Juuri sopivasti jännitystä, kummittelua, rakkauta ja romanttikkaa. Tuntui vähän loppuvan kesken koko kirja, mutta onneksi tuo on trilogian ensimmäinen osa, niin on vielä kaksi kirjaa mitä lukea.

Kirjastoon!

Hieno! Todella hieno. Luin sen yhdessä illassa lähes tauotta. Pidin loppuratkaisusta. 
Olen lukenut ne kaikki jo aiemmin, mutta minkäs teet, kun sattuvat olemaan tenttikirjalistalla. Lisäksi samaan tenttiin on kolme teoriakirjaa lasten- ja nuortenkirjallisuudesta. Varmaan ehkä parasta tenttikirjamatskua ikinä!Vanilla kirjoitti:Luettavana: Anne Frankin päiväkirja. Joo, taas näitä "tämä olisi pitänyt lukea jo vuosikausia sitten" -teoksia. Mutta maailmassa on liian paljon kirjoja ja minulla liian vähän aikaa. Taidan olla tällä hetkellä suunnilleen puolivälissä. Oloni on ristiriitainen. Piiloutujien tilanne on tietysti hirveä, mutta silti odotin tältä jotenkin enemmän... liikuttavuutta, ehkä? Järkyttävyyttä? Ehkä se iskee vielä myöhemmin. Oikeastaan olen aika varmakin siitä.

Suosittelen.
Ihana. 
)

Lyyra kirjoitti:Tr*ina on ilmeisesti tosi nopea lukija.
En mä tajua miten noin pikaisesti voi lukea mitään. Jos on tosi mukaansatempaava kirja, saatan lukea sen muutamassa viikossa. Yleensä yhteen opukseen menee monta kuukautta.

L-S kirjoitti:Vanilla kirjoitti:Luettavana: Anne Frankin päiväkirja. Joo, taas näitä "tämä olisi pitänyt lukea jo vuosikausia sitten" -teoksia. Mutta maailmassa on liian paljon kirjoja ja minulla liian vähän aikaa. Taidan olla tällä hetkellä suunnilleen puolivälissä. Oloni on ristiriitainen. Piiloutujien tilanne on tietysti hirveä, mutta silti odotin tältä jotenkin enemmän... liikuttavuutta, ehkä? Järkyttävyyttä? Ehkä se iskee vielä myöhemmin. Oikeastaan olen aika varmakin siitä.
Eihän se kirja ole erityisen järkyttävä tai liikuttava itsessään, koska teksti on teinitytön kirjoittamaa, siinä on osittain pinnalla arkiset asiat ja huolenaiheet, vaikka ollaankin piilossa. Itse ainakin muistan, että se järkytys iski sitten viimeisellä sivulla, missä raportoitiin kuinka Annelle kävi. Sitä ennen kaikki mitä tapahtuu on oikeastaan vain rivien välissä. Olin tosin yläasteikäinen tuota lukiessani, joten reaktio on vain hämärästi mielessä.

skray kirjoitti:Nora Robertsin Sininen daalia luettu. Luin muutamassa illassa, niin hyvä se oli.
Juuri sopivasti jännitystä, kummittelua, rakkauta ja romanttikkaa. Tuntui vähän loppuvan kesken koko kirja, mutta onneksi tuo on trilogian ensimmäinen osa, niin on vielä kaksi kirjaa mitä lukea.
Kirjastoon!

(Kirjoittaja on tosin Brucen hyvä ystävä ja fani.) Keikoista kirjoitettiin paljon, mikä on kivaa, kun ne kuitenkin ovat niin suuri osa Brucen musiikkipersoonaa, ja itse en ole ollut kuin muutamalla Brucen keikalle (johtuen siitä, että Bruce ei tullut Suomeen ensimmäisen kerran kuin vasta 2003, ja että en ollut syntynyt Brucen uran alkuaikoina.
Aika paljon viime vuosisadan tapahtumia tuli itselleni kerrattua. 
-fiilis. Vaikka kirjoittaja on nimenomaan korostanut, että kirjan entisen pääministerin esikuva ei ole Tony Blair, aloin silti väkisinkin miettimään Blairia ja hänen osaansa terrorisminvastaisessa sodassa ja suhteesta jenkkeihin. Tai enemmäkin Britannian roolia ko. sodassa, ja se ehkä olikin kirjan tarkoitus, vaikka onkin täyttä fiktiota.
Suvi kirjoitti:Johanna Sinisalo: Ennen päivänlaskua ei voi
Tämä oli vieläkin hyvä, mutta ei ehkä niin säväyttävä kuin ensimmäisellä lukukerralla. Edelleenkin todella nopealukuinen.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa