Magnetona nähdään saksalais-irlantilainen Michael Fassbender, joka varsinkin elokuvan alussa toimii natseja jahtaavana badassinä ja kun luotu rooliinsa.
), joka onnistuu saamaan huomattavaa inhimillisyyttä ja suloista vakavuutta rooliinsa. Ihana
Hank McCoyta nuorena ei esitä enää Frasier
, vaan Nicholas Hoult, Englanti. Tarinassa skotlantilaista Moira MacTaggertia esittää australialainen Rose Byrne.

Chris Hemsworth onnistuu ihan riittävästi roolissaan. Pysyy sopivan jumalisena eikä lähde ihan niitä ihmisen herkimpiä kipupisteitä edes painelemaan. Hyvä näin.
]) on mukana menossa. Välillä näyttää siltä, että heidän roolinsa on yhtä typerä kuin Transformersissa vastaavan laitoksen, mutta ei onneksi.
Paitsi ne muutamat mainitut pikkuasiat.

) ja Jason Segel (
). Täydellisen pinnallinen, moraaliton ja räävittömän hauska. Aivan loistava lomanaloituselokuva! Mielenkiintoista oli myös muu yleisö, jonka keski-ikä oli noin 15 vuotta eivätkä he selvästikään tajunneet vitsejä vaan yksin sain naureskella. Taitaa mulla vaan olla poikkeava huumorintaju. 
) löytävät itsensä yksivuotiaan kasvattajina ja siitäkös ilo repeää, kun mistään ei olla samaa mieltä ja toinen on muutenkin rasittava paitsi kun rakastutaan.
Luokkaretkellä tapaahtuu kummia ja seuraavana päivänä tyypit huomaavat, että mieli onkin jolkotellut toisen osapuolen kroppaan.
Ensin tehdään kiusaa ja sotketaan toisen elämää, kunnes molemmat huomaavat, että on fiksumpaa auttaa toista pärjäämään uudessa elämässään.
Ja arvaahan sen, kuinka tässä käy.
Kaikesta silmienpyörittelystä huolimatta, jos tykkää lukiolaiselokuvista, tätä voisin jopa suositella katsottavaksi.
Mieheke lähti mun kans, kun kaverit on niin kiireisiä. 

. Henkilökunta ei antanut sen pitää sitä esityksen aikana päässä
Semmonen kolme riviä taakseen peittävä rakennelma.
Kello oli ehkä jotain 00:25 kun elokuvaa edeltävät 3D-trailerit lähtivät pyörimään.
Useampikin ihminen huomasi sen ja sali huokaili.
Ihanan melankolista!

Odotin vaan koko ajan, että se loppuisi jo. :/ Epilogi oli justiin niin säälittävä, mitä kirjassakin mutta ainakin se sai ihmiset nauramaan. (Hysteeristä kikattelua aiheutti myös jonkin räjähdyksen jälkeen tullut syvä hiljaisuus ja heti hiljaisuuden alkaessa joku yleisössä röyhtäsi kovaan ääneen.
) 
Tuli samana päivänä myös 17:ssä muussa maassa mukaanlukien kaikki pohjoismaat. Kuwaitissa tuli vielä päivä ennen Suomeakin. Tosi moni leffa tulee ensi-iltaan Euroopassa (varsinkin pohjoismaissa) ennen Yhdysvaltoja. Syytä tähän en tiedä.Emilia kirjoitti:Ei sillä, että haittaisi mutta miksi tämä tuli Suomessa ensi-iltaan ennen muuta maailmaa?
Jorssi kirjoitti:Tuli samana päivänä myös 17:ssä muussa maassa mukaanlukien kaikki pohjoismaat. Kuwaitissa tuli vielä päivä ennen Suomeakin. Tosi moni leffa tulee ensi-iltaan Euroopassa (varsinkin pohjoismaissa) ennen Yhdysvaltoja. Syytä tähän en tiedä.Emilia kirjoitti:Ei sillä, että haittaisi mutta miksi tämä tuli Suomessa ensi-iltaan ennen muuta maailmaa?

Jorssi kirjoitti:Tuli samana päivänä myös 17:ssä muussa maassa mukaanlukien kaikki pohjoismaat. Kuwaitissa tuli vielä päivä ennen Suomeakin. Tosi moni leffa tulee ensi-iltaan Euroopassa (varsinkin pohjoismaissa) ennen Yhdysvaltoja. Syytä tähän en tiedä.Emilia kirjoitti:Ei sillä, että haittaisi mutta miksi tämä tuli Suomessa ensi-iltaan ennen muuta maailmaa?
Tuntuu vaan hassulta, että jossain Lontoossa ja New Yorkissa odotellaan kun pikkuiset skandimaat pääsee jo näkemään. 
Emilia kirjoitti:Jorssi kirjoitti:Tuli samana päivänä myös 17:ssä muussa maassa mukaanlukien kaikki pohjoismaat. Kuwaitissa tuli vielä päivä ennen Suomeakin. Tosi moni leffa tulee ensi-iltaan Euroopassa (varsinkin pohjoismaissa) ennen Yhdysvaltoja. Syytä tähän en tiedä.Emilia kirjoitti:Ei sillä, että haittaisi mutta miksi tämä tuli Suomessa ensi-iltaan ennen muuta maailmaa?
Ahaa, okei.Tuntuu vaan hassulta, että jossain Lontoossa ja New Yorkissa odotellaan kun pikkuiset skandimaat pääsee jo näkemään.

Milloin? Miten mä oon onnistunut missaamaan sen? 
Lyyra kirjoitti:Siis onko Kaspianin matka maailman ääriin tehty leffanakin?Milloin? Miten mä oon onnistunut missaamaan sen?
Ja Kiba, ei tietenkään Narniassa ole pettureita. Se on Narnia.
maiset, niin olin ihan varma että se paljastuu kuitenkin kohta White Witchin kätyriksi 

Näyttelijänä Melissa McCarthy onkin monipuolisempi kuin kuvittelinkaan.
(elokuvan traileri)

tähtöstä.

Suosittelen. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa