Ei, vaan vituttaa tyhmät jenkit, kun tiputtivat Pian, vaikka siellä on jotain Pauleja, Stefanoita, Scottyja ja Jacobeja vielä jäljellä. Olihan Pia ehkä hieman tylsähkö, mutta sitten kun oikeasti repäisi ittensä irti balladeista ja teki sen vielä hienosti, niin kotiin vaan.Laaksonen kirjoitti:Alkaa taso olla niin kova, ettei kenelläkään ole enää mitään sanottavaa...?
Ja Pia oli kuitenkin parhaita, jos ei paras, laulaja siellä.Tää leffamusiikkikierros oli aika kummallinen. Kun miettii taaksepäin, niin mä en muista Caseyn ja Scottyn esityksiä ollenkaan. Eivät siis varmaan kovin kummoisia olleet. Jacobin klassikkobiisin raiskauksen kyllä muistan. Voi vittu, että ärsyttää tuo tyyppi. Ei kaikista biiseistä tarvi mitään kirkkokuoro-gospel-kiljumisia tehdä. Todella karmea esitys. Jacobin huonoin tähän mennessä ja se on paljon sanottu se. Jotenkin en usko, että tuolla ainakaan finaaliin asti mennään. Tippuuhan tuo varmaan syvän etelän ihmisille (ja Laaksoselle
), mutta tuleeko suurin osa äänistä kuitenkin pohjoisesta ja isoista kaupungeista.Haley ja Lauren olivat mielestäni Laurenin yhtä nuottia lukuunottamatta loistavia. Myös James veti hienosti, vaikka hänen suosimisensa alkaakin hieman mietityttää. Viikosta toiseen hänellä on hurjin lavashow. Milloin palaa pianot ja milloin saa yhden maailman parhaista kitaristeista kanssaan lavalle. Sitten oli vielä se Hulk Hogan, joka tosin oli vaan showta, mutta Jamesillehan sekin oli. Stefano veti myös ihan hienosti tällä viikolla ja kun Paul oli vaan ihan ok, niin oli ihan oikeutettu Paulin pudottaminen, vaikka taas Jacobia olisinkin toivonut pihalle.
Taso on tänä vuonna ollut loistava, mutta silti tässä on ollut niin monta asiaa, jotka on itseäni ärsyttänyt (viikosta toiseen tyttö pihalle lauluun katsomatta, Stevenin ja Jenniferin jatkuva lässytys ja ihqutus, Jamesin "suosiminen", Jacob ym.), että ei tämä kovin korkealle American Idol -kausien asteikolla mulla kyllä nouse.
Lista:
1. Haley
2. Lauren
3. Casey
4. James
5. Scotty
6. Stefano
7. Jacob

Siitä huolimatta omiksi suosikeiksi on nyt muodostunut James ja Haley. Eilen pääsi aiemmin mulle aika keskikastiin jämähtänyt Casey yllättämään takavasemmalta hienolla vedollaan. Tykkäsin kovastikin, ja yllätyin siitä. Se on noin muuten vähän... outo artisti
Ei istu mun mieltymyksiin.