Pvi kirjoitti:Tietääkö joku, onko tuo suklaankaltainen jäätelöissä yleistä siksi että virallinen
suklaa ei toimi hyvin kylmässä, vai vaan siksi että on edukkaampaa käyttää muita
rasvoja?
Onko tässä järki/käytännön perusta vai hujataanko vaan?
Mun ymmärtääkseni sekä että. Muut rasvat on halvempia ja kaiketi käyttäytyy myöskin paremmin kuorrutteissa. Noita kuorrutesuklaitahan myydään leivontaa varten myös, pikagooglauksella niiden pointti on se, että niiden sulattaminen ja jähmettäminen on helpompaa. Oikea suklaa kai vaatii jotain lämpötilojen kanssa kikkailua eikä välttämättä jähmety halutunlaiseksi (kiiltäväksi tai mattapintaiseksi).
Mutta nuo feikkisuklaat ei kyllä maistu yhtään niin hyviltä kuin oikeat. Mua on häirinnyt tämä erityisesti B&J-jätskeissä, niiden "suklaanmakuiset" sattumat ei mun mielestä edes juuri maistu suklaalta.

Seuraavana aamuna loput.
En tiedä, onko sitä edes enää. Varmaan pahinta vaniljajäätelöä, mitä on maa päällään kantanut.

) vaaleaa ja aika mietoa, lakritsikastike oikean lakritsin makuista ja toffeepalat raksuvaa Daimia muistuttavaa mantelikrokantin tapaista. Vaikka suklaajäätelö vaikutti aluksi vähän tylsältä, se itse asiassa sopii varsin hyvin maukkaiden sattumien taustaksi eikä ole liian makeaa. Mä olen aina tykännyt suklaan ja lakritsin yhdistelmästä, ja tässäkin se toimii hyvin. Useimmissa lakritsi- tai salmiakkijäätelöissä lakritsikastike on ihan liian hallitsevan ja voimakkaan makuista ja sitä on liikaa, mutta tässä sitä oli aika sopivasti. Makeat krokanttipalat sopii muihin makuihin mainiosti. Kokonaisuutena oikein hyvä, tämä ei tunnu läheskään niin raskaalta kuin vaikka useimmat suklaiset B&J-jäätelöt.

Valkosuklaajäätelöä ja pistaasijäätelöä. Mielettömän hyviä valintoja molemmat ja sopivat todella hyvin yhteen. Vatsa ei edes mennyt sekaisin, vaikka kyseessä oli ihan laktoosillinen tuote. 
nimim. ehkä menossa heinäkuun lopussa visiitille, ja tuota en
...ehkä...
Voin kyllä suositella paikan jäätelöitä lämpimästi. 

Lapsena vielä sai jäätelöpallon yhdeksällä markalla, jos en ihan väärin muista.