Wildchild kirjoitti:Ne tulee taas helmikuussa Suomeen!![]()
Pieni huoli lipun saannista on kun muistaa edelliskertaisen häslingin, mutta silti.
, tästä tulee varmasti kans. 

kermit kirjoitti:Wildchild kirjoitti:Ne tulee taas helmikuussa Suomeen!![]()
Pieni huoli lipun saannista on kun muistaa edelliskertaisen häslingin, mutta silti.
Ou jes! Edellinen Helsingin keikka oli, tästä tulee varmasti kans.

heartless kirjoitti:Tahtoo keikalle!
Ja jos Helsinkiin ei saa lippua plan B on lähteä Köpikseen tai Lontooseen katsomaan keikkaa, ei sekään huono vaihtoehto..

Wildchild kirjoitti::pomppuhymy:
Pääsy keikalle varmistettu ja pari lippua on taskussa.
Pieni helpotustärinä päällänsä.
Miten ihmeessä? 
kermit kirjoitti:Mitä hittoa, Helsingin keikalle?Miten ihmeessä?

Wildchild kirjoitti:kermit kirjoitti:Mitä hittoa, Helsingin keikalle?Miten ihmeessä?
Joo, Helsingin keikalle. Ennakkomyynti oli/on yöllä, ja kävi mäihä.
Kibaya kirjoitti:Wildchild kirjoitti:kermit kirjoitti:Mitä hittoa, Helsingin keikalle?Miten ihmeessä?
Mä haluan myös muisuttaa, että Wildis on OIKEASTI semmonen tosielämän Hannu Hanhi![]()
Jos on joku arvonta, se voittaa siinä.
Se tasan saa mitä toivoo/haluaa/edes sattuu ajattelemaan.
Mä en hämmästele yhtään että toi muija on saanut lipun itelleen. Seuraavaksi se vielä voittaa jonkun kilpailun mistä saa Ramsujen lippuja. Voin lyödä siitä vaikka vetoa![]()
T. Katkera, kun ei ikinä voita mitään, eikä onnistu missään.

Wildchild kirjoitti:Kibaya kirjoitti:Wildchild kirjoitti:kermit kirjoitti:Mitä hittoa, Helsingin keikalle?Miten ihmeessä?
Mä haluan myös muisuttaa, että Wildis on OIKEASTI semmonen tosielämän Hannu Hanhi![]()
Jos on joku arvonta, se voittaa siinä.
Se tasan saa mitä toivoo/haluaa/edes sattuu ajattelemaan.
Mä en hämmästele yhtään että toi muija on saanut lipun itelleen. Seuraavaksi se vielä voittaa jonkun kilpailun mistä saa Ramsujen lippuja. Voin lyödä siitä vaikka vetoa![]()
T. Katkera, kun ei ikinä voita mitään, eikä onnistu missään.
![]()
Ei ny ruveta sentään liioittelemaan.
Sä Kiba tiedät, että mä olisin vollottanut pahemman kerran jos liput olisi mennyt sivu suun.
T: R+-fani vuodesta nakki ja makkara
lippuja.Kibaya kirjoitti:Niin tiijjän.
Onneksi sait![]()
Nyt voit kuitenkin osallistua niihin kisoihin ja voittaa kavereillelippuja.

Joo 

Lyyra kirjoitti:No onko sillä oikeesti väliä mistä kukin sen lippunsa hommaa? Ja mitä se sulta on pois, jos joku sieltä Rammsteinin omasta kaupasta lippunsa ostaa?

Lyyra kirjoitti:No onko sillä oikeesti väliä mistä kukin sen lippunsa hommaa? Ja mitä se sulta on pois, jos joku sieltä Rammsteinin omasta kaupasta lippunsa ostaa?

Wildchild kirjoitti:Ja Kermitille, jos et ole vielä huomannut, Areenalla on se paska puoli että kenttä myydään aina vain
puolilleen "turvallisuussyistä". Ei ole kovin vaikeaa skipata lämppäri ja kävellä silti sivulle hyvin eteen,
koska kaikki haluaa vain keskelle ja sivut jää tyhjiksi. Seuraappa huviksesi seuraavalla kerralla kun menet...
Itse asiassa, noin 60 % koko kentästä on tyhjää keikan ajan, koska kaikilla on suunnaton tarve rynniä eturiviin. Ei tarvitse montaa metriä lavasta taakse kävellä, kun olisi tilaa tehdä vaikka kärrynpyöriä. Mutta kuten sanottu, mukavuustekijät ratkaisee tässä vaiheessa elämää. 
Onhan se tietty ikävää tositosisuperfaneille, että ihan "tavallisetkin" fanit osaavat käydä siellä sivuilla ja lukea ko. informaation, jos eivät ole vielä ehtineet lukea asiasta Facebookissa.
Pascal Lemoix kirjoitti:En tiedä, auttaisiko asiaan yksinkertaisesti lippujen hinnan korotus? Ainakin lätkässä ollaan menossa siihen suuntaan, että kotikisojen lipunhinnat ylittivät kaikkien kipurajat siihen malliin, että vain tosi riippuvaiset tulevat paikalle. Jos liput on vain kohtuullisen kalliita, siellä pyörii kaiken maailman Karjala-lippistä ja onko kiva sitte?
Ja kuinka monta prosenttia Madonnan Suomen-keikalla olleista oli edes orastavasti fani?![]()
Tän Rammsteinin mä kyllä luovutan ennen aikojaan.

heartless kirjoitti:Mä luin tosta Rammsteinin virallisilta sivuilta, sori nyt jos menin sanomaan ääneen mitä siellä luki.Onhan se tietty ikävää tositosisuperfaneille, että ihan "tavallisetkin" fanit osaavat käydä siellä sivuilla ja lukea ko. informaation, jos eivät ole vielä ehtineet lukea asiasta Facebookissa.

Hetken jo luulin onnistuneeni nappaamaan liput (kenttäpaikat, kaverille kanssa), koska ostoskori näytti kahta lippua. Klikatessani ostoskoria tulikin sitten teksti, että lippukaupassa ruuhkaa, sama juttu toistui ja toistui. Lopulta (varmaan 10 min. päästä) pääsin ostoskoriin, silloin lippujen varausaikaa oli jäljellä n. 3 min, no äkkiä kirjotan osoitteet ym. MUTTA, kun olen siirtymässä maksamaan lippuja, ilmoittaakin sivu, ettei onnistu vaan siinä on joku häiriö. Siinä sitten katson, kun aika kuluu ja lopulta liput vapautuu takaisin myyntiin. Eikä onneksi yhtään harmita!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa