Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju!

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Pe 30 Touko 2008 16:32

Purple kirjoitti:Ja toinen prhn, miksei naisille tehdä reisitaskullisia, rentoja capreja. On tiukkaa farkkucapria yms, mut miksi vaan miesten puolella on reisitaskullisia. Häh?!

Viime kesänä tuskittelin saman ongelman kanssa. Naisten puolelta löytyi vain jotain strech-mallisia nuolevia capreja, ja mulle ei vain strech-housut istu (miksi kaikki naisten farkut on nykyään strechiä, oi miksi?). Liikaa muhkuroita. Yhdessä kaupassa kävin sovittamassa jotain muuta vaatetta, en muista enää mitä, ja katsoin kun sovituskoppiin oli jäänyt jos jonkin näköistä kudetta. Yhdet ihanan näköiset rennot capripituiset housutkin siitä pongasin, ja ajattelin piruuttani kokeilla. Istui tosi hyvin ja myhäilin tyytyväisenä. Hintalappua ei housuissa ollut, joten lähdin etsimään vastaavia... En löytänyt. Ennen kuin hoksasin selata housurekkiä myös miesten puolelta :pepsodent:

Oli kyllä edulliset, ja hienot :gay: :mies:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 30 Touko 2008 19:41

Olen totaalisen tyytyväinen tämänhetkisiin hiuksiini. :superhymy:
Niiden ei tarvitsisi ikinä kasvaa, (eikä värin haalistua). Puhuttiin jo kampaajan
kanssa, että syksyllä värjätään vielä tummemmaksi. Tummanpunaiseksi siis.
Kasvoni kuulemma hehkuvat siinä värissä. :gay:

Vietin pari tuntia etsien yksinkertaista, tietynväristä (tummanvihreää) ohutolkaimista
toppia. Ja kun sen piti olla vielä tietynlaista ainettakin. Ei löytynyt. :epäilevä: Ja kun
oikeasti luulin, että yhden topin löytäminen olisi maailman yksinkertaisin asia. Mutta helkkari
soikoon, kun jokaiseen on tungettu jotain hörselöä tai sitten ne olivat muuten vain väärän
värisiä. Joudun käyttämään yhtä vanhaa, joka on ihan väärää ainettakin.

Ja yhden tietynmallisen paidan haluaisin, mutta ei ole löytynyt. Sen pitäisi olla hiukan "raskausmekon"
tyylinen, mutta lyhyempi. Mutta juuri se malli ei näytä raskausmekolta päälläni (tai siis itse en
näyttäisi siltä, että olisin raskaana). Tai jos löytyy joku hyvä malli, niin siinä on joku räikeä
"hippikuvio", ja se kuvio saa minut näyttämään pläskiltä. :p

Ei ole elämä helppoa, ei. :p

Ja kävin monen kuukauden tauon jälkeen H&M:llä. Sieltä nyt en ainakaan löydä mitään. :friikki:

Mutta joo, tykkään kuitenkin hiuksistani! :superhymy:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Nugat » Pe 30 Touko 2008 21:32

Tuli ongelma, mitä laittaa kesäjuhliin, kun en minä sitä mekkoa mistään löytänyt.

Mutta eikös vain jouluinen bilehame käy kesäisen topin kanssa. :tilt:
Voi elämä. Miksei ihminen löydä vaatteita itselleen?
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Janet » Pe 30 Touko 2008 23:27

Huh, viime hetkellä sain vaatepakettini enne huomisen juhlia, jossa tulikin ihan kiva tunika. Siis vau. Vaikka kyllähän sen huomas, että isommilla rinnoilla sekin istuis paremmin (kyllä, laitoin paperitolloset rintsikoihin) ja mahakin näytti pienemmältä. :huoh: Lisäksin saatan näyttää pökkelöltä, tasapaksulta idiootilta huomenna. Tukkakin roikkuu tietysti miten sattuu ja meikki menee pilalle. Lisäksi lupasin olla kuskina, vaikka uhkasin, että tänä vuonna minä nautin boolista. Miten sä voit kieltäytyä, kun kuus jätkää vinkuu, että etkö vois ajaa.

Lisäksi mulla ei toimi netti, mä haisen pahalle ja olen nälkäinen ja varmaan taas tulen nuhaiseksi. Eli ihan helvetin paska päivä. Eikä edes menkat ole alkamassa.

Kiitos, että sain avautua.
Janet

ViestiKirjoittaja Shay » La 31 Touko 2008 17:18

Janet kirjoitti:Lisäksi mulla ei toimi netti, mä haisen pahalle ja olen nälkäinen ja varmaan taas tulen
nuhaiseksi. Eli ihan helvetin paska päivä. Eikä edes menkat ole alkamassa.

:paijaus: Höpsistä.

Kävin ostoksilla. Ostin kenkurat. Ne on kivat. :tilt: Kokeilin myös jossain kirotussa massavaateliikkeessä
pareja farkkusortseja/capreja 34 koossa enkä saanut niitä kirottuja housuja kiinni. :friikki: Oonhan mää
vähä lihonu viime aikoina, mutten kyllä noin paljon. Toiset housut sai kuoria pois jaloista... Piti sitten
tarkistaa sillä hetkellä jalassani olevien housujen koko. Kyllä, se oli 34. Minussa ei ole mitään vikaa,
mutta: 'seppälälindextaijoku, teijän housut on liika pieniä!' :nirppa:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja skray » Su 01 Kesä 2008 00:23

Shay kirjoitti:Kävin ostoksilla. Ostin kenkurat. Ne on kivat. :tilt: Kokeilin myös jossain kirotussa massavaateliikkeessä
pareja farkkusortseja/capreja 34 koossa enkä saanut niitä kirottuja housuja kiinni. :friikki: Oonhan mää
vähä lihonu viime aikoina, mutten kyllä noin paljon. Toiset housut sai kuoria pois jaloista... Piti sitten
tarkistaa sillä hetkellä jalassani olevien housujen koko. Kyllä, se oli 34. Minussa ei ole mitään vikaa,
mutta: 'seppälälindextaijoku, teijän housut on liika pieniä!' :nirppa:

Kai sä nyt tarkotat tuumakokoja, etkä niitä normaaleja, joissa on 34 yleensä pienin? :tilt:
Piti vaan tarkistaa. :hullu:

Mä haluan tyttöilemään ja ostamaan paljon kauneudenhoitotuotteita. Onneks maanantaina pääsen kaupungille vähä shoppailua harrastamaan. :)
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Shay » Su 01 Kesä 2008 00:27

skray kirjoitti:Kai sä nyt tarkotat tuumakokoja, etkä niitä normaaleja, joissa on 34 yleensä pienin? :tilt:
Piti vaan tarkistaa. :hullu:)

Ei ne tainnu olla tuumakokoja. :virne: Toisessa kaupassa kun koitin farkkusortseja, joissa
pienin koko oli 30 ja ne meinas tippua päältä. Aina väärän kokosta. :epäilevä:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja skray » Su 01 Kesä 2008 00:35

Housujen ostaminen on aina vaikeeta. Samoin kuin ylipäänsä vaatteiden. Varsinkin niiden, joita just sillä hetkellä tarvitsisi. :friikki:

Tarpeettomia vaatteita löytää aina.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja kaneli » Su 01 Kesä 2008 10:56

Siis mun täytyy kyllä hehkuttaa, että löysin vaatekaapistani vaikka minkälaisia kivoja kesävaatteita! :inkkari:
Mut silti mä tarttisin juhlakengät, mekon ja parit farkut. Haluuks joku lahjottaa mulle rahaa? :kauriinsilmät:
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja Deni » Ti 03 Kesä 2008 01:50

Käväisin tänään nopeasti tyttöostoksilla ennen töihin menoa. :gay:

Ostin huivin, kun löysin nätin ja sellaisesta kankaasta tehdyn, että sen saa sidottua päähän helposti niin että se pysyy eikä valu ympäriinsä. Lisäksi ostin supersöpön, yltiötyttömäisen nilkkaketjun, hopeisen, jossa roikkuu pieniä sydämiä. Toivottavasti tuo vaan kestää edes tämän kesän nyt, vaikka jouduinkin vähän lyhentämään sitä samantien...
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ti 03 Kesä 2008 10:27

Nenä"laastarit"! :pepsodent: Mun huokosiin tuppaa kertymään kaikenlaista ryönää ja on ihanaa, kun voi läntätä päälle laastarin ja nostaa kätevästi sadon ylös. Mahtava keksintö - sääli, että ne maksavat niin paljon... Käyttääkö joku muukin?
Fantsu

ViestiKirjoittaja irvikissa » Ti 03 Kesä 2008 11:32

Hei naiset!
Osaisko joku suositella suojakertoimellista päivä-/kosteusvoidetta kasvoille? Kerrointa vois olla 10-20 SPF ja kosteutuksen pitäis olla kevyt, rasvaisuuteen taipuvalle sekaiholle hyvä. Ja hinnan pitäis olla alle 20, mitä enemmän alle sen parempi. Etsin eläimillä testaamatonta tuotetta. Tulikohan liikaa ehtoja?
irvikissa

ViestiKirjoittaja Purple » Ti 03 Kesä 2008 11:44

irvikissa kirjoitti:Hei naiset!
Osaisko joku suositella suojakertoimellista päivä-/kosteusvoidetta kasvoille? Kerrointa vois olla 10-20 SPF ja kosteutuksen pitäis olla kevyt, rasvaisuuteen taipuvalle sekaiholle hyvä. Ja hinnan pitäis olla alle 20, mitä enemmän alle sen parempi. Etsin eläimillä testaamatonta tuotetta. Tulikohan liikaa ehtoja?

Body Shopilla on merileväsarjassa (tarkoitettu rasvaiselle/sekaiholle) suojakertoimella 15 oleva päivävoide, hinta vähän alle 20. En ole tuota kokeillut, mutta mulla on muita merileväsarjan tuotteita, ja niistä oon tykännyt.

Sen sijaan mulla on ollut niitten E-vitamiinisarjasta vastaava suojakertoimellinen päivävoide. Nyt sen hinta on näemmä 22,40, ei ollut noin paljon silloin tai tuskin olisin ostanut. Se kosteuttaa ja varmasti suojaa auringoltakin, tuntuu naamalla ihan kivalta, mutta jättää ihon kiiltäväksi, joten sitä en suosittele.

Muoks. Löysin aiemmin huikuilemani reisitaskucaprit. Sittarista. Maitokauppaostokset rules ok!
Purple

ViestiKirjoittaja irvikissa » Ti 03 Kesä 2008 15:15

Kiitos vinkistä Purple. Kävin Body Shopissa katsomassa tuotteita. Kertoimellisia kasvovoiteita näytti olevan joka sarjassa, mutta olivat kaikki sen verran hinnakkaita, että en raaskinut nyt. Tyydyin Sokoksella puolet halvempaan toiveajattelu-eläimillätestaamattomaan Lumeneen, sävyttävään tuotteeseen jossa on aurinkovoide ja sävyttävä päivävoide samassa pullossa mutta eri säiliöissä. En ole vielä kokeillut, toivottavasti on hyvä tuote.
irvikissa

ViestiKirjoittaja Deni » Ti 03 Kesä 2008 16:07

Irvis, kerro sitten, onko se hyvää. Mä nimittäin tarvisin jonkin vähän tavis-meikkivoidetta kevyemmän, mieluusti aurinkosuojallisen töhnän käyttöön näin kesäksi.

Rinnasta irtoaa iho, oon onnistunut näköjään jo polttamaankin itseni auringossa. Ei sitten ole tullut mieleen että aurinkorasvan aika on jo nyt... onneksi muu ei palanut kuin tuo kaula-aukon tienoo, siinä iho on niin ohutta että se kärventyy aina ensimmäisenä.
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 03 Kesä 2008 16:36

Fantsu kirjoitti:Nenä"laastarit"! :pepsodent: Mun huokosiin tuppaa kertymään kaikenlaista ryönää ja on ihanaa, kun voi läntätä päälle laastarin ja nostaa kätevästi sadon ylös. Mahtava keksintö - sääli, että ne maksavat niin paljon... Käyttääkö joku muukin?
Mä käytän. Mainioita ovat. Oon nyt käyttänyt Nivean nenälappuja. Sairaan hintasia kyllä ovat. :epäilevä: Jos joku tietää vastaavan tuotteen toisella merkillä, niin mainostakaa. En oo löytänyt muita.. Ainakaan tollasessa edes jokseenkin siedettävässä hintaluokassa.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Sade » Ti 03 Kesä 2008 17:22

Sain joskus nenälappuja jostakin ilmaiseksi (muistaakseni juurikin Nivean lappuja) ja kokeilinkin niitä. Mutta en kyllä tajunnut. :sori: Kyllähän siihen lappuun rasvaa ja muuta töhnää tarttui, mutta en voi väittää huomanneeni itse nenässä mitään muutosta. Ihan samanlaiselta se näytti lapuilla kuin lapuittakin.
Sade

ViestiKirjoittaja Nugat » Ti 03 Kesä 2008 17:24

Nenä"laastarit"! :pepsodent:

Joskus vuosia sitten kokeilin ja totesin, että tavallinen pakkausteippi ajaa saman asian, ja voi olla jopa tehokkaampi. :pepsodent:

En kylläkään tiedä minkälaisia nuo laastarit nykyään ovat. :tilt: Olisi kiintoisaa koettaa.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Outolintu » Ti 03 Kesä 2008 18:34

Olen kauneusihanteiden uhri: Varasin ajan varpaiden rakennekynsiin. :friikki: Tai mitkä lie geelivahvistukset ovatkaan. Muttakun ne lupasi kolme kuukautta kestävän tuloksen, niin sitten voisin pitää koko kesän sandaaleja miettimättä joka kerta, että onkohan kynnet nyt katkenneet / repaleiset / muuten vain kauhistuttavat. Ei se tosin ole mua aiemminkaan estänyt niitä sandaaleja käyttämästä, mutta nyt voin sitten tehdä sen suomatta edes ajatusta muiden ihmisten hyvinvoinnille. Harmi vain, että aika piti varata ennen töitä. Ikävä, jos tulee kiireen tuntu, kun siihen samaan pakettiin kuuluu myös jalkahoito. Ei ole kiva stressata koko aikaa, että ehtiikö. Jos aikaa jää, niin voisin haluta lakkaukseen jotain koukerokuviota. :ahihi:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja Plei » Ti 03 Kesä 2008 18:48

Mulla ei itse varpaankynsien kanssa ole ongelmia, mutta kynsinauhat ovat usein ihan kammottavan näköiset. Niitä pitäisi olla koko ajan rasvaamassa ja muutenkin puunaamassa, että pysyisivät kauniina. Yleensä en jaksa puunata. Jos jotain vaivaa mun kuivuneet kynsinauhat varpaissa, katsokoot muualle. :nirppa:

Mitäs muuta tyttöilmoitettavaa mulla ois? Ai joo. Rrrrrakastan e-pillereitä. Ei turvotusta, pms-oireita eikä kivuliaita menkkoja. Ihanaista. :sydän:
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja Nugat » Ti 03 Kesä 2008 19:07

Plei kirjoitti: Rrrrrakastan e-pillereitä. Ei turvotusta, pms-oireita eikä kivuliaita menkkoja. Ihanaista. :sydän:

Tätä minäkin ajattelin 7 vuotta, kunnes alkoi näkyä mielenterveydellisiä ongelmia. :friikki: Huomasin, että en muista viimeisistä vuosista kuin hämäriä muistikuvia ja totesin, että olen 2 vuotta itkenyt lakkaamatta. Ilman syytä. Talitintti syö siemeniä ja mä liikutuin. Kengännauha oli auki, harmistuin. Ja näitä mä saatoin ajatella montakin päivää, eli kun ajatus palautui sekunnin murto-osaksi mieleen niin sitä tulvaa ei saanut loppumaan. Myös aloin keksimään mitä hirmuisia sairauksia mulla onkaan, että kuolen varmasti kohta. Tai joku muu kuolee. Surin kaiken jo valmiiksi.
Sitten totesin, että en ole oikeasti tälläinen ja menin lääkäriin ja lopetin pillerit.

Nyt aurinko paistaa. :tilt: Kivutkin ovat vallan lientyneet sitten pillerien aloittamisen, mikä oli suuri yllätys. Olin jo valmiina suuntamaan päivystystä kohti, jos kivut olisivat samaa luokkaa kuin ennen, mutta järkytyksekseni ei tapahtunutkaan mitään. :tilt:

En halua mitään kauhukuvia iskeä, mutta en kyllä ihmette näin pitkän popsimisajan jälkeen tulevia ongelmia. Pillerit auttoivat kipuun, joiden takia niitä ryhdyin syömään, tiesi aina tarkalleen menkkojen ajankohdan ja niitä pystyi aina vähän siirtämään jos oli tarttis. Ja ei ole oikeastaan muuta moittimista. :) Paitsi niitä piti muistaa ottaa joka ilta. :friikki:

Toivottavasti Plei:llä homma toimii! :) Silloin pillereistä on paljonkin iloa. :tilt:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja elegia » Ti 03 Kesä 2008 20:34

Nugat kirjoitti:
Plei kirjoitti: Rrrrrakastan e-pillereitä. Ei turvotusta, pms-oireita eikä kivuliaita menkkoja. Ihanaista. :sydän:

Tätä minäkin ajattelin 7 vuotta, kunnes alkoi näkyä mielenterveydellisiä ongelmia. :friikki:

Jep. Mä olen alkanut huomata niitä jo kahden vuoden jälkeen. Oikeastaan tuntuu, että olen kaikinpuolin hermoheikompi ja masentuneempi nykyään kuin ennen. Haluaisin eroon siitä, että pimahtelen tuon tuostakin ja itkeskelen ihan mitättömiltä tuntuvista asioista. Ja on noiden popsiminen vissiin vaikuttanut vähän seksuaalisiin haluihinkin. Olenkin tässä pidemmän aikaa jo harkinnut noiden lopettamista, mutta toisaalta niissä on tosiaan ne hyvätkin puolet, tietää milloin menkat tulee ja kivut ovat hävinneet. Silti mä kuitenkin mietin, että onko noiden syömisestä mulle enemmän haittaa kuin siitä että en niitä söisi. Vaan olisiko sitten parempia ehkäisykeinoja? :p Vai pitäisikö vain yrittää vaihtaa merkkiä?

Muok. Niin joo, ja onhan noiden myötä vielä vararengaskin kasvanut.
elegia

ViestiKirjoittaja Migreeni » Ti 03 Kesä 2008 21:08

Mulla ei ole pillereistä ikinä koitunut mitään ongelmia ja olen niitä jo aika monta vuotta popsinut.

Tosin eihän sitä koskaan tiedä, mitä niistä voi vielä pidemmän päälle aiheutua, mutta toistaiseksi kaikki on sujunut loistavasti.

Kätevä keksintö se on. En kyllä siltikään epäröisi pillereiden lopettamista, mikäli alkaisin esim. masentua tms.
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Migreeni

ViestiKirjoittaja kaneli » Ti 03 Kesä 2008 21:09

Mä yritän koko ajan miettiä parhainta ehkäisykeinoa itelleni. Mä en oo aiemmin harrastanu pitkiä suhteita ja menkkakivutkin on olleet ihan siedettäviä, eli mä en oo koskaan syöny e-pillereitä.
Mua ahdistaa ihan kauheasti ajatus siitä, että söisin jotain hormoneita. Varsinkin, kun niistä voi tulla tommosia teidän mainitsemia ikäviä sivuoireita. :hullu:

Näistä jutuista pitäis ehkä jutella lääkärin kanssa, mutta enhän mä ole edes saanut varattua aikaa. Mulla on lääkäreistä muutenkin niin huonoja kokemuksia, etten mä ees usko niiden kuuntelevan näitä mun huolia. Kirjottavat kuitenki vaan pillerireseptin kouraan ja sanovat, että tsemppiä. :friikki:
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja Purple » Ti 03 Kesä 2008 23:57

Kävin taas pyörimässä kaupoissa. Toinen kerta viikon sisällä, shoppailumania!

Löysin unelmamekon. Viiskytlukutyylinen, musta pohja, jossa pieniä valkoisia palloja. Yläosa tiukka kotelo, kapeahkot olkainnauhat, vyötäröltä leveni isolle kellolle, pituutta vähän polven alapuolelle. Paremminkin rokkimekko kuin juhlamekko. Hintakin kipurajan alapuolella. Aivan ihana, paitsi yksi pieni vika: pikkasen liian pieni. Yritin pidätellä hengitystä mutta ei auttanut, yläosa liian tiukka. Ja tietysti se oli kaupan ainoa kappale.

Tuon mekon lisäksi koittelin aika monta muuta vaatetta ja mitä jäi käteen. Kolme mustaa t-paitaa. Taas.
Purple

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa