Ihmissuhdeilmoitukset ja -kysymykset

Re: Ihmissuhdeilmoitukset ja -kysymykset

ViestiKirjoittaja skray » Pe 12 Elo 2011 11:22

Eilen tuli 10 vuotta seukkaamista täyteen. :ahihi:
Mieheke. :sydän:

Samaan aikaan mietin, että aika ihanaa ja toisaalta aika sairasta, että on ollu saman tyypin kanssa suurimman osan elämästään näinkin nuorella iällä. :keijo:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 12 Elo 2011 12:50

skray kirjoitti:Eilen tuli 10 vuotta seukkaamista täyteen. :ahihi:
Mieheke. :sydän:

Oi miten hienoa. :D Onnittelut. :hymyhali:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 12 Elo 2011 19:21

Vastahan teillä oli ysivuotiset. :keijo: Onnea kuitenkin! :hymyhali:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja skray » Pe 12 Elo 2011 22:30

Niinpä. :keijo:
Kiitos. :hymyhali:
skray

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 15 Elo 2011 14:02

Onnea teille yhteiseen elämäänne! :hymyhali:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja skray » Ma 15 Elo 2011 21:58

marenkienkeli kirjoitti:

Onnea teille yhteiseen elämäänne! :hymyhali:

Kiitos marenki! :hymyhali:
skray

ViestiKirjoittaja Jorssi » Pe 19 Elo 2011 14:39

skray kirjoitti:Samaan aikaan mietin, että aika ihanaa ja toisaalta aika sairasta, että on ollu saman tyypin kanssa suurimman osan elämästään näinkin nuorella iällä. :keijo:
Häh? Aloitteko siis seurustella 9-vuotiaina ja oot nyt 19? Tällasia mä vaan mietin, silly me. Onnittelut kuitenkin.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja skray » Pe 19 Elo 2011 21:15

Jorssi kirjoitti:
skray kirjoitti:Samaan aikaan mietin, että aika ihanaa ja toisaalta aika sairasta, että on ollu saman tyypin kanssa suurimman osan elämästään näinkin nuorella iällä. :keijo:
Häh? Aloitteko siis seurustella 9-vuotiaina ja oot nyt 19? Tällasia mä vaan mietin, silly me. Onnittelut kuitenkin.

Oon 25 ja tunnen itseni vielä nuoreksi. :virne:
Ja kiitos.
skray

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 06 Syys 2011 19:13

Vähän sekavat oltavat. :huoh:

Kävin ulkona mukavan tyypin kanssa ja toiset treffitkin ois suunnitelmissa, mutta... Oon edelleen rakastunut eksään
eikä erostakaan niin montaa kuukautta ole, että kannattaisi mihinkään ruveta vielä. :( Toisaalta tyyppi on sen verran
mukava tyyppi, että haluaisin antaa sille mahiksen. Ehkä toiset treffit ei olis pahaksi... Edellisellä rakastumiskerralla
kuitenkin meni eron jälkeen kolme vuotta ennen kuin pystyin rakastumaan uudelleen. Tapailin muutamaan häiskää
siinä välissä, mutta tunteet oli aika laimeina niissä suhteissa. En jaksa jumittaa kolmea vuotta haikaillen jonkin sellaisen
perään, jota en edes halua sen paskan jälkeen, mitä jouduin kokemaan.

Miten saa itsensä rakastumasta (fall out of love) maailman ihanimmasta miehestä? :huoh:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja skray » Ti 06 Syys 2011 22:25

No ei kai rakastumattomuuteen auta kuin aika. :sori:
Mutta ei kai ole pahitteeksi pitää hauskaa jonkun muun kanssa, ainakin ajatukset saat ehkä sillä pois siitä eksästä edes hetkeksi?
skray

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 07 Syys 2011 18:41

skray kirjoitti: Mutta ei kai ole pahitteeksi pitää hauskaa jonkun muun kanssa, ainakin ajatukset saat ehkä sillä pois siitä eksästä edes hetkeksi?

Eipä niin. Harmi, että treffikumppani taitaa olla enemmän pitempää suhdetta hakemassa...
Ja se on julmetun huono suutelija. :läps: Hitto...
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Aranwe » Ti 13 Syys 2011 20:42

Särjet luultavasti vain sen sydämen.
Aranwe

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 13 Syys 2011 21:29

Aranwe kirjoitti:Särjet luultavasti vain sen sydämen.

Niinpä. Siksi pistin homman poikki heti alussa. :huoh:
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja theia » Ke 14 Syys 2011 08:51

Miksei vaan olis voinut kertoa totuutta? "Fiilikset suhteeseen ei nyt kiinnostais, mutta olisi kiva nähdä muuten vain :tilt: " Näin toinen osapuoli saisi itse päättää, haluaako nähdä ollenkaan, ja jos haluaa - molemmat jää voitolle. Ja jos ei halua, niin no harm done.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 14 Syys 2011 19:54

Kerroin mää, miten asian laita on, mutta ois tuntunu vähän tylyltä sanoa, että oltaisko kavereita, jos toista oikeasti kiinnostaa vain oikea suhteilu.
Sitten se ois saattanu roikkua mun kanssa niissä toiveissa, että muuttaisinkin mieleni sen suhteen. :p
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 14 Syys 2011 19:57

Minustakaan ei ole reilua antaa toisen roikkua toiveikkaana, jos vaikka mieli muuttuukin. Eikä sekään ole sit reilua, että Shayn pitäis sit huolehtia että roikkuuko se nyt toiveissaan, vai onko oikeesti ok, että tää on vaan tällasta kivaa hengailua. :sori:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja damn » Ke 14 Syys 2011 22:30

Liian hyvällä kokemuksella voin sanoa, että kannattaa tosiaan sanoa kunnolla ei, ettei toinen elättele liikaa toiveita. Minulla on tälläkin hetkellä tilanne, että eräs roikkuu minussa elätellen toiveita, koska sanoin jossain vaiheessa, etten ole kunnolla kiinnostunut, en halua seurustella, mutta voidaan hengailla. Todellinen virhe. Tyyppi on niin rakastunut minuun, etten osaa suhtautua asiaan. Asiasta on kyllä puhuttu monesti, mutta oma vikani, kun en jossain vaiheessa laittanut peliä kunnolla seis. Mutta täytyy kyllä sanoa, että sitkeä tyyppi, olen nimittäin suoraan sanonut kaikki asiat, ei oo minun miestyyppiä, en halua seurustella, en tunne sitä kohtaan tarpeeksi mitään. Ollaan samassa kaveriporukassa niin pitää minun kuitenkin jossain väleissä sen kaa olla, mutta silti tuli tätäkin viestiä kirjoittaessa siltä tekstari, että voisko se tulla mun luo. Inhottavaa.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 15 Syys 2011 18:11

Oletko, damn, kokeillut Pasilasta tuttua pieruverkkaritaktiikkaa? Että kun se ahdistelija näkee sut ilman meikkiä ja epähienona, niin ihastus katoaa ja siirtyy johonkin toiseen. (esim. Lauri Karhuvaaraan :virnu: )
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja damn » To 15 Syys 2011 19:16

Kiitos vinkistä, mutta olen yrittänyt. Tyyppi nimittäin välillä käy minun luona, enkä mä aina kotona jaksa olla meikeissä ja viimesen päälle hyvin pukeutuneena. Eikä auta mitään. Jos vaikka ihmisten ilmoille ollaan lähdössä ja laittaudun, niin se on silleen, että "älä meikkaa, kun oot niin luonnonkaunis". Enkä mä muutenkaan pahemmin laittaudu. Mitenköhän onnistuisin näyttämään vielä pahemmalta, se on nimittäin nähnyt mut kipeenä, tappokrapulassa yms jolloin todellakin luulisin karkoittavani kaikki ihmiset kauas. Käytöksenikin on ollut pahemman puoleista välillä. Mitä hirveempi oon, niin sitä ihanampi oon sen silmissä.
Tänään viimeksi se aloitti keskustelun sanomalla, että se miettii pitäskö sen antaa mun olla vai jatkaa yrittämistä. Ehdotin, että entä jos annat olla, että pidemmän päälle sattuu vähemmän lopettaa juttu, kun kärvistellä tässä hengailuhommassa kun mä en todennäkösesti muuta mieltäni ikinä. Silti se tuli ilmeisesti lopputulokseen, ettei se halua luovuttaa minun suhteen.
damn

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 17 Syys 2011 10:20

Ilmeisesti tyyppi on sitten oikeasti rakastunut sinuun. Tähän ei varmaan siistiä ja kaikkia tyydyttävää ratkaisua voi löytää. Jos laastari on pakko irroittaa, niin kai se sitten on vain kiskaistava.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja shaana » To 22 Syys 2011 17:37

Olen tunnevammainen. :lanppu:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Pvi » Pe 23 Syys 2011 13:21

shaana kirjoitti:Olen tunnevammainen. :lanppu:

Kuis?
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 25 Syys 2011 02:37

Oikeesti mitä v*ttua.

Jos mies sanoo, jotta soittaa eikä sitten soitakaan, ni ymmärränhän mä ettei se ole niin kovin kiinnostunut.
Saatanaako sitten sanoo alunperinkään soittavansa, jos ei ole aikomustakaan.

En edelleenkään jakele numeroani ihan huvikseni, joten HV kaikki tollaset tyypit.

:epäilevä:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja damn » Pe 30 Syys 2011 01:29

V*ttu. Vaikka olen sinkku, niin parhaimpien ystävien ei tarviis jaella mun numeroa ventovieraille. Keskustelu äsken tuntemattomasta numerosta:

vastaan : "damn"
joku mister ihansama: "sain sun numeron tyypiltä x, ollaan kuulemma kuin luotu toisillemme. missä oot, haluutko nähdä?"
damn: "öö. oon baarissa x, mitä ihmettä, onko se mun kaveri siinä??"
tyyppi X: "joo oota. " tuut tuut tuut. puhelu katkeaa.

Sama tyyppi koittaa soittaa vähän ajan päästä uudestaan, mutta ei oikein kuulunut mitään kun oli hälinää.
Ilta oli muutenkin paska. Puhumattakaan jostain oudoista parittamisyrityksistä. Laitoin kyseiselle ystävälle vihaisen viestin, että ei tarvii jaella mun numeroa. Prkl.

Muoks. Ja sama tyyppi jatkoi soittelua kun olin nukkumassa. Ja sitten laittoi viestejä, ois vielä halunnut mua nähdä ja vaikka käydä pikaisesti taksimatkalla moikkaamassa. Lopulta se uskoi ettei tänään oo hyvä yö nähdä. Huomenna saa kyllä kaveri kertoa mikä ihme hiippari toi on. Kaveri oli tosiaan ilmeisesti kehunut minua niin paljon, että toi tyyppi ei nyt pääse minusta yli, vaikka ikinä ei olla nähty. :friikki:
damn

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 30 Syys 2011 09:13

Jos mun kukaan "kaveri" jakais mun numeroa joillein tuntemattomille keijoille, jotka soittelee sit keskellä yötä kännissä, että voiko tulla kylään, niin ois äkkiä kuule kyseessä ns. "entinen kaveri."

damn :paijaus:
Lyyra
Digipahuus

EdellinenSeuraava

Paluu Suhdesäätämö