Heräsin noin tunti sitten eli omaan normaaliin nähden melko aikaisin. Yöllä kaveri oli yrittänyt soitella ja laittanut viestejä.

En jaksanut vastata, kun se olisi kuitenkin ollut kännissä ja siten rasittava.
Nyt aattelin syöpötellä kunnon aamupalan, juodan kannuittain kaffetta ja iltapäivällä onkin kaverin tupaantulijaiset. Frendi oli laittanut facebook-kutsuun, että varsinaista lahjaa ei tarvitse mutta koska tarjoilut kattavat koko illan juomineen, toive on että ihmiset osallistuivat juhlabudjettiin.

Itseäni moinen hieman pöyristyttää. Koittaa nyt vierailla maksattaa omat juhlansa, se on vain outoa. Tai siis, voihan pitää vaikka nyyttärikutsut tai omapullomukaan-meiningillä, jos ei tahdo kaikkea itse tarjota, mut se että eka hommataan tarjoilut vimpan päälle ja sit sanotaan, et voisitte oikeastaan maksaa tänne tulosta, tekee mieli skipata koko juhlat... Outoa. Se on sana, joka mulle tulee tuosta mieleen. Hyvin outoa. Ehkä se on yleinen tapa jossain, mut en ole ennen moiseen törmännyt. Minusta on jo hieman epäilyttävää pitää häissään baaria, vaikka se kai taitaa olla melko yleinen tapa jo.
Huomasin tuon maininnan kutsussa itse asiassa vasta eilen, joten sillä nyt ei enää ole merkitystä koska kimppalahjat on jo hankittu ja ihan asianomaisen omien toiveiden mukaisesti.