Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja skray » La 04 Kesä 2011 11:43

Heräsin 8.30 puhelimen muistutukseen. En tiedä miksi olin laittanut muistutuksen niin aikaisin. Oon kotikotona nyt ja olisin voinut nukkua pidempäänkin.
Jo 8.50 olin valmiina lähtemään kaupungille ostamaan yo-ruusua serkulle ja kävin iskän kanssa kaupassa. Huomenna syödään iskän tekemiä lihapullia. :kuola:

Nyt pitäis vähitellen alkaa laittautua serkun juhlia varten ja keksiä jotain tekemistä illaksikin..
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 05 Kesä 2011 12:46

Heräsin jotain 6.45. Kierrokset olivat aika korkeat. Olen katsonut runsaasti TV-tallenteita jo. Ei osaa oikein hahmottaa
a. Mikä päivä on.
b. Ettei ole enää töitä.

Tietää, mutta ei osaa hahmottaa.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 05 Kesä 2011 14:12

En avannut tietokonetta aamulla.
Katselin typerää elokuvaa.
Mikä oli ihan hyväkin, jollain tapaa.
Nyt lähden treeneihin.
Ainakin pääsen ulos.
Mitä pidän hyvänä asiana nyt.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Pvi » Ma 06 Kesä 2011 00:10

Onko Pascalilla töitä taas syksyllä?
Kuis Kiban reenit meni, noin suhteessa rauhalliseen aamuun?

Itse tiedotan, että on ikävä Herkkua ja teemoitettua viikonloppuaamun keskustelua.
Kunpa osaisin itse, mutta en ehkä kykene.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 06 Kesä 2011 11:08

Pvi kirjoitti:Itse tiedotan, että on ikävä Herkkua ja teemoitettua viikonloppuaamun keskustelua.

Teemoitettua? Mä en muista (mutta en tainnutkaan seurata sitä ketjua vanhalla puolella). Minkälaisia teemoja ne oli? Eikö niitä nyt voisi keksiä ihan kuka vaan?
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 06 Kesä 2011 17:21

Pvi kirjoitti:Onko Pascalilla töitä taas syksyllä?

Ei tällä tietoa vielä. Työnhaku in progress ja heinäkuun alussa ilmoittaudun työttömäksi, jos tarve sitä vaatii.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 06 Kesä 2011 19:39

Lyyra kirjoitti:
Pvi kirjoitti:Itse tiedotan, että on ikävä Herkkua ja teemoitettua viikonloppuaamun keskustelua.

Teemoitettua? Mä en muista (mutta en tainnutkaan seurata sitä ketjua vanhalla puolella). Minkälaisia teemoja ne oli? Eikö niitä nyt voisi keksiä ihan kuka vaan?

En muista muita kuin että jossain vaiheessa juteltiin, että milloin aloit juomaan kahvia tms.
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Pvi » Ma 06 Kesä 2011 19:47

Suvi kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:

En muista muita kuin että jossain vaiheessa juteltiin, että milloin aloit juomaan kahvia tms.

Herkku aloitti tämän ketjun ja melkeistä jokaviikonlopulle oli esittelyteksti jostain aiheesta. Herkku usein vielä esitti lisäkysymyksiä ja veti yhteen juttuja ihan niinkuin jossain radion tai telkkarin keskustelussa konsanaan.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 06 Kesä 2011 19:54

Pvi kirjoitti:
Suvi kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:

Herkku aloitti tämän ketjun ja melkeistä jokaviikonlopulle oli esittelyteksti jostain aiheesta. Herkku usein vielä esitti lisäkysymyksiä ja veti yhteen juttuja ihan niinkuin jossain radion tai telkkarin keskustelussa konsanaan.

:lanppu:

Tuo olisikin hauskaa. :D Minusta ei kyllä ainakaan olisi keskustelun "vetäjäksi". :O:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 11 Kesä 2011 11:41

:keijo:

Laitoin kellon tänään soimaan klo 08.
Oli tarkotus siistiä paikkoja huolella ennen yhden ihmisen saapumista. En sitten ihan ehdi kaikkea :D
Käytän hätäratkaisuja (eli vaatehuonetta ja kaappeja) hyväkseni ja piilottelen asioita.

Kysytään nyt sitten, oletko koskaan jäänyt kiinni siivouksessa käytetyistä hätäratkaisuista?

Meidän äiti tunki aina tavaraa sängyn alle "piiloon". Sitten vain päiväpeitto siihen ylle ja siistiltä näyttää.
Itse en tuohon ole vielä lähtenyt, mutta sen sijaan unohdan helposti hätäratkaisullisissa tilanteissa siistiä kaikki aluset :keijo:
Sitten vielä huomaan sen liian myöhään, eikä enää asialle useinkaan ole tehtävissä mitään.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja heidiz » Su 12 Kesä 2011 18:34

Nyt ei ole aamu, mutta sunnuntai on joten annan luvan itselleni kommentoida tota pikasiivousjuttua.
Nimittäin mä en taija muuta enää tehdäkkään kun tunkea kaikki ylimääräset tavarat ja roskiakin kaappeihin ja laatikoihin :D
Ollaan asuttu nyt tässä uudessa asunnossa vajaa 2kk ja kaapit ja laatikot pursuaa tavaraa :virne: Minäkö laiska?
Ja kyllähän siitä kiinni jää, jos ei muille niin ainakin toi avopuoliso ja poika huomaa :D Poika nyt on kyllä ihan onessaan kun
laatikoissa on niiiiin paljon tutkimista!

Imuroin kyllä nykyään melkein joka päivä Dysonillani :sydän:
heidiz

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 18 Kesä 2011 13:17

Mulla on viikonloppuvieras. Ystävä, jota en ole nähnyt melkein vuoteen. Olemme tunteneet jo yläasteelta asti, ja pidämme kyllä yhteyttä suurinpiirtein viikoittain internetin kautta. Tänään on ohjelmassa kirppiskierros ja yleistä hengailua. Myös yhtä yhteistä nettituttua olisi tarkoitus nähdä kahvittelun merkeissä. On kiva kun on seuraa.

Milloin sinulla/teillä on viimeksi ollut viikonloppuvieraita? Mitä teitte?
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja L-S » La 18 Kesä 2011 14:07

Mulla on vähän väliä viikonloppuvieraita, nimittäin vanhemmat tai vähintään äiti. Se on usein yötäkin.

Äiti tykkää shoppailla kaupungilla, joten se vähän väliä keksii asiaa tänne. Joskus harrastetaan myös kulttuuria. Yleensä arvostan äidin vierailuja, on mukavaa kun on seuraa ja äiti on kuin parhaita kavereitani. Tänään olen tosin vähän nyreissäni, kun äiti ilmoitti aamulla, että aikovat poiketa tänne kahville jonkun asian yhteydessä. Yleensä mä vaan aina haluaisin siivota ennen kuin kukaan tulee ja muutenkin valmistautua. Pikaisen keittiösiivouksen sitten tein, vaikka olen tuhottoman väsynyt, sillä nukahdin seitsemältä ja heräsin kahdeltatoista. Juhlissa nautittu muutama valkoviinilasillinen, pari siideriä, kuohuviini ja kahvi iltamyöhällä eivät tehneet hyvää. :epäilevä:

Muuten mulla on harvemmin ketään pidempään kuin kahvin tai vastaavan ajan viipyviä vieraita. Mutta on kyllä kivaa kun on seuraa.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja damn » La 18 Kesä 2011 16:30

Nyt on minun aamuni, heräsin vasta äsken. Eilen lähdin vähän viihteelle, tutustuin johonkin hippiin, joka tarvitsi yöpaikkaa. Minä olen aina semmonen "joo joo, mun luo vaan kaikki yöks, on tilaa ja mä tykkään tutustua uusiin ihmisiin". Oli ihan tosi kiva tyyppi, käveltiin baarista minun luo maisemareittejä rantoja pitkin, se kävi uimassa venelaiturilta, nautittiin auringonnoususta ja höpötettiin aamuun asti. Tyyppi jopa kokkasi minun luona, olin ihan silmät pyöreenä kun se alkoi laittaa safkaa, minun luona ei miehet pahemmin pyöri hellan äärellä. Olipa piristävää. Se tyyppi säteili semmosta hyvää fiilistä, joka tarttui itseenikin. Minulla oli ollut aika huono päivä ja ilta, niin unohtui kyllä kaikki semmoinen. Toivottavasti tänäänkin tapahtuisi jotain yhtä piristävää. :superhymy:
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 19 Kesä 2011 00:12

Nyt on ihan selvästi aamu :keijo:

Koska oon paljon reissussa, niin mulla ei pääse pahemmin viikonloppuvieraita käymään. Pikkujouluissa oli väkeä varmaan viimeks yötä. Viimekesänä kävi yks tuttu. Mitähän me tehtiin... Ainakin käytiin hautausmaalla. (Kun kävin joskus sen luona kylässä, niin tutustuttiin alueen muinaisjäännöksiin.)
Sukulaiset tulee aina kylään kotipaikalle, joka ei kauhean kaukana ole.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 19 Kesä 2011 10:31

Aamupalana kahvi, karjalanpiirakat ja munavoi :kuola: Siitä saa vissiin yhden moraalisen aktiivisuuspisteen, kun tekee aamulla munavoita. 100 aktiivisuuspistettä saa sitten vaihtaa yhteen Kotijäätelön bonuspisteeseen, joista tuhannella saa 2 euron lahjakortin :peukku:

Yleisurheilua katsoin aamupalan yhteydessä. Luin vasta nyt sähköposteista, että kirjapiirin kokous olisi jo tänään :läps: En taida jaksaa lähteä, kun ei ole varoitusaikaa.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 09 Heinä 2011 08:08

Huomenta Forde! :superhymy: Minä, aamu-uninen ihminen, olen ollut hereillä jo klo 7.25. :O: Kello oli herättämässä klo 8, sillä yritän totutella siihen, että ensi viikolla täytyy tiistaista alkaen herätä jo ennen klo 7. Tuo on melkoisen aikainen aankohta minulle.

Mietiskelen kovasti, mikä olisi tarpeeksi maittava aamiainen lauantaiaamuun. Marjapiimää ja leipää ainakin suunnitelmissa. Voisi ehkä paistaa myös munakkaan. :raps: Toisaalta siitä tulisi lisää tiskiä. :kieli:

Ajattelin lähteä keskustaan ostoksille, joten lienee viisasta lähteä pyöräilemään niin ajoissa, että ei tarvitse pyöräillä auringon lämmittäessä pahiten. Voisi mennä oven taakse kyttäämään kaupan avaamista niin kuin mummot tekevät. :keijo:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Shay » La 09 Heinä 2011 09:03

Huomenta. :tilt:

Kaupat kuulemma avaavat jo seitsemältä (tai no täällä ainakin) sanoi eräs mummo, joka aikoi aamulla
lähtä kaupan oven taakse jonottamaan... ja ostaan mulle Pepsiä (no ei pelkästään sen takia). :kuola:
Kauhea jano oli eilisilllan kuumuudessa ja hirveä Pepsin himo. Tästä päivästä tulee vielä kuumempi
kuin eilisestä... :ei: Muuten kiva, mutta sisällä alkaa ahdistamaan.

Itse ajattelin tiskat (vihdoin) ja sitten vasta käpertyä aamupalan ääreen koneen eteen. Kone vain
jotenkin mysteerisesti sattui avautumaan, joten saa nähdä tuleeko siitä tiskaamisesta taaskaan
mitään... :jaaha:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 09 Heinä 2011 09:17

Mä oonkin menossa vaatekaupoille. Ne aukeavat yleensä vasta kymmeneltä. En tosin ehdi kymmeneksi keskustaan, kun aamutoimet ovat venyneet, mutta ei se haittaa. Toimettomana lauantaina kaikki suunnitelmat on tehty muutettaviksi. :tilt:

Mullakin olisi tiskiä ja oli tarkoitus tiskata heti aamusta. Tiskaaminen jäänee kuitenkin iltaan. :jaaha:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 09 Heinä 2011 09:23

Mä oon menossa töihin. Koko viikonlopuksi. :huoh:
Lämmintä lienee tulossa. :hiki:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 09 Heinä 2011 09:58

Kaipaan selkähierontaa :huoh:
Koko paska aivan jumissa :huoh:
Tänään taas lavasteille.
En tiedä onko enää kivaa.
Seuraavaksi varmaan rukoilen sadetta, kun mikään tanssiminen ei ole auttanut.
Nyt on jo liian kuuma - siellä ainakin.
Ilmatieteenlaitos sanoo klo 28 :hiki: Kentällä se on siis jotain 31-33. Ilman tuulenvirettäkään.

Oon ihan liian väsynyt :pillitys:

Ps. kaveri olis kiva.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja theia » La 09 Heinä 2011 10:11

Mä oon töissä, lauantaina! Nyt "pakollisesti", aiemmin lauantait on olleet vaan ylitöitä.
Mutta meneehän tää. Mä en tiedä mitä ajattelin aamulla (tai siis, en ajatellut), kun vedin sitten jalkaani mustat farkut, ja päällä musta toppi, musta pitkähihainen. Onneksi repusta kuitenkin löytyy mekko (joka on kyllä ehkä vähän turhan hieno arkikäyttöön, mut :sori: )
Oon menossa koiravahdiksi tänään frendeille, tiedossa siis vähän koiran kanssa hengailua, vähän bisseä, vähän leffoja ja vähän saunaa :tilt:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja skray » La 09 Heinä 2011 10:25

Puoli yhdeksältä mittarissa oli 24 astetta. :hiki:
Toivottavasti se luvattu ukkonen tulee.

Joka toinen lauantai saan syödä karkkia. Tänään on joka toinen lauantai! :jami:
Meen ihan varmasti videovuokraamon karkkilaareille hakemaan irtokarkkia.

Lisäksi sovin kaverin kanssa, että lähdetään kirpparikierrokselle. Aiotaan myös huonekalukirpparille, jossa mä en oo koskaan uskaltautunut käymään. Se on nimittäin vähän kummallisessa paikassa ja jotenkin hiljasen näköstä aina.. mut tänään meen sinneki!

Illalla sitte vielä synttäripilleisiin.
Kiva lauantai tulossa. :)
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja heartless » La 09 Heinä 2011 10:51

Huomenta. Oon ollut jo pidemmän aikaa hereillä, outoo. Heräsin ekan kerran kun mieheke heräsi ja lähti joskus hyvin hyvin aikaisin frisbeegolf- kisoihin, mä nukuin sen jälkeen vielä hetken. En kuitenkaan pystynyt nukkumaan kovin myöhään kun tuli liian kuuma. Myöskin päätä jomottaa siihen malliin, että ukkosta on ilmassa.

Sain vaihdettua tämän päiväisen työvuoron pois, nyt pitäis sit puuhastella kaikkea järkevää tää päivä. Aattelin ainakin tiskata, pestä pyykkiä, värjätä hiuksen ja voisin leipoakin jotain. Sitä ennen voisin kyllä käväistä torilla ostamassa mansikoita. :sydän: Vaatekaupoille en taida uskaltaa, se voi tehdä turhan suuren loven mun budjettiin. Toisaalta, joku hattu olis kyllä kiva..
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 10 Heinä 2011 09:58

Sunnuntaita keijo-toverit. Mä meen taas töihin. Onneksi siihen on vielä hetki aikaa. Ei huvittaisi oikeestaan lainkaan. Radiossa soi Jari Sillanpään uus sinkku. Mutta aurinko ei paista! :superhymy:
Lyyra
Digipahuus

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa