Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Emilia » La 16 Heinä 2011 11:19

Heräsin varttia yli kahdeksan kellon soimiseen. Kahdelta piti lähteä lento Berliiniin, mutta se siirtyikin vasta puoli viiteen. :(
Tiskasin ja sen jälkeen katsoin hetken piirrettyjä. MTV3:lta tuli pelkkää mangaa tai mitä lie... Karseeta, ei pystynyt edes katsomaan.
Nykyään ei taideta enää edes tehdä katsottavia piirrettyjä?

Jänskättää lento. En ole kauhea lentämisen ystävä, nousut on pahinta.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja L-S » La 16 Heinä 2011 11:44

Miksi just mun loman aikaan pitää sataa? :viha:
Haluaisin istua pihalla lukemassa ja käydä uimassa, mutta on kylmää ja synkeää. Sitten tietenkin kun pitäisi taas palata töiden pariin (ihan liian lyhyt lomakin on), tulee taas helteet.

Koska sataa, olen viettänyt lauantaiaamun tietokoneen ääressä. Leikin bluetoothilla, kun uudessa tietokoneessa on sekin yhteysmahdollisuus. :keijo:
Pitäisi varmaan tehdä yksi tekstikin, kai tää sadepäivä olisi siihen ihan hyvä.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 17 Heinä 2011 13:08

Heräsin sitten aamulla ennen yhdeksää.
Venytin unia väkisin yhdeksään asti, mutta sitten oli pakko nousta.
Ei sillä, aamu on ollut ihan hauska.
Tuntuu ettei aika liiku eteenpäin, vaikka kello kyllä pyörii.
Tänään olisi ollut täydellinen krapula-sää :keijo:
Se on naapuritalon kundilla, joka näytti epätoivoiselta katsoessaan eilisten bileiden jäljiltä alas parvekkeeltaan. Ihan kuin olisi sanonut jopa "voi vit*u"

Lazy Sunday :hymyhali:

Täällä, etelässä on siis pilvistä, viileää ja rauhaisaa. Ei paista, ei sada, vähän ehkä hämärämpää, muttei kuitenkaan niin harmaata. Lintuja on aika vähän, joten hiljaisuuttakin on.
Ainakin mun mielestä se olis aika jees krapula-sää.
What do ya think?
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 17 Heinä 2011 15:47

Huomenta :friikki:
Kiba: Kyllä, ihan sopiva on...
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ma 18 Heinä 2011 17:43

Emilia kirjoitti:Nykyään ei taideta enää edes tehdä katsottavia piirrettyjä?

Tuli mieleen, että ennen Paavo Pesusieni ärsytti, mutta tässä joku aika sitten jäin tylsistyneenä katsomaan sitä yhden jakson ja totesin, että on se tavallaan ihan hauska piirretty. Omituisista jutuista tulee etäisesti mieleen Ren ja stimpy sekä Cow & Chicken. Joku Paavossa silti ällöttää. Ulkonäkö ehkä. :keijo:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Shay » La 23 Heinä 2011 09:41

Treffit Nukku-Masan kanssa ei menneet ihan putkeen, kun joku harakka tuli räimimään ikkunalle joskus puoli seittemältä
enkä sen jälkeen saanutkaan sitten enää unta. Kuinkahan monta viikkoa siitä nyt onkaan, kun olen kunnon yöunet saanut...

Noh, lähdin sitten aamulenkille ja testasin samantien uutta hyppynaruani kuistilla. Hikihän siinä tuli. Nyt Terapian parissa
syvävenyttelyä ennen aamiaista. Jos saisi pidettyä kevyen nestepitoisen (alkoholittoman :jaaha: ) päivän ja pudottaisi
vähän painoa tai siis aloittaisi pudottamaan. Pari kiloa saa nyt oikeasti lähteä!!!

Aurinko ei oikein paista ulkona, mutta lämmintä on. Aurinkoa ottamaan ei siis pääse, mutta uimassa voisi meressä käydä. :raps:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 30 Heinä 2011 09:24

Huomenta huomenta keijotoverit. :keijohei:

Minä menen tänään töihin, siten päivä saa merkityksen (kontrastina eiliseen tuhlailuun). Pukeutumisesta on tullut kysymys torstaisen Päijänne-risteilyn välillisesti aiheuttaman palovamman takia (omaa tyhmyyttäni: huolehdin enemmän kameran pattereista kuin aurinkosuojasta). Löysin jonkinnäköisen peittävämmän koltun kaapista. Toivottavasti se ei hiosta (tekokuitu hiostaa lähes aina). Töissä on kuuma.

Heinäkuu vetelee viimeisiään, mutta vielä on kesää jäljellä (elokuu). Joillekin elokuu on jo syksyä. Itsellenikin oli, kun olin siinä iässä.

Oikeastaan odotan jo alkusyksyn viileitä ja kuulaita aamuja.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Su 31 Heinä 2011 12:02

Loppukesä ja alkusyksy on ihanaa aikaa. On vielä hyviä, lämpimiä kelejä, mutta öisin alkaa olla pimeää ja tähdet alkavat näkyä. On vähän haikea olo kesän hiipuessa, mutta toisaalta puhkuu intoa aloittaa uusia asioita. Ennen se oli koulu, nyt jotain muuta, uusi harrastus tai entisten elvytys (puikkojen, koukkujen ja lankojen kaivamista kaapista).

Kiva viikonloppu, ollaan vaan oltu rennosti ilman suunnitelmia. :tilt:
Sää näyttäis olevan loistava, voisin lähteä pienelle sunnuntaikävelylle tahi ihan kunnon lenkille. :raps:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 31 Heinä 2011 13:40

On vähän ärsytellyt. Jotenkin ei jaksaisi. Jos ei aamunhetkessä ole sitä hetken rauhaa, niin koko päivästä tulee yleensä varsin ärsyttävä. Ja se ei muuta vaadi kuin, että herätessä on toisia ihmisiä päivämoodissa, kun itse on vielä aamumoodissa.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 07 Elo 2011 14:12

Turhailua ja koomailua. Katsoin yhden jakson American Idolia, vaikka digiboksin siivous katsomalla tuntuukin toivottomalta.

Varsin väsynyt olo, erityisesti henkisesti.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja skray » Su 14 Elo 2011 10:10

Olipas mukava lauantai-ilta. Kävin kavereiden kanssa syömässä ja sitten eksyttiin vähän juomajatkoille yhden kaverin luokse. Loppujen lopuksi olin kolmelta kotona, vaikka tarkotus todellakin oli olla jo viimestään puol 2 nukkumassa. :virne:
Tänään pitää töihin. :huoh:
Sunnuntaityöt on perseestä. Kaupat sais olla kiinni sunnuntaisin. Eiks niin?
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Shay » Su 14 Elo 2011 10:36

skray kirjoitti:Tänään pitää töihin. :huoh:
Sunnuntaityöt on perseestä. Kaupat sais olla kiinni sunnuntaisin. Eiks niin?

Ei. :tilt: Ja sunnuntaityöt on kivoja, kun niitä saa toisinaan tehdä. Liksa on kuitenkin
sen mukaista, että olisi tervetullutta useamminkin.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Emilia » La 20 Elo 2011 10:51

Heräsin noin tunti sitten eli omaan normaaliin nähden melko aikaisin. Yöllä kaveri oli yrittänyt soitella ja laittanut viestejä. :p En jaksanut vastata, kun se olisi kuitenkin ollut kännissä ja siten rasittava.

Nyt aattelin syöpötellä kunnon aamupalan, juodan kannuittain kaffetta ja iltapäivällä onkin kaverin tupaantulijaiset. Frendi oli laittanut facebook-kutsuun, että varsinaista lahjaa ei tarvitse mutta koska tarjoilut kattavat koko illan juomineen, toive on että ihmiset osallistuivat juhlabudjettiin. :O: Itseäni moinen hieman pöyristyttää. Koittaa nyt vierailla maksattaa omat juhlansa, se on vain outoa. Tai siis, voihan pitää vaikka nyyttärikutsut tai omapullomukaan-meiningillä, jos ei tahdo kaikkea itse tarjota, mut se että eka hommataan tarjoilut vimpan päälle ja sit sanotaan, et voisitte oikeastaan maksaa tänne tulosta, tekee mieli skipata koko juhlat... Outoa. Se on sana, joka mulle tulee tuosta mieleen. Hyvin outoa. Ehkä se on yleinen tapa jossain, mut en ole ennen moiseen törmännyt. Minusta on jo hieman epäilyttävää pitää häissään baaria, vaikka se kai taitaa olla melko yleinen tapa jo.

Huomasin tuon maininnan kutsussa itse asiassa vasta eilen, joten sillä nyt ei enää ole merkitystä koska kimppalahjat on jo hankittu ja ihan asianomaisen omien toiveiden mukaisesti.
Emilia

ViestiKirjoittaja skray » La 20 Elo 2011 11:25

No onhan toi vähän outoa joo. :O: Yleensähän tapana on enemmänkin toi "oma pullo mukaan" ja vaan ruokapuolta on talon väen puolesta tarjolla ja ehkä vähän boolia.

Mä heräsin tänään vartin yli 8. Kymppiin mennessä täällä oli jo siivottu ja käyty kaupassa. Nyt on myös täytetyt paprikat uunissa ja tuoksuu hyvältä.
Hedelmäsalaatinkin "tein", eli kaadoin purkista kulhoon ja pilkoin sekaan banaania. Olipa rankka suoritus.

Nyt odottelen vain iltaa. Pidän peli-illan työkavereiden kanssa. Lisäksi kaikki tuo jotain syötävää ja aiomme syödä hyvin. En malttaisi odottaa!

Ja ai niin! Tänään on taas jokatoinen lauantai ja saan mennä karkkikauppaan! :superhymy:
skray

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 20 Elo 2011 12:07

Emilian kaverin tuparit :friikkipeukku:
Mulla tulee vaan mieleen ne serkkuni polttarit, joihin mua ei ollut kutsuttu, mutta joiden kustannuksiin mua pyydettiin osallistumaan (koska laskuvarjohyppy (!) olikin osallistujille liian kallis :töktök: ). :epäilevä:

Mä oon töissä ja täällä on mukavan rauhallista. :tilt:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Annis » La 20 Elo 2011 12:10

Mä en ainakaan kehtais pyytää rahaa. Tosin ei varmaan tulis mieleen tarjotakaan koko porukalle kaikkia juomia,
ainakin meidän kaveri piirissä on aina ollut niin, että jotain pientä syötävää ja booli ja muuten omat eväät,
tai sitten kaikki syötävätkin nyyttäriperiaatteella, niin se on reilua kaikkia kohtaan.

Mä oon heränny tänään vähä yli kasi ja ollut tähän mennessä tosi ahkera, siivonnut ja värjännyt hiukset ja kohta pitäis mennä kaverille kyläilee :D
Annis

ViestiKirjoittaja Emilia » La 20 Elo 2011 12:15

Lyyra kirjoitti:Emilian kaverin tuparit :friikkipeukku:
Mulla tulee vaan mieleen ne serkkuni polttarit, joihin mua ei ollut kutsuttu, mutta joiden kustannuksiin mua pyydettiin osallistumaan (koska laskuvarjohyppy (!) olikin osallistujille liian kallis :töktök: ). :epäilevä:

Onpa röyhkeetä. :O: Toi veti kyl jo aika sanattomaksi..

Hyvää työpäivää Lyyralle! :) Toivotaan, että jatkokin on rauhallinen.
Emilia

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 20 Elo 2011 12:28

Emilia kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Emilian kaverin tuparit :friikkipeukku:

Onpa röyhkeetä. :O: Toi veti kyl jo aika sanattomaksi..

Voin sanoa, että mulla riitti tuosta sanomista. :keijo:
Mun polttarihistoria on sitä luokkaa, että tollasella tempulla pääsee iäksi mun mustalle listalle. Mikähän siinä on niin hankalaa suunnitella se budjetti ennen kuin edes mietitään, mitä sillä rahalla saa? :töktök:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja L-S » La 20 Elo 2011 13:59

Itse en ehkä niinkään osaisi kauhistua, jos pyydetään osallistumaan juhlien kustannuksiin, olen ollut useissa sellaisissa juhlissa. En tosin tupareissa, mutta vähän hienommissa karonkoissa sun muissa, joissa on pyydetty, että lahjojen sijaan ostakaa illalliskortti. Ihan järkevä tapa sinänsä ja ymmärrettävää minusta, kun sellaisten juhlien pitäminen kuitenkin maksaa paljon, jos tarjoaa kaikki juomat ja illallisen. Ei sinänsä sen kummempaa kuin jos pyytäisi lahjaksi rahaa.

Mulla on vielä aikainen aamu, heräsin taas liian varhain. Eilen oli kivaa ja koko viikon on ollut kivaa. :superhymy:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja heartless » La 27 Elo 2011 09:29

Huomenta!
Miten keijot ajattelivat viettää iltapäivälehtien mainostaman kesän viimeisen lämpimän viikonlopun? Onko jotain spesiaalia "kesätekemistä" suunnitteilla vai eroaako tämä viikonloppu muista millään tavoin?

Minulle säännöllinen työaika ja aamuherätykset ovat tehneet tehtävänsä, heräsin tänäänkin jo kahdeksalta ilman herätyskelloa. Olen jo ehtinyt juoda aamukahvin ja lukea lehden Elviksen soidessa taustalla. :sydän: Odottelen tässä samalla kaverilta viestiä siitä, koska nähdään ja valmistaudun myöskin hakemaan miehekkeen kohta juna-asemalta, hän on ollut viikon verran reissussa ja on ihanaa nähdä vihdoinkin.

Jos aikataulut antavat myöten olisi kyllä kiva käväistä mökillä saunomassa ja uimassa, mutta voi olla että mieheke on niin väsynyt reissunsa jäljiltä ettei jaksa lähteä joten täytynee fiilistellä lämmintä iltaa vaan kotosalla.
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 27 Elo 2011 10:33

Mää lähen katsomaan Moukua sen hoitopaikkaan. :superhymy: :ahihi:
Ikävää onkin podettu pitkin viikkoa, kun ei ole ollut naukua ja pehmotassuja ja kehruuta ja leipustusta ja touhuiluja. Eikä eilen ollut ketään vastassa ovella kun tulin illalla kotiin. :huoh:
Mutta tänään pääsen lulluttamaan! :pilvi:

Samalla tulee korkattua uusi suomalainen pikkupaikkakunta, josta mulla ei ole minkäänlaista ennakkomielikuvaa. Jännittävää. :keijo:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 27 Elo 2011 11:08

Tämä viikonloppu kuluu Daeguillessa. Nousin tänään kuudelta katsomaan kisaa. Kahvia, karjalanpiirakoita ja munavoita. Voiko aamu paremmin alkaa? :virnu:

Ostin eilen miestä väkevämpää. Saa nähdä juonko tänään vai jätänkö myöhempään ajankohtaan. Muuten tästä tulee todellinen sisänyhjäyspäivä tilattuinen pizzoineen ynnä muineen. :)
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja damn » La 27 Elo 2011 12:16

Heräsin tuossa tunti sitten, kahvit on juotu ja kiroiltu sitä, ettei telkkarista tule mitään katsottavaa. Kämppä on kauhean sotkuinen, niin aloin tässä vähän siivoilla, pyykit on koneessa ja seuraavaksi tiskaan. Tänään pakotan myös itseni tekemään vähän opparia, ensi viikolla on työsuunnitelmaseminaari, niin jos edes sen tekis... Tänä viikonloppuna on Kuopiossa kaikkia tapahtumia, kun on Kuopio juhlii-viikonloppu. Saatan käydä katsomassa viimestään illalla meininkiä kaupungilla päin, joko musiikkia kuuntelemaan tai ilmaista leffaa katsomaan. Siinähän se päivä vierähtääkin.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 04 Syys 2011 11:19

Heräsin kahdeksalta, koska julkisivunpesijät aloittivat hommansa. Luulin, että tänään olisivat tuolla kadun puolella (kun eilen ei voinut liikkeiden aukiollessa). En tiedä, mitä ovat koko eilisen tehneet mutta tänään näyttäisi tulevan puhdasta. :p Pitäisköhhän pestä ikkunat nyt sisäpuolelta, kun ulkopuolelta kävi noinkin kätevästi. Ei tarvitse edes avata ulointa ikkunaa, mikä on kauhean kiva, kun asuu seitsemännessä kerroksessa! :D

Hesarissa on Numcore Oy:n työpaikkailmoitus.

"Backpack must-haves:
>Sales attitude
>Process Industries knowledge
>Engineering & business background
>Some machete skills :virne:
>Courage and determination"

Loistava. En tiedä ko yrityksestä yhtään mitään, mutta tahdon sinne töihin. :virne:
Emilia

ViestiKirjoittaja skray » La 10 Syys 2011 09:57

Tänä aamuna piti herätä tuntia aiemmin, koska piti suihkuun. :huoh:
Vihaan käydä aamulla suihkussa niin, että pitää pestä hiuksetkin. Menee aina niin kauan kaikkeen laittautumiseen siihen verrattuna, että jos vaan sais pukee päälle ja meikata vähän. Oma mokani tosin, kun ensin meinasin illalla jo käydä suihkussa, mutta en sitten jaksanutkaan.

Tämä viikonloppu on taas töille pyhitetty. Tunnin päästä alkaa työt ja ketuttaa jo valmiiks, koska tänään on Lastenpäivä. Mm. Muumipeikko on vierailulla, mikä tietää kiljuvia, kirkuvia ja juoksentelevia kersoja kaupan täydeltä. En pidä riehaantuneista lapsista. Mieluummin olisin kotona ja pesisin suihkukaapin lattiasta kattoon. Inhoan sitäkin hommaa, mutta kyllä se lastenpäivän voittaa.

Onko muilla töitä tänä viikonloppuna? Ketuttaako jo valmiiks vai menetkö innolla töihin? Mitä tekisit jos ei olis töitä?
skray

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa