Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 05 Huhti 2011 19:36

Toisinaan on niin perkeleellisen kettumaista olla nainen. :epäilevä: Ei ollut klamydiaa eikä edes syöpää
(vaikka mieluummin ehkä niinkin. :friikki: En tiedä mistä puhun.) Oli vain herkkä kohdunkaula, jolle ei nyt
voi tehdä oikein mitään, että kärsi ny stana siitä. :viha:

:pillitys:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 15 Huhti 2011 15:36

:ahihi: Oon laihtunut melkein 5 kiloa sitten tammikuun lopusta :ahihi:

Okei, nestettähän se on suurimmaksi osaksi, kun tuli juoksutettua nesteitä poispäin itestä.
Mutta silti :ahihi:
Vähän tunnen oloni tytöksi :tyttö:

Voisin palkita itseni... suklaalla :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 16 Huhti 2011 13:38

Menkat alko liian aikaisin keskellä työpäivää. :bubbles:
Onneksi työharjoittelija on tänäänkin töissä, niin pystyin juoksemaan kaupasta siteitä ja särkylääkettä. :helpotus:

Nyt tosin odotetaan jännityksellä, että tuleeko kipuja vai ei, kun olen vedellyt monta viikkoa maca-kapseleita ja MSM-jauhetta. :popkorni:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 16 Huhti 2011 21:43

Lyyra kirjoitti:Nyt tosin odotetaan jännityksellä, että tuleeko kipuja vai ei, kun olen vedellyt monta viikkoa maca-kapseleita ja MSM-jauhetta. :popkorni:

Joo morjens. :bubbles:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 15 Touko 2011 14:38

Kuukautiset :pillitys:
Kuukuppi :gaah:

Oikiasti, kertokaa nyt joku, miten nuo ohivuodot saa estettyä? :epäilevä:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 15 Touko 2011 16:26

Lyyra kirjoitti:Oikiasti, kertokaa nyt joku, miten nuo ohivuodot saa estettyä? :epäilevä:

:riips: Onkohan kuppi laitettu oikealle kohdalle? Myös tyhjennysväli vaikuttaa ainakin mulla. En taida osata auttaa. :(
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 15 Touko 2011 16:29

No on se ainakin oikeaan reikään työnnetty. :P
Kuppikunnan sivuilla sanottiin ettei saa työntää liian syvälle, enkä työnnä sitä ollenkaan syvälle. Silti vuotaa ohi. Tyhjennysvälistä riippumatta.

En halua siirtyä takaisin pelkkiin siteisiin. :pillitys:
Olosuhteiden pakosta käytän kuitenkin niitäkin. :epäilevä:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kumkvatti » Su 15 Touko 2011 16:46

Mulla kesti puoli vuotta tajuta, että jos käytän kuppia sen "virallisen" ohjeen mukaan, ei vaan toimi. Mun täytyy nimenomaan laittaa se syvälle, niin että kupin reunat menee kohdunkaulan ympärille. Muuten tulee ohi. Tuossa on vaan se, että runsaampina päivinä kuppi tulee aika nopeasti täyteen, joten sitä pitää olla vähän väliä tyhjäämässä. En tiedä auttaisiko isomman kupin hommaaminen siihen. Nyt mulla on se pienempi Lunette, joka taitaa olla pienimpiä mitä on.
Kumkvatti
yybersalama

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 15 Touko 2011 16:49

No kun mulla se hiissautui sinne tosi ylös ja ohivuotoja tuli silti. Samoin isommalla kupilla. Isomman kupin ehdoton plussa on myös se, että ei voi käydä pissalla, kun se puristaa virtsatiet tukkoon. :friikkipeukku:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kumkvatti » Su 15 Touko 2011 16:54

Mullakin hiissautui ylös, mutta itsestään hiissautuessaan se menee mulla niin, että kohdunkaula jää kupin ulkopuolelle, jolloin vuotaa väkisinkin ohi. Mun ainakin pitää erikseen asetella kuppi oikealle kohdalle, itsestään se ei sinne mene.
Kumkvatti
yybersalama

ViestiKirjoittaja Emilia » La 21 Touko 2011 16:46

Mulla on ollut aina melko vähäiset menkkakivut enkä ovulaatiokivun olemassaolosta tiennytkään ennen eilistä.
Ai s**tana. Alavatsassa oikealla puolella tuntui kuin olisi veitsi työnnetty sisään. Erityisen ihanaa se oli aina aivastuksen ja yskäisyn aikana. :epäilevä:

Pitänee käydä taas naistenlääkärillä. :huoh:

Onko teillä muilla tällaisia vaivoja ollut / hoidettu?
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 21 Touko 2011 16:53

Mulla ovulaatiokipu on sellainen pieni pisto vain, joten ei ole tarvetta hoidolle. Tuskin edes huomaan sitä joka kerta. :paijaus: kuitenkin sulle. Kipu ei oo kivaa. :norsu:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja kmaria » La 21 Touko 2011 17:09

Mulla kyllä välillä ovulaatio aiheuttaa kovan kivun, mutta se ei yleensä kestä kauaa. Koita kestää. :paijaus:

Ostin eilen kokeiluun Max Factorin False Lash Effect Fusion -ripsarin, kun oon tykännyt siitä fusionittomasta versiosta kovasti. Samoin ostin jotain (ehkä uutta) Lumenen meikkivoidetta ja sampoota. Oltuani kotona ehkä pari tuntia päätin kokeilla, miltä uudet meikit vaikuttaa ja tajusin sitten jättäneeni koko pussin linja-autoon. :läps: :keijo:
kmaria

ViestiKirjoittaja Emilia » La 21 Touko 2011 17:20

Tänään ei onneks satu enää, vähän vain "kaikuja" eilisestä. Huh, toivottavasti tästä ei tule tapa. :hullu:
Oltuani kotona ehkä pari tuntia päätin kokeilla, miltä uudet meikit vaikuttaa ja tajusin sitten jättäneeni koko pussin linja-autoon.

:(

Mäkin tykkään siitä FLE-maskarasta. En ole fuusioversiota kokeillut, mutta ehkä vois sitäkin vaikka seuraavaksi. :raps:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Nugat » La 21 Touko 2011 20:24

Emilia kirjoitti:Mulla on ollut aina melko vähäiset menkkakivut enkä ovulaatiokivun olemassaolosta tiennytkään ennen eilistä.
Ai s**tana. Alavatsassa oikealla puolella tuntui kuin olisi veitsi työnnetty sisään. Erityisen ihanaa se oli aina aivastuksen ja yskäisyn aikana. :epäilevä:

Pitänee käydä taas naistenlääkärillä. :huoh:

Onko teillä muilla tällaisia vaivoja ollut / hoidettu?

Jos kysta irtosi munasarjoista? Tuli ensimmäisenä mieleen, ei sen tuo tarvitse olla. :keijo: Mutta noita tulee ja menee ja joskus saattavat olla kipeitä irtoessaan.

Mä en ole koskaan tainnut kokea ovulaatiokipua. :riips: En mä ole edes tainnut tietää, että sellaisia on. :friikki: Mutta noissa menskakivuissa onkin sitten tarpeeksi...
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 21 Touko 2011 20:34

Mä oon ehkä päättänyt sijoittaa sellaiseen magneettihärpäkkeeseen. MSM-jauheesta ei ole mitään iloa, eikä maca-kapseleista. Kai niitä molempia pitäisi vetää kourallinen aamuin illoin, että toivotut vaikutukset saataisiin. :epäilevä: MSM-paketin kyljessä lukee, että 1-2 ruokalusikallista päivässä pitäisi tuottaa "terapeuttisia vaikutuksia", mutta p**kanmarjat, sanon mä. Ei siitä saa muuta kuin naaman :norsu: nv**ulle, kun sekin maistuu aika ikävälle. Onneksi maca-kapselit ei maistu millekään kun kokonaisena nielee. Tosin saattaa niistäkin jotain maca-röyhtäyksiä tulla, mutta ne kestää paremmin kuin sen jauheen maun. :umpfh:

Toinen, mistä haaveilen on joogakeijon kuukautistee, josta ainakin linkin takaa löytyy niin ylistäviä arvolauseita, että pakkohan sitä on kokeilla. Ainakin joku saman firman muu naistee on kovasti auttanut yleistä tukaluutta, mutta en ole juonut sitä kovin säännöllisesti. Harmi vaan että kuukautistee on loppu iherbistä, ja Suomesta en oo löytäny sitä mistään. Pitänee ootella, että iherb keksii tilata sitä jostain lisää.

Edit: Magneettihärpäke tilattu. Seuraavilla puolukkapäivillä testaillaan sit. Jos se ei toimi, teen reklamaation tai lahjoitan härpäkkeen Nugaalle jatkotesteihin. :keijo:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 26 Touko 2011 12:53

Lyyra kirjoitti:Mä oon ehkä päättänyt sijoittaa sellaiseen magneettihärpäkkeeseen.

Edit: Magneettihärpäke tilattu. Seuraavilla puolukkapäivillä testaillaan sit. Jos se ei toimi, teen reklamaation tai lahjoitan härpäkkeen Nugaalle jatkotesteihin. :keijo:

Mulla on nyt se. :superhymy:

Pikkukipujen kanssa suositellaan laittamaan värkki housuun pari päivää ennen vuodon alkua, ja semmosten vähän kovempien kipujen kanssa oli joku outo "seuraavan kierron loppuun asti" -ohje. Voimakkaiden kipujen kanssa suositellaan pitämään pysyvästi, mutta en tiedä miten se eroaa tuosta keskivälin ohjeesta. Aattelin pitää sitä nyt joka päivä kunnes seuraava verilöyly alkaa. Kassotaan onko siitä mitään taikaa. Ainakaan mitään peloteltua detox-juttua ei ole tullut vielä.

Tässä oli aika hurjat lupaukset. Apua endometrioosiin, kohdun ulosluiskahdukseen, ärtyneen suolen oireyhtymään, virtsankarkailuun, ummetukseen, pms-oireisiin, mielialanvaihteluihin. Lisäksi pitäis tulla mahtavan kaunis iho ja vahvat ja terveet hiukset ja kynnet. Sitä odotellessa. :popkorni:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Suvi » To 26 Touko 2011 13:03

Paljon tuo härpäke muuten maksoi? Tekisi mieli itsekin kokeilla, jos se lupaa noin paljon. :O:

Mä oon juonut naisteetä ja maanantaina kävin shoppailemassa. :tyttö: Ostin jopa jotain. :gay:

Tänään ajattelin satsata ja ostaa bikinit ihan rintsikkaliikeestä.
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 26 Touko 2011 13:17

Suvi kirjoitti:Paljon tuo härpäke muuten maksoi? Tekisi mieli itsekin kokeilla, jos se lupaa noin paljon. :O:

Mä maksoin siitä 35,90 e + postit. Vertailin ja halvimmalla löysin Terveysmarketista. Muualla oli neljän kympin luokkaa.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Suvi » To 26 Touko 2011 13:29

Ei kyllä ihan mahdottomia maksa, jos siitä on hyötyä... :raps:

Raportoi tänne ensin meille miten se toimii, niin minäkin voin testata. :tilt:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja puolikarkea » To 26 Touko 2011 13:44

Lyyra kirjoitti:värkki housuun

:keijo:
Keskityn olennaiseen. :virne:

---
Mie tartteisin uuden alaosan bikineihin. Nykyisissä yläosa on kiva, mutta alaosa ei miellytä. Viime vuonna oli pakko ostaa vaan jotkut, kun entiset alkoi olla käyttökelvottomat. Voihan se olla, että tälle kesälle ne järkevät vaihtoehdot on jo myyty oikeassa värissä ja koossa, mutta pitänee silti lähteä katselukierrokselle.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 26 Touko 2011 13:51

puolikarkea kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:värkki housuun

:keijo:
Keskityn olennaiseen. :virne:

No sikshän mä noin kirjoitin, että joku siihen tarttuu. :femmat: :keijo:

Mäkin tarttisin ehkä biksualaosan. Ostin viime juhannusaattona jotkut vihoviimeiset kauheessa kiireessä, eikä ne nyt oo ihan oikeeta paria (yläosa kuviollinen, alaosa yksvärinen, kuitenkin sama väri kuin kuviossa).
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja puolikarkea » To 26 Touko 2011 14:08

Lyyra kirjoitti:Ostin viime juhannusaattona jotkut vihoviimeiset kauheessa kiireessä, eikä ne nyt oo ihan oikeeta paria (yläosa kuviollinen, alaosa yksvärinen, kuitenkin sama väri kuin kuviossa).

Sama homma minulla, ettei osat ole varsinaisesti samaa paria, vaan väri on yhdistävänä tekijänä.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja heartless » To 26 Touko 2011 16:52

Voihan kirosana jos toinenkin! Myydäänkö tässä maassa missään kivoja uimapukuja? Paino sanalla kivoja. Bikineitä kyllä löytyy vaikka ja minkä värisiä, samaten marketit ovat pullollaan erilaisia mummouikkareita. Viimeksi tänään kävin turhautumassa Seppälässä, biksuja on jos jonkinlaisia hyllytolkulla ja sit perimmäiseen nurkkaan on piilotettu yks uimapukumalli. :epäilevä: Täytynee tilata Ebaysta, vaikka oikean koon arpominen hirvittääkin.
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 26 Touko 2011 16:56

Mikä sitten on kiva?
Mä tykkäsin jonkin verran Anttilan kuvastossa olleista systeemeistä.

Mun oma uikkarihan on ihan Prismasta ja sieltäkin urheilupuolelta, kun ne mummot kävivät nyppimään.
Toi on ainakin tukeva ja pysyy päällä. Malli on ihan basic ja materiaalikin tuntui sormeen vähän paremmalta mitä niissä kaikissa muissa joihin turhauduin. Tossa on kivasti kädet vapaat ja kiinnitys lapaluiden välistä, joka pitää kivasti myös rintavarustuksen paikallaan ja saa keskittyä tekemiseen, kun vaate pysyy päällä :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa