Niinpä, ensi kerralla. Aion tehdä piirakkaa uudestaanki.

Kiiiitooos 

).
)Lyyra kirjoitti:Apua mä kirjotin tän kokonaan valmiiksi ja sit yhtäkkiä kone alko vammaileen jotain, laittoi capsit päälle kokonaan (enkä meinannut saada niitä pois) eikä esikatselutoiminto antanutkaan esikatselua vaan tyhjäsi koko tekstikentän.
Kibaya kirjoitti:Mä olen vetänyt pitkään juustokakun kanssa hyydykelinjaa.

Lyyra kirjoitti:Kibaya kirjoitti:Mä olen vetänyt pitkään juustokakun kanssa hyydykelinjaa.
Nää on näitä koulukuntaeroja. Hyydykekakku on ihan ok, mutta ei sitä kyllä juustokakuksi voi kutsua.![]()

.
Kannattaa näköjään uhkailla, niin porukka testaileekin noita vaivalla naputeltuja reseptejä 

Armas sohvaperunakaan ei ole valittanut mun leivoskeluista, joten se on lähtenyt vähän lapasesta. Varsinkin nyt, kun pakastin "pitää" tyhjätä vanhoista raaka-aineista, että saa uuden sadon sinne talletettua talven varalle. Eilen rykäisin hetken mielijohteesta raparperi-mansikkapiirakan, kun sattui löytymään sopivasti aineksia kaapeista ja sieltä pakastimesta. Löysin kivan ja helpon ohjeenkin. Voi rökäle. Tuli järkyttävän hyvää
Meni kahteen pekkaan koko piirakka parissa tunnissa... Vähän kyllä alkoi tehdä jo pahaa loppuvaiheessa 
Harmi, että raparperit loppuivat, muuten olisin voinut tehdä vaikka tänään toisen mokoman
_Onneksi_ loppuivat.
)
Jäi kuitenkin lopulta aika muruseksi, eikä suinkaan kiinteäksi. Ei haittaa

Lyyra kirjoitti:Rahkahyydykekakku?
Ei sillä, ihan hyvältähän tuo kuulostaa. Mietin vaan, että juustokakussa on usein juustoa ja sit tossa ei ollutkaan vaikka sen nimi oli juustokakku.

skray kirjoitti:RuokaPirkassa on aika usein ohjeita, jotka on helppo tehdä ja leikkaanki joskus niitä lehdestä talteen, kun en juuri sillä hetkellä jaksa tai viitsi alkaa leipoa/kokkailla.

theia kirjoitti:skray kirjoitti:RuokaPirkassa on aika usein ohjeita, jotka on helppo tehdä ja leikkaanki joskus niitä lehdestä talteen, kun en juuri sillä hetkellä jaksa tai viitsi alkaa leipoa/kokkailla.
OT, mutta meille ei tuu Pirkka

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa