Tällä viikolla ei ole tiedossa mitään erikoista. Kai.
Kanava vain sattui olemaan päällä. Tsiisus.
Mr. Smith kirjoitti:Farkuista hajosi juuri vetskari, miehitys on niin pieni että en pääse vaihtamaan housuja kotiin ja kenelläkään ei ole hakaneulaa.
Mr. Smith kirjoitti:Farkuista hajosi juuri vetskari, miehitys on niin pieni

Galileo kirjoitti:Mr. Smith kirjoitti:Farkuista hajosi juuri vetskari, miehitys on niin pieni
Mr. Smith kirjoitti:
Kaikkihankkiva ja -osaava keskushenkilömme käy hankkimassa minulle hakaneulan. Ensiapu-kaapista löytyy vain laastaria, aspiriinia, joditabletteja sekä köysi ja saippuaa.

theia kirjoitti:Mä vaan haluan ilmoittaa, että työ ootte hassuja.

Miksi kaikki auringonotosta tykkäävät kaveritkin on kotikotona kesän?
Mikäs siinä! Pitänee keittää iltapäivätsufeet ja naatiskella terassilla auringonpaisteessa hyvän kirjan seurassa. Ärrältä nappasin illalla pari vilmiä, joista toinen pitäisi vielä katsoa tänään: Alien vs. Predator 2
Koska isäntä ei ole kotona, ei viitsi vuokrata niitä oikeasti hyviä leffoja...Fantsu kirjoitti:Ärrältä nappasin illalla pari vilmiä, joista toinen pitäisi vielä katsoa tänään: Alien vs. Predator 2Koska isäntä ei ole kotona, ei viitsi vuokrata niitä oikeasti hyviä leffoja...
Ja mä sentään olen vannoutunut Alien-fani ja pidän Predatoreita kulttileffoina
Ygösen pystyi vielä katsomaan ja jopa hitusen nauttimaankin, mutta tuo...
Toivottavasti jää tuohon tuo raiskaaminen.
Aurora B. kirjoitti:Ilmoittelen, että kyllästyin työntekoon ja olen norkoillut täällä melkein koko päivän, vaikka töitä olisi paljonkin rästissä. Einapeksimän tuli kylään.
. Ihan vain theian hermoja säästääkseni en sano enempää. Raasu sai osansa maanantaina
.
Aurora B. kirjoitti:Fantsu kirjoitti:Alien vs. Predator 2
Tuo oli kyllä aika kamala rainaJa mä sentään olen vannoutunut Alien-fani ja pidän Predatoreita kulttileffoina
![]()
Metsästäjäisän käden irtoaminen sai aikaan hyvät hörönaurut, mutta teinix-osaston esittely hyydytti nopeasti. Huoh. Toivottavasti tämä on sarjan viimeinen elokuva.

LazyBastard kirjoitti:Mr. Smith kirjoitti:
Kaikkihankkiva ja -osaava keskushenkilömme käy hankkimassa minulle hakaneulan. Ensiapu-kaapista löytyy vain laastaria, aspiriinia, joditabletteja sekä köysi ja saippuaa.
Köysi lienee äärimmäista ahistusta varten?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa