattorin korttia käyttää ennen aikojaan, saman hinnan ne kuiten saa), takuu bye-bye. Muutenkin, loppujen lopuksihan tuo Applecare kattaa ilmaiseksi ainoastaan raudassa jo tehtaalta-asti olleet viat (jotka aiheuttavat täydellistä toimimattomuutta, esim anteeni ei kuulu tähän joukkoon) ja Applen omien sovellusten aiheuttamat (fataalit=>tiiliskivittävät) ongelmat, ei siis AppStoresta ostettujen, kolmannen osapuolen tuotteiden, vaan niiden, jotka tulevat mukana. Niin, pois luetaan myös ohjelmistopäivitysten aiheuttamat ongelmat (kuten se, että vanhemmat iTuotteet saattoivat hajota kun ne päivitettiin uusimpaan iOS:n, vaikka se niille virallisesti julkaistiin). Lisäksi olen tosiaan kuullut että varaosa/lähetys kulut takuuhuolloissa olisi kans tulleet asiakkaan maksettavaksi.Triple H kirjoitti:Eikös noissa takuuehdoissa muutenkin ollut jotain epämääräistä. Ainakin kaveri jotain puhui, että osan takuuhuollosta joutuisi joka tapauksessa maksamaan itse?
Lyyra kirjoitti:Mun kaverin macbook pro:n päälle läikähti vettä ja korjaus meni takuun piikkiin.

Pienempi kuin edellinen ja oikein toimivan oloinen. Näppäimiin en ole vielä oikein tottunut, mutta eiköhän tämä kirjoittaminenkin ala pikkuhiljaa luonnistua. Fordellakin voi pyöriä nyt useammin, kun ei tarvi olla vain koulun ja miehekkeen koneiden varassa. 

Ei oo vielä tärpännyt, jatkan yrittämistä 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa