Kibaya kirjoitti:Tänään todettiin myös, että paljonko prosentuaalisesti tässä maassa on sitä porukkaa, jolla ei ole mahdollisuutta äänestää. Eli sairaat, liikuntavammaiset ja muut tahot, joille äänestäminen ei ole realistista syystä tai toisesta. Sairaaloissa kiertää äänestyslautakunta kyllä, mutta entä ne koteihinsa "jumiin" jääneet ihmiset joilla ei ole mahdollisesti apua tms. että äänestäminen onnistuisi. Heidätkin leimataan hiljaisten puolueeseen - halusivat he sitä tai eivät.
theia kirjoitti:Eilinen ilta joo meni lähinnä päätä pudistellessa ja toistellessa "mua pelottaaaaa".
Oon aika järkyttynyt. Tai siis tosi. Esimerkkinä se yks Persujen tyyppi Hämeestä, joka on sitä mieltä että aselaki vois olla väljempi. Siis mitä helvettiä?
Kauhajoki ja JokelaKuolo kirjoitti:Mikäs vika aselaissa nyt sit on? Tai sen väljentämisessä?

theia kirjoitti:Kauhajoki ja JokelaKuolo kirjoitti:Mikäs vika aselaissa nyt sit on? Tai sen väljentämisessä?
theia kirjoitti:Kauhajoki ja JokelaKuolo kirjoitti:Mikäs vika aselaissa nyt sit on? Tai sen väljentämisessä?

Maija kirjoitti:theia kirjoitti:Kauhajoki ja JokelaKuolo kirjoitti:Mikäs vika aselaissa nyt sit on? Tai sen väljentämisessä?
Eivät ne aseet yksin tapa. Joku niitä on aina käyttämässä. Kärjistetään: iso osa henkirikoksista ja pahoinpitelyistä tehdään teräaseella. Ei silti keittiöveitsien kieltäminen ongelmaa poista.
Mielestäni eilinen Keskisuomalainen tiivisti melko hyvin, millainen joukko Suomea on alkavalla vaalikaudella edustamassa. Lehdessä kerrottiin valitun perussuomalaisten ehdokkaan Teuvo Hakkaraisen tunnelmia vaali-iltana:
"Vaali-illan kylmähermoisin ehdokas oli varmasti perussuomalaisten Teuvo Hakkarainen. Kun läpimeno alkoi illalla häämöttää, oli viitasaarelainen sahuri omien sanojensa mukaan valmistautumassa yöpuulle.
- Olin oikeastaan jo sängyssä, mutta sitten alkoivat kaverit soitella, että läpi saatan mennä, hän jutteli.
Vaikka vaalitulos oli vielä Hakkaraisen osalta avoin, ei mies omien sanojensa mukaan jäänyt laskentaa jännittämään, vaan kertoi painuvansa takaisin pehkuihin.
- Töihin lähtö on aamulla kello neljä. Ja sitä paitsi, ei minulla ole televisiota eikä radiota eikä internetiäkään, joten mistäs minä sitä laskentaa edes seuraisin, mies väitti."
kun iltapäivälehtien otsikoissa on taas jotain niin maan kauhistuttavaa. 
Ai Käteisestä pääministeri. Missäs se fenno-ugrian refugee center nyt olikaan...?
Ei ole koskaan ollut politiikka näin jännää ja kiinnostavaa. Ja _kerrankin_ lehdistöllä on ihan oikeaakin uutisoitavaa, ettei tarvi jotain Tuksun naimisia lööpittää. Mä näen tämän enemmänkin mahdollisuutena kuin katastrofina. Joo, onhan ainakin osa siitä sakista ihan sakeaa, toisaalta onhan noita ollut siellä 200 joukossa ennenkin. Nyt se vaan saa paljon julkisuutta, koska jytky. Osa Persujen teemoista on jopa ihan järkeviä. Ja yllättävästi ns. pienen ihmisen puolella.
SDP (Jutta) tuntuu kovasti olevan kaveria Persujen (Timo) kanssa. Hyvä, ettei syliin hypännyt vaali-iltana
Hallituksessa voisi olla vaikka SDP, Persut, Vasurit ja Viheriät.
:liputuspäivä:Kuolo kirjoitti:Tää on vähän sama kun energiapolitiikassa on uutena perusteena "koska Fukushima". Unohtuu äkkiä se "koska ilmastonmuutos", "koska piehiukkaset" ja "koska fysiikan lait"
En tiiä, mutta miuta ainakin ahistaan, ettei asioita eden mietiä pätkän vertaan vaan ollaankun iltapäivälehtien otsikoissa on taas jotain niin maan kauhistuttavaa.
Aurora B. kirjoitti: Saa nähdä, mimmonen hallitus saadaan aikaanSDP (Jutta) tuntuu kovasti olevan kaveria Persujen (Timo) kanssa. Hyvä, ettei syliin hypännyt vaali-iltana
Hallituksessa voisi olla vaikka SDP, Persut, Vasurit ja Viheriät.
Ai niin, pakko vielä sanoa: Lindén tippui!!!!1:liputuspäivä:
Tr*ina kirjoitti:Jotain hämäräähän siinä oli, että Jutta jauhoi koko vaali-illan, että Persut kuuluvat seuraavaan hallitukseen. !
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa