Lemmikkiaiheista ilmoittelua

Re: Lemmikkiaiheista ilmoittelua

ViestiKirjoittaja Eowyn » Ti 19 Huhti 2011 15:58

Onko vinkkejä miten saada vastusteleva ja arka kissa kantokoppaan? Meillä on kylppäriremontti alkanut, ja muutetaan evakkoon vähäks aikaa, mutta ei saatu kissoja mukaan! :friikki: Yks kissa tulisi kyllä vapaaehtoisesti mukaan, mutta toista ei saada millään ilveellä, hirvee taistelu! Se pelkää aivan mielettömästi. Ei sitten viitsitty jättää sitä yksin sinne pieneen huoneeseen, vaikka oltais toinen saatu mukaan. Mies sai jo kamalat taisteluarvet kun yritti saada sitä koppaan. :hullu:
Eowyn

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 20 Huhti 2011 09:10

Herkuilla!

Jos olisi mahdollista sopia remonttityyppien kanssa, että tulette aikana X hakemaan sen kissan pois, mutta tarvitsette sitä vasten hetken hiljaisuutta. Jos ei muuta, niin viikonloppuna.

Itse käytän aina kopan kanssa sitä, että jos vain tiedän aikataulun niin nostan kopan valmiiksi, piilotan sinne herkkuja ja annan olla. Välistä piilotan lisää herkkuja ja annan taas olla. Nykyään Myyy on helpointa saada koppaan, vaikka se on edelleen kaikista aroin.

Äänenkäyttö on myös hyvä havaita. Matalat, hyrisevät äänet rauhoittavat eläimiä ja mitä matalampi, pehmeämpi ja lämpimämpi, sitä todennäköisemmin eläimelle tulee mieleen luottamusta herättävät asiat. Ei kuitenkaan murinaa tai sihinää.

Taisteluarpia varmaan tulee.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Eowyn » Ke 20 Huhti 2011 13:23

No me nyt lopulta saatii se mukaan, laitettiin valjaisiin. Tosi, tosi varovasti sekin piti tehdä kun kisu oli niin hermoraunio tuosta metelistäkin mikä kämpässä on remontin takia. Seuraavalla kerralla kyllä ajoissa laitetaan se koppa esiin ja herkkuja sinne. Ei tullut mieleenkään että olisi noin vaikeeta saada yks kissa mukaan, saatii se kuitenkin viime muutossakin suht ongelmitta. Stressaantuneita ne on nyt molemmat tuossa toisessakin asunnossa, missä nyt majaillaan vähän aikaa. Feliwaytkin on loppuneet apteekeista ja eläinkaupoista. :huoh:
Eowyn

ViestiKirjoittaja puolikarkea » To 19 Touko 2011 15:48

Voisko joku tulla kertomaan tolle yhelle karvaperseelle, ettei sitä karvaa tarvia vaihtaa ympäri vuoden. :töktök:
Eikä oo avosta kyse. :virne:

Nimim.
Valkoisen karvan peitossa
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja kermit » Su 22 Touko 2011 18:42

Kibaya kirjoitti: Itse käytän aina kopan kanssa sitä, että jos vain tiedän aikataulun niin nostan kopan valmiiksi, piilotan sinne herkkuja ja annan olla. Välistä piilotan lisää herkkuja ja annan taas olla.

Ei toimi hotellivieraani kanssa lainkaan. Koppa on *rseestä vaikka sinne asettelis mitä. Vähimmillä henkisillä ja fyysisillä vaurioilla on selvitty, kun otan kissan syliin ja silittelen pitkään ja hartaasti. Sitten varovainen, mutta päättäväinen muilutus koppaan. Koppa syliin, ovi sen verran auki, että käden saa sisään ja sitten taas silitellään pitkään ja hartaasti. Koko operaatiossa menee sellaiset 30 - 45 minuuttia ja onnistumisprosentti kasvaa huomattavasti, kun kaikki muut kissankuljetukseen liittyvät hommat kuten vessan tyhjennys ja kippojen pakkaus hoidetaan vasta, kun kissa on paketissa. Yksikin liikutteluun viittaava juttu ja peli on menetetty.
I'm not your type. I'm not inflatable.
kermit

