heartless kirjoitti:Mä koitan aloittaa juoksemisen.Löysin niin kivan oloisen juoksuohjelman, jossa lähdetään ihan nollakunnosta liikkeelle ja 11 viikossa olis tarkoitus pystyä juoksemaan 10 km. En ole ikinä juossut kuin pakon edessä, mutta olen kateellisena kuunnellut muiden juoksuharrastuksesta ja miettinyt että kyllä minäkin joskus. Tuo juoksukoulu vaikuttaa hyvälle kun siinä on selkeesti merkattu joka päivälle mitä tehdään ja kuinka pitkään eikä tarvitse itse miettiä tai soveltaa mitään. Ajattelin aloittaa ensi maanantaina, täytyy vaan toivoa, että mun polvi kestää.
Kerro sitten kuinka sun polvi kestää, koska mulla on sama ongelma juoksemisen kanssa.
Jo pitkä ja ylireipas kävely saattaa tuoda pistelyä reistailleen polven seutuville, joten juoksemista en ole pitkään aikaan edes harkinnut. Kävelylenkit ovat olleet in.

Löysin niin kivan oloisen juoksuohjelman, jossa lähdetään ihan nollakunnosta liikkeelle ja 11 viikossa olis tarkoitus pystyä juoksemaan 10 km. En ole ikinä juossut kuin pakon edessä, mutta olen kateellisena kuunnellut muiden juoksuharrastuksesta ja miettinyt että kyllä minäkin joskus. Tuo juoksukoulu vaikuttaa hyvälle kun siinä on selkeesti merkattu joka päivälle mitä tehdään ja kuinka pitkään eikä tarvitse itse miettiä tai soveltaa mitään. Ajattelin aloittaa ensi maanantaina, täytyy vaan toivoa, että mun polvi kestää.
Kivaa!
Olen joskus ilmoittanut elinikäisen vihani spinningiä kohtaan. Ehkä saatoin
Mutta ei se mitään.

Syksyn tultua pyöräilyn on kyllä jäänyt harmittavan vähälle, kun ei tarvitse pyöräillä töihin ja matkakorttiinkin latasin kautta. 

) meni yllättävän hyvin, en edes lyyhistynyt lattialle! 
Monet muut taisivat olla.
Meillä ennemminkin kokeneemmat koitti neuvoa meitä alottelijoita. 
Mullahan on vähän tota koripallotaustaa ja tykkään ihan höpönä, sitä on vaan keskenään vähän hankala pelata.
Pitäisköhän kokeilla huomenna, kun on muuten vapaapäivä? Voisin nousta ylös miehekkeen kanssa samaan aikaan kuuden maissa ja sit lähtee samalla oven avauksella kävelylle, kun hän lähtee töihin.