Rammstein

Re: Rammstein

ViestiKirjoittaja Walker » La 24 Huhti 2010 18:00

Rammsteinilta tullut uusi musavideo, Haifisch
Videossa pidetään Till Lindemannin monttubileitä perinteisen Rammstein musavideohuumorin tyyliin
http://www.myspace.com/rammstein
"Without music, life would be a mistake" - Nietzsche
Walker

ViestiKirjoittaja Wildchild » Pe 01 Heinä 2011 15:40

Ne tulee taas helmikuussa Suomeen! :pomppuhymy:

Pieni huoli lipun saannista on kun muistaa edelliskertaisen häslingin, mutta silti. :tulipää:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja kermit » Pe 01 Heinä 2011 15:52

Wildchild kirjoitti:Ne tulee taas helmikuussa Suomeen! :pomppuhymy:

Pieni huoli lipun saannista on kun muistaa edelliskertaisen häslingin, mutta silti.

Ou jes! Edellinen Helsingin keikka oli :pilvi:, tästä tulee varmasti kans. :tipahdus:
I'm not your type. I'm not inflatable.
kermit

ViestiKirjoittaja heartless » Pe 01 Heinä 2011 20:54

Tahtoo keikalle!
Ja jos Helsinkiin ei saa lippua plan B on lähteä Köpikseen tai Lontooseen katsomaan keikkaa, ei sekään huono vaihtoehto.. :raps:
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja Wildchild » Pe 01 Heinä 2011 22:59

kermit kirjoitti:
Wildchild kirjoitti:Ne tulee taas helmikuussa Suomeen! :pomppuhymy:

Pieni huoli lipun saannista on kun muistaa edelliskertaisen häslingin, mutta silti.

Ou jes! Edellinen Helsingin keikka oli :pilvi:, tästä tulee varmasti kans. :tipahdus:

No nii-i!
Mulla on vaan paha pelko persiissä että tää on viiminen kiertue Rammsteinilta, kun bändi oli
ennen LIFADia hajoamispisteessä ja nyt tulee sopivasti sekä kokoelma että kiertue. :isosilmä:

Ja se pakollinen: Richard. :pilvi:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja iisa » Ma 04 Heinä 2011 22:25

heartless kirjoitti:Tahtoo keikalle!
Ja jos Helsinkiin ei saa lippua plan B on lähteä Köpikseen tai Lontooseen katsomaan keikkaa, ei sekään huono vaihtoehto.. :raps:

Minä myös! Viime keikalle en onnistunut saamaan lippua, Provinsissa sentään bändin näin. Aika komeasti keikkoja ympäri Eurooppaa ja siskon kanssa jo suunniteltiin lähtevämme katsomaan bändiä ainakin Latviaan, Ruotsiin jne. kunnes muistettiin taas, ettemme edelleenkään omista luottokortteja. :hullu:
ja miksi sinä
olet aina niin surullinen
iisa

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ke 06 Heinä 2011 06:34

:pomppuhymy:

Pääsy keikalle varmistettu ja pari lippua on taskussa.

Pieni helpotustärinä päällänsä. :nolo:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja kermit » Ke 06 Heinä 2011 07:58

Wildchild kirjoitti::pomppuhymy:

Pääsy keikalle varmistettu ja pari lippua on taskussa.

Pieni helpotustärinä päällänsä. :nolo:

Mitä hittoa, Helsingin keikalle? :kauhistunut: Miten ihmeessä? :kauhistunut:
kermit

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ke 06 Heinä 2011 09:51

kermit kirjoitti:Mitä hittoa, Helsingin keikalle? :kauhistunut: Miten ihmeessä? :kauhistunut:

Joo, Helsingin keikalle. Ennakkomyynti oli/on yöllä, ja kävi mäihä. :superhymy:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 06 Heinä 2011 10:04

Wildchild kirjoitti:
kermit kirjoitti:Mitä hittoa, Helsingin keikalle? :kauhistunut: Miten ihmeessä? :kauhistunut:

Mä haluan myös muisuttaa, että Wildis on OIKEASTI semmonen tosielämän Hannu Hanhi :epäilevä:
Jos on joku arvonta, se voittaa siinä.
Se tasan saa mitä toivoo/haluaa/edes sattuu ajattelemaan.

Mä en hämmästele yhtään että toi muija on saanut lipun itelleen. Seuraavaksi se vielä voittaa jonkun kilpailun mistä saa Ramsujen lippuja. Voin lyödä siitä vaikka vetoa :keijo:

T. Katkera, kun ei ikinä voita mitään, eikä onnistu missään.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ke 06 Heinä 2011 10:08

Kibaya kirjoitti:
Wildchild kirjoitti:

Mä haluan myös muisuttaa, että Wildis on OIKEASTI semmonen tosielämän Hannu Hanhi :epäilevä:

Mä en hämmästele yhtään että toi muija on saanut lipun itelleen. Seuraavaksi se vielä voittaa jonkun kilpailun mistä saa Ramsujen lippuja. Voin lyödä siitä vaikka vetoa :keijo:

:rotflmao:

Ei ny ruveta sentään liioittelemaan. :hullu:
Sä Kiba tiedät, että mä olisin vollottanut pahemman kerran jos liput olisi mennyt sivu suun.
T: R+-fani vuodesta nakki ja makkara :keijo:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 06 Heinä 2011 10:14

Wildchild kirjoitti:
Kibaya kirjoitti:
Wildchild kirjoitti:

:rotflmao:

Ei ny ruveta sentään liioittelemaan. :hullu:
Sä Kiba tiedät, että mä olisin vollottanut pahemman kerran jos liput olisi mennyt sivu suun.
T: R+-fani vuodesta nakki ja makkara :keijo:

Niin tiijjän.
Onneksi sait :hymyhali:
Nyt voit kuitenkin osallistua niihin kisoihin ja voittaa kavereille :kauriinsilmät: lippuja.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ke 06 Heinä 2011 10:18

Kibaya kirjoitti:Niin tiijjän.
Onneksi sait :hymyhali:
Nyt voit kuitenkin osallistua niihin kisoihin ja voittaa kavereille :kauriinsilmät: lippuja.

Niin. :hymyhali:
Joo, voin mä osallistua. :keijo:

Ja nyt takaisin aiheeseen ennenkuin menee ketju pilalle. :pepsodent:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 06 Heinä 2011 17:34

Sanoin jo ilmarissakin, että jos missaa Hectorin, niin tätä ei vissiin kannata edes kokeilla. :huoh:

Jotenkin tuntuu, etten ikinä näe Rammsteinia, vaikka tiedän, että on ihmisiä, jotka ovat sen nähneet.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja heartless » To 07 Heinä 2011 11:45

Rammsteinin lippukaupassa alkoi eilen LIFAD-jäsenille (jäsenyys 25e) lippujen myynti kenttäpaikoille.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja Wildchild » To 07 Heinä 2011 14:43

Heartless, ihan kiva että spoilailet täällä näitä juttuja mistä pitäisi oikeasti olla hiljaa. :viha: Joo
google kertoo, mutta silti kaikkia asioita ei tarvitse levitellä tieten tahtoen. Kohta oikeat fanifanit
eivät saa sitäkään kautta lippuja kun kaikki huomaa sen "toisen" mahdollisuuden. :viha:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 07 Heinä 2011 14:58

No onko sillä oikeesti väliä mistä kukin sen lippunsa hommaa? Ja mitä se sulta on pois, jos joku sieltä Rammsteinin omasta kaupasta lippunsa ostaa?
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja kermit » To 07 Heinä 2011 16:47

Lyyra kirjoitti:No onko sillä oikeesti väliä mistä kukin sen lippunsa hommaa? Ja mitä se sulta on pois, jos joku sieltä Rammsteinin omasta kaupasta lippunsa ostaa?

No niinpä. Jos haluttaisiin ihan oikeasti tehdä joku etukäteismyynti ns. aidoille faneille, pitäisi ensin määritellä mikä on aito fani ja mikä ihan vaan fani tai jopa muu diggari. Onko joku, joka on kuunnellut bändiä kaksi vuotta jotenkin huonompi kuin se, joka on kuunnellut kolme? Siitähän se on kiinni koska kukakin musiikin löytää ja minkä ikäisenä on mihinkin ns. kypsä. Mistä tykkää teininä, ei ehkä kolmekymppisenä ja taas toisinpäin.

Olisiko parempi lopettaa häilyvä yritys suosia tuottoisimpia eli maksavimpia faneja lopetettava kokonaan ja siirryttävä myymään kaikki liput kertaheitolla ihan kaikille halukkaille? Olisihan se kuluttajanäkökulmasta selkeämpi ja tasa-arvoisempi, mutta siihen se sitten jääkin.

Itse en ole kentälle himoitsemassa ja odottelen tyynesti huomista. Vanha ei viitti rynniä ja ainakin viimeksi niiden lämppäri Jaffalla oli ihan universumin paskin bändi. Oli pelkkä helpotus voida poistua siksi aikaa etäämmälle ja voida palata takaisin juuri siihen, mistä lähti... Toistaiseksi on tuuri käynyt ja näin LIFAD-keikan Jaffalla jo silloin ensimmäisellä kerralla. En siis aio itkeä, jos tällä kertaa ei onni suosisi. Ymmärtääkseni kyse on enemmänkin tulevan kokoelmalevyn - jolla yksi (1) uusi biisi - promoamisesta. Musiikillisesti ei siis mitään uutta, mutta toki mahtava lavashow jäisi näkemättä. Niissä pojat tuntuu olevan aika hyviä. :)
kermit

ViestiKirjoittaja Wildchild » To 07 Heinä 2011 17:15

Lyyra kirjoitti:No onko sillä oikeesti väliä mistä kukin sen lippunsa hommaa? Ja mitä se sulta on pois, jos joku sieltä Rammsteinin omasta kaupasta lippunsa ostaa?

Se on juurikin minulta (ja monelta muulta ns. tosifanilta), koska tuosta lippujen myynnissä tulee
nähtyä joka helvetin kerta painajaisia kuinka sitä jää ilman pilettiä. Viikko sitten, kun tämä
helmikuun keikka julkistettiin, iski taas ahdistusjännitys lippujen puolesta ja riemu oli suuri kun
meille faniyhteisön jäsenille kerrottiin että meille tulee rajallinen määrä lippuja myyntiin ennen
virallista myyntiä. Sitten sitä taas jännitti sitä, että entäs jos nekin liput menee naaman edestä
ja sitten joutuu pe-aamuna jännittämään ns. oikeita lippuja. Ehkä te ette sitä ymmärrä, monet
Rammstein-fanit kyllä ymmärtävät. Kyllä siinä melkeen itkua tuherrettiin ti-ke yönä kun lippukaupassa
oli häslinkiä eikä se paikka meinannut hyväksyä luottokorttiani. Ja sitten kun yhtäkkiä tulikin
ilmoitus että maksu meni läpi, riemulla ei ollut rajaa ja olisin varmasti kiljunut ja hyppinyt riemusta
jos kellonaika olisi ollut inhimillisempi kuin 00:45...
(Ja pitäkää vain hulluna, like I care. Joillekin Rammstein on muutakin kuin vain "pelkkä" bändi.)

Että joo, kyllä sillä on väliä mistä lippunsa hommaa. Olisi todella kiva että nuo faniyhteisöt saataisiin
pidettyä faniyhteisöinä ja liput menisivät vain ns. oikeille jäsenille, eikä niille jotka liittyvät mukaan
vain lippujen takia, ja unohtavat yhteisön heti liput saatuaan. Ja trokareista en halua edes puhua.
Tästä syystä en tykkää että tuota lippumyyntiä ei huudellaan mailla ja mannuilla, jos ei kerran itse
vaivaudu ottamaan asioista selvää. Kyllä fanit tietävät tuosta jos liput haluavat, eikä tarvitse
erikseen kysellä. Samaa koskee kaikkia muitakin bändejä.

Ja Kermitille, jos et ole vielä huomannut, Areenalla on se paska puoli että kenttä myydään aina vain
puolilleen "turvallisuussyistä". Ei ole kovin vaikeaa skipata lämppäri ja kävellä silti sivulle hyvin eteen,
koska kaikki haluaa vain keskelle ja sivut jää tyhjiksi. Seuraappa huviksesi seuraavalla kerralla kun menet...
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja kermit » To 07 Heinä 2011 19:14

Wildchild kirjoitti:Ja Kermitille, jos et ole vielä huomannut, Areenalla on se paska puoli että kenttä myydään aina vain
puolilleen "turvallisuussyistä". Ei ole kovin vaikeaa skipata lämppäri ja kävellä silti sivulle hyvin eteen,
koska kaikki haluaa vain keskelle ja sivut jää tyhjiksi. Seuraappa huviksesi seuraavalla kerralla kun menet...

Huomattu on. :) Itse asiassa, noin 60 % koko kentästä on tyhjää keikan ajan, koska kaikilla on suunnaton tarve rynniä eturiviin. Ei tarvitse montaa metriä lavasta taakse kävellä, kun olisi tilaa tehdä vaikka kärrynpyöriä. Mutta kuten sanottu, mukavuustekijät ratkaisee tässä vaiheessa elämää. :)
kermit

ViestiKirjoittaja heartless » To 07 Heinä 2011 22:44

Mä luin tosta Rammsteinin virallisilta sivuilta, sori nyt jos menin sanomaan ääneen mitä siellä luki. :sori: Onhan se tietty ikävää tositosisuperfaneille, että ihan "tavallisetkin" fanit osaavat käydä siellä sivuilla ja lukea ko. informaation, jos eivät ole vielä ehtineet lukea asiasta Facebookissa.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 08 Heinä 2011 01:12

En tiedä, auttaisiko asiaan yksinkertaisesti lippujen hinnan korotus? Ainakin lätkässä ollaan menossa siihen suuntaan, että kotikisojen lipunhinnat ylittivät kaikkien kipurajat siihen malliin, että vain tosi riippuvaiset tulevat paikalle. Jos liput on vain kohtuullisen kalliita, siellä pyörii kaiken maailman Karjala-lippistä ja onko kiva sitte? :virne:

Ja kuinka monta prosenttia Madonnan Suomen-keikalla olleista oli edes orastavasti fani? :tp:

Tän Rammsteinin mä kyllä luovutan ennen aikojaan.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja kermit » Pe 08 Heinä 2011 08:45

Pascal Lemoix kirjoitti:En tiedä, auttaisiko asiaan yksinkertaisesti lippujen hinnan korotus? Ainakin lätkässä ollaan menossa siihen suuntaan, että kotikisojen lipunhinnat ylittivät kaikkien kipurajat siihen malliin, että vain tosi riippuvaiset tulevat paikalle. Jos liput on vain kohtuullisen kalliita, siellä pyörii kaiken maailman Karjala-lippistä ja onko kiva sitte? :virne:

Ja kuinka monta prosenttia Madonnan Suomen-keikalla olleista oli edes orastavasti fani? :tp:

Tän Rammsteinin mä kyllä luovutan ennen aikojaan.