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 22 Touko 2011 20:16

Sun hotellivieras on selkeästi päättelykykyisempi tapaus kuin nämä urpåt.
Myyy nyt on ainoa jonka kanssa saa damagea.
Siinä ei auta silittelyt, lepertelyt tai mikään. Sen saaminen kyytiin on ihan puhdasta saalistusta.
Vahvempi voittaa - tähän asti se olen ollut minä.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 23 Touko 2011 13:10

Muistan kuulleeni kaverilta että hänellä ystävällään oli kissa joka ei millään suostunut menemään koppaan, koska se yleensä tarkoitti eläinlääkäriä. Eli tappeluksi veti joka kerta.

Kerran kissa oli kuitenkin niin kipeänoloinen että se oli pakko viedä eläinlääkärille. Kun koppa otettiin esille, kissa meni suoraan sisälle eikä inahtanutkaan. Eläinlääkäri sai kissan hoidettua (joku suolitukos tms.), mutta mielenkiintoista oli että kissa kuulemma tuntui ymmärtävän että minne ollaan menossa ja miksi.
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja kermit » To 26 Touko 2011 12:36

Mr. Smith kirjoitti:Kerran kissa oli kuitenkin niin kipeänoloinen että se oli pakko viedä eläinlääkärille. Kun koppa otettiin esille, kissa meni suoraan sisälle eikä inahtanutkaan. Eläinlääkäri sai kissan hoidettua (joku suolitukos tms.), mutta mielenkiintoista oli että kissa kuulemma tuntui ymmärtävän että minne ollaan menossa ja miksi.

Ei ne elikot tyhmiä ole, elleivät erityisesti sitä halua. Mulla on tän hotellivieraan suhteen se taktiikka, että kuljetuskoppa on esillä ja ovi avoinna koko ajan. Näin ei kopan esiin vetäminen aiheuta mitään slaagia. Yksiössä asuessani slaagit oli jotenkin hoidettavissa, kun pakopaikkojen määrä oli rajallinen ja nekin kaikki viiden metrin säteellä. Nyt neliöitä on kolminkertainen määrä kahdessa kerroksessa...

Ja ilmoitusluontoinen lemmikkiaska: saunan omistajat huom, kissa voi katsoa, että kylppärin perältä löytyvä huone on kokonaan kynsimiselle sisustettu tila. Tarkkaile lauteidesi hyvinvointia. Paljas perseesi voi vielä kiittää.
I'm not your type. I'm not inflatable.
kermit

ViestiKirjoittaja damn » Ma 30 Touko 2011 22:16

Kanista on tullut varsinainen riesa: se on oppinut murtautumaan ulos häkistä. Olisi pitänyt hommata joku säälittävän pieni kääpiökani,jolla ei ole noin paljon voimaa. En tiedä minkälaisen lukkuviritelmän tuohon rakentaisi, alkaa mennä vähän vaikeaksi, kun häkkiä pitää aukoa ja sulkea niin usein. Uutta häkkiäkään en oikein kehtaisi ostaa vaan lukon takia, ostin nimittäin tuon häkin muutama kuukausi sitten.

Niin ja tuon kanin kotiutumisesta muuten: voi luoja, että voi eläin olla itsepäinen ja temperamenttinen. Ei todellakaan ole kesyyntynyt sen neljän kuukauden aikana mitä se minulla on ollut, ei puhettakaan että sitä saisi silittää tai nostaa. Olen yrittänyt viettää sen kanssa paljon aikaa ja osaan todellakin käsitellä kaneja, mutta tämä on joku erityisen vaikea tapaus. Ikävää kun ei saa mennä lähelle, tällä hetkellä pitäisi nimittäin saada sen kynnet leikattua, mutta ei siitä mitään tule, joudun varmaan käyttämään eläinlääkärillä, jotta leikkaisivat. Huh huh.

:gaah:
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ti 31 Touko 2011 00:08

damn kirjoitti:En tiedä minkälaisen lukkuviritelmän tuohon rakentaisi, alkaa mennä vähän vaikeaksi, kun häkkiä pitää aukoa ja sulkea niin usein.

Ehdottaisin häkin oveen pistoolilukkoa, joita käytetään esim. riimunnaruissa. Minulla on sellainen käytössä tismalleen samassa tarkoituksessa. Pitää kalteripakolaisen kurissa ja on avausmekanismiltaan näppärä. Näyttäisi löytyvän mm. paikallisesta Prismasta remonttipuolelta alle kolmella eurolla. Tämän näköisestä tuotteesta siis kyse:

Kuva

damn kirjoitti:Niin ja tuon kanin kotiutumisesta muuten: voi luoja, että voi eläin olla itsepäinen ja temperamenttinen.

Heh, tervetuloa akkakanien maailmaan. :virne: Typyt osaa olla melko lailla oikukkaampia ja ärhäkämpiä luonteeltaan poikiin verrattuna, ainakin omalle kohdalle osuneet urokset on olleet huomattavasti naaraita leppoisempia. Eiköhän se teidän yhteiselo siitä vielä suttaannu. :tilt:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja damn » Ti 31 Touko 2011 11:44

puolikarkea kirjoitti:Ehdottaisin häkin oveen pistoolilukkoa, joita käytetään esim. riimunnaruissa. Minulla on sellainen käytössä tismalleen samassa tarkoituksessa. Pitää kalteripakolaisen kurissa ja on avausmekanismiltaan näppärä. Näyttäisi löytyvän mm. paikallisesta Prismasta remonttipuolelta alle kolmella eurolla.

Kiitoksia vinkistä, täytyykin käydä heti tällä viikolla ostamassa :).
damn

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 28 Kesä 2011 22:39

Vihaiset kissat :epäilevä:

Kun on ensin reissussa pidempään ja tulee takaisin, on tiedossa lemmikkien "vihaa". Mielenosoituksia ja :nirppa: - touhua.
Hypätään yöllä päälle, tiputellaan tavaroita ja haetaan huomiota.

Jos on kotona vain kaksi päivää ja lähtee taas, on kotiinpaluu vielä helvetillisempää touhua!
Se huuto ja mekkala oli aivan tolkutonta. Koko sunnuntain ajan mulle huudettiin aina kun ne oli hereillä.
Shinya erityisesti. Mau siellä ja mau täällä. Mau, mau, mau.
Nukkumaan mennessä tunki rintakehää vasten minun ja kirjan väliin nukkumaan. Minä haluan huomiota! Nyt! Mau!

Eilen se teki sitten myös syömämielenosoituksen :epäilevä:
Ei kelvannut muona ja kerjaamistä oli ilmassa. Illalla se oli jo ihan naurettavaa.

Aamulla annoin muonaa ja söi hyvällä mielellä. Nyt se on vähän rauhottunut, mutta tarkistelee mun tekemisiä aika paljon. Varmaan kusisi mun vaatteisiin, jos alkaisin pakkaamaan :epäilevä:
Hönöt :hullu:

Mua on jokusen päivän hämänneet koirat.
Vieraat koirat tulevat ja hakeutuvat lähelle. Istuvat jalan viereen ja ovat sitten siinä painautuneena. Nyt Myyyy tekee samaa :epäilevä:
Tulee viereen ja painautuu vasten jalkaa.
Eilen kaksi koiraa, viime viikolla yksi ja nyt tuo kissa :salaliitto:

Ei sillä, ei mua haittaa, mutta toisen koiran emäntä eilen ihmetteli mitä se eläin oikein tekee, kun ei kuulu koiran tapoihin lähestyä vieraita ihmisiä.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 29 Kesä 2011 00:08

Kibaya kirjoitti:Mua on jokusen päivän hämänneet koirat.
Vieraat koirat tulevat ja hakeutuvat lähelle. Istuvat jalan viereen ja ovat sitten siinä painautuneena. Nyt Myyyy tekee samaa :epäilevä:
Tulee viereen ja painautuu vasten jalkaa.
Eilen kaksi koiraa, viime viikolla yksi ja nyt tuo kissa :salaliitto:

Ei sillä, ei mua haittaa, mutta toisen koiran emäntä eilen ihmetteli mitä se eläin oikein tekee, kun ei kuulu koiran tapoihin lähestyä vieraita ihmisiä.

Ehkä he aistii että sulla on jalat kipeinä ja haluavat hoitaa. :)
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 24 Heinä 2011 17:17

Mulla on ikävä Temppu-Moukaria. :huoh:
Se on mummulassa hoidossa Princen keikan takia, ja tulee kotiin näillä näkymin tiistaina, jos suostuu lähtemään kyytiin. :(
Isä on hakenut sille kiipeilypuun metsästä, ja sanoi, ettei kissa enää suostu kotiin lähtemään, kun se innostuu siinä kiipeilemään. :huoh:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 24 Heinä 2011 22:31

Voi että :paijaus:

Niiden pitää tuoda kissa ja puu!

Mä olen alkanut pitämään iltaisin olkkarin ikkunaa sepposen selällään. Ikkuna pysyy kokoajan valvonnan alla kun istun tietokoneen äärellä ja neidit eivät enää jaksa edes kytätä siitä. Jotain lintuja myyy yrittää vilkuilla, mutta se riittää kun yskäisee ja katti katoaa salamana muualle :keijo:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 18 Elo 2011 16:33

Ihmettelin eilen, että miten musta tuntuu Myyyyn muuttaneen muotoaan :epäilevä:
Äsken keksin sen!
Se on noussut seisomaan kunnolla :keijo:
Tähän asti Mykinen on kävellyt vähän kyyryssä ja alempana. Olen puhunut sellaisesta "äijä"asennosta. Äijä on hävinnyt ja Myyy seisoo ihan suorin tassuin. Sen pää on eri asennossa ja piirteet tulevat eri tavalla esiin.
Arkahan se edelleen on - hetkittäin. Kuitenkin yleinen rentous on ruvennut löytymään ja muut ihmiset eivät enää niin paljoa haittaa hänen olemassaoloaan :keijo: Häneen saa siis ehkä koskea ja silittää, eikä hyllystä poistumiseen kulu enää sitä kahta tuntia :hymyhali:
Suvin ollessa täällä Mykinen uskaltautui kulkemaan Suvin selän takaa sohvan selkänojaa pitkin.

Ehkei siitä koskaan tule mitään maailman sosiaalisinta kissaa tai sellaista, mutta hyvä kissa se on. Eniten peto näistä kolmesta.

Myyyy :sydän:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Kuolo » Su 21 Elo 2011 14:45

Hyvä näitä on lukea reilusti jälkikäteen :keijo: Mutta häpyhäkeistä tuli semmonen mieleen, että miulla oli joskus teininä tarantella. Aika helppohoitonen lemmikki, eikä se stressiinkään kuollu vaikka sitä piti kädellä välillä ja välillä sai seikkailla vapaanakin. Ei edes käyny mitään kun se yks kerta lipsahti kun kiipeili verhokotelon reunaa. Pudotus katon rajasta ruoraan selälleen lattialle ei ilmeisesti tunnu missään kun ei paina oikeestaan mitään :keijo:
Jännä kaveri sikäli, että siltä puuttu yks jalka sillon kun mie sen ostin, mutta seuraava nahan luonti ja jo oli uus jalka. Ois aika näppärää ihmisellekin :keijo:
Ei tarvinnu joo kovin usein syöttää, mutta siks mie siitä sit joskus luovuinkin kun ruoka oli niin vaikee pitää hengissä :epäilevä: Sirkat ei muutenkaan elä kovin pitkään ja sit kun niitä pitää syöttää ja pitäs välillä vissiin koittaa putsailla parkojakin pois purkista. Kiva kun purkki sirkkoja makso jonku 80 markkaa ja se hämis ehti syyä ehkä kaks ennenkun ne loput kuoli :epäilevä:
Voiskin joskus kysästä tuolta entiseltä yläasteelta, että vieläkä se hämis siellä on hengissä. Sinne mie sen luovutin :tilt:

--------------------

Ja sit kissojen koppaan survomiseen :keijo:

Jokun kerran on pitäny laittaa vastaan harannu ihan tuntematon kissa koppaan. Sillon ei oikeen houkuttimet tai silittelyt auta. Stressiltä ei voi välttyä, mutta yleensä siinä tilanteessa sitä oli jo muutenkin. Sen huomasin heti, että kesy kissa menee koppaan paljon helpommin kun sen laittaa sinne perse edellä. Varmasti laittaisit itekin hanttiin jos pää edellä johonkin koloon survottaisiin.
Sit taas vähän villimmät tai muuten hanttiin panevat kissat on meny aika hyvin kun kääntää sen kopan pystyyn ja laskee kissan sinne mielellään niskasta roikottaen. Nopeesti vaan koppaan ja kansi päälle. Kyl se sit rauhottuu samantien.
Samaan tyyliin menee myös puolivillit riehuvat kissat, joita pitää vaijerilenkillä nostaa kaulasta. Se nyt ei oo kivaa kellekään mut parempi kaikille kun ottaa kerran ronskisti kun sit taas monta kertaa yrittää liian varovaisesti.
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 21 Elo 2011 18:50

Kuolo kirjoitti:Ja sit kissojen koppaan survomiseen :keijo:

Jokun kerran on pitäny laittaa vastaan harannu ihan tuntematon kissa koppaan. Sillon ei oikeen houkuttimet tai silittelyt auta. Stressiltä ei voi välttyä, mutta yleensä siinä tilanteessa sitä oli jo muutenkin. Sen huomasin heti, että kesy kissa menee koppaan paljon helpommin kun sen laittaa sinne perse edellä. Varmasti laittaisit itekin hanttiin jos pää edellä johonkin koloon survottaisiin.
Sit taas vähän villimmät tai muuten hanttiin panevat kissat on meny aika hyvin kun kääntää sen kopan pystyyn ja laskee kissan sinne mielellään niskasta roikottaen. Nopeesti vaan koppaan ja kansi päälle. Kyl se sit rauhottuu samantien.
Samaan tyyliin menee myös puolivillit riehuvat kissat, joita pitää vaijerilenkillä nostaa kaulasta. Se nyt ei oo kivaa kellekään mut parempi kaikille kun ottaa kerran ronskisti kun sit taas monta kertaa yrittää liian varovaisesti.

Näille neuvoillepa oliskin ollut tarvetta tänä aamuna. No ens kerralla sit pitää koittaa muistaa. Kiitti, Kuolio! :tilt:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja damn » Ke 07 Syys 2011 13:01

Kani täytti äskettäin vuoden :hymyhali:. Vasta viimeisen kuukauden aikana se on alkanut tykätä siitä, että silittelen sitä. Ennen se tuli kynnet ja hampaat edellä käteen kiinni, minulla on hienoja taisteluarpia kädessä... Viime aikoina kani on alkanut pitää ihan jumalatonta meteliä aamulla viiden-seitsemän välillä. Nukun muutenkin huonosti, joten mun yöunet on alkaneet jäädä pariin tuntiin. Eikä vaikuta mitenkään, vaikka pitäsin sitä illalla vapaana ja se saisi kuinka paljon virikkeitä. Kanilla on häkin ovessa kaksi puolikarkean suosittelemaa pistoolilukkoa, mutta uskokaa tai älkää, se on niin vahva, että meinaa tulla häkistä läpi muutenkin. Alan olla helisemässä ton elukan kanssa, kun tässä kämpässä ei ole huoneita, joihin voisin sen lukita ja vaimentaa meteliä sulkemalla oven. Joku päivä tätä menoa tyrkkään sen aamuyöllä käytävään ilostuttamaan naapureita. Haluan nukkua :( .
damn

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 15 Loka 2011 16:21

Siskoni koira on tänään nukkunut pois. :itku:
Siskojen koirat on aina olleet mullekin läheisiä, ja siksi ottaa koville. Tämä tuli vielä suht yllättäen. Kaiken piti olla paranemaan päin. :hämillään:

:huoh:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Sippura » La 15 Loka 2011 16:47

Lyyra :paijaus:

Mr. Smith kirjoitti:Kerran kissa oli kuitenkin niin kipeänoloinen että se oli pakko viedä eläinlääkärille. Kun koppa otettiin esille, kissa meni suoraan sisälle eikä inahtanutkaan. Eläinlääkäri sai kissan hoidettua (joku suolitukos tms.), mutta mielenkiintoista oli että kissa kuulemma tuntui ymmärtävän että minne ollaan menossa ja miksi.

No nyt pääsi itku. Tuli tästä niin mieleen 2 vuoden takainen syyskuu ja meidän kissaveljeksistä toinen, joka sai
äkillisen ja neljässä päivässä ikiuneen vievän pissatulehduksen. Jotkut fordeilijat saattavat tämän tapauksen
muistaakin.

Kisu oli ruvennut sunnuntaina pissailemaan tiheästi ja lopulta laatikolla oli veritippojakin. Lähdettiin heti yöllä
päivystykseen, jossa kisu sai lääkettä ja jonka piti auttaa särkyyn ja pissatulehdukseen. Pissanäytettä ei saatu,
sillä pissat ennätti tulla matkalla kuljetuskoppaan.

Hetken näytti että kisun olo parani, mutta parin päivän päästä hiekkalaatikolla ramppaaminen taas alkoi. Kohta
kisulle ei enää riittänyt hiekkalaatikko, vaan se yritti tehdä pissaa joka puolelle kämppää kivuissaan muristen ja
kun toinen kisu yritti mennä katsomaan mikä veljellä oli hätänä, se sai kiukkuisesti tassusta. Päivystysaika saatiin
vasta parin tunnin päähän, ja kun lääkärille piti lähteä, yleensä kuljetuskoppia vihaava kissa meni suosiolla odottamaan
istumaan koppaan.

Päivystyksessä yritettiin yli yön liuoitusta ja seuraavana päivänä tuli jo soitto, että kissan voi tulla hakemaan kotiin
toipumaan.

Meni puoli tuntia ja pyydettiin tulemaan mahdollisimman nopeasti että voidaan pian päästää kissa kärsimyksistään,
mitään ei ollut tehtävissä. Tukos oli uusinut ja virtsarakko pahasti arpeutunut.

Mun särkyy vieläkin joka kerta sydän kun mietin Suloa siellä lääkärillä, sen katse pyysi että antakaa mun jo mennä.
Nippa nappa vuoden täyttänyt ihana kolli.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 20 Loka 2011 10:35

Te-Mo pissasi eilen illalla verta. :(
Huomiseksi sain lääkäriajan (sieltä, missä ollaan käyty ennenkin), mutta puhelimessa sanottiin, että jos pissaaminen menee niin hankalaksi, ettei tule kuin tippoja kerrallaan, niin sitten pitää mennä päivystykseen heti kun pääsee. Nyt oon töissä enkä pysty seuraamaan hänen pissakäyttäytymistään ennen kuin iltapäivästä vasta.

Voi Mou :ahistus:

PS. Sippuralle erityiskiitos paijauksesta. Hra Iippo oli kamalan mukava koira. :(
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Nugat » To 20 Loka 2011 13:58

Mou! :kauhistunut: Kuulostaa pelottavalta. Toivottavasti ei kuitenkaan tulisi päivystystilannetta. :paijaus:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 20 Loka 2011 14:51

Sitä minäkin toivon :(
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 01 Marras 2011 10:33

Ahdistaa, kerroinkin tuolla tuntemusketjussa tädin koiran lopettamisesta. Mä en tiedä miten päin olisi täällä töissä, koira oli kuitenkin vähän kuin tädin lapsi, ja melkein kuin yksi mun "serkku". Tämä tuli kyllä niin yllättäen, vaikka eilen ja sunnuntaina oli puhetta, että koira on pakko vielä lääkäriin. En kuitenkaan edes varautunut pelkäämään pahinta. :(
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

EdellinenSeuraava

Paluu Känpillä