Euforiat ja ahdingot - eli kaikenlaiset tuntemukset

Re: Euforiat ja ahdingot - eli kaikenlaiset tuntemukset

ViestiKirjoittaja Shay » To 26 Touko 2011 18:19

Oksettaa, ahdistaa, rinnasta ottaa, itkettää, ei tee mieli syödä.. Laihduin kaksi kiloa
kahdessa päivässä. :friikki: Toisaalta helpottunut olo, ettei tarvi enää ikävöidä ja odottaa
jätetyksi tulemista, mutta pelottaa se hetki, kun kaipaus toisen viereen iskee. Vihaan elämää...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 31 Touko 2011 21:19

Viikko tuskaa takana. :friikki: Itkun ja tuskan seasta keräilen sirpaleitani. :huoh:
Olen huomannut, etteivät kaikki vihaa mua. Ihan kiva, kun paras kaveri, jota en oo nähnyt
vuosiin jaksoi vastata s-postituskailuuni viime viikolla ja kyseli tänäänkin selviänkö. :hymyhali:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Pvi » Ti 31 Touko 2011 21:47

Kiva kuulla, että huomaat muiden välittävän.
Syötkö sä jo kanssa?
Jos ei oikein maistu, niin yritä syödä jotain, mikä menee alas.

T. Sydänsurusyömättömyysekspertti... maito, jäiset masnsikat ja suklaavanukas.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 01 Kesä 2011 06:34

Pvi kirjoitti:Kiva kuulla, että huomaat muiden välittävän.
Syötkö sä jo kanssa?
Jos ei oikein maistu, niin yritä syödä jotain, mikä menee alas.

T. Sydänsurusyömättömyysekspertti... maito, jäiset masnsikat ja suklaavanukas.

Pikkuhiljaa on taas ruokahalukin palannut. Pakko syödä, kun pitää treenata salilla, ettei patoudu
asiat. Eilen söin jo karkkiakin, vaikka ei meninaa kunnolla maistua. :friikkipeukku: Jos mää en voi
syödä karkkia, niin on pahasti asiat sekaisin ja no onhan ne.
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Pvi » Ke 01 Kesä 2011 10:59

Jos tää yhtään lohduttaa, niin herra ravitsemustieteilijä Partik Borg on sanonut,
että jos surujen keskellä ei ole ruoka mielessä, niin se on ihan terve reaktio ja
merkki siitä, että suhde ruokaan on kunnossa.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja L-S » Ke 01 Kesä 2011 19:07

Shay :paijaus:

Onpas ollut huonon tuurin päivä. Rikoin polkupyöräni työmatkalla ja sain valtavan mustelman käsivarteen. Töissä oli tietokoneongelmia, niiden selvittelyyn meni noin viisi-kuusi tuntia, joten en saanut juuri mitään aikaan koko päivänä. Raahasin ajokelvottomaksi hajonneen pyörän kotiin, siinä meni ainakin tunti ja kaikki käsivoimat. Sen jälkeen oli vielä pakko lähteä käymään postissa, jonne päästyäni totesin, että se onkin helatorstain kunniaksi mennyt normaalia aikaisemmin kiinni.

Tällä viikolla on muutenkin ollut vastoinkäymisiä. Menee kauniit, aurinkoiset päivätkin ihan ohi kun kaikki takkuaa. Alan jo epäillä, että olen kirottu. :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Shay » La 04 Kesä 2011 23:15

Vittu, että mää oon hukassa. :huoh: Ennen olin tyytyväinen, sitten olin onnellinen ja nyt en tiedä, mitä
olen tai mitä teen. :huoh:
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 04 Kesä 2011 23:40

Shay kirjoitti:Vittu, että mää oon hukassa. :huoh: Ennen olin tyytyväinen, sitten olin onnellinen ja nyt en tiedä, mitä
olen tai mitä teen. :huoh:

:paijaus: :halitus:

Älä tee mitään.
Helpommin sanottu kuin tehty.
Ole itsellesi hyvä.
Koska hyvä kuitenkin olet. Olit sitten hukassa tai mitä vaan.

--

Mulla särkee pää.
Neljänä päivänä peräkkäin alkoholia.
Ei hyvä asia.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 05 Kesä 2011 10:30

:itku: Ahdistaa. Elämä on välillä hiton raskasta. :huoh: Eilen illalla tuli itkettyä kunnolla ja paljon. Illalla (yöllä) olin jo valmis varaamaan kampuspapilta jutteluajan. Mut saa nähdä. En mä sillekään pystyis puhumaan. Vaikka haluaisin. Onneksi Miehekkeen kanssa juttelu auttoi. Ihan vähän, mutta silti...