Mä ihan oikeasti haluaisin kuulla jonkun antavan kunnollisen määritteen sille, kuka on tosifani, kuka on tavisfani ja kuka jamppa peruskuuntelija. Sen määrittelystä riippuu sitten se, miten kyseistä tosifaniryhmää voisi keikkojen ja levyjen suhteen priorisoida. Jos tosifanit on vain niitä, jotka tykkää bändistä ennen ensimmäisen hitin julkaisua ja tykkääminen lasketaan siitä, kun ihminen on esim. rekisteröitynyt bändin oman Myspacen tai oman keskustelufoorumin jäseneksi tjsp, silloin löytyy selvä reitti ja teknisesti helppo mahdollisuus toteuttaa tosifanien palkitseminen. Jos tosifaniksi tuleminen on mahdollista myöhemminkin bändin elinaikana, on löydettävä muita tapoja. Keskusteluaktiivisuus jossain tietyssä bändiin liittyvässä paikassa tms. Hinnoittelulla en haluaisi lähteä jyviä akanoista erottelemaan, koska sillä erotellaan vain varakkaammassa elämänvaiheessa elävät fanit niistä, joilla rahakkaampi elämäntilanne on vasta edessäpäin. Se antaisi aika tylyn kuvan bändin arvoista. Voisihan se toki jollekin bändille sopia sekin. :hämillään:

Mitenkähän paljon näitä asioita oikeasti mietitään bändeissä ja niiden ympärillä pyörivissä organisaatioissa. Kiinnostaakohan tämäntyyppiset kysymykset niitä lainkaan. Tai toisin muotoillen, onko tämäntyyppisellä problematiikalla olennaista taloudellista vaikutusta, joka näiden asioiden mietiskelyyn kannustaisi. :hämillään:

Miten *lkkarissa ihminen, joka on jokaisen artistin painajainen, ajautuu miettimään tosifaniutta. :kauhistunut:

Joka tapauksessa, kaikki on viritettynä ja valmiina, kun on 1 tunti 15 min lipunmyynnin avautumiseen to go. :virnu:
kermit

ViestiKirjoittaja Wildchild » Pe 08 Heinä 2011 09:56

heartless kirjoitti:Mä luin tosta Rammsteinin virallisilta sivuilta, sori nyt jos menin sanomaan ääneen mitä siellä luki. :sori: Onhan se tietty ikävää tositosisuperfaneille, että ihan "tavallisetkin" fanit osaavat käydä siellä sivuilla ja lukea ko. informaation, jos eivät ole vielä ehtineet lukea asiasta Facebookissa.

Lähinnä tässä oli se takana, että kun tuuletin fb:ssä että lippu on räpylässä, jengi tuli kyselemään
että miten jo nyt. Jos ei hitto soikoon itse vaivaudu käymään edes bändin kotisivuilla katsomassa
josko siellä olisi jotain infoa lippumyynnistä (koska siellähän oli/on heti etusivulla), niin olkoot ilman
ja odottakoot tätä perjantaiaamua. Jos taas itse näkee sen verran vaivaa että löytää sen tiedon sieltä,
niin senkus ostaa lipun. Ehkä tällä ostajalla on sillon oikeasti jopa jotain intressejä ko keikkaa kohtaan.
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja iisa » La 09 Heinä 2011 12:00

Juu, en saanut lippua. :hullu: Hetken jo luulin onnistuneeni nappaamaan liput (kenttäpaikat, kaverille kanssa), koska ostoskori näytti kahta lippua. Klikatessani ostoskoria tulikin sitten teksti, että lippukaupassa ruuhkaa, sama juttu toistui ja toistui. Lopulta (varmaan 10 min. päästä) pääsin ostoskoriin, silloin lippujen varausaikaa oli jäljellä n. 3 min, no äkkiä kirjotan osoitteet ym. MUTTA, kun olen siirtymässä maksamaan lippuja, ilmoittaakin sivu, ettei onnistu vaan siinä on joku häiriö. Siinä sitten katson, kun aika kuluu ja lopulta liput vapautuu takaisin myyntiin. Eikä onneksi yhtään harmita!
Luin itsekin tuosta ennakkomyynnistä, mutta ajattelin, ettei ole järkeä maksaa lipuista 25 ylimääräistä. R+ on mulle ulkomaalaisista se ykkösbändi ja en voi uskoa, etten näe taaskaan bändiä tai näen, jos maksan itseni kipeäksi ja ostan liput huutonetistä, johon hintaan on lisätty vähän enemmän kuin se 25. Huoh.
Yhyy.
Kuva
ja miksi sinä
olet aina niin surullinen
iisa

EdellinenSeuraava

Paluu Musiikki