Purple kirjoitti:Ja toinen prhn, miksei naisille tehdä reisitaskullisia, rentoja capreja. On tiukkaa farkkucapria yms, mut miksi vaan miesten puolella on reisitaskullisia. Häh?!
Viime kesänä tuskittelin saman ongelman kanssa. Naisten puolelta löytyi vain jotain strech-mallisia nuolevia capreja, ja mulle ei vain strech-housut istu (miksi kaikki naisten farkut on nykyään strechiä, oi miksi?). Liikaa muhkuroita. Yhdessä kaupassa kävin sovittamassa jotain muuta vaatetta, en muista enää mitä, ja katsoin kun sovituskoppiin oli jäänyt jos jonkin näköistä kudetta. Yhdet ihanan näköiset rennot capripituiset housutkin siitä pongasin, ja ajattelin piruuttani kokeilla. Istui tosi hyvin ja myhäilin tyytyväisenä. Hintalappua ei housuissa ollut, joten lähdin etsimään vastaavia... En löytänyt. Ennen kuin hoksasin selata housurekkiä myös miesten puolelta

Oli kyllä edulliset, ja hienot
:mies:

Ja kun

Lisäksin saatan näyttää pökkelöltä, tasapaksulta idiootilta huomenna. Tukkakin roikkuu tietysti miten sattuu ja meikki menee pilalle. Lisäksi lupasin olla kuskina, vaikka uhkasin, että tänä vuonna minä nautin boolista. Miten sä voit kieltäytyä, kun kuus jätkää vinkuu, että etkö vois ajaa.
Höpsistä.

Toisessa kaupassa kun koitin farkkusortseja, joissa

Kyllähän siihen lappuun rasvaa ja muuta töhnää tarttui, mutta en voi väittää huomanneeni itse nenässä mitään muutosta. Ihan samanlaiselta se näytti lapuilla kuin lapuittakin.