Koko yö tuli nähtyä hyvin levottomia ja enemmän tai vähemmän ahdistavia unia. Vieläkin ihan outo fiilis.

Viikon päästä 1,5 viikoksi keikkatöihin. Ehkä silloin saa ajatuksia selvitettyä. Tai sitten ei.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Shay » Su 05 Kesä 2011 13:33

marenkienkeli kirjoitti::itku: Ahdistaa. Elämä on välillä hiton raskasta. :huoh: Eilen illalla tuli itkettyä kunnolla ja paljon. Illalla (yöllä) olin jo valmis varaamaan kampuspapilta jutteluajan. Mut saa nähdä. En mä sillekään pystyis puhumaan. Vaikka haluaisin. Onneksi Miehekkeen kanssa juttelu auttoi. Ihan vähän, mutta silti...

:paijaus:

On se hienoa, että sulla on kuitenkin joku, jonka kanssa jutella.
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 05 Kesä 2011 14:20

Shay kirjoitti:On se hienoa, että sulla on kuitenkin joku, jonka kanssa jutella.

Onhan se. Tosin kun samainen henkilö on osasyy siihen, että ahdistaa tietyt asiat niin... :epäilevä:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Shay » Su 05 Kesä 2011 15:27

marenkienkeli kirjoitti:
Shay kirjoitti:On se hienoa, että sulla on kuitenkin joku, jonka kanssa jutella.

Onhan se. Tosin kun samainen henkilö on osasyy siihen, että ahdistaa tietyt asiat niin... :epäilevä:

Joissain tapauksissa ainakin se ahdistuksen aiheuttaja on ainoa, joka pystyy jotenkin selvittämään asioita,
sillä se on ainoa, joka tietää, miksi se toimii siten, että aiheuttaa ahdistuksia... tai jotain...
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Kuolo » Su 05 Kesä 2011 20:47

Sit on kans hyvä muistaa se, ettei parisuhde ole terapiasuhde. Jos siitä semmosen tekee, niin sit se ei enää ole parisuhde.

Toki toisesta pitää voida tukea ottaa kun on vaikeaa, mutta jos se menee jatkuvaksi kannatteluksi, niin molemmat kaatuu.
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 05 Kesä 2011 21:44

Kuolo, totta puhut. Onneksi meillä ei niin ole. Eilisestä itkukohtauksesta syntyi hyvin hedelmällinen keskustelu ja vuorokauden asiaa sulateltuani olen taas hyvin paljon rauhallisempi. Pikkuisen edelleen ahdistaa, mutta ei pahasti.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 08 Kesä 2011 13:07

Inhottaa, että tuhlaan kauniit päivät synkistelyyn ihan typerien asioiden takia. En pysty toimimaan ja kurkkua kuristaa. Pitääkin olla tällaisia hulluja epävarmuuskohtauksia. Itsestä. Kaikesta.

Tekisi mieli vain nukkua. :huoh:
Maija

ViestiKirjoittaja Shay » Su 12 Kesä 2011 21:09

Vittu, mikä itkujen päivä. :friikkipeukku: Paljonko kyyneleitä yhteen ihmiseen voikaan mahtua...
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 13 Kesä 2011 13:36

shay :paijaus:
Anna tulla vaan. Kyllä ne vielä vähenee.

--

Olen ilmeisesti aurinkokenno :friikki:
En toimi ilman valoa.
Pää jumittaa.
Pitäisi hoitaa velvollisuuksia aka töitä.
Katon omasta mielestäni kelloa 5 min välein, mutta siinä vaihtuu aina tunti edessä.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Vanilla » Ti 14 Kesä 2011 20:29

Voimia Shaylle!

Oloni on toisaalta ihan :huoh: ja toisaalta vähän myös :puhina:. Toissayön ja viime yön jouduin nukkumaan yksin, kun hellun piti tehdä juttuja. Nyt se sitten kysyi, menisinkö sen luokse. Muuten joo, paitsi että mulla on tuo koira kylässä ja olen menossa aamulla töihin. Koira ei osaa kulkea pyörän kanssa, eli pitäisi kävellä. Työmatkani on kolmisen kilometriä lyhyempi kotoa kuin hellulasta. Tarkoittaisi siis sitä, että mun pitäisi aamulla lähteä ihan sairaan aikaisin kävelemään sieltä ensiksi kotiin ja sitten pyöräillä töihin. Kieltäydyin. Hellu ei myöskään ainakaan heti luvannut tulla tänne yöksi. Miksi ei? En käsitä. Ärsyttää. :pillitys:
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Vanilla

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 17 Kesä 2011 22:54

:gaah: Ahdistaa, ku pitäs lomailla. :töktök: Festareille meno lähinnä saa voimaan pahoin, kun tietää, että
ex-kulta, jonka kanssa sinne oli puhe mennä, onkin siellä kavereiden kanssa pitämässä hauskaa ja mää
joudun meneen yksin. :epäilevä: Koko ajan sielläkin varmaan katselee/yrittää olla katselematta ympärilleen,
jos sattuis bongaan sen. Sen läsnäolo leijuu kuitenkin koko illan mun kiusana hengittäen niskaan. :epäilevä:
:huoh: Mene jo pois paha olo...
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 29 Kesä 2011 06:42

Aamut pitäisi kieltää laissa... :huoh:

Töihin pitäisi lähteä pätemään, mutta tekisi mieli jäädä sänkyyn itkemään. Eipä paljon tullut aamuyöllä nukuttua.
On niin pahasti nyt sellainen tunne, että en halua olla yksin. Haluan oman kultani kainalooni nukkumaan ja
haluan pitää siitä huolta. Kun vois vain silittää toista...
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 29 Kesä 2011 12:35

Saman päivän aikana todellista ahdingon tunteesta helpotuksen kautta takaisin lähelle ahdinkoa.
Vähän hienoa hei :keijo:

Raha on mun ahdinko.

Mietin kaupassa millä rahalla maksan seuraavat kissanmuonat.
Sitten kassa piipasi purkkilajitelman, sanoi summan ja vasta maksettuani tajusin saaneeni kuusi purkkia yhden hinnalla. Universumin kosmiset voimat olivat köyhän puolella.

Helpotusta hieman korvensi kotiinpaluu ja laskut lattialla.
Että sillä tavalla.
Mutta ainakin on ne pennoset siihen seuraavaankin kissanruokasatsiin.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Shay » To 30 Kesä 2011 21:11

Oon taas viettäny liikaa aikaa itseni kanssa, ku rupean miettimään ihmiskunnan muuttamista...

Miksi ihmiset on niin estoisia ja jumissa yhteiskunnan paineiden, tapojen, normaaliuden alla?
Miksei voi sanoa, miltä tuntuu ja mitä tarkoittaa? Miksei voi olla sellainen kuin on?

Miksi pitää pelätä ja hävetä? Ehkä siksi, kun toiset tuomitsee, mutta mikä niitä vaivaa?

Jostain viime päivinä on purskahtanut mun halu elää, mutta tuntuu, että ei tämä maailma
anna siihen mahdollisuutta, kun kaikki piiloutuu omiin laatikkoihinsa ja muotteihinsa.

:hämillään:
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 30 Kesä 2011 21:21

Shay kirjoitti:Oon taas viettäny liikaa aikaa itseni kanssa, ku rupean miettimään ihmiskunnan muuttamista...

Miksi ihmiset on niin estoisia ja jumissa yhteiskunnan paineiden, tapojen, normaaliuden alla?
Miksei voi sanoa, miltä tuntuu ja mitä tarkoittaa? Miksei voi olla sellainen kuin on?

Miksi pitää pelätä ja hävetä? Ehkä siksi, kun toiset tuomitsee, mutta mikä niitä vaivaa?

Jostain viime päivinä on purskahtanut mun halu elää, mutta tuntuu, että ei tämä maailma
anna siihen mahdollisuutta, kun kaikki piiloutuu omiin laatikkoihinsa ja muotteihinsa.

:hämillään:

En mä osaa tohon mitään sanoa, muuta kuin että et ole ainoa, jonka mielestä tuntuu tuolta.

:femmat: :hämillään: :huoh:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 01 Heinä 2011 17:18

Sana vaihteeksi: helleärsytys :gaah:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 04 Heinä 2011 19:35

Mun on hyvä olla! :tilt:

Piti tulla sanomaan ennen kuin täytän ketjun kaikki sivut taas angstaamisellani. :pepsodent:
Shay
Hukkasusi

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa