Jo 8.50 olin valmiina lähtemään kaupungille ostamaan yo-ruusua serkulle ja kävin iskän kanssa kaupassa. Huomenna syödään iskän tekemiä lihapullia.

Nyt pitäis vähitellen alkaa laittautua serkun juhlia varten ja keksiä jotain tekemistä illaksikin..

Pvi kirjoitti:Itse tiedotan, että on ikävä Herkkua ja teemoitettua viikonloppuaamun keskustelua.
Kunpa osaisin itse, mutta en ehkä kykene.
Pvi kirjoitti:Onko Pascalilla töitä taas syksyllä?
Lyyra kirjoitti:Pvi kirjoitti:Itse tiedotan, että on ikävä Herkkua ja teemoitettua viikonloppuaamun keskustelua.
Teemoitettua? Mä en muista (mutta en tainnutkaan seurata sitä ketjua vanhalla puolella). Minkälaisia teemoja ne oli? Eikö niitä nyt voisi keksiä ihan kuka vaan?
Suvi kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Pvi kirjoitti:Itse tiedotan, että on ikävä Herkkua ja teemoitettua viikonloppuaamun keskustelua.
Teemoitettua? Mä en muista (mutta en tainnutkaan seurata sitä ketjua vanhalla puolella). Minkälaisia teemoja ne oli? Eikö niitä nyt voisi keksiä ihan kuka vaan?
En muista muita kuin että jossain vaiheessa juteltiin, että milloin aloit juomaan kahvia tms.
Pvi kirjoitti:Suvi kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Pvi kirjoitti:Itse tiedotan, että on ikävä Herkkua ja teemoitettua viikonloppuaamun keskustelua.
En muista muita kuin että jossain vaiheessa juteltiin, että milloin aloit juomaan kahvia tms.
Herkku aloitti tämän ketjun ja melkeistä jokaviikonlopulle oli esittelyteksti jostain aiheesta. Herkku usein vielä esitti lisäkysymyksiä ja veti yhteen juttuja ihan niinkuin jossain radion tai telkkarin keskustelussa konsanaan.

Minusta ei kyllä ainakaan olisi keskustelun "vetäjäksi". 

Minäkö laiska?
Poika nyt on kyllä ihan onessaan kun

Siitä saa vissiin yhden moraalisen aktiivisuuspisteen, kun tekee aamulla munavoita. 100 aktiivisuuspistettä saa sitten vaihtaa yhteen Kotijäätelön bonuspisteeseen, joista tuhannella saa 2 euron lahjakortin 
En taida jaksaa lähteä, kun ei ole varoitusaikaa.
Minä, aamu-uninen ihminen, olen ollut hereillä jo klo 7.25.
Kello oli herättämässä klo 8, sillä yritän totutella siihen, että ensi viikolla täytyy tiistaista alkaen herätä jo ennen klo 7. Tuo on melkoisen aikainen aankohta minulle.
Toisaalta siitä tulisi lisää tiskiä. 

Muuten kiva, mutta sisällä alkaa ahdistamaan.

Kentällä se on siis jotain 31-33. Ilman tuulenvirettäkään.
)

Vaatekaupoille en taida uskaltaa, se voi tehdä turhan suuren loven mun budjettiin. Toisaalta, joku hattu olis kyllä kiva..
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa